abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_199096419
@ChildoftheStars audioboeken. O+ Hoe luister je die, storytel oid?

@Sumppi wat een leukerd die hond. O+

Mijn man is vanochtend naar de oogkliniek geweest met kleuter, hij kreeg van die rottige pupildruppels. Vooralsnog heeft hij gelukkig niet de slechte ogen van zijn ouders geërfd. *O*

[ Bericht 0% gewijzigd door Cygne op 21-04-2021 12:16:19 ]
pi_199096656
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:50 schreef Cygne het volgende:
@:ChildoftheStars audioboeken. O+ Hoe luister je die, storytel oid?

@:Sumppi wat een leukerd die hond. O+

Mijn man is vanochtend naar de oogkliniek geweest, hij kreeg van die rottige pupildruppels. Vooralsnog heeft hij gelukkig niet de slechte ogen van zijn ouders geërfd. *O*
Jep! Ik heb nu een jaar storytel. Ben toevallig nu bezig met boek nummer 100 *O*
  woensdag 21 april 2021 @ 12:22:55 #253
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199096808
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 11:50 schreef Cygne het volgende:
@:ChildoftheStars audioboeken. O+ Hoe luister je die, storytel oid?

@:Sumppi wat een leukerd die hond. O+

Mijn man is vanochtend naar de oogkliniek geweest met kleuter, hij kreeg van die rottige pupildruppels. Vooralsnog heeft hij gelukkig niet de slechte ogen van zijn ouders geërfd. *O*
Dapper hoor, van die kleine man.

En goed nieuws ook.
The love you take is equal to the love you make.
pi_199097391
quote:
14s.gif Op woensdag 21 april 2021 12:22 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Dapper hoor, van die kleine man.

En goed nieuws ook.
Ja, ik stond er wel van te kijken. Ik moest vroeger zelf die oogdruppels best vaak en vond het verschrikkelijk. Hij gaf geen kik.
pi_199099822
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 12:10 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Jep! Ik heb nu een jaar storytel. Ben toevallig nu bezig met boek nummer 100 *O*
Dat zijn er veel!

Ik kan me maar moeilijk concentreren op luisterboeken. -O-
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199099914
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 13:13 schreef Cygne het volgende:

[..]

Ja, ik stond er wel van te kijken. Ik moest vroeger zelf die oogdruppels best vaak en vond het verschrikkelijk. Hij gaf geen kik.
Die om de pupil te verwijden? Gelukkig goed nieuws voor je man!

Ik had niet moeten googlen. ;( Zoveel oogaandoeningen, brrrr.
In some cases, resentment can result simply from being on the receiving end of good arguments. Collini
How much more precious is a little humanity than all the rules in the world. Piaget
pi_199099922
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat zijn er veel!

Ik ben er dol op. Lees zelf ook veel hoor, alleen daar heb ik geen statistieken van
Heerlijk bij het knutselen. Luisteren en niks doen kan ik niet
  woensdag 21 april 2021 @ 16:25:33 #258
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199099968
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:16 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Dat zijn er veel!

Het gaat bij mij ook met periodes. Soms een heleboel boeken achter elkaar, maar dan heb ik het ook wel weer even gehad. ‘Welk boek nu weer!’

Soms is het ook wel lekker om gewoon een beetje in stilte je dingen te doen. In de tuin, achter de naaimachine. Ik doe nu buiten ook geen oordopjes in met muziek of gesproken woord, want ik wil de vogeltjes horen. O+
pi_199099972
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:23 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ik ben er dol op. Lees zelf ook veel hoor, alleen daar heb ik geen statistieken van
Heerlijk bij het knutselen. Luisteren en niks doen kan ik niet
Bij mij werkt het precies andersom. :D Handwerken en luisteren tegelijk lukt niet goed, dan mis ik stukken in de tekst. Schoonmaken zou er nog naast kunnen en klussen als het schilderen van de trap.
pi_199100007
quote:
1s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:25 schreef Lienekien het volgende:

[..]

Het gaat bij mij ook met periodes. Soms een heleboel boeken achter elkaar, maar dan heb ik het ook wel weer even gehad. ‘Welk boek nu weer!’

Soms is het ook wel lekker om gewoon een beetje in stilte je dingen te doen. In de tuin, achter de naaimachine. Ik doe nu buiten ook geen oordopjes in met muziek of gesproken woord, want ik wil de vogeltjes horen. O+
Ja, die zijn nu goed hoorbaar. O+ Gister liep ik tijdens een telefoongesprek naar buiten en de ander kon de vogels ook goed horen. Voor ons huis hebben meerkoeten een nest gemaakt. En de vogelhuisjes die we hebben opgehangen zijn in gebruik! *O*
pi_199100038
Iedereen anders toch. Ik heb de pest aan series kijken. Dan ga ik me vervelend en raak geïrriteerd omdat het zoveel prikkels geeft. Ik luister trouwens ook gewoon domme boeken hoor, de mooie/goede boeken lees ik.

Ach iedereen zo zijn voorkeuren. Via Lienekien bij Storytel terecht gekomen en sindsdien verslaafd
pi_199100070
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:22 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Die om de pupil te verwijden? Gelukkig goed nieuws voor je man!

Ik had niet moeten googlen. ;( Zoveel oogaandoeningen, brrrr.
Haha voor onze zoon dus, ik vergat wat in m'n zin. Inderdaad de pupildruppels. Mijn man heeft -5 geloof ik en ikzelf +10 en een flink lui oog. Kleuter scoorde net twijfelachtig bij het cb dus maar even laten checken door de oogarts.

Ik lees echt weinig tegenwoordig, wel veel luisterboeken en dan in combinatie met borduren of diamond painten of zo.
  woensdag 21 april 2021 @ 16:36:15 #263
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199100109
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:29 schreef ChildoftheStars het volgende:
Iedereen anders toch. Ik heb de pest aan series kijken. Dan ga ik me vervelend en raak geïrriteerd omdat het zoveel prikkels geeft. Ik luister trouwens ook gewoon domme boeken hoor, de mooie/goede boeken lees ik.

Ach iedereen zo zijn voorkeuren. Via Lienekien bij Storytel terecht gekomen en sindsdien verslaafd
Series kijken heb ik alleen geduld voor als we samen kijken. Whodunnits zijn bijvoorbeeld leuk om dan samen hardop te speculeren/voorspellen. *)
pi_199100522
quote:
0s.gif Op woensdag 21 april 2021 16:25 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Bij mij werkt het precies andersom. :D Handwerken en luisteren tegelijk lukt niet goed, dan mis ik stukken in de tekst. Schoonmaken zou er nog naast kunnen en klussen als het schilderen van de trap.
Handwerken alleen lukt mij juist niet :p Evenals alleen tv kijken, dan dwaal ik veel te veel af ;)
Borduren en Netflix is echt een gouden combinatie O+
pi_199107212
Hoi. c_/

Ik ben afgevallen. *O* En we hebben net een rondje bos gelopen.
pi_199107510
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:58 schreef Sumppi het volgende:
Hoi. c_/

Lekker bezig *O*

Ik ben met de moestuinmaatjes bezig. Had het gewoon elke week even moeten doen, nu is het veel werk :')
pi_199107675
Ik ga nu ook weer voor de moestuin aan de slag. Het is nog best een gedoe om alles goed te plannen. Heb ook veel te veel tomatenplanten, omdat ik was uitgeschoten met de zaden. Het verspenen van de zaailingen was best wat werk en de vensterbank in de studiekamer staat er nu vol mee. :') Als het een goede zomer wordt kunnen we flink wat pastasaus maken.

De radijsjes doen het trouwens al prima in de volle grond. We eten alleen nooit radijsjes. :+ Zo even kijken waar ik dat bij kan gebruiken.
  donderdag 22 april 2021 @ 09:44:28 #269
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199107690
Mijn eega heeft ergens in de kassen waar hij werkt wat groenten gezaaid, in ieder geval tomaten. Paar jaar geleden ging dat veel te goed: ik ben de tomaten gaan weggeven in de straat.

Onze tuin is nu een puinhoop, omdat er een bult snoeiafval ligt. Als dat weg is en we over een paar weken twee nieuwe luie stoelen voor in de tuin hebben dan zouden we weer eens bij aangenaam weer in de tuin kunnen zitten...

...om er dan waarschijnlijk weer snel achter te komen dat je bij kleine stadstuintjes dan het grote nadeel hebt vaak mee te moeten luisteren met gesprekken bij buren. :o
pi_199107903
Ik ben niet zo goed met moestuinen, ik durf eigenlijk niets te eten vanwege beestjes :')

En nog geen gesprekken van de buren te horen, maar zo te ruiken hebben ze wel plantjes -O-
pi_199108410
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:08 schreef Sarabi het volgende:
Ik ben niet zo goed met moestuinen, ik durf eigenlijk niets te eten vanwege beestjes :')

En nog geen gesprekken van de buren te horen, maar zo te ruiken hebben ze wel plantjes -O-
Ik heb een boek gelezen over allerlei beestjes... Ik durf zelfs geen biologisch eten meer te eten :')

Plantjes met vijf blaadjes?
pi_199108416
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 08:58 schreef Sumppi het volgende:
Hoi. c_/

Trots op jou!!!! Goed bezig
pi_199108428
Hier is iemand weer in de haaknaald gekropen :@ ik voel me zo'n zo'n domme en saaie sukkel... Naja... Ik ben ook maar wie ik ben ;)
pi_199108825
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 10:52 schreef ChildoftheStars het volgende:
Hier is iemand weer in de haaknaald gekropen :@ ik voel me zo'n zo'n domme en saaie sukkel... Naja... Ik ben ook maar wie ik ben ;)
Domme en saaie sukkel? Ik zou willen dat ik kon haken ...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_199109977
Ach nee, wat zuur @Shandaly :*

@ChildoftheStars, dat is toch helemaal niet suf joh. Ik kan het niet, maar heb van de moeder van een vriendin laatst een superfijne grote gehaakte omslagsjaal gehad. Ik hou er echt van. O+
  donderdag 22 april 2021 @ 13:43:08 #276
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199110084
We zitten in CRE, ik neem aan omdat we allemaal een creatieve hobby hebben. :+

Echt zuur, S. Was vast overmacht, maar je had er duidelijk naartoe geleefd. :*
pi_199111926
quote:
1s.gif Op donderdag 22 april 2021 09:44 schreef Lienekien het volgende:
Mijn eega heeft ergens in de kassen waar hij werkt wat groenten gezaaid, in ieder geval tomaten. Paar jaar geleden ging dat veel te goed: ik ben de tomaten gaan weggeven in de straat.

Onze tuin is nu een puinhoop, omdat er een bult snoeiafval ligt. Als dat weg is en we over een paar weken twee nieuwe luie stoelen voor in de tuin hebben dan zouden we weer eens bij aangenaam weer in de tuin kunnen zitten...

...om er dan waarschijnlijk weer snel achter te komen dat je bij kleine stadstuintjes dan het grote nadeel hebt vaak mee te moeten luisteren met gesprekken bij buren. :o
Lekker voor de buren. :Y) En wat handig dat je man een stuk van de kas kan gebruiken op zijn werk. Tomaten uit de winkel zijn toch echt minder lekker.

In de trein vond ik het altijd wel leuk om gesprekken mee te luisteren (vooral de gênante verhalen of ruzies), maar als je rustig in de tuin wilt zitten is het vast al snel vervelend.

Sarabi, wie weet liggen ze de hele dag stoned op de bank en heb je geen last van ze. :+

In de moestuin heb ik eigenlijk alleen last gehad van slakken. Dan staat de sla er hartstikke goed bij en de volgende ochtend is de krop verdwenen. :{ Ik heb drie boeken over moestuinieren met goede tips over het bestrijden van beestjes zonder gif. Ik ben benieuwd of het goed werkt.

Voor nu: de aardappelplanten komen boven de grond. *O* Zo leuk!

Ook last van vogels, bedenk ik me nu. Ze trekken de uien uit de grond, vinden het toch niks en gooien ze dan een stuk verder neer. :{w

@Shandaly balen van de afspraak. -O-
  donderdag 22 april 2021 @ 16:28:45 #278
370431 drakin
vurig typje
pi_199112060
Uitslag was negatief *O*

Maar ik moet morgen weer, dan is dag 5 en kan het wel beter zichtbaar zijn
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea
  donderdag 22 april 2021 @ 17:19:01 #279
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_199112676
@Sumppi Slakken hebben het bij ons vrij goed. De enige plek waar ik ze nog wel eens om zeep help, is bij een hortensia. Maar die doet het vrij slecht, dus misschien gaat die er wel uit. De rest van de tuin heeft niet echt te lijden onder slakken (ik denk dat iemand vóór ons daar goed over heeft nagedacht...). Dus ik red ze zelfs: huisjesslakken die onder potten bleken te zitten die van hun plek gingen of aan hedera geplakt zaten die ik heb gesnoeid gooi ik weer terug in de tuin.
pi_199114921
Lienekien de slakkenredder. 99.gif

Hier eet de egel de slakken op. En als ik er eens een vind zet ik hem bij de ingang van het egelhuis. :@ :Y)

Al een week lang 's nachts uit bed voor de hond, vandaag in de tuin gewerkt, met de hond gelopen, vrijwillig geholpen met wat werk bij het mountainbiken en nu ben ik af. :O
pi_199115061
quote:
0s.gif Op donderdag 22 april 2021 16:19 schreef Sumppi het volgende:

[..]

Sarabi, wie weet liggen ze de hele dag stoned op de bank en heb je geen last van ze. :+

:D daar heb je gelijk in
pi_199120357
Goedemorgen :W bijna weekend
pi_199120473
Goeiemorgen! c_/

Lang weekend zelfs! (ik werk niet op maandagen, en dit jaar valt Koningsdag voor mij dus gunstig ;) )
pi_199120531
Ja, bijna weekend. *O*

De kinderen zijn in het oranje naar school in verband met de Koningsspelen. Nu ben ik niet zo koningsgezind en vind ik het wat vreemd dat er op school zo'n dag wordt gevierd. Leuk voor de kinderen, dat wel. w/
pi_199120604
Hier ook in 't oranje voor de Koningsspelen. Ben op zich ook niet zo koningsgezind, maar die Koningsspelen zijn toch eigenlijk gewoon een smoes voor een jaarlijkse sportdag? En een leuke boost voor Kinderen voor Kinderen? ;)

Dit jaar komt de koninlijke familie naar mijn woonplaats w/ Sterker nog, naar mijn werkplek! Zij wel :P
Er loopt zo'n actie hier over Koning-voor-1-dag, mocht je stadsgenoten nomineren enzo. Vriend van me zit bij de laatste 7: als hij wint, mag hij dinsdag de echte koning ontmoeten w/
pi_199120669
Koningspelen gaat altijd volledig langs mij heen, maar als de kinderen het leuk vinden *O* daar gaat het om.

Hier ook een lang weekend omdat zondag op maandagnacht de Oscars zijn, heeft mijn man maandag vrij genomen.

Zaterdag en koningsdag gaan we wel biertjes bezorgen, maar toch voelt dat als weekend O+
pi_199120837
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 09:13 schreef Shandaly het volgende:
[ afbeelding ]
O+
:)

Zolang het op kleine schaal blijft zeker :Y
pi_199121318
Maar hou dan gewoon een jaarlijkse sportdag. Ik snap niet zo goed dat dat gekoppeld moet worden aan het koningshuis. Vorige school hield gewoon een sportdag (wat later in het jaar) en dat was ook altijd een groot feest.

Ik weet het, ik ben een zeikerd. Ondertussen laat ik mijn kinderen wel lekker meedoen en mijn man heeft oranje hapjes gekocht voor vanmiddag. :')

Wel fijn zo'n lang weekend!

Jeetje, jullie zijn al aan het bezorgen, Sarabi! Ben ik nog op tijd als ik morgen of overmorgen bestel?
pi_199121353
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:14 schreef Sumppi het volgende:
Maar hou dan gewoon een jaarlijkse sportdag. Ik snap niet zo goed dat dat gekoppeld moet worden aan het koningshuis. Vorige school hield gewoon een sportdag (wat later in het jaar) en dat was ook altijd een groot feest.

Ik weet het, ik ben een zeikerd. Ondertussen laat ik mijn kinderen wel lekker meedoen en mijn man heeft oranje hapjes gekocht voor vanmiddag. :')

Wel fijn zo'n lang weekend!

Jeetje, jullie zijn al aan het bezorgen, Sarabi! Ben ik nog op tijd als ik morgen of overmorgen bestel?
Daar heb je een goed punt :Y ookal komen bij het woord sportdag wel meteen trauma's terug bij mij :')

En ja joh nog tijd zat. We doen altijd eerst de etappes wat dichterbij ons in de buurt. Volgens mij komen we pas de 16e jullie kant op :)
  vrijdag 23 april 2021 @ 10:40:33 #291
242690 IJsdraakje
Womansplainer
pi_199121605
Zo, sixpack van Sarabi&man geregeld. :9
Jumalatkin kuolevat
Edessäni vuotavat
Olen tämän maailman loppu
Minä olen tyhjyys
pi_199121659
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:40 schreef IJsdraakje het volgende:
Zo, sixpack van Sarabi&man geregeld. :9
Leuk *O* bedankt voor je steun
pi_199156253
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 april 2021 10:18 schreef Sarabi het volgende:

[..]

Daar heb je een goed punt :Y ookal komen bij het woord sportdag wel meteen trauma's terug bij mij :')

En ja joh nog tijd zat. We doen altijd eerst de etappes wat dichterbij ons in de buurt. Volgens mij komen we pas de 16e jullie kant op :)
Leuk! ^O^
pi_199160375
Goedemorgen

Hier weer eens een dramatisch slechte nacht. Misschien straks een dutje doen...

Maar vandaag wordt leuk
Sowieso alweer een heel eind gehaakt. En vandaag een start maken in mijn nieuwe bullet journal ! Nummer vijf in drie jaar tijd *O*

Ook zin om lekker te gaan tekenen en zo

Komt wel goed vandaag :)
  maandag 26 april 2021 @ 10:07:32 #295
228751 Patapon
pata pata pata pon
pi_199161716
Hier ook slecht geslapen. Door mijn kapotte rug heb ik meer kans op artrose in mijn rug, en als je dat hebt kun je ook op andere plekken artrose krijgen....nu heb ik al een tijdje pijn in mijn handen en vannacht werd ik er wakker van.

Van de week maar eens naar de huisarts.
pi_199162214
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 10:07 schreef Patapon het volgende:
Hier ook slecht geslapen. Door mijn kapotte rug heb ik meer kans op artrose in mijn rug, en als je dat hebt kun je ook op andere plekken artrose krijgen....nu heb ik al een tijdje pijn in mijn handen en vannacht werd ik er wakker van.

Van de week maar eens naar de huisarts.
Wat heftig... Knuffel... Sterkte :*
pi_199162902
Klote is dat, Patapon. Zeker met creatieve hobby's en dat je dan last van je handen krijgt.

CotS, leuk is dat, een nieuwe BJ beginnen. Ik moet nog twee maanden wachten, maar er ligt al een nieuwe klaar (gekregen voor m'n verjaardag).

Brood achter de kiezen. Ik ga weer bloemzaden zaaien in de tuin. Het voelt hier als maandag en vrijdag tegelijk. :)
pi_199163000
Hier de hele nacht niet geslapen maar dat was gepland :+
Wel teveel caffeine binne gekregen dus voel me niet helemaal lekker.
pi_199163186
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:05 schreef Sumppi het volgende:
Klote is dat, Patapon. Zeker met creatieve hobby's en dat je dan last van je handen krijgt.

CotS, leuk is dat, een nieuwe BJ beginnen. Ik moet nog twee maanden wachten, maar er ligt al een nieuwe klaar (gekregen voor m'n verjaardag).

Brood achter de kiezen. Ik ga weer bloemzaden zaaien in de tuin. Het voelt hier als maandag en vrijdag tegelijk. :)
De mijne heeft ook tijden klaargelegen ;) alleen ik gok dat deze binnen een halfjaar weer vol zit

Succes in de tuin :*
pi_199163190
quote:
0s.gif Op maandag 26 april 2021 12:17 schreef Sarabi het volgende:
Hier de hele nacht niet geslapen maar dat was gepland :+
Wel teveel caffeine binne gekregen dus voel me niet helemaal lekker.
Oef dat is altijd een naar gevoel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')