Ben jij dan ook zo'n boomer waar het hier steeds over gaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:33 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk sowieso lachen om mensen met een mondkap. Ik heb m zelf steeds vaker om mijn kin hangen.
quote:Ik struikel overdag ook over de bejaarden en boomers die nog steeds gezellig samen met het mondkapje half op de kin boodschappen doen..
Werk of woon je daar?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:45 schreef Jed1Gam het volgende:
Hier in Caïro geen coronaMensen hebben het wel zwaar, nauwelijks toeristen, op wat Amerikanen na.
[off topic]quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:00 schreef raptorix het volgende:
Ban op Tweakers, hebben ze daar allemaal Apsperger trouwens?
Kan er vooral om lachen, denk ook niet dat het veel te maken heeft met lange termijn. Meer voor de situatie waarin nog weinig mensen gevaccineerd zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:28 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Mijn hemel
Waarom nu opeens al die ''oplossingen'' en ''onderzoeken'' terwijl we juist nu bijna klaar zijn om weer terug te gaan naar het oude normaal. Focus gewoon op het vaccineren van de kwetsbaren; kijk wat dat met de ziekenhuizen doet en laat dingen dan gewoon steeds meer los. Niet nog meer maatregelen of proefjes a.u.b.
En dan vinden ze het gek dat er mensen zijn die in complotten beginnen te denken
Je bent tegenwoordig een enorme asociaal als je vraagt mensen even 1/2 maanden extra voorzichtig te zijn, dezelfde bejaarden die straks naar het buitenland op vakantie sjeezen zodra ze hun vacccinatie hebben en wij lopen wachten tot 18- klaar isquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:13 schreef Monolith het volgende:
Een bejaardenverbod zou al enorm helpen in de supermarkt. Niet met een karretje middenin krappe gangen gaan staan, een half uur voor een schap of koelvak blijven twijfelen en ga zo maar door. Ik ga vaak naar een stadssupermarktje waar het gros gewoon met een mandje even snel doorheen loopt en dan heb je ook minimaal coronarisico, maar met dat soort trage types werk je het juist in de hand.
Ranten, nu heb ik de primeur om als eerst betalende lid op Tweakers een ban te krijgenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:03 schreef Celestien het volgende:
[..]
[off topic]
Wat heb je nu weer gedaan op en ban op Tweakers te krijgen?
[/off topic]
Meer openstellen en doorvaccineren met die handelquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:54 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Hier kan ik dus slecht tegen. Mensen leven gewoon. Niks teveel van dit of teveel van dat. Die demonisering van gewoon leven moet kappen. Dat mensen dit zo klakkeloos overnemen stemt verdrietig.
Was het echt zo erg? Of wordt het tijd voor de gemiddelde Tweaker een dikkere huid te kweken door hier een weekje mee te draaien?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:04 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ranten, nu heb ik de primeur om als eerst betalende lid op Tweakers een ban te krijgen
Misschien als je dat laatste achterwege had gelatenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:05 schreef raptorix het volgende:
Maar hier kreeg ik dus een ban voor:
[..]
Niet? Als je gaat onderhandelen om een paar euro voor een vaccin terwijl je mensen liggen te sterven dan ben je wat mij betreft gewoon een moordenaar, klaar uit, en het lijkt me duidelijk dat dit een persoonlijke mening is die ik op een forum mag geven.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:06 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Het gaat om de moordenaars. Wat nergens op slaat.
Nuance zoek je maar lekker bij de KRO lijkt me.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:08 schreef galantis het volgende:
[..]
Misschien als je dat laatste achterwege had gelaten
Koekoekquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:05 schreef raptorix het volgende:
Maar hier kreeg ik dus een ban voor:
[..]
Verdiep je maar eens in ons zorgsysteem dan is dit niet eens het ergste. De farma-maffia waar ze de hoofdprijs willen vragen terwijl er een pandemie is. Zij zijn de slechteriken.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:08 schreef raptorix het volgende:
[..]
Niet? Als je gaat onderhandelen om een paar euro voor een vaccin terwijl je mensen liggen te sterven dan ben je wat mij betreft gewoon een moordenaar, klaar uit, en het lijkt me duidelijk dat dit een persoonlijke mening is die ik op een forum mag geven.
Vind je dat zelf of heb je goede feedback gekregen. Ik vraag dit voor @Mammiequote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:10 schreef raptorix het volgende:
@:mammie ik kan ook heel lekker tongen, maar dat doen we gewoon in CORSC
Ik ben daar nu als toerist, corona ontvlucht.quote:
Middelvinger naar onze zorgmedewerkers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik ben daar nu als toerist, corona ontvlucht.
Als je hier bent merk je wel weer hoe goed men het in Europa heeft, dat men zich zo druk kan maken om een virusje.
Ik woon niet in NLquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:19 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Middelvinger naar onze zorgmedewerkers!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Middelvinger naar het universum!!!!quote:
Merk je daar iets van maatregelen? Mondkapjes of anderszins? Heb een paar maand geleden weleens naar landen gekeken voor dat soort uitstapjes, weet niet meer precies waarom Egypte toen niet zo op mijn radar stond.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:18 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik ben daar nu als toerist, corona ontvlucht.
Als je hier bent merk je wel weer hoe goed men het in Europa heeft, dat men zich zo druk kan maken om een virusje.
Prima maar laten we dan volgend jaar een systeem opzetten waardoor we ons niet meer kunnen laten chanteren, ik ga slapen, morgen leuke dingen doen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:17 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Verdiep je maar eens in ons zorgsysteem dan is dit niet eens het ergste. De farma-maffia waar ze de hoofdprijs willen vragen terwijl er een pandemie is. Zij zijn de slechteriken.
Goed dat wij ons niet lieten chanteren.
Had je maar in de Pharma moeten gaan werken hèquote:Op vrijdag 26 maart 2021 21:23 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Middelvinger naar het universum!!!!
Als ik het mij financieel kon veroorloven zou ik naar Dubai zijn gegaan en net als lil Kleine daar weken verblijven. Misschien net als Estelle een rijke man versieren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |