Dat was een grapje.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:03 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik vind ze ook leuk. Ik ben alleen ook leuker als ik af en toe even alleen mijn gang kan gaan in huis zonder vele verzoeken, vragen of verhalen.![]()
En vandaag is het even lastiger, omdat ik vannacht niet goed kon slapen.
Waar komt jouw verveling door?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom krijgen we toch altijd de neiging ons te verantwoorden als we even klagen over onze kinderen? Het is echt niet dat ik niet van ze hou, maar ik ben ook niet zo'n moeder die altijd en volledig vrolijk met de kinderen mee knutselt.quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:03 schreef Sumppi het volgende:
Ja, ik vind ze ook leuk. Ik ben alleen ook leuker als ik af en toe even alleen mijn gang kan gaan in huis zonder vele verzoeken, vragen of verhalen.![]()
En vandaag is het even lastiger, omdat ik vannacht niet goed kon slapen.
En tijdens werktijd me met de kinderen bezig moeten houden wil ik eigenlijk helemaal niet, dáárvoor betaal ik me nou juist scheel aan BSO, zodat ik buiten kantooruren wel volledig mama kan zijn...
Kut corona
Mama van Lars & Femke
quote:Op dinsdag 6 april 2021 17:36 schreef Shandaly het volgende:
Vandaag ging het best mis... precies op het moment dat een collega aan het vertellen was dat 'er iets niet helemaal goed gegaan was' met een van mijn projecten, kwamen de kinderen thuis uit school met honderden verhalen, vragen en verzoeken om eten...
![]()
![]()
Van mij hoef je je niet te verantwoorden, hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Waarom krijgen we toch altijd de neiging ons te verantwoorden als we even klagen over onze kinderen? Het is echt niet dat ik niet van ze hou, maar ik ben ook niet zo'n moeder die altijd en volledig vrolijk met de kinderen mee knutselt.
En tijdens werktijd me met de kinderen bezig moeten houden wil ik eigenlijk helemaal niet, dáárvoor betaal ik me nou juist scheel aan BSO, zodat ik buiten kantooruren wel volledig mama kan zijn...
Kut corona
Ik heb er alleen niks zinnigs over te zeggen. Daarom zeg ik meestal dus niks. Nu had ik een grapje gemaakt.The love you take is equal to the love you make.
Nog erger eigenlijk... Ik wéét dat het niet hoeft... En toch voel ik die neigingquote:Op dinsdag 6 april 2021 19:38 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Van mij hoef je je niet te verantwoorden, hoor.
Ik heb er alleen niks zinnigs over te zeggen. Daarom zeg ik meestal dus niks. Nu had ik een grapje gemaakt.
Ik vind het altijd wel iets hebbenquote:Op woensdag 7 april 2021 09:33 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Ontbijt Ommetje was behoorlijk fris
quote:Op woensdag 7 april 2021 09:33 schreef Shandaly het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mijn Ontbijt Ommetje was behoorlijk fris
Ze waaiden steeds weg?quote:Op woensdag 7 april 2021 09:46 schreef Lienekien het volgende:
Mijn tuinvogels zitten ook weer aan hun voer. Kostte even wat moeite.
Nee, ik moest eerst met de veger aan de gang om de voerplekken sneeuw- en ijsvrij te maken. De mobiele voederplank heb ik zelfs onder de kraan gehad.quote:Op woensdag 7 april 2021 09:47 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ze waaiden steeds weg?
Het hopelijk laatste plukje regen voor vandaag is er ook nu.Ik ben dat wisselvallige weer wel echt zat.
Hier ook hoorquote:Op woensdag 7 april 2021 10:15 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben volgens mij een vreemde eend als het op weersvoorkeuren aankomt. Langer licht, hogere temperaturen... Ik vind het maar niks.
Hoe liep het nou af met je buren? Was het een verhuizing?quote:Op woensdag 7 april 2021 10:21 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Hier ook hoor
Vond het fijn dat die 20-25graden niet doorzette.
quote:Op woensdag 7 april 2021 10:42 schreef Shandaly het volgende:
En ach, het weer blijft zo wel een dankbaar onderwerp van gesprek
Ik zie nog steeds elke maandag een kleine verhuisbus voor de deur staan.....en verder is het erg stil (dat is normaal niet zoquote:Op woensdag 7 april 2021 11:14 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Hoe liep het nou af met je buren? Was het een verhuizing?
En weer zo’n fraai etiket, zag ik voorbijkomen. Dat worden collector’s items.
quote:Op woensdag 7 april 2021 11:25 schreef IJsdraakje het volgende:
Bijna spijt dat ik de flesjes-met-etiket gewoon richting de juiste afvoer heb laten slingeren.(Ik weet even niet meer of het gewoon glasbak was, ik breng nooit flesjes weg, dus ik let er niet op.
)
Ik hoop voor je dat ze echt weg zijn. En overlast is niet echt objectief. Het is natuurlijk fijn om die bevestiging te krijgen, maar al hoorden zij niks dan kan jij nog overlast hebben.quote:Op zaterdag 10 april 2021 20:54 schreef Sarabi het volgende:
Net met een van de buren van een paar huis verderop gepraat (hij had ons bier besteld).
En volgens hem gaan onze buren inderdaad verhuizen, en hij gaf ook aan dat hij niet snapte hoe wij met de overlast hebben kunnen leven. Dat hun al veel last hadden en toch een stuk verder op woonden.
Ik merk dat beide dingen toch best wat met me doendat het dus niet aan mij lag, dat dit echt overlast was en geen normale woongeluiden. EN dat ze dus echt weg gaan.
Ookal moet ik dat laatste eerst nog zien....maar dit zijn mensen die altijd alles van het hele dorp weten dus geloof ze eigenlijk wel.
quote:Op maandag 12 april 2021 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... April is een goed moment om te knutselen voor kerst
Ze hebben het vandaag omgedoopt naar LIT.quote:Op maandag 12 april 2021 16:06 schreef Sumppi het volgende:
Sarabi, ik duim dat je leuke en vooral rustige nieuwe buren krijgt.
Ik zocht TTK en kon het subforum niet vinden. Mogelijk kan ik als vrijwilliger aan de slag bij de bibliotheek.
Dat lijkt mij leuk vrijwilligerswerkquote:Op maandag 12 april 2021 16:06 schreef Sumppi het volgende:
Ik zocht TTK en kon het subforum niet vinden. Mogelijk kan ik als vrijwilliger aan de slag bij de bibliotheek.
Sowieso kan ik aan de slag bij De VoorleesExpress. Dat heb ik eerder ook gedaan. En hier in het dorp zoeken ze een vrijwilliger voor in de bibliotheek.quote:Op maandag 12 april 2021 16:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ze hebben het vandaag omgedoopt naar LIT.
Wat mag je er gaan doen, als vrijwilliger?
quote:Op maandag 12 april 2021 16:15 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Sowieso kan ik aan de slag bij De VoorleesExpress. Dat heb ik eerder ook gedaan. En hier in het dorp zoeken ze een vrijwilliger voor in de bibliotheek.
De pionkerstboom uit kerst haken van Toonenquote:Op maandag 12 april 2021 16:00 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Wat maak je? Ik ben bezig met wanten. Dat leek me ook vroeg, maar het begon vandaag toch weer te sneeuwen.
Oooh dat klinkt leukquote:Op maandag 12 april 2021 16:06 schreef Sumppi het volgende:
Ik heb een patroon voor een quilt voor aan de wand, met een soort van kerstboom. Die wil ik maken in niet van die typische kerststofjes, maar wel met het idee om die zo richting december ergens tijdelijk op te hangen.quote:Op maandag 12 april 2021 12:58 schreef ChildoftheStars het volgende:
Zo... April is een goed moment om te knutselen voor kerst
Klinkt wel heel gaaf. Wat voor kleuren ?quote:Op maandag 12 april 2021 17:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ik heb een patroon voor een quilt voor aan de wand, met een soort van kerstboom. Die wil ik maken in niet van die typische kerststofjes, maar wel met het idee om die zo richting december ergens tijdelijk op te hangen.
Met o.a. geel/groen, petrol, framboosrood. Best wel knalcombinaties.quote:Op maandag 12 april 2021 19:22 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Klinkt wel heel gaaf. Wat voor kleuren ?
Heerlijk toch combinaties? I love itquote:Op maandag 12 april 2021 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met o.a. geel/groen, petrol, framboosrood. Best wel knalcombinaties.
Petrol combineert goed met die andere kleuren.quote:Op maandag 12 april 2021 19:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Met o.a. geel/groen, petrol, framboosrood. Best wel knalcombinaties.
Ik bedenk dat nog niet zelf, moet ik bekennen. Maar ik ‘jat’ dan liever een voorbeeld van internet dan dat ik iets sufs maak met heel veilige bloemetjesstofjes die onderling nauwelijks van elkaar verschillen.quote:Op maandag 12 april 2021 21:01 schreef Sumppi het volgende:
[..]
Petrol combineert goed met die andere kleuren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |