De Plus nog? Al is het afwachten wat hij dit jaar doetquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:24 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie zijn er eigenlijk beter gaan rijden sinds Taus de scepter daar zwaait? Schachmann en De Gendt. Wie nog?
Oh oke, ik had het duidelijk fout. Sorry Yvan.quote:
Met Patbonus werd zijn gebrek aan stuurkunst nog gecompenseerd door overwinningen. Nu ja, niet.quote:
Wel contractjaar, het is van moeten.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:28 schreef wimderon het volgende:
[..]
Met Patbonus werd zijn gebrek aan stuurkunst nog gecompenseerd door overwinningen. Nu ja, niet.
Al snap ik niet dat er renners zonder handschoenen rijden, dan komt zo'n val echt veel harder aanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:26 schreef TheArt het volgende:
Nando kon hier eerlijk gezegd weinig aan doen, Narvaez lette niet op.
Ik vrees dat je Vasseur, Pineau en Bernaudeau overschat.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wel contractjaar, het is van moeten.
Gaat hij dit jaar ook het omnium rijden in Tokio?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:29 schreef showtimer het volgende:
[..]
Wel contractjaar, het is van moeten.
Zie: Senechal.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef Dale__Cooper het volgende:
Wat dat betreft snap ik (voornamelijk Franse) renners ook niet. Zo'n Turgis rijdt uitstekende uitslagen, terwijl bij Direct Energie bij iedereen in principe de rem aanloopt. Met een Patbonus zou dat zo een topper kunnen zijn.
@Koffieplanter ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:31 schreef Aguero het volgende:
[..]
Gaat hij dit jaar ook het omnium rijden in Tokio?
Niks keer niks is niks.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:33 schreef Mani89 het volgende:
Ik wacht ook nog op de ontbolstering van Ian Garrison, als zelfs Honoreeé met een quickstep truitje topuitslagen begint te rijden moet deze jongen straks ook waarachtig gaan knallen.
Hij heeft Eljero wel straf gegeven, zondag Frankrijk ipv België.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:30 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ik vrees dat je Vasseur, Pineau en Bernaudeau overschat.
Ja, maar Honore was toch ook geen bijzonder talent?quote:
Niet enorm, maar op z'n minst wat adelbrieven waardoor je er een acceptabel prof van kunt maken. Tel daar de bonus bij op en je hebt een subtopper. Ian heeft eigenlijk nooit veel voorgesteld buiten de tijdritten, waar hij blijkbaar beter tot zijn recht komt op de Axeon Pinarello dan de Specialized. Z'n broertje Michael is beter.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:40 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja, maar Honore was toch ook geen bijzonder talent?
Dat lijkt mij een uitmuntend idee.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het laatste seizoen van Terpstra?
Kan mooi naar Roompot volgend.... oh wachtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 14:43 schreef TargaFlorio het volgende:
Is dit het laatste seizoen van Terpstra?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |