SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Ik vond hun ESF-nummer van vorig jaar ook leuk. Deze ook trouwens.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind Hooverphonic vaak 'moeilijk', maar dit is een gaaf nummer...
Dat is het absoluutquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:25 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind Hooverphonic vaak 'moeilijk', maar dit is een gaaf nummer...
Helaas is de realiteit dat het via TikTok (of andere social media) vaak niet meer alleen jouw lijf is.quote:
Ik heb ook al 17.000 euro aan Raf gevraagd die met rare voorstellen kwam...quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Helaas is de realiteit dat het via TikTok (of andere social media) vaak niet meer alleen jouw lijf is.
Stimmt...quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik las dat Geike (ja, die van Zoutelande) trouwens weer terug is als zangeres
Was ze weggeweest dan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik las dat Geike (ja, die van Zoutelande) trouwens weer terug is als zangeres
Het idee is dat je het hem geeft dacht ik. Of hem in ieder geval laat geloven dat je het geeft.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik heb ook al 17.000 euro aan Raf gevraagd die met rare voorstellen kwam...
Daar heb ik haar wel voor het laatst gehoord, ja.quote:
Ik wist trouwens niet dat zij uit België kwamen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:31 schreef MadMaster het volgende:
Nog meer Belgen, hij met die hele mooie dochter...
Het is ook gewoon een lekker nummer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Dit is trouwens in Duitsland ook een enorme hit geweest
Hij wilde mij opentrekken, dus ik heb hem daarvoor een vergoeding gevraagd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Het idee is dat je het hem geeft dacht ik. Of hem in ieder geval laat geloven dat je het geeft.
Ze was jaren weg bij Hooverphonic, maar nu dus sind kort terug. Dus het vorige songfestivalnummer was zonder haar, het nieuwe dan met haar, denk ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:32 schreef livelink het volgende:
[..]
Daar heb ik haar wel voor het laatst gehoord, ja.
En jij woont er nog wel...quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat zij uit België kwamen.
Zit er wat voor je tussen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik wist trouwens niet dat zij uit België kwamen.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:33 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hij wilde mij opentrekken, dus ik heb hem daarvoor een vergoeding gevraagd.
Daarna was de liefde snel bekoeld...
Ze hebben zich vorig jaar zo arrogant gedragen (door als enige niet mee te doen aan het gezamenlijke nummer van de artiesten, Love Shine A Light) dat niemand ze nog succes gunt op het ESF.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:33 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Ze was jaren weg bij Hooverphonic, maar nu dus sind kort terug. Dus het vorige songfestivalnummer was zonder haar, het nieuwe dan met haar, denk ik
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:35 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Is jouw woonplaats nog niet geannexeerd dan?
Jij staat al heel de avond te springen. Wat zal jij straks kunnen slapen.quote:
poging tot zwoel kijken..quote:
Is ook lekkerquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij staat al heel de avond te springen. Wat zal jij straks kunnen slapen.
Ze dacht dat je Jump draaide...quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Jij staat al heel de avond te springen. Wat zal jij straks kunnen slapen.
oh gossiequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:46 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die onderste?
Die heeft altijd een lodderoog gehad...
Jumping Jackquote:
Dat zal wel weer wat worden...quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is speciaal voor Mad, omdat hij zo van Belgen houdt.
Polle Eduard - Hou van mij of gewoon iets onbekends.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:52 schreef Melting het volgende:
De plaat hierna is speciaal voor Mad, omdat hij zo van Belgen houdt.
Ga je me nou zeggen dat je deze niet kent?quote:
Nee, dit kan ik me niet herinneren...quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Ga je me nou zeggen dat je deze niet kent?![]()
Coupe de poing.
Regel ik.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:58 schreef MadMaster het volgende:
Dank Melting!
En die eind jingle wil ik graag van je ontvangen...
quote:
Goedemorgen dame en heer.quote:
Die laat ik niet aan me voorbijgaanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:04 schreef Melting het volgende:
En omdat het vandaag vrijdag is, weer iets lekkers bij de koffie/thee.
Vandaag Brabantse worstenbroodjes:
[ afbeelding ]
Tast toe, er zijn er genoeg!
Nomnnomnom, de rest heeft pech.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Hoewel de vriezer er hier mee vol ligt, tast ik graag toe...quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:04 schreef Melting het volgende:
[ afbeelding ]
Goeiemèrge.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 08:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Hoewel de vriezer er hier mee vol ligt, tast ik graag toe...
Goeiemerge!
LL Cool J is een toffe gastquote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:19 schreef Rafeiro het volgende:
Alhoewel nu L.L. Cool J langs komt ik er zelf minder blij van word.
Stuiter de stuiter de STUITER?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 12:51 schreef brother52 het volgende:
Er zijn hier 2 espresso volautomaten binnen gekomen. Ben al de halve dag cappuccino en zo aan het maken
Heb zelf nog geen cappuccino gehad.quote:
Dat is toch juist erger?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 16:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Heb zelf nog geen cappuccino gehad.
Maar wel een stuk of 6 espresso
Zit even veel cafeïne in.quote:
Oeh, koemelkallergie lijkt me niet fijn bij Cappuccinoquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:00 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
hangt er vanaf of je lactose-intolerant bent.
mij ook nietquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:01 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Oeh, koemelkallergie lijkt me niet fijn bij Cappuccino
Valt mee. Net wat je gewend bent. De smaak is een stukje intenser.quote:
Nadeel van je baanquote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee. Net wat je gewend bent. De smaak is een stukje intenser.
Het is wel meer dan ik normaal drink maar het moest goed getest worden.
Voorlopig staat hij ook in duurtest
En als het niet meer werkt, voeren jullie het dan af of moet het dan terug naar de aanbieder?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Valt mee. Net wat je gewend bent. De smaak is een stukje intenser.
Het is wel meer dan ik normaal drink maar het moest goed getest worden.
Voorlopig staat hij ook in duurtest
Dan gaat het naar een recyclebedrijf. Alles waar een stekker aan zit gaat die kant op en dan vangen we er ook nog iets voor.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:33 schreef livelink het volgende:
[..]
En als het niet meer werkt, voeren jullie het dan af of moet het dan terug naar de aanbieder?
Het is niet mijn wereld, moet ik zeggen. Ik kom eigenlijk nooit in een kringloopzaak. Mijn dochter daarentegen heeft ze echt ontdekt. Die koopt bijna alleen nog maar via de kringloop. Vooral kleding.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dan gaat het naar een recyclebedrijf. Alles waar een stekker aan zit gaat die kant op en dan vangen we er ook nog iets voor.
Terug naar de aanbieder is geen optie, dan zouden we van iedereen adresgegevens bij moeten houden (mag vast ook niet van de privacywetgeving) en alles moeten labelen. Dat is niet te doen.
Alles wat niet verkoopbaar is, weigeren we gewoon en mogen de mensen weer mee terug naar huis nemen.
Je hebt leuke kringloopwinkels in je buurt, ga een keer met je dochter mee als ze weer echt open zijnquote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is niet mijn wereld, moet ik zeggen. Ik kom eigenlijk nooit in een kringloopzaak. Mijn dochter daarentegen heeft ze echt ontdekt. Die koopt bijna alleen nog maar via de kringloop. Vooral kleding.
Misschien moet ik dat wel doen. Ik was trouwens echt verbaasd dat ze zo graag kleding koopt via de kringloop. Ik dacht echt dat tweedehands kleding nauwelijks verkochtquote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Je hebt leuke kringloopwinkels in je buurt, ga een keer met je dochter mee als ze weer echt open zijn
Ik kocht als student ook veel kleding tweedehands, ik had in Utrecht mijn favoriete inbrengwinkel, ik bracht daar zelf vanalles van o.a. de koopzieke buuf van mijn ouders en van de opbrengst vulde ik mijn eigen garderobe aan. Verder was er soms het Waterlooplein of kramen met tweedehands kleding op de markt in Italië.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat wel doen. Ik was trouwens echt verbaasd dat ze zo graag kleding koopt via de kringloop. Ik dacht echt dat tweedehands kleding nauwelijks verkocht
Kleding vliegt er altijd met bakken uit. Levert gemiddeld ook het meeste op.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 19:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien moet ik dat wel doen. Ik was trouwens echt verbaasd dat ze zo graag kleding koopt via de kringloop. Ik dacht echt dat tweedehands kleding nauwelijks verkocht
What's up?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:03 schreef peaceman het volgende:
Goede avond... it's been a while
Anyway muziekjes op de stream..
quote:
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
leuke / lekkere proeverij gehad Mad ?
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:10 schreef just me het volgende:
[..]Melting, uitslapen komt in jouw woordenboek niet voor zeker ?
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:16 schreef just me het volgende:
[..]Je bent er al aan gewend, dat scheelt.
Nog plannen voor vandaag of gewoon de zaterdagse dingen ?
Ik heb ook niets bijzonders te doen, er wordt veel regen voorspeld. Morgen wel 'n golfwedstrijdje.quote:
Goed bezig!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:41 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb ook niets bijzonders te doen, er wordt veel regen voorspeld. Morgen wel 'n golfwedstrijdje.
Ik ben mijn opvolgsters aan het inwerken en ze neemt al veel werk van me over
We hebben nu afgesproken dat zij eerst het "leden" gedeelte helemaal onder de knie krijgt en dat ik het stukje financiën nog doe. Dus de facturen versturen, incasso's innen, achter de leden aan die nog niet betaald hebben. Daar is prima mee te leven. En dan helemaal afronden na de zomer, dan hebben we de grootste drukte gehad qua voetbalopzeggingen en aanmeldingen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:42 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bezig!
Wanneer zou je er helemaal vanaf moeten zijn?
Goed bekeken. Niet meteen alles laten doen. Dan schrikt ze niet zo, van al het werk.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:48 schreef just me het volgende:
[..]
We hebben nu afgesproken dat zij eerst het "leden" gedeelte helemaal onder de knie krijgt en dat ik het stukje financiën nog doe. Dus de facturen versturen, incasso's innen, achter de leden aan die nog niet betaald hebben. Daar is prima mee te leven. En dan helemaal afronden na de zomer, dan hebben we de grootste drukte gehad qua voetbalopzeggingen en aanmeldingen.
En de club-omi hoeft niet cold turky te gaanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 08:55 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed bekeken. Niet meteen alles laten doen. Dan schrikt ze niet zo, van al het werk.
Ja, was leuk, georganiseerd door iemand die dat nog niet eerder gedaan had.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 07:59 schreef just me het volgende:
goedemorgen
![]()
leuke / lekkere proeverij gehad Mad ?
denk maar zo, als jullie gaan verhuizen en het nodige gedaan moet worden hebben jullie buren er last vanquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:03 schreef Doedezemaar het volgende:
Het is weer klusweekend bij de buren, de ouders van de buuf zijn al sinds gisteren herrie aan het maken
Ja hartstikke lang geleden dat je hier was, gaat het goed met je ?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 20:03 schreef peaceman het volgende:
Goede avond... it's been a while
Anyway muziekjes op de stream..
Het is inderdaad best fris.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:19 schreef just me het volgende:
[..]
denk maar zo, als jullie gaan verhuizen en het nodige gedaan moet worden hebben jullie buren er last van![]()
Ik denk dat mijn achterbuurman die zijn huis aan het bouwen is een weekendje weg is, het is stil aan de achterkant.
het is maar raar weer, dan schijnt het zonnetje en dan ga ik naar buiten en dan weet ik niet hoe snel ik weer naar binnen moet want het is best koud
En dan niet vergeten om straks de verwarming weer aan te zetten, brrrrquote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is inderdaad best fris.
Hier schijnt het zonnetje ook volop. Dus toch de balkondeuren maar open gezet vanaf uurtje of 10.Heerlijk die frisse lucht.
Dat had ik door, ik ben maar soep gaan maken en die ligt nu in de vriezer voor ooitquote:
Lekker, soepie!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:27 schreef just me het volgende:
[..]
Dat had ik door, ik ben maar soep gaan maken en die ligt nu in de vriezer voor ooit
Is de puf weer aan het terugkomen ?
Wel gaaf dat je het toch voor elkaar gekregen hebt! Ze zullen blij zijnquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Lekker, soepie!
Mw. MM heeft vanmiddag ook haar eigen tomatensoep gemaakt...![]()
Het was gisterenavond wat laat en vanmorgen erg vroeg.
Rondje Noord Holland gereden om her en der wat spullen in te slaan, waaronder plantjes voor in de tuin...
De 2 uur durende hardloop mix is in ieder geval nu klaar en verzonden, na 4 uur pielen...
Geen idee waar ze vandaan kwamen maar ze waren wel versquote:
Ik hoop het, ik ben in ieder geval blij dat ik Aruba niet zelf rond hoef te rennen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:38 schreef just me het volgende:
[..]
Wel gaaf dat je het toch voor elkaar gekregen hebt! Ze zullen blij zijn
Pastinaak ken ik niet echt, laat staan de soep...quote:Ik ben wel een echte soepmuts geworden, het is lekker en leuk om klaar te maken. Tomatensoep, pastinaaksoep en aspergesoep in de vriezer![]()
Nee niet zelf bedacht, zo'n pakket gekocht waar alles in zit
dankzij de staafmixer van mama Symph is het een heerlijk glad soepjequote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Soep maken is wel leuk, maar meer dan een koffiekopje vol soep vind ik teveel. Pastinaak heb ik meerdere keren geproefd en ik vind het niet te eten.
Zeggen jouw kinderen dit ook wel eens tegen je?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:05 schreef just me het volgende:
[..]
dankzij de staafmixer van mama Symph is het een heerlijk glad soepje
De kabouters zingen It’s allright with Omiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:12 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeggen jouw kinderen dit ook wel eens tegen je?
Zingen die al in het Engels?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
De kabouters zingen It’s allright with Omi
Tuurlijk, ze hebben een engelse papaquote:
Oh ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:15 schreef just me het volgende:
[..]
Tuurlijk, ze hebben een engelse papa
Oma wordt heel de dag gespamd.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:18 schreef just me het volgende:
Kabouters hebben een oude mobiel van Merel gekregen en dan kunnen ze alleen familie bellen of berichtjes sturen![]()
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:19 schreef DJ11 het volgende:
Tina Turner - Steamy Windows We Don't Need Another Hero
Live?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:22 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Die film heb ik gelukkig nooit gezien. Tina Turner wel.
Kijk nou eens hoe gezelligquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
Dat ziet er inderdaad wel gezellig uit.quote:
Oma, ik geloof dat ik nu lang genoeg met je gepraat heb, doeiquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat ziet er inderdaad wel gezellig uit.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
Oma, ik geloof dat ik nu lang genoeg met je gepraat heb, doei
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:26 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Ze zeggen nog net niet..... nou ben ik je zat voor vandaag, oma.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:28 schreef just me het volgende:
Uit 1963, nu begrijp ik waarom ik de tekst nog ken
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:25 schreef just me het volgende:
[..]
Kijk nou eens hoe gezellig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Juin uit Eigen Tuin!
Toch niet met hetzelfde nummer, hoop ik?quote:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Om dubbelingen met Matthijs Draait Door te voorkomen, draait Melting nu speciaal een overleden artiest
Jep, gezellig bij Rosie oma te bellenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:31 schreef Doedezemaar het volgende:
Zat de kabouter nou in de hondenmand?
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:31 schreef DJ11 het volgende:
Om dubbelingen met Matthijs Draait Door te voorkomen, draait Melting nu speciaal een overleden artiest
Goede stem ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:34 schreef DJ11 het volgende:
De échte nieuwslezer van de ARD Tagesschau...
Geweldigquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:33 schreef just me het volgende:
[..]
Jep, gezellig bij Rosie oma te bellen
Nee, Rob was te gast bij de show van Matthijs van Nieuwkerk...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Toch niet met hetzelfde nummer, hoop ik?
Die lui hadden gewoon 1 nummer dat naar believen gevarieerd werdquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:47 schreef DJ11 het volgende:
Ik wou net zeggen: ik ken het hele nummer niet, maar de loopjes lijken erg op Venus...
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:50 schreef DJ11 het volgende:
De vermoedelijke vader van journalist Ronan Farrow...
Frank Sinatra - Fly Me To The Moon
Die hoor je eigenlijk nooit meer.quote:
Tekst is lelijk en de zangeres schreeuwt lelijk.quote:
Een van de studentenverenigingen hier heeft een Big Bandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Juin uit Eigen Tuin!
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Een van de studentenverenigingen hier heeft een Big Band
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:53 schreef Symphonic het volgende:
Echt niet te verstaan deze man....
Het lijkt Frank Boeijen wel...Overbodige spoiler, SymphSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Thuis hadden we vroeger Blue Band...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:52 schreef just me het volgende:
[..]
Een van de studentenverenigingen hier heeft een Big Band
Ik gebruik dat nog steeds om mijn eitje in te bakken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Thuis hadden we vroeger Blue Band...
Vaak uitgesproken als bleu band.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Gatverdammequote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:54 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
Ik proef echt het verschil niet tussen al die boters hoor.
Boter is roomboter, de rest is oneetbare chemische troepquote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
goeie botter ook niet ?quote:
Niet?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Mw. MM had bedacht dat nep roomboter beter was.
Prima, dan neem ik geen boter op mijn brood...
Ik wel. Ik had een tijdlang Zeeuws Meisje light. Erg lekker en licht smeerbaar. Ineens werd het kuipje vervangen door een een rare, onhandige, ronde verpakking en was het ineens heel andere boter: veel geler van kleur en lang niet zo lekker van smaak.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:55 schreef livelink het volgende:
Nee, ik vind boter gewoon sowieso niks. Ook roomboter niet. We hebben het in huis voor als de kinderen hagelslag op brood willen. Verder nergens voor.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Dat gooi ik alleen maar in de vanille vla, dat plakt prima...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:58 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Eet wel lastig zoals livelink al zegt met hagelslag.
Mijn vader was ook opeens over op Becel vanwege gezondheidsclaims, hoe komen mensen daar toch op? Ik eet toch ook geen nivea?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:57 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Niet?
Ik hoor deze nooit meer eigenlijk, maar ik luister alleen Radio10quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Blijft een goed liedje. Wordt ook nog regelmatig op de radio gedraaid
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:59 schreef DJ11 het volgende:
Dit beschrijft wel een beetje het niveau van vanavond: boter wordt het niet
Margarine is gewoon vies, chemisch van smaak en als je er in bakt, heb je prut jus...quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:59 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Mijn vader was ook opeens over op Becel vanwege gezondheidsclaims, hoe komen mensen daar toch op? Ik eet toch ook geen nivea?
En dan bedoelde ze waarschijnlijk halvarine ofzo, zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:59 schreef Melting het volgende:
Overigens..... ik heb een tijd geen boter gegeten op mijn brood. Moest ik van de diëtiste weer boter op mijn brood gaan doen.
Dat is als boter aan de galg smeren.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:01 schreef just me het volgende:
ach, je kunt nog altijd boter op je hoofd hebben
Radio 2 draait 'm soms weleensquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:00 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Ik hoor deze nooit meer eigenlijk, maar ik luister alleen Radio10
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:02 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is als boter aan de galg smeren.
Dat denk ik.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:02 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
En dan bedoelde ze waarschijnlijk halvarine ofzo, zeker?
Dat type diëtist moet eens gaan nadenken ipv klakkeloos ellende van unilever adviserenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik.
Ze zei dat dat hielp bij het transport van bepaalde stoffen in het lichaam.
Het zal allemaal best.
Het zal allemaal bestquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat denk ik.
Ze zei dat dat hielp bij het transport van bepaalde stoffen in het lichaam.
Het zal allemaal best.
Jij hebt zo'n hekel aan Radio 2, maar je luistert wel?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |