Jep! Ik heb nu een jaar storytel. Ben toevallig nu bezig met boek nummer 100quote:Op woensdag 21 april 2021 11:50 schreef Cygne het volgende:
@:ChildoftheStars audioboeken.Hoe luister je die, storytel oid?
@:Sumppi wat een leukerd die hond.![]()
Mijn man is vanochtend naar de oogkliniek geweest, hij kreeg van die rottige pupildruppels. Vooralsnog heeft hij gelukkig niet de slechte ogen van zijn ouders geërfd.
Dapper hoor, van die kleine man.quote:Op woensdag 21 april 2021 11:50 schreef Cygne het volgende:
@:ChildoftheStars audioboeken.Hoe luister je die, storytel oid?
@:Sumppi wat een leukerd die hond.![]()
Mijn man is vanochtend naar de oogkliniek geweest met kleuter, hij kreeg van die rottige pupildruppels. Vooralsnog heeft hij gelukkig niet de slechte ogen van zijn ouders geërfd.
Ja, ik stond er wel van te kijken. Ik moest vroeger zelf die oogdruppels best vaak en vond het verschrikkelijk. Hij gaf geen kik.quote:Op woensdag 21 april 2021 12:22 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Dapper hoor, van die kleine man.
En goed nieuws ook.
Dat zijn er veel!quote:Op woensdag 21 april 2021 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Jep! Ik heb nu een jaar storytel. Ben toevallig nu bezig met boek nummer 100
Die om de pupil te verwijden? Gelukkig goed nieuws voor je man!quote:Op woensdag 21 april 2021 13:13 schreef Cygne het volgende:
[..]
Ja, ik stond er wel van te kijken. Ik moest vroeger zelf die oogdruppels best vaak en vond het verschrikkelijk. Hij gaf geen kik.
Ik ben er dol op. Lees zelf ook veel hoor, alleen daar heb ik geen statistieken vanquote:Op woensdag 21 april 2021 16:16 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat zijn er veel!
Ik kan me maar moeilijk concentreren op luisterboeken.
Het gaat bij mij ook met periodes. Soms een heleboel boeken achter elkaar, maar dan heb ik het ook wel weer even gehad. ‘Welk boek nu weer!’quote:Op woensdag 21 april 2021 16:16 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Dat zijn er veel!
Ik kan me maar moeilijk concentreren op luisterboeken.
Bij mij werkt het precies andersom.quote:Op woensdag 21 april 2021 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ik ben er dol op. Lees zelf ook veel hoor, alleen daar heb ik geen statistieken van
Heerlijk bij het knutselen. Luisteren en niks doen kan ik niet
Ja, die zijn nu goed hoorbaar.quote:Op woensdag 21 april 2021 16:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het gaat bij mij ook met periodes. Soms een heleboel boeken achter elkaar, maar dan heb ik het ook wel weer even gehad. ‘Welk boek nu weer!’
Soms is het ook wel lekker om gewoon een beetje in stilte je dingen te doen. In de tuin, achter de naaimachine. Ik doe nu buiten ook geen oordopjes in met muziek of gesproken woord, want ik wil de vogeltjes horen.
Haha voor onze zoon dus, ik vergat wat in m'n zin. Inderdaad de pupildruppels. Mijn man heeft -5 geloof ik en ikzelf +10 en een flink lui oog. Kleuter scoorde net twijfelachtig bij het cb dus maar even laten checken door de oogarts.quote:Op woensdag 21 april 2021 16:22 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Die om de pupil te verwijden? Gelukkig goed nieuws voor je man!
Ik had niet moeten googlen.Zoveel oogaandoeningen, brrrr.
Series kijken heb ik alleen geduld voor als we samen kijken. Whodunnits zijn bijvoorbeeld leuk om dan samen hardop te speculeren/voorspellen.quote:Op woensdag 21 april 2021 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen anders toch. Ik heb de pest aan series kijken. Dan ga ik me vervelend en raak geïrriteerd omdat het zoveel prikkels geeft. Ik luister trouwens ook gewoon domme boeken hoor, de mooie/goede boeken lees ik.
Ach iedereen zo zijn voorkeuren. Via Lienekien bij Storytel terecht gekomen en sindsdien verslaafd
Handwerken alleen lukt mij juist niet :p Evenals alleen tv kijken, dan dwaal ik veel te veel afquote:Op woensdag 21 april 2021 16:25 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Bij mij werkt het precies andersom.Handwerken en luisteren tegelijk lukt niet goed, dan mis ik stukken in de tekst. Schoonmaken zou er nog naast kunnen en klussen als het schilderen van de trap.
Lekker bezigquote:Op donderdag 22 april 2021 08:58 schreef Sumppi het volgende:
Hoi.
Ik ben afgevallen.En we hebben net een rondje bos gelopen.
Ik heb een boek gelezen over allerlei beestjes... Ik durf zelfs geen biologisch eten meer te etenquote:Op donderdag 22 april 2021 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben niet zo goed met moestuinen, ik durf eigenlijk niets te eten vanwege beestjes![]()
En nog geen gesprekken van de buren te horen, maar zo te ruiken hebben ze wel plantjes
Trots op jou!!!! Goed bezigquote:Op donderdag 22 april 2021 08:58 schreef Sumppi het volgende:
Hoi.
Ik ben afgevallen.En we hebben net een rondje bos gelopen.
Domme en saaie sukkel? Ik zou willen dat ik kon haken ...quote:Op donderdag 22 april 2021 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand weer in de haaknaald gekropenik voel me zo'n zo'n domme en saaie sukkel... Naja... Ik ben ook maar wie ik ben
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Mama van Lars & Femke
Lekker voor de buren.quote:Op donderdag 22 april 2021 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Mijn eega heeft ergens in de kassen waar hij werkt wat groenten gezaaid, in ieder geval tomaten. Paar jaar geleden ging dat veel te goed: ik ben de tomaten gaan weggeven in de straat.
Onze tuin is nu een puinhoop, omdat er een bult snoeiafval ligt. Als dat weg is en we over een paar weken twee nieuwe luie stoelen voor in de tuin hebben dan zouden we weer eens bij aangenaam weer in de tuin kunnen zitten...
...om er dan waarschijnlijk weer snel achter te komen dat je bij kleine stadstuintjes dan het grote nadeel hebt vaak mee te moeten luisteren met gesprekken bij buren.
quote:Op donderdag 22 april 2021 16:19 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Sarabi, wie weet liggen ze de hele dag stoned op de bank en heb je geen last van ze.![]()
Daar heb je een goed puntquote:Op vrijdag 23 april 2021 10:14 schreef Sumppi het volgende:
Maar hou dan gewoon een jaarlijkse sportdag. Ik snap niet zo goed dat dat gekoppeld moet worden aan het koningshuis. Vorige school hield gewoon een sportdag (wat later in het jaar) en dat was ook altijd een groot feest.
Ik weet het, ik ben een zeikerd. Ondertussen laat ik mijn kinderen wel lekker meedoen en mijn man heeft oranje hapjes gekocht voor vanmiddag.![]()
Wel fijn zo'n lang weekend!
Jeetje, jullie zijn al aan het bezorgen, Sarabi! Ben ik nog op tijd als ik morgen of overmorgen bestel?
Leuk!quote:Op vrijdag 23 april 2021 10:18 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Daar heb je een goed puntookal komen bij het woord sportdag wel meteen trauma's terug bij mij
![]()
En ja joh nog tijd zat. We doen altijd eerst de etappes wat dichterbij ons in de buurt. Volgens mij komen we pas de 16e jullie kant op
Wat heftig... Knuffel... Sterktequote:Op maandag 26 april 2021 10:07 schreef Patapon het volgende:
Hier ook slecht geslapen. Door mijn kapotte rug heb ik meer kans op artrose in mijn rug, en als je dat hebt kun je ook op andere plekken artrose krijgen....nu heb ik al een tijdje pijn in mijn handen en vannacht werd ik er wakker van.
Van de week maar eens naar de huisarts.
De mijne heeft ook tijden klaargelegenquote:Op maandag 26 april 2021 12:05 schreef Sumppi het volgende:
Klote is dat, Patapon. Zeker met creatieve hobby's en dat je dan last van je handen krijgt.
CotS, leuk is dat, een nieuwe BJ beginnen. Ik moet nog twee maanden wachten, maar er ligt al een nieuwe klaar (gekregen voor m'n verjaardag).
Brood achter de kiezen. Ik ga weer bloemzaden zaaien in de tuin. Het voelt hier als maandag en vrijdag tegelijk.
Oef dat is altijd een naar gevoelquote:Op maandag 26 april 2021 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Hier de hele nacht niet geslapen maar dat was gepland![]()
Wel teveel caffeine binne gekregen dus voel me niet helemaal lekker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |