abonnement Unibet Coolblue
pi_198703943
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:53 schreef kladderadatsch het volgende:

[..]

Och... [ afbeelding ]

Foto van een week geleden is dit. :)
Vrouwen :') :') :') :') :') :') :')


SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 26 maart 2021 @ 18:56:14 #52
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198703944
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:51 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Het had niet herkenbaar gefotografeerd moeten kunnen worden, daarvoor zijn ze verantwoordelijk, het komt neer op het laten uitlekken van vertrouwelijke gesprekken dus ja, dan moet je weg. De inhoud is niet eens zo relevant.
Tja voor een paar euro koop je een zwart mapje waar je papieren die vertrouwelijk zijn eventueel zou kunnen opbergen? En stop dat in een koffertje en klaar ben je? Ik zou haast denken dat deze lek dus bewust was.

[ Bericht 2% gewijzigd door Megumi op 26-03-2021 19:03:36 ]
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198703958
Dat je überhaupt nog iets geprint meeneemt?
Vakman pur sang
pi_198703966
De geruchten gaan over bewust lekken.
Of je bent zo dom als een varken of dit was bewust.
Vakman pur sang
pi_198704040
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 18:56 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja voor een paar euro koop je een zwart mapje waar je papieren die vertrouwelijk zijn eventueel zou kunnen opbergen? En stop dat in een koffertje en klaar ben je?
Alle bewindslieden hebben een mapje waar ze al hun spullen in moeten opbergen. Dat is speciaal voor ditmsoort gevallen gemaakt.
Misschien is er geen gevoel dat groter geluk geeft dan dat men voor andere mensen iets kan betekenen (Dietrich Bonhoeffer )
  vrijdag 26 maart 2021 @ 19:07:27 #56
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198704112
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:02 schreef Hanca het volgende:

[..]

Alle bewindslieden hebben een mapje waar ze al hun spullen in moeten opbergen. Dat is speciaal voor ditmsoort gevallen gemaakt.
Tja vertrouwelijk omgaan met gegevens en die coderen blijft lastig voor overheden en kan zelfs bepalend zijn voor welke kant het uit gaat in tijden van vrede en oorlog. :P
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198704189
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:07 schreef Megumi het volgende:

[..]

Tja vertrouwelijk omgaan met gegevens en die coderen blijft lastig voor overheden en kan zelfs bepalend zijn voor welke kant het uit gaat in tijden van vrede en oorlog. :P
Eigenlijk best wel bullshit, ik werk zelf gewoon in een normale eenvoudige functie waarbij ik weet dat vertrouwelijke informatie killing is.
Heb nog nooit met papieren open rondgelopen, gewoon in een map in je tas. Is dat nou moeilijk ofzo? :?
Vakman pur sang
  vrijdag 26 maart 2021 @ 19:15:02 #58
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_198704222
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 19:12 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Eigenlijk best wel bullshit, ik werk zelf gewoon in een normale eenvoudige functie waarbij ik weet dat vertrouwelijke informatie killing is.
Heb nog nooit met papieren open rondgelopen, gewoon in een map in je tas. Is dat nou moeilijk ofzo? :?
Blijkbaar wel. Maar ben het verder wel met je eens. En eigenlijk is papier en daar mee de deur uitlopen niet nodig. Maar wat ICT aangaat is de overheid hopeloos.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_198794000
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:09 schreef Farenji het volgende:
Rutte natuurlijk. Omdat die gast bij Omtzicht niet wegkomt met zijn leugenachtige geglibber, en hij weet dat ie altijd door hem achtervolgd zal worden. Het liefst zou hij Omtzicht voor de trein willen gooien maar het is natuurlijk ook lastig om daar mee weg te komen dus probeert ie hem nu weg te "promoveren".

Uiteraard staat er hierover niks (meer) op papier en heeft ie er ook geen herinneringen meer van. Volgens goed gebruik van de Rutte doctrine.
Told you so.
Behalve dan dat er toch nog wel wat op papier bleek te staan. Laten we daar dan maar wat hoop uit proberen te putten.
pi_198794311
quote:
0s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:00 schreef MrBadGuy het volgende:
Ik gok op Rutte.
Goh, wat een verrassing :D
  donderdag 1 april 2021 @ 13:23:46 #61
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_198794364
Toch jammer dat ik niet met mijn vader gewed heb die echt dacht dat dit van ambtenaren kwam
pi_198796039
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 maart 2021 11:09 schreef Farenji het volgende:
Rutte natuurlijk. Omdat die gast bij Omtzicht niet wegkomt met zijn leugenachtige geglibber, en hij weet dat ie altijd door hem achtervolgd zal worden. Het liefst zou hij Omtzicht voor de trein willen gooien maar het is natuurlijk ook lastig om daar mee weg te komen dus probeert ie hem nu weg te "promoveren".

Uiteraard staat er hierover niks (meer) op papier en heeft ie er ook geen herinneringen meer van. Volgens goed gebruik van de Rutte doctrine.
jij gaat door voor de koelkast.
1/10 Van de rappers dankt zijn bestaan in Amerika aan de Nederlanders die zijn voorouders met een cruiseschip uit hun hongerige landen ophaalde om te werken op prachtige plantages.
"Oorlog is de overtreffende trap van concurrentie."
pi_198816028
Blijkbaar dus toch een overijverige? ambtenaar, aldus Ollongren.

En die wordt buiten schot gehouden, zodat die hierover niet bevraagd kan worden.

En daarmee blijft de waarheid verscholen onder de onderste steen.

Walgelijk dedain van het politieke kartel en totale minachting voor de kiezer.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_198816208
Ik ben wel benieuwd wie dacht dat die opmerking van iemand anders kwam dan rutte.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  vrijdag 16 april 2021 @ 21:05:44 #65
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_199032712
Topambtenaar onder vuur na ‘ontoelaatbare’ tweets over Pieter Omtzigt: ‘Een ongeleid projectiel’

Topambtenaar Paul Abels heeft jarenlang ‘ontoelaatbare’ tweets geschreven over Pieter Omtzigt, terwijl hij als hoge NCTV-chef over zijn veiligheid moest waken. Hij noemde hem onder meer ‘de meester van het complotdenken’ en ‘een ongeleid projectiel dat irritatie wekt’.

‘Een solist pur sang die een fractie moet leiden. Recept voor mislukking’, twittert Paul Abels in juli 2020 als Pieter Omtzigt zich kandidaat heeft gesteld als CDA-fractieleider. Het is een tweet uit een jarenlange reeks van negatieve tweets over het Kamerlid dat radioprogramma Argos onder de loep nam. Zo noemt Abels Omtzigt ‘een ongeleid projectiel dat irritatie wekt’, beschrijft hij zijn ‘azijnzure blik’ en schrijft hij: ‘Ja hoor. De meester van het complotdenken roert zich weer.’

https://www.ad.nl/binnenl(...)projectiel~a06a351a/

Lekker bezig weer :')
pi_199034743
Kende die gnoom niet dus heb er even wat beeld bij gezocht.

https://mobile.twitter.co(...)/1325523535251591179
pi_199036927
Dat hij met die uitspraken inhoudelijk eigenlijk wel gelijk heeft, is toch onderhand ook wel bij iedereen duidelijk. Toch?
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 10:27:45 #68
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199037844
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Topambtenaar onder vuur na ‘ontoelaatbare’ tweets over Pieter Omtzigt: ‘Een ongeleid projectiel’

Topambtenaar Paul Abels heeft jarenlang ‘ontoelaatbare’ tweets geschreven over Pieter Omtzigt, terwijl hij als hoge NCTV-chef over zijn veiligheid moest waken. Hij noemde hem onder meer ‘de meester van het complotdenken’ en ‘een ongeleid projectiel dat irritatie wekt’.

‘Een solist pur sang die een fractie moet leiden. Recept voor mislukking’, twittert Paul Abels in juli 2020 als Pieter Omtzigt zich kandidaat heeft gesteld als CDA-fractieleider. Het is een tweet uit een jarenlange reeks van negatieve tweets over het Kamerlid dat radioprogramma Argos onder de loep nam. Zo noemt Abels Omtzigt ‘een ongeleid projectiel dat irritatie wekt’, beschrijft hij zijn ‘azijnzure blik’ en schrijft hij: ‘Ja hoor. De meester van het complotdenken roert zich weer.’

https://www.ad.nl/binnenl(...)projectiel~a06a351a/

Lekker bezig weer :')
Wat is dit voor onzin, Abels is helemaal geen topambtenaar meer, hij is 4 jaar geleden hoogeleraar geworden.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_199039300
quote:
6s.gif Op vrijdag 16 april 2021 21:05 schreef ikweethetookniet het volgende:
Topambtenaar onder vuur na ‘ontoelaatbare’ tweets over Pieter Omtzigt: ‘Een ongeleid projectiel’

Topambtenaar Paul Abels heeft jarenlang ‘ontoelaatbare’ tweets geschreven over Pieter Omtzigt, terwijl hij als hoge NCTV-chef over zijn veiligheid moest waken. Hij noemde hem onder meer ‘de meester van het complotdenken’ en ‘een ongeleid projectiel dat irritatie wekt’.

‘Een solist pur sang die een fractie moet leiden. Recept voor mislukking’, twittert Paul Abels in juli 2020 als Pieter Omtzigt zich kandidaat heeft gesteld als CDA-fractieleider. Het is een tweet uit een jarenlange reeks van negatieve tweets over het Kamerlid dat radioprogramma Argos onder de loep nam. Zo noemt Abels Omtzigt ‘een ongeleid projectiel dat irritatie wekt’, beschrijft hij zijn ‘azijnzure blik’ en schrijft hij: ‘Ja hoor. De meester van het complotdenken roert zich weer.’

https://www.ad.nl/binnenl(...)projectiel~a06a351a/

Lekker bezig weer :')
Het doet mij afvragen wat voor vreemd volk er allemaal niet werkt in Den Haag in dienst van de samenleving en of die wel geschikt zijn voor de functie die ze uitoefenen.
pi_199039620
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:20 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het doet mij afvragen wat voor vreemd volk er allemaal niet werkt in Den Haag in dienst van de samenleving en of die wel geschikt zijn voor de functie die ze uitoefenen.
Maar nu even inhoudelijk. Als nummer twee is hij tijdens de campagne al compleet ingestort. Als lijsttrekker was dat toch gewoon een recept voor mislukking geweest? En een ongeleid projectiel met een zure blik omschrijft hem toch ook redelijk treffend?
pi_199039947
quote:
10s.gif Op zaterdag 17 april 2021 13:00 schreef KareldeStoute het volgende:

[..]

Maar nu even inhoudelijk.
Laten we dat dan eens gaan doen. ^O^
quote:
Als nummer twee is hij tijdens de campagne al compleet ingestort.
Inhoudelijk hebben we kunnen constateren dat hij tijdens de campagne zij het verminderd heeft meegedaan. Tevens heeft hij tijdens de campagne nog zijn boekpresentatie gedaan. Inhoudelijk kunnen we dus vaststellen dat hij niet compleet was ingestort. Inhoudelijk hebben we ook gezien dat hij nog in staat was om bij de installatie van de nieuwe Tweede Kamer aanwezig kon zijn. Hij zal (zwaar) overspannen zijn, maar nog niet compleet ingestort.
quote:
Als lijsttrekker was dat toch gewoon een recept voor mislukking geweest?
Inhoudelijk gezien kunnen we daar vrij weinig over vaststellen. Tenzij er een alternatief universum is waar die beslissing wel zo is gevallen en dat wij in ons universum kunnen bekijken hoe het daar verlopen is. Inhoudelijk gezien zouden we dan wellicht kunnen constateren dat het of een mislukking was geweest of een succes. En wie weet, had het wel niets uitgemaakt voor de einduitslag. Het is maar de vraag welke lijsttrekker dan ook een beter dan wel slechter resultaat had kunnen neerzetten. Inmiddels heb ik redelijk wat interne terugblik rapporten over de campagne gelezen en juist inhoudelijk was er wel een en ander te verbeteren ongeacht de poppetjes.
quote:
En een ongeleid projectiel met een zure blik omschrijft hem toch ook redelijk treffend?
Inhoudelijk gezien vind ik een zure blik meer een interpretatie van een gelaatsuitdrukking. Inhoudelijk gezien ken ik hem niet als ongeleid projectiel maar als een zeer gedreven en juist zeer gerichte politicus. Die verder schijt heeft aan de Haagse en Brusselse slangenkuil als hij van mening dat er onrecht is gedaan. Inhoudelijk vind ik het een vrij doortastend politicus om te horen praten tijdens verschillende CDA bijeenkomsten waarbij hij altijd duidelijke antwoorden en verantwoording geeft.

En nee, ik zie hem niet als partijleider. Dat is een rol waarvan ik verwacht dat het minder bij hem past. Maar inhoudelijk weet ik daar natuurlijk niets van.


Samenvatting (het bovenstaande stukje is natuurlijk wat flauw); inhoudelijk gezien weten we niet wat het CDA gedaan had qua zetels als Omtzigt aan het roer had gestaan. Het is ook niet zo interresant. Want het is nooit gebeurd. Persoonlijk denk ik dat het geen tot weinig verschil had gemaakt.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 13:48:57 ]
  Moderator / Redactie FP + Sport zaterdag 17 april 2021 @ 13:47:48 #72
408813 crew  trein2000
pi_199039995
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 10:27 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Wat is dit voor onzin, Abels is helemaal geen topambtenaar meer, hij is 4 jaar geleden hoogeleraar geworden.
Een dag in de week ja. Verder werkt hij blijkens zijn pagina bij de Universiteit Leiden “raadadviseur” bij de NCTV https://www.universiteitleiden.nl/medewerkers/paul-abels#tab-5
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_199040076
Los van het feit dat Abels een mening mag hebben, hecht ik er weinig waarde aan want hij is niet inhoudelijk. Vraag me ook af waar het vandaan komt..jaloezie? Projectie? Vaak erger je je aan mensen in wie je dingen herkent die je zelf ook hebt.
  Moderator zaterdag 17 april 2021 @ 14:28:07 #74
54278 crew  Tijger_m
42
pi_199040470
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 13:47 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Een dag in de week ja. Verder werkt hij blijkens zijn pagina bij de Universiteit Leiden “raadadviseur” bij de NCTV https://www.universiteitleiden.nl/medewerkers/paul-abels#tab-5
Ok, my bad. Als hij ambtenaar is dan kunnen zijn opmerkingen niet.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zaterdag 17 april 2021 @ 16:31:38 #75
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199042104
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 12:20 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Het doet mij afvragen wat voor vreemd volk er allemaal niet werkt in Den Haag in dienst van de samenleving en of die wel geschikt zijn voor de functie die ze uitoefenen.
Hoe zo? Elk weldenkend mens weet dat Omtzigt ze niet op een rijtje heeft. Het is niet voor niks dat hij zijn MH-17 dossier moest afsluiten want deze gek strooide met complotheorieën en nepgetuigen rond dat het een lieve lust was. Hij was Putin's favorite idiot.
  zaterdag 17 april 2021 @ 16:34:30 #76
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199042128
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 14:28 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ok, my bad. Als hij ambtenaar is dan kunnen zijn opmerkingen niet.
Ik vind van wel. Waarom mag een ambtenaar niet zeggen dat Omtzigt een gevaarlijke gek is? Het is in het landsbelang om mensen wakker te maken.
pi_199042136
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:31 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Hoe zo? Elk weldenkend mens weet dat Omtzigt ze niet op een rijtje heeft. Het is niet voor niks dat hij zijn MH-17 dossier moest afsluiten want deze gek strooide met complotheorieën en nepgetuigen rond dat het een lieve lust was. Hij was Putin's favorite idiot.
Als je een inhoudelijke reactie wil dan moet je het domme getrol er iets minder dik bovenop leggen.
  zaterdag 17 april 2021 @ 16:44:42 #78
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199042204
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:35 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Als je een inhoudelijke reactie wil dan moet je het domme getrol er iets minder dik bovenop leggen.
Jouw persoonsverheerlijking van de mislukte politicus Omtzigt is lachwekkend. Lees je eens in voordat je wat roept:

https://www.parool.nl/nie(...)nepgetuige~b8851770/

https://nos.nl/artikel/22(...)raten-over-mh17.html

https://nos.nl/artikel/22(...)-na-mh17-misser.html

Een zeer onbetrouwbare politicus dus die onze PM de maat neemt. Het is een belachelijk ventje.
pi_199042238
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:44 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Jouw persoonsverheerlijking van de mislukte politicus Omtzigt is lachwekkend. Lees je eens in voordat je wat roept:

https://www.parool.nl/nie(...)nepgetuige~b8851770/

https://nos.nl/artikel/22(...)raten-over-mh17.html

https://nos.nl/artikel/22(...)-na-mh17-misser.html

Een zeer onbetrouwbare politicus dus die onze PM de maat neemt. Het is een belachelijk ventje.
Omtzigt maakt fouten, dat doen alle mensen die werken. Jij mag er grote woorden aan hangen, dat staat je geheel vrij. Maar als ik dan kijk hoe je over enerzijds Omtzigt praat en anderzijds over Rutte praat dan maak je je eigen geloofwaardigheid onsterfelijke belachelijk. :D
  zaterdag 17 april 2021 @ 16:58:40 #80
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199042328
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:47 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Omtzigt maakt fouten, dat doen alle mensen die werken. Jij mag er grote woorden aan hangen, dat staat je geheel vrij. Maar als ik dan kijk hoe je over enerzijds Omtzigt praat en anderzijds over Rutte praat dan maak je je eigen geloofwaardigheid onsterfelijke belachelijk. :D
Dus Omzigt mag volgens jou wel fouten maken maar Rutte niet?. Omtzigt mag volgens jou de kant van het Kremlin kiezen, nepgetuigen opvoeren en met complottheorieën strooien? Jij vindt het een "foutje", ik vind het landverraad. Ik heb liever Rutte die een leugentje om bestwil pleegt dan een parlementariër die op een zeer ernstige wijze de Nederlandse belangen schaadt. En zo'n pleefiguur moeten we dan waarderen om zijn inzet in de toeslagenaffaire? Omtzigt was het zelf die moties indiende voor het kei- en keihard aanpakken van fraudeurs. Als een dolle olifant in een porceleinenkast ging deze mislukte politicus te keer met als gevolg dat er de ernstigste overheidsblunder geschiedde sinds WO II waarbij tienduizenden gezinnen het ravijn in werden gegooid. Maar Omtzigt geeft de schuld van dit alles aan Rutte. Zijn eigen, perverse en incapabele handelen ziet hij niet.
pi_199042340
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:58 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Dus Omzigt mag volgens jou wel fouten maken maar Rutte niet?. Omtzigt mag volgens jou de kant van het Kremlin kiezen, nepgetuigen opvoeren en met complottheorieën strooien? Jij vindt het een "foutje", ik vind het landverraad. Ik heb liever Rutte die een leugentje om bestwil pleegt dan een parlementariër die op een zeer ernstige wijze de Nederlandse belangen schaadt. En zo'n pleefiguur moeten we dan waarderen om zijn inzet in de toeslagenaffaire? Omtzigt was het zelf die moties indiende voor het kei- en keihard aanpakken van fraudeurs. Als een dolle olifant in een porceleinenkast ging deze mislukte politicus te keer met als gevolg dat er de ernstigste overheidsblunder geschiedde waarbij tienduizenden gezinnen het ravijn in werden gegooid. Maar Omtzigt geeft de schuld van dit alles aan Rutte. Zijn eigen, perverse en incapabele handelen ziet hij niet.
Als je een inhoudelijke reactie wil dan moet je het domme getrol er iets minder dik bovenop leggen. Nu leg je het er dus wederom iets te dik op.
  zaterdag 17 april 2021 @ 17:02:00 #82
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199042348
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:00 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Als je een inhoudelijke reactie wil dan moet je het domme getrol er iets minder dik bovenop leggen. Nu leg je het er dus wederom iets te dik op.
Jouw reactie geeft aan dat je schaakmat staat en mij van geen enkel tegenargument kan overtuigen.
pi_199042364
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:34 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Ik vind van wel. Waarom mag een ambtenaar niet zeggen dat Omtzigt een gevaarlijke gek is? Het is in het landsbelang om mensen wakker te maken.
Omdat deze man deze woorden niet zou gebruiken als hij face to face tegen Omtzigt zou zitten. Daarom niet. Van een hoogleraar mag je beter verwachten. Wij zijn burgers die ons als kinderen mogen gedragen maar een hoofd van de inlichtingendienst mag dat gewoon niet, daar verdient hij naar, daar is zijn positie naar, basta.
Wie is hier nu eigenlijk een ongeleid projectiel?
Iemand met een veel te groot ego waarschijnlijk.

Het wordt Omtzigt heel moeilijk gemaakt, het zou wel eens kunnen dat hij de politiek gedag gaat zeggen. Ik in zijn situatie zou daar heel hard over nadenken. Het is zo'n enorme poppenkast rondom zijn persoon geworden, hoe moet je je daar nog normaal in gedragen?
pi_199042378
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:02 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Jouw reactie geeft aan dat je schaakmat staat en mij van geen enkel tegenargument kan overtuigen.
Als dat is wat jou gelukkig maakt dan moet je dat vooral geloven.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 17-04-2021 17:09:56 ]
pi_199042399
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 16:58 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Dus Omzigt mag volgens jou wel fouten maken maar Rutte niet?. Omtzigt mag volgens jou de kant van het Kremlin kiezen, nepgetuigen opvoeren en met complottheorieën strooien? Jij vindt het een "foutje", ik vind het landverraad. Ik heb liever Rutte die een leugentje om bestwil pleegt dan een parlementariër die op een zeer ernstige wijze de Nederlandse belangen schaadt. En zo'n pleefiguur moeten we dan waarderen om zijn inzet in de toeslagenaffaire? Omtzigt was het zelf die moties indiende voor het kei- en keihard aanpakken van fraudeurs. Als een dolle olifant in een porceleinenkast ging deze mislukte politicus te keer met als gevolg dat er de ernstigste overheidsblunder geschiedde sinds WO II waarbij tienduizenden gezinnen het ravijn in werden gegooid. Maar Omtzigt geeft de schuld van dit alles aan Rutte. Zijn eigen, perverse en incapabele handelen ziet hij niet.
Je kan vinden dat fraudeurs hard moeten worden aangepakt maar tegelijkertijd dat niet onschuldige mensen onterecht hard worden aangepakt. En je kan vinden dat informatie beschikbaar moet zijn voor kamerleden.

Het zou wel correct zijn als hij een vervanger vraagt als hijzelf nog lang uit de running blijft want we moeten wel een kabinet krijgen binnenkort.
  zaterdag 17 april 2021 @ 17:16:54 #86
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199042432
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:12 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Je kan vinden dat fraudeurs hard moeten worden aangepakt maar tegelijkertijd dat niet onschuldige mensen onterecht hard worden aangepakt. En je kan vinden dat informatie beschikbaar moet zijn voor kamerleden.
Dus kan je ook zeggen dat Omtzigt beter zijn hand in eigen boezem steekt. Maar deze narcist legt liever de hele schuld bij anderen.
pi_199042460
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:16 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Dus kan je ook zeggen dat Omtzigt beter zijn hand in eigen boezem steekt. Maar deze narcist legt liever de hele schuld bij anderen.
Ik vond dat wel bij Renske Leijten maar bij hem zag ik toch genoeg nuchterheid als hij in praatprogramma's zat. Het is meer het probleem dat anderen, journalisten en andere Kamerleden hem voor hun karretje zijn gaan spannen. Hij probeerde daar wel wat tegen te doen maar toen zat hij thuis en toen ging het helemaal los.

Ik weet niet in hoeverre hij (last van) complotdenken heeft maar bij de MH17 vind ik het niet zo vreemd, heel lang was niet duidelijk wie erachter zat. Zure blik heeft hij zéker niet, ik vind dat hij juist een mooie diepzinnige blik heeft.
  zaterdag 17 april 2021 @ 17:36:56 #88
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199042623
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:21 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ik weet niet in hoeverre hij (last van) complotdenken heeft maar bij de MH17 vind ik het niet zo vreemd, heel lang was niet duidelijk wie erachter zat.
Omtzigt heeft wel lef om in een zaal vol nabestaanden een nepgetuige te laten opdraven en te verklaren dat het een Oekraiense Buk-raket was. Ik vind dit veel viezer en vunziger dan een Rutte die zegt dat hij zich iets niet kan herinneren.
pi_199042872
Die Paul Abels is blijkbaar een katholieke kerkhistoricus uit Twente. Ik gok dat het een CDA-er is. Zou hij uit een ander CDA-kamp komen dan Omtzigt? Er moet een reden zijn waarom zijn tweets zo vals en persoonlijk zijn.
pi_199042976
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:59 schreef Jojoke het volgende:
Die Paul Abels is blijkbaar een katholieke kerkhistoricus uit Twente. Ik gok dat het een CDA-er is. Zou hij uit een ander CDA-kamp komen dan Omtzigt? Er moet een reden zijn waarom zijn tweets zo vals en persoonlijk zijn.
Om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen moeten we eerst antwoord zien te vinden op je eerste aanname. Is het een CDA lid?
pi_199043574
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 17:36 schreef Subw00fer het volgende:

[..]

Omtzigt heeft wel lef om in een zaal vol nabestaanden een nepgetuige te laten opdraven en te verklaren dat het een Oekraiense Buk-raket was. Ik vind dit veel viezer en vunziger dan een Rutte die zegt dat hij zich iets niet kan herinneren.

Ik kende dat verhaal niet, maar heb zijn verklaring gelezen en die is heel correct:

"Afgelopen zaterdag berichtte NRC Handelsblad over de rol die ik gespeeld heb bij het openbare publiekscollege over de juridische aspecten van de MH17 dat in mei aan de VU plaatsvond. Na de berichtgeving heb ik zaterdag aangegeven dat ik op deze bijeenkomst onzorgvuldig heb gehandeld, en dat ik dat betreur. In dit bericht wil ik toelichten wat er gebeurd is.

Een begeleider van een asielzoeker uit Oekraïne heeft mij verzocht om voorafgaand aan de bewuste bijeenkomst met hem te spreken. Via een tolk gaf de man in een onduidelijk gesprek aan dat hij en zijn vrouw op de rampplek waren toen de MH17 daar werd neergehaald, althans zo was mijn indruk. Daarbij gaf hij te kennen dat zijn verhaal niet gehoord werd, en dat hij en zijn vrouw relevant materiaal hadden voor het onderzoek.

Toen de man daarna de zaal wilde toespreken, heb ik overleg gevoerd met Hella Hueck (die de avond modereerde) en Marieke de Hoon (die het referaat gaf), ook om ervoor te zorgen dat zij niet verrast zouden zijn als de man met zijn tolk zou opstaan bij de vragenronde. De man wilde graag een half uur spreken, maar de maximum spreektijd zou een minuut zijn. Hij vroeg zich daarom af wat hij dan uit zijn lange verhaal zou vertellen. Ik heb toen een SMS gestuurd met wat de hoofdpunten volgens mij waren van zijn eerdere betoog richting mij.

Dat had ik niet moeten doen, en het spijt me dat ik er actief aan meegewerkt heb deze man op de bijeenkomst een podium te bieden. Ik heb dit gedaan met de beste intenties, maar ben me bewust van het feit dat mijn handelingen in dit geval alleen maar vervelende gevolgen hebben gehad. Zowel voor als na zijn interventie heb ik duidelijk gemaakt dat het JIT over bewijsmateriaal gaat en hem daarnaar doorverwezen.

Veel mensen hebben zich in de afgelopen jaren bij mij als Kamerlid gemeld rondom MH17. Niet iedereen bleek te zijn wie hij was. Maar alleen door het gesprek aan te gaan, weet ik als Kamerlid wat er speelt. Het is de kern van mijn werkwijze als Kamerlid om bereikbaar te zijn voor burgers die zich melden. Ik wil dat er recht gedaan wordt en dat de daders van het neerhalen van de MH17 gestraft zullen worden.

Na deze gebeurtenissen heb ik besloten de komende tijd niet het woord te voeren over MH17 in de Kamer. De zoektocht naar de waarheid en de daders is moeilijk en belangrijk en dient in de Kamer niet belast te worden met een debat over mijn handelen.

Het is niet mijn bedoeling geweest om de nabestaanden en de mensen die bij het onderzoek betrokken zijn op deze manier met de gevolgen van mijn handelen te confronteren."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-dossier-na-fout-met
  zaterdag 17 april 2021 @ 20:53:34 #92
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_199045023
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 19:01 schreef Mondkapje het volgende:

[..]

Ik kende dat verhaal niet, maar heb zijn verklaring gelezen en die is heel correct:

"Afgelopen zaterdag berichtte NRC Handelsblad over de rol die ik gespeeld heb bij het openbare publiekscollege over de juridische aspecten van de MH17 dat in mei aan de VU plaatsvond. Na de berichtgeving heb ik zaterdag aangegeven dat ik op deze bijeenkomst onzorgvuldig heb gehandeld, en dat ik dat betreur. In dit bericht wil ik toelichten wat er gebeurd is.

Een begeleider van een asielzoeker uit Oekraïne heeft mij verzocht om voorafgaand aan de bewuste bijeenkomst met hem te spreken. Via een tolk gaf de man in een onduidelijk gesprek aan dat hij en zijn vrouw op de rampplek waren toen de MH17 daar werd neergehaald, althans zo was mijn indruk. Daarbij gaf hij te kennen dat zijn verhaal niet gehoord werd, en dat hij en zijn vrouw relevant materiaal hadden voor het onderzoek.

Toen de man daarna de zaal wilde toespreken, heb ik overleg gevoerd met Hella Hueck (die de avond modereerde) en Marieke de Hoon (die het referaat gaf), ook om ervoor te zorgen dat zij niet verrast zouden zijn als de man met zijn tolk zou opstaan bij de vragenronde. De man wilde graag een half uur spreken, maar de maximum spreektijd zou een minuut zijn. Hij vroeg zich daarom af wat hij dan uit zijn lange verhaal zou vertellen. Ik heb toen een SMS gestuurd met wat de hoofdpunten volgens mij waren van zijn eerdere betoog richting mij.

Dat had ik niet moeten doen, en het spijt me dat ik er actief aan meegewerkt heb deze man op de bijeenkomst een podium te bieden. Ik heb dit gedaan met de beste intenties, maar ben me bewust van het feit dat mijn handelingen in dit geval alleen maar vervelende gevolgen hebben gehad. Zowel voor als na zijn interventie heb ik duidelijk gemaakt dat het JIT over bewijsmateriaal gaat en hem daarnaar doorverwezen.

Veel mensen hebben zich in de afgelopen jaren bij mij als Kamerlid gemeld rondom MH17. Niet iedereen bleek te zijn wie hij was. Maar alleen door het gesprek aan te gaan, weet ik als Kamerlid wat er speelt. Het is de kern van mijn werkwijze als Kamerlid om bereikbaar te zijn voor burgers die zich melden. Ik wil dat er recht gedaan wordt en dat de daders van het neerhalen van de MH17 gestraft zullen worden.

Na deze gebeurtenissen heb ik besloten de komende tijd niet het woord te voeren over MH17 in de Kamer. De zoektocht naar de waarheid en de daders is moeilijk en belangrijk en dient in de Kamer niet belast te worden met een debat over mijn handelen.

Het is niet mijn bedoeling geweest om de nabestaanden en de mensen die bij het onderzoek betrokken zijn op deze manier met de gevolgen van mijn handelen te confronteren."
https://www.rtlnieuws.nl/(...)-dossier-na-fout-met
Waarom geloof je die verklaring van Omtzigt terwijl hij met zijn rug tegen de muur stond met zijn leugens? Zonder een gedegen onderzoek beschuldigde hij de Nederlandse regering van duistere samenzweringen (Rutte in het bijzonder) van het achterhouden van feiten. Om dat te 'bewijzen' kwam hij op de proppen met een getuige die later volstrekt onbetrouwbaar was. Op de proppen? Toegespeeld door het Kremlin natuurlijk omdat zij Omtzigt zagen als een useful idiot. Als Omtzigt wat in zijn kop heeft dan zal en moet hij zijn gelijk bewijzen, ten koste van alles maar wel ten bate van zijn ego. Hij heeft de Nederlandse zaak ernstig schade toegebracht. Die man moet weg uit Den Haag. Het CDA weet al lang wat voor vlees zij in de kuip heeft maar ja door het domme electoraat dat zijn kant kiest, kunnen ze nu niet zoveel. Vind je het gek dat Rutte zich in alle oprechtheid afvroeg dat het probleem Omtzigt opgelost dient te worden? Ik vind het in ieder geval niet gek en niet verkeerd. Maar ja, de linkse gekkies vinden weer van wel.
  zaterdag 17 april 2021 @ 20:57:17 #93
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199045080
Dat ambtenaren niet zo van ijverige politici houden kun je ze niet kwalijk nemen.

Maar ze moeten wel verder hun kop houden over de politiek.

[ Bericht 30% gewijzigd door Hexagon op 17-04-2021 21:04:47 ]
pi_199045190
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 18:07 schreef DarkwingDuck het volgende:

[..]

Om daar iets zinnigs over te kunnen zeggen moeten we eerst antwoord zien te vinden op je eerste aanname. Is het een CDA lid?
Ik heb geen inzage in het ledenbestand.
  zaterdag 17 april 2021 @ 21:07:17 #95
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199045281
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:02 schreef Jojoke het volgende:

[..]

Ik heb geen inzage in het ledenbestand.
Het CDA Gouda heeft in ieder geval een warme band met hem al zegt dat niet of die ook lid is.
https://www.cda.nl/zuid-h(...)bels-in-het-zonnetje
  zaterdag 17 april 2021 @ 21:16:31 #96
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199045455
Waarom mag iemand niet kritisch over Omtzigt twitteren? Is Omtzigt de nieuwe Mohammed ofzo?
  zaterdag 17 april 2021 @ 21:37:36 #97
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_199045854
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:16 schreef VoMy het volgende:
Waarom mag iemand niet kritisch over Omtzigt twitteren? Is Omtzigt de nieuwe Mohammed ofzo?
Nou het is vooral dat het niet zo handig is dat een ambtenaar zich zodanig met politiek gaat bemoeien.
  zaterdag 17 april 2021 @ 23:00:19 #98
454292 Koffieplanter
Violence. Speed. Momentum.
pi_199047636
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:16 schreef VoMy het volgende:
Waarom mag iemand niet kritisch over Omtzigt twitteren? Is Omtzigt de nieuwe Mohammed ofzo?
Comical Ali kent geen grenzen.
Put these foolish ambitions to rest.
  zondag 18 april 2021 @ 01:03:37 #99
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199049059
quote:
0s.gif Op zaterdag 17 april 2021 21:37 schreef Hexagon het volgende:

[..]

Nou het is vooral dat het niet zo handig is dat een ambtenaar zich zodanig met politiek gaat bemoeien.
Het is wat.
  zondag 18 april 2021 @ 01:07:41 #100
478082 VoMy
Seksloos kutventje
pi_199049082
Heel de wereld en zijn moeder heeft negatief over Baudet of Wilders getwitterd, maar dat is prima. Stuur iets negatiefs over Omtzigt en de media eist bijkans een beroepsverbod. Hysterische cult.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')