Alsof een supermarkt ook maar enige rol van betekenis heeft in de verspreiding van coronaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Pleur eens ff gauw op met dit soort onzin
Man man man
Nou nou nou wat een treurig filmpje, donder toch op met stippen, voetstappen en pijlen. Dat verplichte winkelkarretje word ik al gek van, laat staan al dit gelul.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Man man man
Ik vind dit totaal niet verrassend, maar dat komt omdat ik dagelijks werk met allerlei managers die verslaafd zijn aan micromanagen denk ikquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:47 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Mensen zijn compleet de weg kwijt geraakt
Corona tast kennelijk ook de hersenen van veel mensen aan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een treurig filmpje, donder toch op met stippen, voetstappen en pijlen. Dat verplichte winkelkarretje word ik al gek van, laat staan al dit gelul.
Ja waanzin.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:03 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ik vind dit totaal niet verrassend, maar dat komt omdat ik dagelijks werk met allerlei managers die verslaafd zijn aan micromanagen denk ik
Het kan best werken, daar niet van. In sommige fabrieken zijn dat soort zaken van levensbelang. Maar mensen in een supermarkt zijn geen medwerkers met vaste taken dus het is volledig zinloosquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:07 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Ja waanzin.
Al die looplijnen, waarschuwingen, pijlen etc.. echt.. kap daarmee.
Daar lijkt het wel op, echt wat bezielt mensen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:07 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Corona tast kennelijk ook de hersenen van veel mensen aan.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:42 schreef Haags het volgende:
[ twitter ]
Man man man
Indeed. Dat zal sowieso nooit lukken. Covid-19 is here to stay.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:43 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Tegelijkertijd zorgt het Covid-beleid er natuurlijk ook voor dat (indirect) andere levens verloren gaan. Daarom is dit beleid niet tot in het oneindige vol te houden en moeten we straks als de risicogroepen zijn gevaccineerd ook niet meer spastisch elke besmetting gaan proberen te voorkomen.
Hebben ze niet van die speciale winkeltijden voor ouderen?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:13 schreef Monolith het volgende:
Een bejaardenverbod zou al enorm helpen in de supermarkt. Niet met een karretje middenin krappe gangen gaan staan, een half uur voor een schap of koelvak blijven twijfelen en ga zo maar door. Ik ga vaak naar een stadssupermarktje waar het gros gewoon met een mandje even snel doorheen loopt en dan heb je ook minimaal coronarisico, maar met dat soort trage types werk je het juist in de hand.
Al heel lang niet meer. Was discriminerend, schijnbaar. De ANBO is een hele machtige lobby en heeft dat keer op keer tegengehouden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Hebben ze niet van die speciale winkeltijden voor ouderen?
Daar maakt niemand gebruik van heb ik het idee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Net of die oudjes zich daar aan houdenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:17 schreef Celestien het volgende:
[..]
Zeker wel, zijn er gewoon nogquote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. Was discriminerend, schijnbaar.
Al dat micromanagen werkt na een fucking jaar ook niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar maakt niemand gebruik van heb ik het idee.
Ik struikel overdag ook over de bejaarden en boomers die nog steeds gezellig samen met het mondkapje half op de kin boodschappen doen..
Tja..
Hier om de hoek, Turkse supermarkt, AH en de Lidlquote:
Maar dat vond ik ook al voor Corona hoor. Ben blij dat die groep niet de zelfscanner snapt want anders stond je daar ook weer op te wachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:13 schreef Monolith het volgende:
Een bejaardenverbod zou al enorm helpen in de supermarkt. Niet met een karretje middenin krappe gangen gaan staan, een half uur voor een schap of koelvak blijven twijfelen en ga zo maar door. Ik ga vaak naar een stadssupermarktje waar het gros gewoon met een mandje even snel doorheen loopt en dan heb je ook minimaal coronarisico, maar met dat soort trage types werk je het juist in de hand.
Wat jammer. Ik weet dat mijn vader daar graag gebruik van maakte. Hij vond het zo lekker rustig.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Al heel lang niet meer. Was discriminerend, schijnbaar. De ANBO is een hele machtige lobby en heeft dat keer op keer tegengehouden.
Wil ik best geloven hoor, maar dat zijn uitzonderingen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:21 schreef Molo het volgende:
[..]
Hier om de hoek, Turkse supermarkt, AH en de Lidl
Vandaag werd ik in de auto-stofzuig-ruimte na de wasstraat gewezen op de coronaregels aldaar: oa max 5 minuten stofzuigen, een mondkapje op, en maar één persoon mag uit de auto. Een nieuw dieptepunt. Geen hond ook die zich daar iets van aantrok. Sowieso moet je al je stinkende best doen om überhaupt daar bij iemand in de buurt te komen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:57 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Nou nou nou wat een treurig filmpje, donder toch op met stippen, voetstappen en pijlen. Dat verplichte winkelkarretje word ik al gek van, laat staan al dit gelul.
Ja dat is het grote voordeel inderdaad. Er is nog één lopende band en 16 zelfscankassa's waardoor je in ieder geval niet ook nog eens een half uur bij de kassa staat te wachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:22 schreef ipa84 het volgende:
[..]
Maar dat vond ik ook al voor Corona hoor. Ben blij dat die groep niet de zelfscanner snapt want anders stond je daar ook weer op te wachten.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:19 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Daar maakt niemand gebruik van heb ik het idee.
Ik struikel overdag ook over de bejaarden en boomers die nog steeds gezellig samen met het mondkapje half op de kin boodschappen doen..
Tja..
Ik denk dat we moeten oppassen dat we niet alle ouderen over één kam gaan scheren. 'k Weet & snap dat er naar ze gekeken wordt als de grote oorzaak waarom de rest van de bevolking aan strenge maatregelen is gebonden, maar zij kunnen er verder niets aan doen dat ze ouder en kwetsbaarder zijn, hè. Vind het dan ook vaak vervelend te lezen dat er zo denigrerend gepost wordt over 'die boomers'.quote:
Hier is het wel zo, vrij veel ouderen hier. Maar ik zie dat je gelijk hebt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:23 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Wil ik best geloven hoor, maar dat zijn uitzonderingen.
Uhm, ja, dat was dus nu juist wél de bedoeling op zichquote:'Huilend opgebeld'
De ANBO laat weten dat de telefoon bij de bond 'roodgloeiend' staat sinds Albert Heijn het plan naar buiten bracht. 'Mensen bellen ons huilend op omdat ze worden nageroepen dat ze thuis moeten blijven. De druk van familie op ouderen neemt steeds verder toe om niet meer naar buiten te gaan. Dit kan toch echt niet de bedoeling zijn', aldus Den Haan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |