Ook ooit welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:31 schreef TLC het volgende:
Luxemburg gaat uit winnen van Ierland, knap hoordat lukte zelfs Oranje ooit niet
Weet ik, ik doelde meer het feit dat 'we' er niet bij waren in Japan en Zuid-Koreaquote:
Ik weet het.. Jason Mcateeeeerrrr aldus Evert toenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:34 schreef TLC het volgende:
[..]
Weet ik, ik doelde meer het feit dat 'we' er niet bij waren in Japan en Zuid-Korea
Knap van Slowakije dat die zelfs met Bozenik in de ploeg nog gelijk kunnen spelen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:56 schreef tong80 het volgende:
Tsjechi 1 Belgi 1
Servi 2 Portugal 2
Ierland 0 Luxemburg 1
Slowakije 2 Malta 2
![]()
quote:
Dankje, het had serieus het dubbele moeten zijn.quote:Op zondag 28 maart 2021 04:01 schreef AFCNiels het volgende:
Gefeliciteerd @:DonRaja !
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
winnenquote:Op zondag 28 maart 2021 15:15 schreef chufi het volgende:
Eens kijken wat de Fransen in Kazachstan doen
Wat een B namen ook zeg.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Wij lachen Oranje wel uit, maar serieus Spanje dat met 1-2 wint tegen fucking Georgi? met een goal in de absolute slotfase?
Die groep is echt zo ontzettend slecht ookquote:
Er bestaan geen kleintjes meer in het voetbal.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:52 schreef KingRoland het volgende:
Wij lachen Oranje wel uit, maar serieus Spanje dat met 1-2 wint tegen fucking Georgi? met een goal in de absolute slotfase?
en San Marino, die willen hun cult status behouden door steeds te verliezenquote:Op zondag 28 maart 2021 21:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Er bestaan geen kleintjes meer in het voetbal.
Behalve Moldavi dan.
Dat dacht men ook na de eerst wedstrijd van Spanje op het WK 2010 (verloren van Zwitserland). We weten allemaal hoe dat afliep.quote:Op zondag 28 maart 2021 19:55 schreef KingRoland het volgende:
Spanje gaat zo hard anaal aangepakt worden tijdens het WK volgend jaar man man man
Je vergist je geloof ik. In 2010 was Spanje juist de favoriet. Heel veel mensen zeiden juist dat Spanje in de groepsfase zou verliezen op het WK van 2014 vanwege de vloek van de wk-winnaar.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:06 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Dat dacht men ook na de eerst wedstrijd van Spanje op het WK 2010 (verloren van Zwitserland). We weten allemaal hoe dat afliep.
Jinxedquote:Op dinsdag 30 maart 2021 21:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Weer geen Ronaldo, zou 'ie een dipje hebben?!
8-0quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:23 schreef lolcat8811 het volgende:
Tussenstand Belgi - Wit-Rusland 7 - 0
Zijn een soort Robin Hoodquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:40 schreef Pleun2011 het volgende:
Rare jongens die Turken. Hoe kunnen wij daar van verliezen dan
Daar kunnen die spelers niets aan doen toch? Syri heeft al die jaren ook doorgespeeld.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 23:30 schreef TLC het volgende:
Onbegrijpelijk dat de FIFA Myanmar nog steeds WK kwalificatie wedstrijden laat spelen ipv dat ze hun eruit schoppen.
Maar goed, eigen burgers door het hoofd schieten zien we blijkbaar maar door de vingers.
Had Engeland een 'support change' t-shirt aan?quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:45 schreef PowerLoungen het volgende:
Pooltjes hebben geen zin om te knielen
Niet opgelet maar wel armbandjes met dat racism erg stout is.quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:47 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Had Engeland een 'support change' t-shirt aan?
Hopelijk heeft het koningshuis gekeken danquote:Op woensdag 31 maart 2021 20:49 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Niet opgelet maar wel armbandjes met dat racism erg stout is.
quote:Op woensdag 31 maart 2021 20:51 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Hopelijk heeft het koningshuis gekeken dan
quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:22 schreef T3hTommay het volgende:
Zahavi kan er echt helemaal niks van.
37 hoorde ikquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Telkens als ik zie dat Pandev heeft gescoord denk ik "Die gast moet inmidds 45 zijn toch???"
Die gast zag er 10 jaar geleden al uit als 37 inderdaadquote:Op woensdag 31 maart 2021 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Telkens als ik zie dat Pandev heeft gescoord denk ik "Die gast moet inmidds 45 zijn toch???"
Oostenrijkertjes zijn niet echt in vorm.quote:Op woensdag 31 maart 2021 21:32 schreef TLC het volgende:
0-1 Noord Macedonie, Oranje is gewaarschuwd
Alsof Duitsland niet doorgaat in deze poule.quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:37 schreef TLC het volgende:
Ohne Deutschland fahren wir nach dem WM, oh wacht Frank de Boer...
Jij vreest het grote Noord-Macedoni dat won in Duitsland niet?quote:Op woensdag 31 maart 2021 22:25 schreef maxi-mus het volgende:
Oekrane doet niets anders dan 1-1 spelen. Ik heb genoeg gezien, die poulefase komen we wel door.
Lijkt mij niet, dan weet ie namelijk dat je meteen een goal tegen hebt door een lob in de editie van dit jaarquote:
Neequote:Op woensdag 31 maart 2021 23:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Jij vreest het grote Noord-Macedoni dat won in Duitsland niet?
Je vergeetquote:Op donderdag 2 september 2021 19:35 schreef Nober het volgende:
Itali v Bulgarije
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hongarije v Engeland
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Noord-Macedoni v Armeni
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zweden v Spanje
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Er is een Afrikaanse WK Kwalificatie topic.quote:Op donderdag 2 september 2021 19:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Je vergeet
21:00 uur | Marokko – Soedan | ESPN
Oh lol, stormlooptopicquote:Op donderdag 2 september 2021 19:50 schreef Nober het volgende:
[..]
Er is een Afrikaanse WK Kwalificatie topic.
Leuk juist.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:55 schreef Nober het volgende:
Ziggo heeft weer dat ellendige schakelprogramma ipv een hele wedstrijd.
Ik heb glasvezel.quote:Op donderdag 2 september 2021 20:56 schreef El-Stinho het volgende:
Haha Nober heeft geen Ziggo Totaal.
Dinsdag zendt Ziggo live de hele wedstrijd Armenie-Liechtenstein uitquote:Op donderdag 2 september 2021 20:55 schreef Nober het volgende:
Ziggo heeft weer dat ellendige schakelprogramma ipv een hele wedstrijd.
Goeie jinx gelijk 0-1quote:Op donderdag 2 september 2021 21:23 schreef TLC het volgende:
Liechtenstein houdt trouwens nog altijd prima stand tegen Duitsland
Ja die doen ze dan wel, kijkt geen hond naar.quote:Op donderdag 2 september 2021 21:21 schreef TLC het volgende:
[..]
Dinsdag zendt Ziggo live de hele wedstrijd Armenie-Liechtenstein uit
Het wordt een ondraaglijk weekend. Geen clubvoetbal, interlands, autootjerijdenoverbelasting, tokkieoverload.quote:
Maar bidden dat er een automerk wint , dan schrappen ze die zooi voor de jaren daarna .quote:Op donderdag 2 september 2021 21:47 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Het wordt een ondraaglijk weekend. Geen clubvoetbal, interlands, autootjerijdenoverbelasting, tokkieoverload.
quote:Op donderdag 2 september 2021 22:07 schreef 3rr0r het volgende:
Love you forever Steffi Graf![]()
[ afbeelding ]
Zwitserland zou ook wel eens groepswinnaar kunnen worden als ze zondag thuis winnen van Itali.quote:Op donderdag 2 september 2021 22:49 schreef Dale__Cooper het volgende:
Spanje zit toch wel met een klein probleem, die andere drie teams zijn geen teams waar Zweden punt hoeft te laten liggen.
Pohjanpalo godquote:Op zaterdag 4 september 2021 14:30 schreef Nober het volgende:
Finland v Kazakhstan
[ afbeelding ]
Reserves:
12 Jesse Joronen
23 Carljohan Eriksson
4 Joona Toivio
6 Kaan Kairinen
9 Fredrik Jensen
13 Pyry Soiri
14 Tim Sparv
15 Robert Ivanov
16 Urho Nissil
19 Marcus Forss
21 Nicholas Hmlinen
22 Jukka Raitala
[ afbeelding ]
Had Denemarken al gedaan.quote:Op zondag 5 september 2021 21:34 schreef TweedeKlum het volgende:
Belgjes laten even zien hoe je van Tsjechi wint.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |