Lekker met de Kredertjes...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan mooi naar Roompot volgend.... oh wacht
Beat is het nieuwe Roompot.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Kan mooi naar Roompot volgend.... oh wacht
Staat Biet op je shitlist omdat ze hun negers eruit hebben gegooid?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Beat is het nieuwe Roompot.
Ik had JW Van Schip graag gezien dit weekend.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Een continentale ploeg is natuurlijk andere koek dat het vroegere Roompot.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Foei.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:52 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Staat Biet op je shitlist omdat ze hun negers eruit hebben gegooid?
Geen fan van Pjotr?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:50 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ik hoop dat die volgend jaar, na Tokio, weer een stap omhoog zet.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:52 schreef Aguero het volgende:
[..]
Ik had JW Van Schip graag gezien dit weekend.
Piotr doet altijd enorm z'n best, dat wel.quote:
Omdat de ProTour niet meer bestaat?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch vind ik het jammer dat we geen Nederlandse ProTour ploeg meer hebben.
Ik ben wel warm te maken voor een ploeg met Riccardo Ricco, Maskeera, Novikov en L'Hotellerie.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:56 schreef TargaFlorio het volgende:
Toch vind ik het jammer dat we geen Nederlandse ProTour ploeg meer hebben.
Alpecin, Arkea, Sport Vlaanderen zijn ProTour ploegen, het niveau onder de WorldTour.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:59 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Omdat de ProTour niet meer bestaat?
https://en.wikipedia.org/(...)nd_Continental_teamsquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:03 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Alpecin, Arkea, Sport Vlaanderen zijn ProTour ploegen, het niveau onder de WorldTour.
Dat zeg ik toch ook? Ik zou graag een Nederlandse ProTour ploeg hebben (zoals vroeger met Roompot). Beat zit op het 3e niveau.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:07 schreef Shotty het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)nd_Continental_teams
geen Nederlandse ProTeams, maar wel 6 Continental
Ik zeg dan ook nergens dat ik het daar niet mee eens benquote:Op vrijdag 26 maart 2021 15:09 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook? Ik zou graag een Nederlandse ProTour ploeg hebben (zoals vroeger met Roompot). Beat zit op het 3e niveau.
Al die Nederlanders van Vohters rijden nooit een koers uit.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |