abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198707080
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:29 schreef Molo het volgende:

[..]

Had je maar in de Pharma moeten gaan werken hè
Bedankt voor de tip. Snel via linkedin Pharma-mannen contacten.
pi_198707388
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:28 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Merk je daar iets van maatregelen? Mondkapjes of anderszins? Heb een paar maand geleden weleens naar landen gekeken voor dat soort uitstapjes, weet niet meer precies waarom Egypte toen niet zo op mijn radar stond.
Mondkapjes, zal op papier wel geadviseerd worden. Ik weet niet wat precies de regels zijn. Hotelmedewerkers dragen een mondkap, gasten sommige wel andere niet, wordt niks over gezegd. Verder misschien 0,1%, op het vliegveld de helft van de medewerkers niet eens. De meeste hebben niet eens geld voor die onzin.

Maar als je als toerist aankomt moet je eerst die PCR test hebben om te boarden, dan wordt het nog eens gecheckt bij de douane dan nog bij aankomst langs een temp. lopen. Kans dat een besmette buitenlander binnenloopt is zo al uiterst minimaal.

Eigenlijk wel lachwekkend dat elke keer dan nog social distancingen omgeroepen wordt in het vliegtuig en iedereen een mondkap op heeft, terwijl iedereen die test heeft gedaan. :D
pi_198707409
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Mondkapjes, zal op papier wel geadviseerd worden. Ik weet niet wat precies de regels zijn. Hotelmedewerkers dragen een mondkap, gasten sommige wel andere niet, wordt niks over gezegd. Verder misschien 0,1%, op het vliegveld de helft van de medewerkers niet eens. De meeste hebben niet eens geld voor die onzin.

Maar als je als toerist aankomt moet je eerst die PCR test hebben om te boarden, dan wordt het nog eens gecheckt bij de douane dan nog bij aankomst langs een temp. lopen. Kans dat een besmette buitenlander binnenloopt is zo al uiterst minimaal.

Eigenlijk wel lachwekkend dat elke keer dan nog social distancingen omgeroepen wordt in het vliegtuig en iedereen een mondkap op heeft, terwijl iedereen die test heeft gedaan. :D
Na de test kan je wellicht alsnog Corona hebben opgelopen.
  vrijdag 26 maart 2021 @ 21:54:07 #204
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_198707524
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:47 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Na de test kan je wellicht alsnog Corona hebben opgelopen.
Ja, alles kan. Overdrijven met regelzucht is ook een vak.
pi_198707540
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:46 schreef Jed1Gam het volgende:

[..]

Ik vloog enige tijd geleden terug naar Nederland met een halfleeg vliegtuig, maar met om mij heen een hele groep baldadige vakantiegangers. Wel een stuk of 20 in één tourgroep. Kwamen allemaal keurig met mondkapjes naar binnen en zodra we de lucht in waren ging hij onder de kin. Werd nog wel een paar keer omgeroepen dat het toch echt de bedoeling was om hem goed te dragen maar dat werd verder genegeerd.

Heb er verder geen oordeel over, ik snap die verplichting ook wel enigszins, al was het maar voor het gevoel van veiligheid van anderen. Maar het was wel grappig om te zien. Als iedereen besluit er schijt aan te hebben, dan kun je er als 'gezag' verder weinig aan doen.
pi_198707582
Net toen de Britse variant kwam ging ik op en neer naar Londen. Een volle 737. Op Schiphol afstand houden en in de kist schouder aan schouder.
pi_198707714
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:55 schreef Vasilevski het volgende:

[..]

Ik vloog enige tijd geleden terug naar Nederland met een halfleeg vliegtuig, maar met om mij heen een hele groep baldadige vakantiegangers. Wel een stuk of 20 in één tourgroep. Kwamen allemaal keurig met mondkapjes naar binnen en zodra we de lucht in waren ging hij onder de kin. Werd nog wel een paar keer omgeroepen dat het toch echt de bedoeling was om hem goed te dragen maar dat werd verder genegeerd.

Heb er verder geen oordeel over, ik snap die verplichting ook wel enigszins, al was het maar voor het gevoel van veiligheid van anderen. Maar het was wel grappig om te zien. Als iedereen besluit er schijt aan te hebben, dan kun je er als 'gezag' verder weinig aan doen.
Ja vorig jaar precies hetzelfde. Tijdens een cursus waar we tijdens de cursus onderling afstand moest houden en degene die de cursus gaven ook op toezagen. Toen ik bij de cursus aankwam moest ik zelfs een mondkapje op (was in november net voor de mondkapjesplicht) en kregen we rubberen handschoentjes :') en handgel :') Maar vervolgens zaten we elke avond in het hotel een biertje met elkaar te doen zonder 1.5 meter afstand, zonder mondkapjes etc alsof corona niet bestond.
pi_198707843
Kaartjes voor het eerste festival besteld, God zegene de greep. B:)B
When government - in pursuit of good intentions - tries to rearrange the economy, legislate morality, or help special interests, the cost come in inefficiency, lack of motivation, and loss of freedom. Government should be a referee, not an active player.
Friedman on Donahue
pi_198707886
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:57 schreef potjecreme het volgende:
Net toen de Britse variant kwam ging ik op en neer naar Londen. Een volle 737. Op Schiphol afstand houden en in de kist schouder aan schouder.
Ja dat was vandaag ook zo, op Frankfurt de helft van die stoeltjes afgeplakt, mensen op de grond zitten. Elke keer omroepen: ja voor u veiligheid kunt u ook verderop wachten.

Daarna in een compleet vol vliegtuig vertrokken. :')
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:25:30 #210
338319 ZarB
Piña colada
pi_198708053
Bij Beau zie ik net beelden voorbij komen van Marijn Krabbe met de winnaar van the voice of holland en nog wat mensen in een limousine. Lekker hutje mutje aan de champie. Ook tijdens het programma zelf. Knus met Geraldine in de green room. Wat.een.bullshit. alsof dit zo belangrijk is dat hier echt een ontheffing voor moet gelden. Walgelijk :r
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198708059
Prachtig toch hoe lokale bestuurders in navolging van de landelijk overheid soms ook vol op het repressieve buitenproportionele orgel gaat staan. Alles is dicht voor de jeugd. Wat gaat de jeugd doen? Andere dingen. Zoals buiten wat dure auto's fotograferen. Is dat qua coronarisico's gevaarlijk? Neuh, maar sommige bestuurders gaven wat te veel gas. Dus wat doen we? We sluiten een van de belangrijkste kruispunten van het dorp gewoon voor iedereen af. Hoelang doen we dat? Dat koppelen we om een of andere reden aan de huidige coronamaatregelen, dus wie weet nog maanden lang. Heel logisch en proportioneel. |:(

https://www.gooieneemlander.nl/cnt/DMF20210326_46096173
pi_198708126
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:25 schreef ZarB het volgende:
Bij Beau zie ik net beelden voorbij komen van Marijn Krabbe met de winnaar van the voice of holland en nog wat mensen in een limousine. Lekker hutje mutje aan de champie. Ook tijdens het programma zelf. Knus met Geraldine in de green room. Wat.een.bullshit. alsof dit zo belangrijk is dat hier echt een ontheffing voor moet gelden. Walgelijk :r
Allemaal getest vantevoren.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  vrijdag 26 maart 2021 @ 22:31:49 #213
338319 ZarB
Piña colada
pi_198708144
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Als ik een bijeenkomst organiseer voor 20 man in een openbarw ruimte, met alcohol na 22.00 en we testen ons, dan is er dus geen probleem?
Just skip all the layers and go straight to the crazy!
pi_198708171
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:25 schreef ZarB het volgende:
Prima!
pi_198708361
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:30 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Hoelang van te voren? En geld dat over een tijdje ook als we met een test kunnen uiteten/naar de kroeg?
pi_198708425
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:44 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Hoelang van te voren? En geld dat over een tijdje ook als we met een test kunnen uiteten/naar de kroeg?
Bel Martijn Krabbe even op anders.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198708529
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 22:48 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]

Bel Martijn Krabbe even op anders.
Jij zegt dat ze allemaal getest van te voren, daarnaast is het volgens mij niet perse nodig dat voor elk programma iedereen van tevoren getest moet worden.
pi_198709376
What dreams are made of:

twitter
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zaterdag 27 maart 2021 @ 00:08:11 #219
300435 Eyjafjallajoekull
Broertje van Katlaah
pi_198709475
quote:
88s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef Celestien het volgende:

[..]

[off topic]
Wat heb je nu weer gedaan op en ban op Tweakers te krijgen?
[/off topic]
Vraag gesteld zonder eerst te Googelen.
Opgeblazen gevoel of winderigheid? Zo opgelost met Rennie!
pi_198709746
Allemaal eventjes volhouden they said :’)
pi_198709831
quote:
2s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 00:08 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:

[..]

Vraag gesteld zonder eerst te Googelen.
Als we daar nog eens bans voor konden geven hier...
pi_198710004
zijn we al genezen?

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 27-03-2021 01:20:09 ]
pi_198710239
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 21:17 schreef potjecreme het volgende:

[..]

Verdiep je maar eens in ons zorgsysteem dan is dit niet eens het ergste. De farma-maffia waar ze de hoofdprijs willen vragen terwijl er een pandemie is. Zij zijn de slechteriken.

Goed dat wij ons niet lieten chanteren.
We hadden juist 2x zoveel moeten betalen als we daarmee sneller het vaccin kregen :Y

Pfizer/BioNTech kost geloof ik ¤20pp, dan hebben we het over ¤350 miljoen voor heel Nederland, of ¤700 miljoen voor de dubbele prijs. Dit is minder dan wat een week aan Coronamaatregelen kost. Dat wordt op iets van ¤100 miljoen per dag geschat.

Penny wise, pound foolish, Israël heeft dat goed bekeken.
pi_198710328
Curacao heeft heden 409 besmettingen per dag, met een bevolking van 159.000.
  zaterdag 27 maart 2021 @ 05:38:14 #225
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_198710716
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 maart 2021 02:35 schreef Za het volgende:
Curacao heeft heden 409 besmettingen per dag, met een bevolking van 159.000.
Niks mis mee, hoeveel liggen ervan in het ziekenhuis of op de IC? Met dat aantal besmettingen heb je binnen no-time groepsimmuniteit.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')