abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198983544
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 22:58 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Meld!

Vkv wat goed nieuws! Terecht dat je een taartje hebt gehaald, goed idee ook!

DE ook goed nieuws! Wat fijn dat er zo wordt meegedacht zeg.

Rebubbled, vervelend die duizeligheid zeg.. heeft het met je bloeddruk te maken? Hoop dat het ook weer wegtrekt :*

Hier morgen 38 weken. Vandaag controle bij de gynaecoloog, die was niet echt verrast over de frequente voorweeen. Kind ligt met hoofd naar beneden maar nog niet vast, dus ze riep enthousiast “nou tot over anderhalve week he!” toen ik weg ging :')
:*

Weer lekker een suikerdrankje achter de kiezen. :r
pi_198984578
KC, gaat slapen wel wat beter nu? De duizeligheid had ik bij Lily ook. Gezegend met een lagere bloeddruk. Fijn voor mijn hart, minder fijn voor mijn hoofd. Gaat vanzelf over als de feut eruit is.

Net de 20 weken echo gehad en de feut is een.... meisje! Klopte mijn levenslange voorgevoel toch. :D Verder alles in orde. Kan het grote kleertjes wassen en dekentjes klaar maken beginnen.
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_198985204
Gefeliciteerd! Wat leuk nog een meisje!
pi_198985253
quote:
1s.gif Op maandag 12 april 2021 11:27 schreef BellaaElisa het volgende:

[..]

Ik stuur je een pb mocht je interesse in deze informatie hebben, mijn schoonzus heeft een goede site gevonden waar duidelijkheid wordt gegeven over de nadelen van het vasten en medische bewijzen.
Ik heb besloten toch te vasten. Ik moet zeggen dat het verassend geld gaat tot nu toe. Ik denk echt dat je een oerkracht krijgt van God en Hij me helpt hiermee.
pi_198985856
Bah Cygne niet leuk. Heb je al direct de uitslag gekregen?

Rebubbled leuk een meisje. Grappig dat je voorgevoel klopte.

Kc ik hoop voor jou dat het geen 1,5 week met voorweeen wordt.

Mahra dapper hoor. Na 2 uur zonder eten ben ik al misselijk. Maar gelukkig dat je je goed voelt.

Vanmorgen de zwangerschapsbroek die ik al had liggen is gepast en dat viel niet tegen. Alleen de bovenkant van de buikband hing nog flink los.

Ik ga is een rondje vinted doen, 2 broeken voor 5 euro klinkt goed.
pi_198987347
quote:
1s.gif Op dinsdag 13 april 2021 13:37 schreef LauriLynne het volgende:
Bah Cygne niet leuk. Heb je al direct de uitslag gekregen?

Rebubbled leuk een meisje. Grappig dat je voorgevoel klopte.

Kc ik hoop voor jou dat het geen 1,5 week met voorweeen wordt.

Mahra dapper hoor. Na 2 uur zonder eten ben ik al misselijk. Maar gelukkig dat je je goed voelt.

Vanmorgen de zwangerschapsbroek die ik al had liggen is gepast en dat viel niet tegen. Alleen de bovenkant van de buikband hing nog flink los.

Ik ga is een rondje vinted doen, 2 broeken voor 5 euro klinkt goed.
Dat dacht ik ook, maar voel me eigenlijk beter dan normaal. Heel gek. Ik heb al het hele huis schoongemaakt, boodschappen gedaan en ga nu alvast aan de de iftar ( eten bij zonsondergang) beginnen.

Morgen vast ik niet hoor. Ga om de dag vasten.

Ik heb trouwens net een broek/legging binnen van de HM. Ik kan wel wat foto’s delen ter inspiratie. Ik pas mijn broeken gelukkig nog wel ( sommige dan) en heb nu gewoon een sportlegging maatje S aan en dat gaat prima. Maar voor hoe lang nog?
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:35:34 #232
342418 VKV
Plausibel
pi_198987617
Fijn douche-eendje, verloskundige is wat dat betreft toch wel chiller dat je man mee kan. In het ziekenhuis mag ie dus alleen mee naar 20 weken echo en bevalling, de mijne vindt dat niet leuk.

KapiteinCupcake haha die gyn :') Niet wat je wilde horen zeker? Iets met "zo dat zijn effectieve voorweeën, je hebt al 5 cm ontsluiting joh" zou ik zelf iig liever horen _O-

Cygne, hopen op een goeie uitslag maar :)

Leuk Rebubbled een meisje! Moest wel lachen om het kleertjes wassen, het daar met 20 weken over hebben overtreft zelfs mijn vroegheid met 26 weken bij de eerste _O-

Net de enveloppen en sluitzegels voor de geboortekaartjes besteld. Ze waren een paar dagen geleden niet leverbaar in gewenste kleur en maat dus had een lichtelijke hormonenaanval maar nu gaat het weer goed :')
  dinsdag 13 april 2021 @ 15:38:00 #233
342418 VKV
Plausibel
pi_198987675
Zou bijna een weddenschap kunnen organiseren trouwens: Maak ik het nog mee om met een dikke babybuik op een terras te zitten, ja of nee?

Wat een wereld van verschil met de eerste zwangerschap waarin m'n verlof gevuld was met bezoekjes aan terrassen en restaurants.
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:05:50 #234
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_198988174
Wat dapper Mahra, maar fijn dat het zo goed gaat. Ik denk zeker dat je kracht kunt krijgen van waar je in gelooft! Goed naar je lichaam blijven luisteren.

Ik heb nu nog steeds een kleine buik en sla van sommige leggings ook de randen om, dat werkt prima.

Spannend Cygne, hoe was de uitslag van je drankje?

Rebubbled, hoera voor nog een meisje!

Enige twijfel die ik nog had over een inleiding verdween vannacht, toen ik van de pijn niet kon lopen maar wel moest plassen. En dus man wakker moest maken om me half slepend half tillend naar het toilet te helpen. Helpen met schoenen aan en uit, uitkleden, koken, schoonmaken, allemaal niet leuk maar okee. Maar op de pot worden gezet, nee. Dat gaat mijn waardigheid wel voorbij.

Aftellen!
L'Enfer, c'est les autres.
  dinsdag 13 april 2021 @ 16:20:46 #235
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_198988405
quote:
16s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:38 schreef VKV het volgende:
Zou bijna een weddenschap kunnen organiseren trouwens: Maak ik het nog mee om met een dikke babybuik op een terras te zitten, ja of nee?

Wat een wereld van verschil met de eerste zwangerschap waarin m'n verlof gevuld was met bezoekjes aan terrassen en restaurants.
Hier ook! 2020 1 van de warmste dagen van februari zat ik in de zon, uit de wind in mijn t-shirt met mijn dikke buik te showen op een terrasje. En 3 maanden later was Baby mee en at ik mijn XXXL carpaccio. We werden gewaarschuwd dat hij wel heel groot was, ik kon er zo nog 1 op. Lang leve de borstvoeding (eten als bootwerker!)
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Enige twijfel die ik nog had over een inleiding verdween vannacht, toen ik van de pijn niet kon lopen maar wel moest plassen. En dus man wakker moest maken om me half slepend half tillend naar het toilet te helpen. Helpen met schoenen aan en uit, uitkleden, koken, schoonmaken, allemaal niet leuk maar okee. Maar op de pot worden gezet, nee. Dat gaat mijn waardigheid wel voorbij.

Aftellen!
Hé bah wat klote. Jouw man lijkt me een reddende engel O+

@ VKV gisteravond ook een hormoon aanval gehad. Dat is zo vreselijk! Gister gaf ik toe aan mijn man dat het mijn hormonen waren maar toch had ik hem even nodig als troost. Ik maakte mij ineens druk om van alles en nog wat, dat ik geen reet kan doen in huis en de hele dag niks doe (is niet waar overigens!) en dan alsnog 's avonds bekkenpijn en harde buiken hebt. Mijn man zei, je doet helemaal niet niks in huis want je zorgt voor onze zoon, de baby en jezelf. O+ Morgen zou ik zo weer met hem trouwen echt waar :*

@ Cygne eerdaags heb ik de suikertest. Heb je nog leuke spicy verhalen over hoe het is gegaan? Hopelijk een goede uitslag! Prikken ze bloed met een buikje of via je vinger?
pi_198988619
@Maria2.0 oh wat naar klinkt dat. :*

Heb de uitslag nog niet. Denk ergens deze week. Was wel een stuk beter te doen dan de vorige keer want minder beroerd. Luisterboek en borduurwerkje mee en de tijd vloog.
  dinsdag 13 april 2021 @ 20:51:04 #237
263650 douche-eendje
met pulletjes
pi_198992842
quote:
10s.gif Op dinsdag 13 april 2021 15:35 schreef VKV het volgende:
Fijn douche-eendje, verloskundige is wat dat betreft toch wel chiller dat je man mee kan. In het ziekenhuis mag ie dus alleen mee naar 20 weken echo en bevalling, de mijne vindt dat niet leuk.
Ja, zeker fijn dat dit mogelijk is. Mijn man mag in het ziekenhuis mee met afspraken omtrent 'beleid', oftewel met 16 weken zorgpadbespreking met gynaecoloog/wat we kunnen verwachten, SEO, afspraak later in de zwangerschap voor bevalling&wensen voorbespreken en natuurlijk bij de bevalling. Maar omdat ik PTSS heb overgehouden aan mijn vorige bevalling vind ik dit echt verre van ideaal. Het voelt het voor mij ook alsof ik er op veel momenten alleen voor sta en daardoor kan ik nogal overdonderd worden in emoties. En mocht ik weer in een situatie belanden dat het niet goed gaat, kan het zomaar zijn dat ik alleen ben en daar zie ik onwijs tegenop -O- want ik wil alles behalve een herhaling van. Kans is er namelijk ook gewoon dat gedurende de zwangerschap wel een volledige ziekenhuisbegeleiding nodig is.
En bovenal blijft het gewoon stom: het is iets wat je samen doet, samen wilt doen. En ik hoop dat je straks nog lekker op het terras kan zitten. Ik ben weer zwanger met mn beste vriendin :P en we kijken nu al uit naar ons verlof. Wel in de winter dit keer, maar ach.

Maria, jeetje dat klinkt heftig :*. Fijn dat er een datum is voor je O+

Ugh cygne :r . Ik kijk daar ook echt zo niet naar uit, blegh. Die smaak staat mij nog iets te goed in het geheugen.

Door het telefoontje gisteren, wat werkdingen en wat gedoe thuis heb ik nu gigantische hoofdpijn. Alle spanning moet mn lijf uit ofzo, vreselijk. Straks maar lekker naar bed O+.
pi_198993263
Brrr Cygne, ik mag volgende week donderdag aan de suiker drank :{
pi_198995817
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:20 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

@ Cygne eerdaags heb ik de suikertest. Heb je nog leuke spicy verhalen over hoe het is gegaan? Hopelijk een goede uitslag! Prikken ze bloed met een buikje of via je vinger?
Hahaha, spicy verhalen. _O- Ik nam het drankje uit de koelkast. Dat was nog steeds goor, maar wel beter te doen. Bloed prikken gewoon via een ader in de elleboog holte. Toen ik twee uur verder en hangry was begon eem schoonmaker tegen me aan te lullen dat het wel erg saai was allemaal waarop ik zei dat ik me wel kon vermaken. Zij liep toen weer naar de prikdame dat ik het wachten zat was. Laat me met rust Ria. _O-
pi_198998985
quote:
0s.gif Op dinsdag 13 april 2021 16:05 schreef Maria2.0 het volgende:
Wat dapper Mahra, maar fijn dat het zo goed gaat. Ik denk zeker dat je kracht kunt krijgen van waar je in gelooft! Goed naar je lichaam blijven luisteren.

Ik heb nu nog steeds een kleine buik en sla van sommige leggings ook de randen om, dat werkt prima.

Spannend Cygne, hoe was de uitslag van je drankje?

Rebubbled, hoera voor nog een meisje!

Aftellen!
Yup! Ons lichaam kan meer aan dan we zelf denken. Vandaag eet ik wel en morgen weer vasten.

Jij heel veel sterkte met de laatste loodjes! Waarom wou je niet ingeleid worden?
pi_198999157
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 00:05 schreef Cygne het volgende:

[..]

Hahaha, spicy verhalen. _O- Ik nam het drankje uit de koelkast. Dat was nog steeds goor, maar wel beter te doen. Bloed prikken gewoon via een ader in de elleboog holte. Toen ik twee uur verder en hangry was begon eem schoonmaker tegen me aan te lullen dat het wel erg saai was allemaal waarop ik zei dat ik me wel kon vermaken. Zij liep toen weer naar de prikdame dat ik het wachten zat was. Laat me met rust Ria. _O-
:') Lol om Ria. Al de uitslag?
Disclaimer: Posts van deze user met een korrel zout nemen.
pi_198999734
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 11:51 schreef Rebubbled het volgende:

[..]

:') Lol om Ria. Al de uitslag?
Jaaa!
5.1 nuchter en 7 na drankje. *O*
  woensdag 14 april 2021 @ 20:01:33 #243
220157 Maria2.0
Bless this mess
pi_199006340
Mahra, ik voel me een beetje schuldig naar de baby. Dat ik haar ga dwingen te komen terwijl ze nog niet klaar is. Maar het is voor ons beide denk ik wel gewoon beter.

Cygne, wat goed! Dan hoef je je daar geen zorgen om te maken, jee!
L'Enfer, c'est les autres.
pi_199006916
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 20:01 schreef Maria2.0 het volgende:
Mahra, ik voel me een beetje schuldig naar de baby. Dat ik haar ga dwingen te komen terwijl ze nog niet klaar is. Maar het is voor ons beide denk ik wel gewoon beter.

Cygne, wat goed! Dan hoef je je daar geen zorgen om te maken, jee!
Niet schuldig voelen. Als het voor jullie beide beter is zo dan is dat zo. Ik hoop dat je je na de bevalling fysiek wat beter gaat voelen. :*
pi_199007256
Cygne wat fijn dat de uitslag goed wat.

Je schuldig voelen is echt niet nodig Maria. Je baby heeft het meest aan een moeder die niet fysiek helemaal op is. Het is een prima termijn om te bevallen. Ik heb veel bewondering voor dat je überhaupt zover gekomen ben en alles wat je er voor opgegeven hebt. Gup kan trots zijn op zn moeder!
  woensdag 14 april 2021 @ 21:53:54 #246
57269 Lemijn
luistert ook naar Leijn
pi_199008031
Philomijn! Zit je baby nog binnen?
Op maandag 14 november 2016 12:18 schreef Crumpette het volgende:
De eerste keer ben je zo'n magische eenhoorn van moeder natuur en creeert een wonder
pi_199008942
quote:
0s.gif Op woensdag 14 april 2021 21:53 schreef Lemijn het volgende:
Philomijn! Zit je baby nog binnen?
Ik kan het me niet voorstellen haha
Ze heeft al dagen niet gepost.
Ik hou het ook in de gaten ;-)
pi_199012921
Cygne, fijn dat de uitslag goed is!

Ik ben ook benieuwd naar Philomijn..

En Maria, precies wat LauriLynne aangeeft. Voel je niet schuldig!
  donderdag 15 april 2021 @ 15:07:36 #249
456899 VenusFlyTrap
vind alles leuk
pi_199014474
quote:
1s.gif Op woensdag 14 april 2021 00:05 schreef Cygne het volgende:

[..]

He bah, nuchter bloed prikken. Gelukkig hebben ze goede Wi-Fi bij de vk, ik zal mijn iPad meenemen en wat leuks kijken op netflix.
Fijn dat je een goede uitslag had!

Idd wel erg stil @Philomijn al lekker aan het babyknuffelen?
pi_199014516
quote:
0s.gif Op donderdag 15 april 2021 15:07 schreef VenusFlyTrap het volgende:

[..]

He bah, nuchter bloed prikken. Gelukkig hebben ze goede Wi-Fi bij de vk, ik zal mijn iPad meenemen en wat leuks kijken op netflix.
Fijn dat je een goede uitslag had!

Idd wel erg stil @:philomijn al lekker aan het babyknuffelen?
Ja iets leuks meenemen om te doen helpt wel. Vorige keer was ik daar te ziek voor maar nu ging het prima.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')