Zoey heeft haar toen van de bank gehaald, maar ze was niet immuun..quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:41 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Een keer als HM iedereen is dan immuun en iedereen is HM geweest.... dus gaat nergens over en een keer met Zoëy
Zoiets dacht ik ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:43 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoey heeft haar toen van de bank gehaald, maar ze was niet immuun..
En hebben ze nog iets los gelaten hier over?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:41 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, afzonderlijk, net als vorige week
Dat is weer zo'n gemakkelijk en kwetsend oordeel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:41 schreef MissyZ het volgende:
[..]
Hahaha en ze begeleid mensen met een beperking.
Oh, vandaar
Naomi alleen dat ze er niks over mocht vertellen maar dat het geen filmpje van haar mama of zoiets was.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:44 schreef freaky40 het volgende:
[..]
En hebben ze nog iets los gelaten hier over?
En ik keer heeft hij met Michel er zelf voor gezorgd dat Jill en de rest van de dames immuun waren door opzettelijk te verliezen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jill is uiteindelijk toch ook maar 1 keer immuun geweest, als HM.. dat Nick nu allerlei dingen erbij verzint waardoor ze er niet op kwam..
Al was ze 6 keer immuun, valt Jill niet aan te rekenen. Het is niet dat ze die immuniteiten heeft gekocht met geld uit de pot.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Jill is persoonlijk 2x immuun geweest : HM en ziekenhuis/hotel
Een een keer met de hele groep dames.
Dat is slechts 1x meer dan de andere dames, en Nick zeikt.
Ennn terecht.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:45 schreef Hznootje het volgende:
Dit wordt een hele lange dag...vol gezaag, gezever en geklaag..Behalve Julie, want die is vrolijk
Waarschijnlijk de nominatie filmpjes..Niks schokkendsquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:45 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Naomi alleen dat ze er niks over mocht vertellen maar dat het geen filmpje van haar mama of zoiets was.
Ze heeft wel ¤250 uit de pot gehaald voor het filmpje word nog steeds erg kwalijk genomen door Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:45 schreef Yolk het volgende:
[..]
Al was ze 6 keer immuun, valt Jill niet aan te rekenen. Het is niet dat ze die immuniteiten heeft gekocht met geld uit de pot.
Wattan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:47 schreef Susan1973 het volgende:
Ach ik zie nu pas de officiële insta van liese ...stom ..
Eensquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:47 schreef lonneberga het volgende:
Sowieso de grootste fout geweest om niet met complete bewonersgroep te starten ,en dan ook nog belgen en nederl.
Recept voor dikke vette faal
En nu zitten we met een stel zuur pruimenquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:49 schreef Susan1973 het volgende:
Normaal zagen we dan nu een jill en Thomas gek doen, of een Els en Nathalie ouwehoeren in de hottub of een Danielle janken om niets, of een jowi en Zoëy die zo gek met elkaar deden ...
Plus dat BB de gelegenheid heeft gegeven om de koffers te laten pakken. Hij had ze er gewoon in moeten laten. Ze hebben zich hiervoor opgegeven blijf dan ook totdat je op het bord staat.. dat is echt de grootste fout van deze editie geweest ...sindsdien is het failquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:47 schreef lonneberga het volgende:
Sowieso de grootste fout geweest om niet met complete bewonersgroep te starten ,en dan ook nog belgen en nederl.
Waren Danielle en Nathalie toch ook?quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:50 schreef Inca het volgende:
[..]
En nu zitten we met een stel zuur pruimen
Maar dat was sensatie zuur..die hadden echt weg moeten laten gaan, dan waren er nog bommetjes in het huis geweestquote:Op donderdag 25 maart 2021 11:51 schreef Million_Lights het volgende:
[..]
Waren Danielle en Nathalie toch ook?
Ze hadden maar 1 keer bewoners bij moeten voegen en niet zo laat in het spel. Bij andere BB's is het ook 1 keer en max na 10 dagen of zo.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:47 schreef lonneberga het volgende:
Ja, Nick en Naomi, het is toch niet eerlijk, he, dat Jill in het ziekenhuis lag.quote:Op donderdag 25 maart 2021 11:36 schreef Susan1973 het volgende:
Wat een lelijke vent Nick met jill en immuun, zegt hij en 1 keer in het ziekenhuis
Nee dat is leuk immuun zijn...wat een hork is dat
Ik heb Liese helemaal niet meer gezien na dat blinddoek spel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat Jill Liese een beetje opbeurt.
Die zit er nu zo sneu bij.
Nick die niet praat tegen haar en Michel en Julie die nu veel samen zijn.
Volgens je betrouwbare insider.... ??quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Utopia waar ben je, waar blijf je ? !Ik mis dat nog elke dag bij het aanzien van deze BB. Mensen kijken toch liever naar ontwikkelingen en iets opbouwen vanuit het niets en alle stress en irritaties die dat me zich mee brengt. Dat heb je totaal niet met BB in de opzet die deze Nederlandse versie is. Ik denk dat je met plaats vervangende schaamte straks naar de Australische versie gaat kijken als dat wordt uitgezonden als dit afgelopen is. Dat is toch wel even andere koek! En beter.
Hoe bedoel je?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens je betrouwbare insider.... ??
Dat weet je heus wel! (Jill die volgens je betrouwbare bron niet meer terug zou komen uit het ziekenhuis).quote:
Waar heb je het over trol! Dat is maanden geleden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:04 schreef Harry het volgende:
[..]
Dat weet je heus wel! (Jill die volgens je betrouwbare bron niet meer terug zou komen uit het ziekenhuis).
Zit alleen te kaarten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:02 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik heb Liese helemaal niet meer gezien na dat blinddoek spel.
Die wordt uitgezonden na deze BB.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:03 schreef Harry het volgende:
[..]
Volgens je betrouwbare insider.... ??
Is al langer gaande met liese, sinds dat Zoëy weg isquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:00 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Hoop dat Jill Liese een beetje opbeurt.
Die zit er nu zo sneu bij.
Nick die niet praat tegen haar en Michel en Julie die nu veel samen zijn.
Afgelopen dagen was ze veel met Jill.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:08 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Is al langer gaande met liese, sinds dat Zoëy weg is
Eens, ik heb wat fragmenten van BB AUS gezien en dat zag er toch wel spectaculair uit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:01 schreef freaky40 het volgende:
Utopia waar ben je, waar blijf je ? !Ik mis dat nog elke dag bij het aanzien van deze BB. Mensen kijken toch liever naar ontwikkelingen en iets opbouwen vanuit het niets en alle stress en irritaties die dat me zich mee brengt. Dat heb je totaal niet met BB in de opzet die deze Nederlandse versie is. Ik denk dat je met plaats vervangende schaamte straks naar de Australische versie gaat kijken als dat wordt uitgezonden als dit afgelopen is. Dat is toch wel even andere koek! En beter.
Ik zie haar nu in beeld, in gesprek met met Jill en Julie . En ze hebben gelijk over wat ze over Nick en Naomi zeggenquote:
Ik vergeet doelbewuste leugenaars zelden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar heb je het over trol! Dat is maanden geleden.
was jij het niet die tegen iemand anders zei dat ze de juiste definitie van trol niet kenden?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Waar heb je het over trol! Dat is maanden geleden.
De begintijd van Uto vond ik heel leuk, met isa en nicoliene enzoquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:11 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Eens, ik heb wat fragmenten van BB AUS gezien en dat zag er toch wel spectaculair uit.
Totaal niet te vergelijken met dit en dat vind ik echt een gemiste kans.
UTO1 vond ik ook erg leuk om te volgen, maar iets wat jaren door blijft gaan wordt op een gegeven moment ook minder leuk.
100 dagen BB vind ik weinig , en de manier waarop deze BB is verlopen is gewoon teleurstellend
Sinds ik deze kant van hem gezien heb, ben ik helemaal klaar met hem.quote:
Maar toch had dat ook wel wat , Nico met haar schilderijen die uiteindelijk de grootverdiener wasquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:15 schreef Verida het volgende:
[..]
De begintijd van Uto vond ik heel leuk, met isa en nicoliene enzo
later werd het een verkooppunt van pantertroep en goedkope kleding en nare mensen.
Was volgens mij n.a.v. iets dat op een valentijnskaart stond, die zat ze door te kijken daarnet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Naomi heeft blijkbaar iets over #teamNaomi gehoord of gezien op insta (wellicht in de gameroom)
Achteraf gezien had Theo haske gelijk over Nickquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sinds ik deze kant van hem gezien heb, ben ik helemaal klaar met hem.
Hij mag het zo spelen, maar er zit zo'n gemene smerigheid onder.
bah.
Tot hier.................erinquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Achteraf gezien had Theo haske gelijk over Nick
Die kant zag ik allang,...sauna en hottub gate ...de engerdquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:17 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Sinds ik deze kant van hem gezien heb, ben ik helemaal klaar met hem.
Hij mag het zo spelen, maar er zit zo'n gemene smerigheid onder.
bah.
Arrogant denken mensen vaak bij verlegen en onzekere mensen ..totaal misplaatst vaakquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Clasientje het volgende:
Liese is wel een lieve meid vind ik, in het begin mog ik haar niet ze kwam een beetje arrogant over in mijn ogen dan he maar ik zie haar karakter en arrogantie zie ik eigenlijk helemaal niet meer.
Naomi mag eruit anders staat ze sterk met Nick en dat vind ik niks Nick mag als laatste eruit dat hij dan net niet de finale haalt dan gaat het gelukkig veel eerlijker met de finale Michel, Jill, Liese en Julie in de FINALE!
Ik heb vanaf het begin al iets met Liese en Jill . Ik vind Liese tofquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Clasientje het volgende:
Liese is wel een lieve meid vind ik, in het begin mog ik haar niet ze kwam een beetje arrogant over in mijn ogen dan he maar ik zie haar karakter en arrogantie zie ik eigenlijk helemaal niet meer.
Naomi mag eruit anders staat ze sterk met Nick en dat vind ik niks Nick mag als laatste eruit dat hij dan net niet de finale haalt dan gaat het gelukkig veel eerlijker met de finale Michel, Jill, Liese en Julie in de FINALE!
Heb het gevraagd ...maar zijn denk ik niet zo mee bezig ...denken niet na (vrienden van haar) geen oproep zie ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:20 schreef puzziepie het volgende:
Ik hoop dat de Liese fans ook voor Julie kiezen
Had hem traag door.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:20 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Die kant zag ik allang,...sauna en hottub gate ...de engerd
Die moet eens wakker worden, zijn vijand herkennen moet hij kunnenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:20 schreef Ebinas het volgende:
Je kan niets Michel.
Ik hoop dat je ogen zijn geopend, hoe hij zijn doel wilt bereiken.
Ik ben een stuk aan het terugkijken , het gesprekje tussen Liese ,Jill en Julie . En nu Nick en Naomi .quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:20 schreef Ebinas het volgende:
Je kan niets Michel.
Ik hoop dat je ogen zijn geopend, hoe hij zijn doel wilt bereiken.
Hij vroeg net wel weer bevestiging aan Julie:quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:23 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben een stuk aan het terugkijken , het gesprekje tussen Liese ,Jill en Julie . En nu Nick en Naomi .
Ik hoop dat Michel ook met Liese heeft gesproken over wat er nu allemaal gebeurt , en vooral mbt Nick en Naomi.
Michel heeft in deze BB al vaker de kastanjes uit het vuur gehaald.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Liese is wat opgefokt .. omdat Naomi en Nick niks meer tegen haar zeggen. Michel zegt dat hij er best iets van wil zeggen.
Michel zegt ook : 'Moet ik dan zeggen dat ik hoop dat Naomi terugkomt tegen ze? Want dat is niet.'
Michel : 'We zeggen al weken dat we het elkaar niet kwalijk moeten nemen, en als dan toch hier het gevoel naar boven komt dat iemand iets kwalijk wordt genomen, dan vind ik dat vervelend'
quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij vroeg net wel weer bevestiging aan Julie:
Of hij het echt zo tegen haar had gezegd.
Hij is er wel meebezig
Dat had ik hetzelfde, gaf mezelf nog op mijn donder en probeerde idd de humor van hem te zienquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:22 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Had hem traag door.
Hoewel ik helemaal in het begin iets over zijn blik gezegd hebt.
Iets van dat het er zo eentje zou kunnen zijn die ineens agressief wordt.
Nou is dat niet gebeurd.
Maar die nare blik had ik op mijn netvlies moeten houden
VInd het gedrag van Nick en Naomi ook erg kinderachtig naar Liesequote:
Kan ik me helemaal in vinden na dit gedrag van Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:19 schreef Clasientje het volgende:
Het is wel een leerproces he, want dit had Lies nooit verwacht van ze..Zo zitten mensen in elkaar Lieske..quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
VInd het gedrag van Nick en Naomi ook erg kinderachtig naar Liese
Ook wel heel lullig dat Nick gisteren nog heeft lopen slijmen met dat cadeautje wat hij had gevraagd voor Liese..quote:
Eenzelfde gedrag zagen we van hun al eerder. Nadat Nick samen met Michel genomineerd was. Toen viel het echter iets minder opquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
VInd het gedrag van Nick en Naomi ook erg kinderachtig naar Liese
Ja, dat vind ik namelijk ook bij Michel...komt arrogant over maar dat is om zijn onzekerheid te verbloemen. Hij is een piekeraar en erg onzeker als het niet loopt zoals hij dacht of geen controle er meer over heeft.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:21 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Arrogant denken mensen vaak bij verlegen en onzekere mensen ..totaal misplaatst vaak
Waarom? laat die 2 Pipo’s naar haar normaal doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Liese moet gaan praten met Nick en Naomi, anders blijft dit hangen.
HSP is ook een valkuil somsquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:29 schreef Susan1973 het volgende:
Mooie lieve Liese is een HSP’er 100%
Als ik Liese was .. had ik het ze lekker laten uitzoeken..quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:32 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Liese moet gaan praten met Nick en Naomi, anders blijft dit hangen.
Ja, maar Liese zit er nu overduidelijk mee.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Waarom? laat die 2 Pipo’s naar haar normaal doen
Dat was volgens mij meer dat hun plannetje mislukt was van Jerrel en Jill.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:32 schreef Benny het volgende:
[..]
Eenzelfde gedrag zagen we van hun al eerder. Nadat Nick samen met Michel genomineerd was. Toen viel het echter iets minder op
Lekker loslaten en juist plezier maken, worden ze nog bozerquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ja, maar Liese zit er nu overduidelijk mee.
Ik ook , ze heeft niets verkeerd gedaan , en ik vind het echt nasty om te zien hoe Nick en Naomi haar kwalijk nemen dat zij voor zichzelf kiest.quote:
Ja, een bank zonder angst.....want hij wist zeker dat hij het sowieso zou winnen van Michel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Kan ik me helemaal in vinden na dit gedrag van Nick.
Laat zich nu erg kennen.
Is de eerste tegenslag die hij heeft in het spel.
Heeft al die tijd alles naar zijn hand kunnen zetten.
Pas 1 keer op de bank.
Nick heeft iets gezegd in het bijzijn van Julie dat Naomi meer kans zou maken of zoiets.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:26 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Hij vroeg net wel weer bevestiging aan Julie:
Of hij het echt zo tegen haar had gezegd.
Hij is er wel meebezig
bij Nick gelden de regels alleen voor een anderquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:36 schreef Susan1973 het volgende:
Nick met zijn preek over afzonderen van de groep, ja wat wil je als je tig keer op dat bord staat. En nu? Ja nu zonder jij je ook af met je naomietje
Dan krijgt Liese de bal teruggekaatst, dat moet ze niet doen..quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:35 schreef Benny het volgende:
Liese wil dat het voor de liveshow is opgelost, anders gaat ze de confrontatie aan
Denk dat Liese Nick wel aan kanquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Dan krijgt Liese de bal teruggekaatst, dat moet ze niet doen..
Praten is in deze situaties altijd goed. Zo snel mogelijk! Zij moet (nog) verder....quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Liese is oprecht , en dat zijn die andere twee niet . Ik zou ook niet hoeven praten . het is duidelijk genoeg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Als ik Liese was .. had ik het ze lekker laten uitzoeken..
vorige week toen zij er op stond heeft ze ook niet Naomi en Nick erop aangekeken
Liese heeft momenteel de rest achter zich.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:37 schreef magnaal het volgende:
[..]
Team Liesequote:Op donderdag 25 maart 2021 12:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
Denk dat Liese Nick wel aan kan
Nick zit in de dbk dacht ik en naomi ligt op bed te sacho zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
Gekke is geen stream op Nick en Naomi..
weer voorkeurspositie
Puur op uiterlijk vind ik 'onze'Jill leukerquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:41 schreef spapaars het volgende:
In BB Australië hebben ze ook een Jill.
[ afbeelding ]
Toch raar dat hij t op een ander af schuift. Is ie toch beetje bang van Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:41 schreef Benny het volgende:
Michel: Ik zou het wel waarderen als jullie er iets van zouden willen zeggen tijdens de lunch. Ik wil er wel over beginnen, maar ja...
Nee ze hebben doorquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:40 schreef greysbones het volgende:
Gekke is geen stream op Nick en Naomi..
weer voorkeurspositie
Oh plz God No! zo spijt dat ik hier niet was al vanaf het begin van BB ... stom was fok helemaal vergeten zat er met Utopia altijd ... Twitter peeps hebben zelfs mijn echte naam en profiel foto gebruikt en account mee gemaakt die waren woest op mijquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:41 schreef Benny het volgende:
Twitter is vandaag enorm boeiend om te volgen. Laten zich ook enorm kennen
https://twitter.com/searc(...)2%20lang%3Anl&f=live
Jazeker.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk vind ik 'onze'Jill leuker
Nick ff praten met zijn mateke.. dat naomi moet blijvenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:42 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Nick zit in de dbk dacht ik en naomi ligt op bed te sacho zijn
Precies lijken totaal niet op elkaarquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:42 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Puur op uiterlijk vind ik 'onze'Jill leuker
Nick komt dan met dat hij aan zijn vrouwtje denkt en vandaar stil is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:41 schreef Jockari het volgende:
Michel gaat de confrontatie met Nick en Naomi aan over de negatieve sfeer zegt ie.
Ik voel een SL aankomen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:42 schreef Benny het volgende:
Al met al wordt het een popcornwaardige lunch begrijp ik
Ik snap helemaal niets van jouw postquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:43 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Nee ze hebben door
[..]
Oh plz God No! zo spijt dat ik hier niet was al vanaf het begin van BB ... stom was fok helemaal vergeten zat er met Utopia altijd ... Twitter peeps hebben zelfs mijn echte naam en profiel foto gebruikt en account mee gemaakt die waren woest op mij
Liese heeft kort hiervoor gezegd dat als het haar teveel wordt dat ze er dan wat van zou zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:43 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Toch raar dat hij t op een ander af schuift. Is ie toch beetje bang van Nick.
Snap ook niet waarom dat zou moeten “lief” zijn, sensa willen we .... veel introverte invloed in deze editie hebbie niks anquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik voel een SL aankomen.
En een ingreep van BB, het moet natuurlijk wel heel lief blijven allemaal
Is dit BB van 2020 ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:43 schreef spapaars het volgende:
[..]
Jazeker.
Ziet daar er wel vet uit, BB in een grot.
Maak niet uit, moest ik ff kwijt ... was niet leuk ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niets van jouw post
Ik denk dat we eerst het vorige seizoen krijgen van BB Australië.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:41 schreef spapaars het volgende:
In BB Australië hebben ze ook een Jill.
[ afbeelding ]
Nee, Nick het gevoel geven dat hij noch steeds zijn maatje is.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:43 schreef Angelflush het volgende:
[..]
ik hoop dat BB dat voorzichtige een beetje laat vallen deze laatste wekenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik voel een SL aankomen.
Ik heb vanmiddag nog een telefonische afspraak , hopelijk valt die SL daar dan inquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik voel een SL aankomen.
Liese wil het zelf doen zei ze.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:43 schreef Angelflush het volgende:
[..]
Veel pro Naomi dat haalde ik er wel uit. maar goed, wij kijkers hebben allemaal onze favorietenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:45 schreef Susan1973 het volgende:
[..]
Maak niet uit, moest ik ff kwijt ... was niet leuk ...
Is die van 2021quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:45 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Is dit BB van 2020 ?![]()
Ik sla em ff op , later kijken want ik loop al achter![]()
Kijk ook met enige verbazing.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:46 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik denk dat we eerst het vorige seizoen krijgen van BB Australië.
Die van 2020. Het nieuwe seizoen is nog niet begonnen.
Heel veel pro-Naomi op Twitter. Lijkt erop dat de Belgskes haar graag zien, zoals ze dat daar zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Veel pro Naomi dat haalde ik er wel uit. maar goed, wij kijkers hebben allemaal onze favorieten
En pro Michel en pro met hun fab 5 pro.... maar zo anti jill tot het zieke toe ...quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:49 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Veel pro Naomi dat haalde ik er wel uit. maar goed, wij kijkers hebben allemaal onze favorieten
En wachten totdat Nick het tijd vindt om haar af te serverenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef greysbones het volgende:
Liese had niet op Naomi mogen stemmen
daar komt het op neer
als Nick het maar bepaalt heeftquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Ebinas het volgende:
En w
[..]
En wachten totdat Nick het tijd vindt om haar af te serveren
- knip -quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heel veel pro-Naomi op Twitter. Lijkt erop dat de Belgskes haar graag zien, zoals ze dat daar zeggen.
Snap er zelf niet veel van, vind haar nogal een huilebalk die altijd haar zin wil.
En daar kan ik haar geen ongelijk in geven.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:47 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Liese wil het zelf doen zei ze.
De predikant.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
Nick blijft voor zichzelf zijn riedeltje herhalen.. om het allemaal maar oneerlijk over te laten komen..
Hebben daar nooit livestreams gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Kijk ook met enige verbazing.
Het kan zijn dat het al is opgenomen, want er zijn waarschijnlijk geen livestreams.
Bij Nick is dat gespeelde verontwaardiging, tactiekquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:52 schreef Hznootje het volgende:
Dat N & N nou niet doorhebben dat ze heel krom aan het redeneren zijn
anders om mag welquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef greysbones het volgende:
Liese had niet op Naomi mogen stemmen
daar komt het op neer
Deze hebben ze opgenomen tussen oktober en decemberquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:54 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Hebben daar nooit livestreams gehad.
Vorige was al opgenomen ivm corona. Weet niet hoe het nu is.
Maar als je die trailer ziet, lijk het me dat alles al is opgenomen. Hebben ze daar alleen de tv-uitzendingen?quote:
Naomi is geen slecht mens natuurlijk , maar in het spel heeft ze zich gigantisch laten kennen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:50 schreef Rocket Ride het volgende:
[..]
Heel veel pro-Naomi op Twitter. Lijkt erop dat de Belgskes haar graag zien, zoals ze dat daar zeggen.
Snap er zelf niet veel van, vind haar nogal een huilebalk die altijd haar zin wil.
denk meer dat als Naomi gaat hij geen partner meer heeft hem enorm parten speelt nu.. dan ziet hij zijn overwinning aan de horizon verdwijnenquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:55 schreef Krambo het volgende:
[..]
Bij Nick is dat gespeelde verontwaardiging, tactiek
dan gaat hij het deksel op zijn neus krijgen van Liesequote:Op donderdag 25 maart 2021 12:56 schreef Ebinas het volgende:
Meneer gaat op gevoelens spelen denk ik.
Is niet zijn zwakste kant gebleken
Ik vind het een gevalletje 'eigen schuld'.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:48 schreef greysbones het volgende:
echt die Nick![]()
Hoop echt dat ze eens al zijn gemanipuleer eens op een rijtje zetten
bah dat roepen om eerlijkheid etc.
hij ziet zijn masterplan in duigen vallen.. en nu is hij alle grip kwijt
van mij mogen zequote:Op donderdag 25 maart 2021 12:57 schreef lucienne2 het volgende:
waar is nick? .... die komt niet
Kan BB hem er niet gewoon uitzetten?
En ik denk ook inmiddels van Michel.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
dan gaat hij het deksel op zijn neus krijgen van Liese
Ligt op zijn bed te huilen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:57 schreef lucienne2 het volgende:
waar is nick? .... die komt niet
Kan BB hem er niet gewoon uitzetten?
waarschijnlijk helemaal niets, hij zuigt dit gewoon uit zijn duimquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
Naomi heeft een hele grote kans zegt NIck.. wat heeft BB hem beloofd
Maar zo'n uitspraak .. daar begrijp ik helemaal niets vanquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:53 schreef greysbones het volgende:
Naomi heeft een hele grote kans zegt NIck.. wat heeft BB hem beloofd
Nick verpakt zijn uitspraken altijd in een heel verhaal.. dat eigenlijk nergens op slaatquote:Op donderdag 25 maart 2021 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar zo'n uitspraak .. daar begrijp ik helemaal niets van![]()
Gisteren werd Michel op zijn vingers getikt om zijn plak en knip uitspraak, (terecht)
Dat Nick dit zo zegt , zegt mij dat hem daar blijkbaar wel iets in toe is gezegd? Dat idee krijg ik nu . BB tikt Nick niet op zijn vingers om zijn uitspraken. Dan zal het toch ook wel gezegd zijn. dat baart me wel zorgen
Oja!!quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:00 schreef Joyce-43 het volgende:
als nick niet mee doet moet hij burpees doen toch
De minst emotionele speler gaat op gevoel spelen?quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:56 schreef Ebinas het volgende:
Meneer gaat op gevoelens spelen denk ik.
Is niet zijn zwakste kant gebleken
Nou ik kijk nu op twee en daar is hij toch echt emotioneelquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:01 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De minst emotionele speler gaat op gevoel spelen?
Hij heeft nog nooit enige emotie getoond. Het was altijd allemaal niet persoonlijk en maar spel.
hij speelt zielig "omdat zijn vriendin jarig is en hij er niet bij is" zal wel zijn excuus zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:00 schreef Toweler het volgende:
Gaat het 1x niet zoals Nick wil kijk hem nu zielig doen
Man man, wat een tokkievolk zit er op twitter zeg.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:41 schreef Benny het volgende:
Twitter is vandaag enorm boeiend om te volgen. Laten zich ook enorm kennen
https://twitter.com/searc(...)2%20lang%3Anl&f=live
Hij overtreed toch een huisregel nu?quote:
ja groepsactiviteit hoop dat michel dat wel doet anders krijg michel nog strafquote:
nee hij is zoooo beus op liesequote:Op donderdag 25 maart 2021 13:01 schreef Verida het volgende:
[..]
hij speelt zielig "omdat zijn vriendin jarig is en hij er niet bij is" zal wel zijn excuus zijn
Dat deed Michel ook , en die werd wel op de vingers getikt, dus ergens klopt er iets niet,quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nick verpakt zijn uitspraken altijd in een heel verhaal.. dat eigenlijk nergens op slaat
Is NIck he die mag datquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Hij overtreed toch een huisregel nu?
zooo beusss op die LIesequote:Op donderdag 25 maart 2021 13:03 schreef Krambo het volgende:
Nick zegt ergens mee te zitten maar wil (nog) niet vertellen wat het is. Maar gaat niet over thuis en niet over Naomi.
Whahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:02 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
BBq aan
appel in de bakkes
en braden maar![]()
![]()
ff een nivea erin gooienquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:03 schreef engine het volgende:
wat laat Nick zich kennen vandaag
Wachten is beloond
waar zien jullie dat? op mijn streams zie ik enkel eten in de tuin en nik alleen op zijn bedquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:02 schreef Susan1973 het volgende:
Hoe Nick reageert als Michel hem een knuffel geeft
Wow wow wow en wow
ja natuurlijk is hij dat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij is zoooo beus op liese
(stiekem is zijn plan in duigen gevallen en nu heeft Nicksken geen controle meer)
Was net op stream 2quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:05 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
waar zien jullie dat? op mijn streams zie ik enkel eten in de tuin en nik alleen op zijn bed
Amai, gij zijt niet een van de domske hequote:Op donderdag 25 maart 2021 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
ff een nivea erin gooien
Nick is de DBK geweest.. heeft zijn mateke(BB) even flink toegesproken en dat had niet het gewenste effect
Ze kletsen maar wat bij BB.quote:Op donderdag 25 maart 2021 12:59 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Maar zo'n uitspraak .. daar begrijp ik helemaal niets van![]()
Gisteren werd Michel op zijn vingers getikt om zijn plak en knip uitspraak, (terecht)
Dat Nick dit zo zegt , zegt mij dat hem daar blijkbaar wel iets in toe is gezegd? Dat idee krijg ik nu . BB tikt Nick niet op zijn vingers om zijn uitspraken. Dan zal het toch ook wel gezegd zijn. dat baart me wel zorgen
Wat zit bij Michel toch zijn hart op de goede plek....quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:02 schreef Susan1973 het volgende:
Hoe Nick reageert als Michel hem een knuffel geeft
Wow wow wow en wow
quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:06 schreef Keep_on_Track het volgende:
Vermakelijk, dat Twitter.
[ afbeelding ]
zo leuk om er tegen in te gaan net weer even gedaan hahaquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:01 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Man man, wat een tokkievolk zit er op twitter zeg.
Laten we hopen dat hij dit maal geen poot aan de grond kon krijgen bij zijn matekequote:Op donderdag 25 maart 2021 13:05 schreef Ebinas het volgende:
A
[..]
Amai, gij zijt niet een van de domske he
Gij zuult een goed puunt hebben denk iek
ja 25 burpeesquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:01 schreef engine het volgende:
[..]
Hij overtreed toch een huisregel nu?
Sjampieeeequote:Op donderdag 25 maart 2021 13:07 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is er met Nick dan? Hij zit al in de halve finale
zo ligt hij er nog steeds bijquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:07 schreef Jockari het volgende:
[..]
Een paar quotes terug zag ik een foto passeren waar hij al opgebaard lag.
25 preken ook welquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:07 schreef Keep_on_Track het volgende:
[..]
25 boertjes redt die Nikske met gemak, heej bruur.
Zal het wel draaien zodat hij dit nu niet kan doen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:00 schreef Joyce-43 het volgende:
als nick niet mee doet moet hij burpees doen toch
Zn vriendin thuis is jarigquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:07 schreef Sestra666 het volgende:
Wat is er met Nick dan? Hij zit al in de halve finale
ja ben er ook bang voor zou wel balchelijk wezen want zelfs mike kreeg op zijn kop toen hij geen straf gaf dus dan zou michel dat ook moeten krijgenquote:
had ze met de vinger op haar voorhoofd moeten wijzenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef Benny het volgende:
Julie reageert op het gedrag van Nick
[ afbeelding ]
Zijn probleem is alleen dat hij never nooit niet had verwacht dat liese op Naomi zou gaanquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Zn vriendin thuis is jarig
en zn vriendin Noem is genomineeerd
heeeeeeeeeeeel,zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar,leeeeeeeeeeeeeefeeeeeeeeeeeeeeeeh
.. * natte naad .zn slimme plannen mislukken
Nick krijgt een aangepaste versie liggende burpees.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ben er ook bang voor zou wel balchelijk wezen want zelfs mike kreeg op zijn kop toen hij geen straf gaf dus dan zou michel dat ook moeten krijgen
ach gossie.. hij was altijd zo chill.. al een poosje niet meer gekekenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:08 schreef StruisZVeugelT het volgende:
[..]
Zn vriendin thuis is jarig
en zn vriendin Noem is genomineeerd
heeeeeeeeeeeel,zwaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaar,leeeeeeeeeeeeeefeeeeeeeeeeeeeeeeh
.. * natte naad .zn slimme plannen mislukken
Zeker zijn badjas en dekentje in de was...quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
In de serie Nick ligt:
Nick ligt en laat zich enorm kennen
[ afbeelding ]
Kwartettenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
In de serie Nick ligt:
[ afbeelding ]
tja, naomi, daar zit je dan tegenover Jill en Juliequote:
Deze is mijn favorietquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
In de serie Nick ligt:
[ afbeelding ]
En jill maar kleuter noemen die stumpertS ...wie is hier nou een kleuterquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:12 schreef StruisZVeugelT het volgende:
oh Noem hou es op met die aandacht vragen
sfeer verpestende houding
gedrag van een peuter
bah
Kunnen we al een fotomozaïek van alle foto’s van een liggende Nick.quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:09 schreef Li0nHeart het volgende:
In de serie Nick ligt:
[ afbeelding ]
Ze hadden net even gepraatquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel lullig van jill dat ze liese beetje laat hangen nu
en ik ben populair op twitter 20 berichten denk wel negatief hahha
Ja of een puzzel van 10.000 stukjes..quote:Op donderdag 25 maart 2021 13:14 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Kunnen we al een fotomozaïek van alle foto’s van een liggende Nick.
Ze laat Liese helemaal niet hangenquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Eerder wel ff terug spoelen en Julie ookquote:Op donderdag 25 maart 2021 13:15 schreef Joyce-43 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |