Heb je een voetfetish?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:15 schreef Littlerabbit het volgende:
Hoofd is wel minder Lenny maar in de preview zag je haar enkel op de grond liggen in een strak pakkie.
Er is hier een hoop veranderd in een paar jaar, toen kreeg je nog een ban voor het posten van een paar tieten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #119 presenteer ik jullie foto nr: 43:
[ afbeelding ]
Leuk!
Dit verzin je ter plekkequote:Op donderdag 25 maart 2021 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is hier een hoop veranderd in een paar jaar, toen kreeg je nog een ban voor het posten van een paar tieten.
Daar zitten een paar prima biggensnuiten tussen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:58 schreef Lange_Lans het volgende:
Uit de serie Random Pics van de Dag #119 presenteer ik jullie foto nr: 43:
[ afbeelding ]
Leuk!
Staat gewoon op de FP.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:03 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Er is hier een hoop veranderd in een paar jaar, toen kreeg je nog een ban voor het posten van een paar tieten.
Ja, ik zie ze nu ook gewoon onder in beeld.quote:
Ik zie dat mensen zich nogal opwinden over dat Marokkaantje vandaag. Als ik zie wie van mijn bekenden er zo fel op reageert kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat voornamelijk het geval is omdat het een Marokkaan is.quote:
Ik weet niet of ik het op kan brengen om daar naar te gaan kijkenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:10 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Straks even een livestream opscharrelen voor de mooie jongens van Jong Frankrijk.
Schakelkanaaltje Ziggy met de wk kwalificatie?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het op kan brengen om daar naar te gaan kijken
Tja. Ik vermoed dat dit bij veel mensen het geval is. Heb me er zelf niet zo over opgewonden eerlijk gezegd al mogen alle Marokkanen van mij terug naar Istanbul.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:11 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zie dat mensen zich nogal opwinden over dat Marokkaantje vandaag. Als ik zie wie van mijn bekenden er zo fel op reageert kan ik me niet aan de indruk onttrekken dat dat voornamelijk het geval is omdat het een Marokkaan is.
Hmm wellicht is dat wel een optie inderdaad. Bedanktquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Schakelkanaaltje Ziggy met de wk kwalificatie?
Lekker wijfquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |