Die zou de koers van zondag juist beter kunnen gebruiken, E3 is ook zonder slecht weer al zwaar genoeg.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:19 schreef McGrath het volgende:
Flinke wind, paar waaiertjes zou wel lekker zijn op de vrijdag
Een paar waaiers kan elke koers wel gebruikenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zou de koers van zondag juist beter kunnen gebruiken, E3 is ook zonder slecht weer al zwaar genoeg.
Maar kan wel leuk worden ja.
Zondag waait het net zo hard, dus dat scheelt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Die zou de koers van zondag juist beter kunnen gebruiken, E3 is ook zonder slecht weer al zwaar genoeg.
Maar kan wel leuk worden ja.
In feite is het grotendeels zelfdequote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:25 schreef The_Undertone het volgende:
Hoezo is er een nieuw parcours in Gent-Wevelgem?
Maar dat was verleden jaar ook al zoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
In feite is het grotendeels zelfdeZe starten alleen niet meer in Deinze maar in Ieper en dan door De Moeren naar originele parcours.
Oh excuusquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:32 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Maar dat was verleden jaar ook al zo
Ik zag het inderdaad, benieuwd of Mathieu alsnog besluit om daar te starten en dan DdV te skippenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Zondag waait het net zo hard, dus dat scheelt.
Deze tafel mist alleen nog Gert Jakobs.quote:
Niet meegenomen in de cc, zodat de Belgen de gekke Hollander weer uit kunnen lachenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:45 schreef Mykonos het volgende:
Tank heeft de dresscode (t-shirt met jasje) niet meegekregen?
Lachwekkend.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 13:56 schreef Koffieplanter het volgende:
Bram Tankink zet Mollema in het rijtje Van der Poel, Van Aert en Pidcock als alleskunners.
Nu moet ik weer terugdenken aan die hallucinante real life soap van de Planckaerts.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:03 schreef Beregd het volgende:
Ballerini in de ploeg hebben is hout waard, zegt Planckaert
Wie had dat gedacht. Zouden alle ex-Quicksteppers een contract moeten ondertekenen om niet uit de school te klappen over de medicijnkast?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:07 schreef wimderon het volgende:
Niki was voor die val ook al niets meer, Brammert.
Stuyven komt me ook de strot uitquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:20 schreef Mani89 het volgende:
De eeuwige bewierrooking van dommekracht Tim de Traktor stoort mij gigantisch.
Schachmann zegt halloquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht. Zouden alle ex-Quicksteppers een contract moeten ondertekenen om niet uit de school te klappen over de medicijnkast?
Wie zijn er eigenlijk beter gaan rijden sinds Taus de scepter daar zwaait? Schachmann en De Gendt. Wie nog?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Wie had dat gedacht. Zouden alle ex-Quicksteppers een contract moeten ondertekenen om niet uit de school te klappen over de medicijnkast?
De Denkbonus is ook niet te onderschatten.quote:
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:10 schreef Mani89 het volgende:
[..]
quote:Yvan Vanmol: “Er is een groot blik aan bijzonder talent opengetrokken. Meer is er niet aan de hand. Doping is al een jaar of tien geen factor meer. Dat het intensief testen de talenten helpt om in te stromen, staat als een paal boven water.”
De Plus nog? Al is het afwachten wat hij dit jaar doetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk beter gaan rijden sinds Taus de scepter daar zwaait? Schachmann en De Gendt. Wie nog?
Oh oke, ik had het duidelijk fout. Sorry Yvan.quote:
Met Patbonus werd zijn gebrek aan stuurkunst nog gecompenseerd door overwinningen. Nu ja, niet.quote:
Wel contractjaar, het is van moeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met Patbonus werd zijn gebrek aan stuurkunst nog gecompenseerd door overwinningen. Nu ja, niet.
Al snap ik niet dat er renners zonder handschoenen rijden, dan komt zo'n val echt veel harder aanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:26 schreef TheArt het volgende:
Nando kon hier eerlijk gezegd weinig aan doen, Narvaez lette niet op.
Ik vrees dat je Vasseur, Pineau en Bernaudeau overschat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wel contractjaar, het is van moeten.
Gaat hij dit jaar ook het omnium rijden in Tokio?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wel contractjaar, het is van moeten.
Zie: Senechal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat dat betreft snap ik (voornamelijk Franse) renners ook niet. Zo'n Turgis rijdt uitstekende uitslagen, terwijl bij Direct Energie bij iedereen in principe de rem aanloopt. Met een Patbonus zou dat zo een topper kunnen zijn.
@Koffieplanter ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gaat hij dit jaar ook het omnium rijden in Tokio?
Niks keer niks is niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht ook nog op de ontbolstering van Ian Garrison, als zelfs Honoreeé met een quickstep truitje topuitslagen begint te rijden moet deze jongen straks ook waarachtig gaan knallen.
Hij heeft Eljero wel straf gegeven, zondag Frankrijk ipv België.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vrees dat je Vasseur, Pineau en Bernaudeau overschat.
Ja, maar Honore was toch ook geen bijzonder talent?quote:
Niet enorm, maar op z'n minst wat adelbrieven waardoor je er een acceptabel prof van kunt maken. Tel daar de bonus bij op en je hebt een subtopper. Ian heeft eigenlijk nooit veel voorgesteld buiten de tijdritten, waar hij blijkbaar beter tot zijn recht komt op de Axeon Pinarello dan de Specialized. Z'n broertje Michael is beter.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar Honore was toch ook geen bijzonder talent?
Dat lijkt mij een uitmuntend idee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het laatste seizoen van Terpstra?
Kan mooi naar Roompot volgend.... oh wachtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het laatste seizoen van Terpstra?
Lekker met de Kredertjes...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan mooi naar Roompot volgend.... oh wacht
Beat is het nieuwe Roompot.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan mooi naar Roompot volgend.... oh wacht
Staat Biet op je shitlist omdat ze hun negers eruit hebben gegooid?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beat is het nieuwe Roompot.
Ik had JW Van Schip graag gezien dit weekend.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een continentale ploeg is natuurlijk andere koek dat het vroegere Roompot.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Foei.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat Biet op je shitlist omdat ze hun negers eruit hebben gegooid?
Geen fan van Pjotr?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat die volgend jaar, na Tokio, weer een stap omhoog zet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik had JW Van Schip graag gezien dit weekend.
Piotr doet altijd enorm z'n best, dat wel.quote:
Omdat de ProTour niet meer bestaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch vind ik het jammer dat we geen Nederlandse ProTour ploeg meer hebben.
Ik ben wel warm te maken voor een ploeg met Riccardo Ricco, Maskeera, Novikov en L'Hotellerie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch vind ik het jammer dat we geen Nederlandse ProTour ploeg meer hebben.
Alpecin, Arkea, Sport Vlaanderen zijn ProTour ploegen, het niveau onder de WorldTour.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat de ProTour niet meer bestaat?
https://en.wikipedia.org/(...)nd_Continental_teamsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alpecin, Arkea, Sport Vlaanderen zijn ProTour ploegen, het niveau onder de WorldTour.
Dat zeg ik toch ook? Ik zou graag een Nederlandse ProTour ploeg hebben (zoals vroeger met Roompot). Beat zit op het 3e niveau.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:07 schreef Shotty het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)nd_Continental_teams
geen Nederlandse ProTeams, maar wel 6 Continental
Ik zeg dan ook nergens dat ik het daar niet mee eens benquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Ik zou graag een Nederlandse ProTour ploeg hebben (zoals vroeger met Roompot). Beat zit op het 3e niveau.
Al die Nederlanders van Vohters rijden nooit een koers uit.quote:
Ik snap die haat richting SEG nooit zo? ze leveren toch een hoop mooie renners af heb ik het idee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Al die Nederlanders van Vohters rijden nooit een koers uit.
SEG-maffia.
Ze hebben vast wel veel plezier samen, dat is toch ook heel wat waard!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
'Project klassiekerploeg' komt nog niet echt uit de verf.
Je moet het hen nageven, zijn erin geslaagd met een vriendengroepje hun hobby te beoefenen en ervoor betaald te worden.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:27 schreef AllesKaputt het volgende:
[..]
Ze hebben vast wel veel plezier samen, dat is toch ook heel wat waard!
Die werd ingehaald per straaljager door DQS-formatie begin Taaienbergquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:28 schreef Szura het volgende:
Heeft de Trump-fan nou alsnog de slag gemist?
Dumoulin was hier anders ook gestart, al is het afwachten wat hij had gekund, was in Eneco/Binck Bank altijd wel goed in deze rit, volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Mike Teunissen had hier nog wel aangehaakt gok ik, maar de rest niet nee
Tenzij Wuyts straks weer met Roglic aan komt zetten
Citroën moet alles zetten op Alaphilippe (en dan ook Taus wegkopen).quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:26 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
'Project klassiekerploeg' komt nog niet echt uit de verf.
Betaald door Fransoosjes ook nog, goed aangepakt!quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:28 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Je moet het hen nageven, zijn erin geslaagd met een vriendengroepje hun hobby te beoefenen en ervoor betaald te worden.
Proteam. ProTour bestaat sinds 2010 niet meer.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alpecin, Arkea, Sport Vlaanderen zijn ProTour ploegen, het niveau onder de WorldTour.
Zat mee vooraan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:30 schreef showtimer het volgende:
[..]
Reed hij zo'n slechte klim of zat hij niet eens vooraan?
#samenwinnenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze vlammen niet echt naar de koplopers toe. Van Aert komt wel terug.
Lek voor Van Aert met als resultaat dat Eenkhoorn en vrienden de boel mogelijk weer samenbrengen vind ik een reden teleurgesteld te zijn.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:34 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik zie jou niet vaak teleurgesteld posten.
Met Wout lek zou je eigenlijk toch wel een versnelling van DQT verwachten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:34 schreef Dale__Cooper het volgende:
Ze vlammen niet echt naar de koplopers toe. Van Aert komt wel terug.
Ja, bizarre moves eigenlijkquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:38 schreef Frozen-assassin het volgende:
Steek dan een mannetje bij Krek.. Of heb je al niemand meer
Dit is nog geen reeks.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:35 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Quick Step rijdt niet echt door, toch een merkwaardige tactiek op die manier.
Asgreen zei zelf dat de vorm nog niet bijzonder is, dus afwachten of hij niet volledig parkeert straksquote:
Nadeel als je van jongs af aan overschot hebt?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:44 schreef The_Undertone het volgende:
Mathieu is toch tactisch geen genie
Zo weer in 25e positie aan de Eikenberg beginnen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:44 schreef The_Undertone het volgende:
Had wel kans gemaakt als hij andere renners mee had gekregen, nu had hij meteen 2 QS'ers in z'n wielquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:44 schreef The_Undertone het volgende:
Pat klaagde al over al dat zilver.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:40 schreef Mykonos het volgende:
Rémi is aan het soleren in Catalonië, en Asgreen hier. Pat zag dat het goed was.
Wat voor koek?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:48 schreef Frozen-assassin het volgende:
Tijd voor een intermezzo
Kopje thee en koek
Ransaap.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
En eerst randje opeten en dan het midden
Dat spreekt voor zich
Kansloze movequote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:53 schreef Szura het volgende:
Ondanks dat gekloot erachter komt hij niet meer dan 20 tellen weg
Die is deze winter wel echt naar de volgende level gegaan.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:56 schreef The_Undertone het volgende:
Weer Vingegaard in Coppi e Bartali
Is daar wel zo ongeveer het ouderdomsdeken met z'n 24quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:58 schreef Mykonos het volgende:
[..]
Die is deze winter wel echt naar de volgende level gegaan.
Henao en Hermans in de top-10 lijken wel stokoud vergeleken met de rest jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is daar wel zo ongeveer het ouderdomsdeken met z'n 24Romo 2e, Mauri 5e , Ayuso 6e
Er zitten vooral genoeg renners van de verkeerde ploegen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit in ieder geval genoeg man.... Maar of ze willen rijden
Helpt niet dat Vermeersch er zit, Naesen en iemand van Total. In G2.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zitten vooral genoeg renners van de verkeerde ploegen.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helpt niet dat Vermeersch er zit, Naesen en iemand van Total. In G2.
Lotto Soudal heeft nog wat mannetjes ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt.
Enige ploegen die eventueel nog wat kunnen is BikeExchange voor Matthews en UAE voor Trentin denk ik, al weet ik niet of Matthews nog ploeggenoten heeft. Trentin heeft sowieso Bjerg en volgens mij ook Rui Oliveira nog.
Gaat niet meer lukken met dat brandhout wat er straks nog aan blijft hangen vanuit g2.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:09 schreef VoMy het volgende:
Paterberg + Kwaremont kan je dit nog wel dichtrijden.
Ze zullen ook wel moeten vaak denk ik.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef Zwansen het volgende:
Wout en Mathieu zullen misschien Aertvijanden (haha) zijn, in de koers weten ze elkaar steeds vrij goed te vinden.
Ze zijn in de sprint ook net gelijkwaardig genoeg om samen te werkenquote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ze zullen ook wel moeten vaak denk ik.
Meer juist.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:30 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik hoop trouwens echt dat de aankomend Olumpisch kampioen wat minder achterlijk gaat doen qua gouden accenten.
Dat scheelt wel ja.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:30 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Ze zijn in de sprint ook net gelijkwaardig genoeg om samen te werken
Opmerkelijk van Michel en José.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik hoor Wuyts er ook nauwelijks over.
Als het Roglic was geweest...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Graag Gianni Vermeersch in studiohokje straks.
Ik hoor Wuyts er ook nauwelijks over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |