Geniet nog maar een weekje van Nick, nu het nog kanquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Team Nick voor de win, maar zijn vriendinnetje gaat lekker naar huisje toe vanavond.![]()
Huh, maar Nick heeft vorige week helemaal niet op Liese gestemd, maar op Jill en Julie.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:46 schreef Jockari het volgende:
[..]
Liese moet volgende week op Nick gaan vind ik. Liese snoert hem even de bek door te zeggen dat Nick verleden week ook op haar heeft gestemd.
4? Nee toen met Els enzo, maar toen was liese nog niet wakkerquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:58 schreef Benny het volgende:
Deze week had echt al 4 weken geleden moeten komen
Moest ik denken. Eerst Liese huilend laten vertrekken, en dan zelfnoegzaam neurieënd door het huis.quote:
Rustig aan Julie gaat alquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:59 schreef Koekeloeren het volgende:
Waarom gaat niemand van de dames achter liese aan die huilend langs hun loopt
Nee, Michel heeft gezegd tegen Nick dat hij Naomi erop zou zetten, net zoals Nick Julie erop had gezet. Dus die kan hij nooit aanvallen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:56 schreef Koekeloeren het volgende:
Vraagje. Heeft Michel geen afspraak gemaakt waar Nick nu zo gepikeerd over is? Anders vind ik het al helemaal zwak dat die alleen liese aanspreekt
Maar wilde michel wel zo ver krigen om deze week op liese te gaan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, maar Nick heeft vorige week helemaal niet op Liese gestemd, maar op Jill en Julie.
gisteren nog janken over Nick en nu weer mee lullen , jij waait met alle winden mee . dat zegt meer over jouw sneue troll gedrag .quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:57 schreef freaky40 het volgende:
Team Nick voor de win, maar zijn vriendinnetje gaat lekker naar huisje toe vanavond.![]()
ja hier heb je het even druk mee he hahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje volgt zo, veel delen svp ....
Oke duidelijk, dankje!quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nee, Michel heeft gezegd tegen Nick dat hij Naomi erop zou zetten, net zoals Nick Julie erop had gezet. Dus die kan hij nooit aanvallen.
Die afspraak tussen Nick Naomi en Lieze is vanaf het begin gemaakt totdat ze niet meer anders konden....Die tijd was voor Liese nu. Na Julie was zij aan de beurt om genomineerd te worden.
Die hebben geen pack..quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef Susan1973 het volgende:
Waarom is Nick dan niet boos op Michel
Daar had hij de belofte niet mee.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef Susan1973 het volgende:
man man wat en arschlochquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef StruisZVeugelT het volgende:
Julie naar Liese
zit op toilet te huilen
Julie ; schat is het oke
doe ff open ??
Liese wil alleen blijven..uithuilen toilet
quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:00 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Filmpje volgt zo, veel delen svp ....
Omdat Michel Julie beschermt, wat ie altijd zei te zullen doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef Susan1973 het volgende:
Nick is sowieso hypocriet . hij heeft in de afgelopen weken zowat de helft van de bewoners een finale plek naast hem beloofd . Michel heeft volgens Nick niet beloofd om op Naomi te stemmen . Daar gaat het nu om geloof ik .quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef Susan1973 het volgende:
Ik zeg toch niets verkeerds. Als ik dat vind mag ik dat toch zeggen. Wat is dat toch steeds hier?!quote:
Nahquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:02 schreef Susan1973 het volgende:
Misschien toch mijn stille vermoeden, heb altijd gedacht dat Nick liese leuk leuk vindt
Jawel, maar je meent het niet, da's het verschilquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:03 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik zeg toch niets verkeerds. Als ik dat vind mag ik dat toch zeggen. Wat is dat toch steeds hier?!
Hij heeft er toen voor gezorgd dat hijzelf niet genomineerd werd.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:59 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Huh, maar Nick heeft vorige week helemaal niet op Liese gestemd, maar op Jill en Julie.
Maar dan nog, niemand wist 1 stem geven ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Daar had hij de belofte niet mee.
Ik ga niets schrijven als ik het niet meen. Kom op.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:04 schreef D. het volgende:
[..]
Jawel, maar je meent het niet, da's het verschil
Tenzij je idd hard op je hoofd gevallen bent
Omdat Michel gezegd heeft tegen Nick dat hij op Naomi ging stemmen, net zoals Nick op Julie gestemd heeft....quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:01 schreef Susan1973 het volgende:
Hahahaha......quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga niets schrijven als ik het niet meen. Kom op.
Dan spoor je dus gewoon nietquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:04 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik ga niets schrijven als ik het niet meen. Kom op.
Dit zijn de woorden van Nick, niet van jou hoop ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 15:59 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wow, die is heel laag.
Het is wraakactie!
Ze steekt hem een mes in de rug.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:04 schreef mario390 het volgende:
tranjes van liese zijn echt
van nik faketranjes
Hij heeft door vorige week naomi van de bank te halen liese op de feiten gedrukt. Het moment waarop ze niet anders kon dan op naomi te stemmen is daardoor naar ingeluid.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:04 schreef Krambo het volgende:
De 'meester'-manipulator vind dat hij niet eerlijk behandeld is door Liese, kom op Nick grow a pair
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |