Liese had moeten zeggen dat het dubbel was voor haar....genomineerd en een ander ging bij Nick voor om te saven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:01 schreef Koos1958 het volgende:
Naomi blijft zeggen dat Liese zich ook slecht voelde vorige week. Omdat zij dat heeft al 24 uur lang blijft ze het aandragen van Liese die een uurtje baalde vorige week.
Waarom.. het hele feit blijft dat die hele afspraak nergens op slaat.. en dat hij op houd te bestaan op het moment dat ze op Liese stemmenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Liese had moeten zeggen dat het dubbel was voor haar....genomineerd en een ander ging bij Nick voor om te saven.
Na het eten als dessert dacht ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:08 schreef Silves het volgende:
Vraagje..Heeft Niksje al zijn tv moment gehad met zijn taart?? of pak hij die in de liveshow?? weet wel meer kijkers..
quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom.. het hele feit blijft dat die hele afspraak nergens op slaat.. en dat hij op houd te bestaan op het moment dat ze op Liese stemmen
Me too, of in de liveshow vanavond?quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop toch zo dat het gedrag van Nick afgelopen middag breed uitgemeten wordt in de uitzending morgen.
graag vanavond in de livequote:Op donderdag 25 maart 2021 18:11 schreef Koos1958 het volgende:
Hoop toch zo dat het gedrag van Nick afgelopen middag breed uitgemeten wordt in de uitzending morgen.
ja die is hoteldebotel van nickquote:
hadden ze eerst wel mogen bespreken hahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:15 schreef Silves het volgende:
Please wat een fiasco...Niks wil het 31 x
Vind het ook belachelijk.. zomaar 31 xquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:17 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hadden ze eerst wel mogen bespreken haha
Gelijk, maar dit ging omdat Naomi de tijd wilde om het te verwerken en dat werd door Liese niet in dank afgenomen en dat Liese vorige week ook even van slag was. Heb Liese niet echt droevig gezien maar ja.. Die krijg twee dingen voor haar kiezen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Waarom.. het hele feit blijft dat die hele afspraak nergens op slaat.. en dat hij op houd te bestaan op het moment dat ze op Liese stemmen
wel 31 x kinderachtig lang zal ze leven zingen, maar te belazerd zijn om 's morgens even de polonaise te lopenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:15 schreef Silves het volgende:
Vond het te prijzen dat Liese naar Naomi ging.. als Naomi daar dan geen behoefte aan heeft kan ze dat zeggen.. maar ga daar dan geen drama van maken.. dat iemand je niet de ruimte geeftquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
Gelijk, maar dit ging omdat Naomi de tijd wilde om het te verwerken en dat werd door Liese niet in dank afgenomen en dat Liese vorige week ook even van slag was. Heb Liese niet echt droevig gezien maar ja.. Die krijg twee dingen voor haar kiezen.
Nee is ook haar enige reddingsboei in het vervolg van t spelquote:
Hij had 31× mn kont mogen kussen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Vind het ook belachelijk.. zomaar 31 x
mwah... het gaatquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:22 schreef mario390 het volgende:
is de sfeer nu weer beter?
alle bij de tafel
succes... misschien streamverslagen beter idee.. weet niet of daar al wat in staatquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:24 schreef mario390 het volgende:
ik gaa op mijn mobile phone
terug lezen gaat sneller
Zo ziet hij dat wie mee doet nog in zijn sporen wil lopen. De anderen durven waarschijnlijk niet anders dan het 31 keer mee te zingen. Hopelijk enkele vrijbuiters straks !quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:15 schreef Silves het volgende:
even de vraag terug stellenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie denken jullie dat het huis moet verlaten. Ik zeg niet hopen, ik zeg denken
Denken Naomi.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:27 schreef capuchon_jongen het volgende:
Wie denken jullie dat het huis moet verlaten. Ik zeg niet hopen, ik zeg denken
Ik denk Naomi om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:28 schreef Verida het volgende:
[..]
even de vraag terug stellenWie denk jij dat het huis moet verlaten?
denk en hoop naomi zeker na vandaagquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:29 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ik denk Naomi om eerlijk te zijn
Dit zijn wel de dagen waar we met zn allen van genietenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:29 schreef StruisZVeugelT het volgende:
zo .. alle buiken vol
wrd tijd dat ze ff gaan liggen
wat een dag..een drukke dag
spannend, verdrietig,leerzaam
er kwam van alles langs
kon niet genieten van die walgelijke narcistische volgevroten luisquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dit zijn wel de dagen waar we met zn allen van genieten
zijn vriendin thuis is jarig, daar is de taart voor, niet voor naomiquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:30 schreef Frummelie het volgende:
Heeft Nikske niet eens vega taart gemaakt voor z'n zure maateke 😛
geen idee.. weet niet of DGK al bezig is geweestquote:
Ik zou echt heel teleurgesteld zijn als Julie moet vertrekken..serieus..quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik hoop zo dat dat zure wijf eruit gaat vanavond. Wat laat die zich kennen zeg
Heb jij een linkje naar zijn kanaalquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:32 schreef Jockari het volgende:
[..]
DGK heeft er normaal in de stream gestoken dacht ik.
het is niet het stemmen dat haar dwars zitquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:33 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ja en dat wordt er vanavond niet beter op als Noami moet vertrekken
me too dan ben ik er ff klaar mee denk ik.. zeker na zon stream dag.. dat zou zo ontzettend zuur zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:33 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik zou echt heel teleurgesteld zijn als Julie moet vertrekken..serieus..
ik denk dat ze zelf ook eruit wil. Ze mist zo haar moeder. Werd al emo vorige keer met die opdracht van de telefoonlijnen enzo.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Zit er dik in , Jankmuiltje Noomie haalt het nooit mee tegen KiloNeterVreetster Heldin vriendinnetje van Mr. Heroquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:30 schreef utopia2.0 het volgende:
mooi.. dan zal ze het ook nooit vergetenquote:
Deze is wel de beste van na de middag denk ik https://dai.ly/x806qwgquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb jij een linkje naar zijn kanaal
ja zou ze wel verdiend hebbenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:35 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mooi.. dan zal ze het ook nooit vergeten
op dr hoede blijven ..
was ze al , nu nog meer
die kan wel een boots van ZOef gebruiken straks via de life
Met zijn linker-of rechterhand ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:36 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Nog een lief momentje van Michel en Julie eerder.
Ze hebben samen de puzzel opgeruimd.
Een nieuwe uitgezocht. (Herten, Bambi ogen van Julie).
Als Julie mocht gaan vanavond, gaat Michel puzzelen als hij aan haar denkt.
of kan zoals deze week zich terug afzonderen in de douche van de voorraadkamerquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met zijn linker-of rechterhand ?
Nick zei zou toch jammer zijn als Naomi vanavond moet vertrekken met dit gedoe. En michel beaamt het ook nog. Voor Julie is het toch ook naar geweest vandaag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:37 schreef greysbones het volgende:
Michel en Nick weer aan het zaniken met elkaar..
Ze zal haar moeder vast missen, maar ik denk persoonlijk, dat ze nog graag even wil blijven. Ze is zuur omdat ze niet verwacht had om genomineerd te staan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik denk dat ze zelf ook eruit wil. Ze mist zo haar moeder. Werd al emo vorige keer met die opdracht van de telefoonlijnen enzo.
het is nog erger voor Julie, die het wel wist te dragenquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nick zei zou toch jammer zijn als Naomi vanavond moet vertrekken met dit gedoe. En michel beaamt het ook nog. Voor Julie is het toch ook naar geweest vandaag.
en dat is hem van harte gegund na zijn gedrag richting Liese vandaagquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Naomi eruit ligt is het game-over voor Nick volgende week.![]()
De zuurste plek om eruit te gaan zo vlak voor de finale
Topperquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:36 schreef Jockari het volgende:
[..]
Deze is wel de beste van na de middag denk ik https://dai.ly/x806qwg
Nee, waarom?quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:34 schreef Sunshineforyou het volgende:
Is Julie nu boos op Michel of dat niet?
quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:39 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als Naomi eruit ligt is het game-over voor Nick volgende week.![]()
De zuurste plek om eruit te gaan zo vlak voor de finale
hoop dat BB zich niet heeft laten inpakken door Bruur.. met zijn gesprek in de DBKquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:40 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
heurluk heurluk
zie er naar uit
toen was ze alleen maar jaloers omdat ze zelf niets kreegquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:34 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
ik denk dat ze zelf ook eruit wil. Ze mist zo haar moeder. Werd al emo vorige keer met die opdracht van de telefoonlijnen enzo.
Mooi hè, iets wat hij zelf veroorzaakt heeft wat een pannenkoek....quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:39 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nick zei zou toch jammer zijn als Naomi vanavond moet vertrekken met dit gedoe. En michel beaamt het ook nog. Voor Julie is het toch ook naar geweest vandaag.
We hebben een aantal dames die dat soort informatie leuk vind.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Julie was zeker not amused..quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:42 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Oh dacht al omdat ze een gesprek hadden over gedoe met Nick etc.
met Nickquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:41 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Noem is dr koffer aan het inpakken
mooie vraagquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:37 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Wat een vieze hond die Nick, wat een teringlijer is dat zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Succes trek er maar een uurtje voor uit
Zou prachtig zijn, als die haar koffer ostentatief niet zou inpakken, en zo naar de live gaat. Maakt indruk denk ik bij Naomi en Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Als ik het zo lees hoeft Julie haar koffer niet in te pakken
Nee Naomi is een heel slecht verliezer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick ook.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee Naomi is een heel slecht verliezer.
fijn manipulatief mannetje hequote:Op donderdag 25 maart 2021 18:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wat een vieze hond die Nick, wat een teringlijer is dat zeg.
Ze heeft ze niet uitgepakt gisteren. Hopelijk vanavond.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:44 schreef capuchon_jongen het volgende:
als goed getrainde marinier kan hij het zowel links als rechts (gok ik)quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:44 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
mooie vraag
schat zo in een rechtse rukkert
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |