Thanksquote:Op vrijdag 16 april 2021 06:33 schreef Takkie88 het volgende:
@:Debsterr: gefeliciteerd! Je overdonderde gevoel is niet gek hoor, het besef dat het echt zo is komt vanzelf.
Tijdens mijn eerste zwangerschap waren we ook net met een hele grote verbouwing bezig. Komt goedalleen soms moet je dingen wat eerder aan andere overlaten dan je waarschijnlijk wil
tip; het is fijn als je voor 28 weken zwangerschap al af en toe op een bank kan ploffen ipv op een tuinstoel
Hier tuffen we rustig voort! 13 weken nu en vandaag hebben we het hartje voor het eerst gehoord. Dus daar heel blij mee, hij leeft. Er was geen echo bij, dus geen idee hoe hij eruit ziet. Maar ik denk dat hij wel groeit want mijn buik begint wel te veranderen de laatste week!quote:Op vrijdag 9 april 2021 11:08 schreef Rebubbled het volgende:
Lily en Mahra, hoe gaat het bij jullie? Nog echo's op de planning? Of allebei even in zo'n 'dode' fase waarbij je een tijd geen controle hebt? En al bezig met spulletjes te kopen?
Niet nodig, je doet wat goed is voor jou en het kind. Heel veel succes meid.quote:Op woensdag 14 april 2021 20:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Mahra, ik voel me een beetje schuldig naar de baby. Dat ik haar ga dwingen te komen terwijl ze nog niet klaar is. Maar het is voor ons beide denk ik wel gewoon beter.
Cygne, wat goed! Dan hoef je je daar geen zorgen om te maken, jee!
Wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord! En ik beval graag nog even voor VKV als je het niet erg vindtquote:Op vrijdag 16 april 2021 16:28 schreef _Lily_ het volgende:
[..]
Hier tuffen we rustig voort! 13 weken nu en vandaag hebben we het hartje voor het eerst gehoord. Dus daar heel blij mee, hij leeft. Er was geen echo bij, dus geen idee hoe hij eruit ziet. Maar ik denk dat hij wel groeit want mijn buik begint wel te veranderen de laatste week!
We hebben nog steeds geen spullen, maar het eerste waar we naar gaan kijken is een autostoeltje
Over 3 weken hebben we weer een echo maar we moeten apart nog een geslachtsecho regelen
Jij krijgt een meisje, leuk!
D-E gefeliciteerd met de goede termijnecho! Wanneer krijg je de NIPT terug? Heftig, je verhaal over je bevalling. Krijg je daar nu preventief hulp voor? Lijkt me heel intens om dat dan weer in het vooruitschiet te hebben (ookal heb je het er zo graag voor over)
@:Cygne: Mooi dat je suikertest goed was. Ik gluur mee met jullie spicy verhalen want ik moet er tzt ook 1 en ik lees allerlei nasty verhalen
@:Debster: Leuk dat je er bent! Hoe voel je je
En hoe gaat het met jou, Takkie?
VKV gaat binnenkort Philomijn achterna... ik ben benieuwd
Die kinderwagen wilt mijn zusje. Ik vind hem zelf wat te grof voor ons.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:10 schreef LauriLynne het volgende:
Debsterr welkom, op naar de eerste echo!
VKV en KC zijn bezig met de laatste loodjes.
Verbouwen tijdens de zwangerschap lijkt me heftig. Wij hebben onze grote verbouwing erom uitgesteld (en een beetje vanwege de corona). We hebben een aantal weken geleden van 1 kamer 2 gemaakt. En volgende week gaan we beginnen in de babykamer. Dat is ook echt even genoeg voor mij op dit moment. De vermoeidheid is helaas nog flink aanwezig.
Wij gaan waarschijnlijk voor de Joolz day+ Mahra. En wat weet jij al vroeg dat je een meisje krijgt! Heb je een nub laten bekijken? Wij gaan woensdag pas voor de geslachtsecho.
Fijn.quote:Op vrijdag 16 april 2021 21:10 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Wat leuk dat jullie het hartje hebben gehoord! En ik beval graag nog even voor VKV als je het niet erg vindt![]()
![]()
Wat leuk Debsterr, welkom!
Hier weer een meld, 38+3 en had vandaag eindelijk een dag waarin ik echt genoot van mijn verlof. Kopje koffie in alle rust in de zon in de tuin, kinderen op de opvang, heerlijk! Ze mag nou nog wel een week blijven zitten
Als het huis iets minder "opa en oma" zou zijn was uitstellen wellicht een optie, maar de keuken is echt nog uit het jaar 0, de ruimte nu wat beperkt, dus ik vertrouw er maar op dat ik nog wat kan en we veel hulp krijgen. Ik had sowieso mijn vriend al gezegd dat ik geen groot aandeel ga leveren omdat mijn baan mentaal te uitdagend is.quote:Op zaterdag 17 april 2021 12:10 schreef LauriLynne het volgende:
Debsterr welkom, op naar de eerste echo!
VKV en KC zijn bezig met de laatste loodjes.
Verbouwen tijdens de zwangerschap lijkt me heftig. Wij hebben onze grote verbouwing erom uitgesteld (en een beetje vanwege de corona). We hebben een aantal weken geleden van 1 kamer 2 gemaakt. En volgende week gaan we beginnen in de babykamer. Dat is ook echt even genoeg voor mij op dit moment. De vermoeidheid is helaas nog flink aanwezig.
Wij gaan waarschijnlijk voor de Joolz day+ Mahra. En wat weet jij al vroeg dat je een meisje krijgt! Heb je een nub laten bekijken? Wij gaan woensdag pas voor de geslachtsecho.
quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:39 schreef SQ het volgende:
Verbouwen tijdens een zwangerschap is zo ontzettend veel minder heftig dan verbouwen met een baby of kleine kinderen. Beter doe je (of laat je doen) zo veel mogelijk vóór de baby zich aandient
(Ik heb met beide veel ervaring)
Best logisch dat het ervoor makkelijker is. Maar 2 maanden verbouwen vanaf een week of 34 durf ik toch echt niet aan.quote:Op zaterdag 17 april 2021 17:39 schreef SQ het volgende:
Verbouwen tijdens een zwangerschap is zo ontzettend veel minder heftig dan verbouwen met een baby of kleine kinderen. Beter doe je (of laat je doen) zo veel mogelijk vóór de baby zich aandient
(Ik heb met beide veel ervaring)
+3, zelfs met HG.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |