Henao en Hermans in de top-10 lijken wel stokoud vergeleken met de rest jaquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:59 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Is daar wel zo ongeveer het ouderdomsdeken met z'n 24Romo 2e, Mauri 5e , Ayuso 6e
Er zitten vooral genoeg renners van de verkeerde ploegen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
Er zit in ieder geval genoeg man.... Maar of ze willen rijden
Helpt niet dat Vermeersch er zit, Naesen en iemand van Total. In G2.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:08 schreef TheArt het volgende:
[..]
Er zitten vooral genoeg renners van de verkeerde ploegen.
Klopt.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:10 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Helpt niet dat Vermeersch er zit, Naesen en iemand van Total. In G2.
Lotto Soudal heeft nog wat mannetjes ook.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:12 schreef TheArt het volgende:
[..]
Klopt.
Enige ploegen die eventueel nog wat kunnen is BikeExchange voor Matthews en UAE voor Trentin denk ik, al weet ik niet of Matthews nog ploeggenoten heeft. Trentin heeft sowieso Bjerg en volgens mij ook Rui Oliveira nog.
Gaat niet meer lukken met dat brandhout wat er straks nog aan blijft hangen vanuit g2.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:09 schreef VoMy het volgende:
Paterberg + Kwaremont kan je dit nog wel dichtrijden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |