Voor mij ook een raadsel. Ik had eigenlijk verwacht dat zij de kar zou gaan trekken bij d66. Haar ziekte is ook met mysterie omgeven. Een kaakoperatie, die zoveel langer herstel kostte dan verwacht? En toen ze terugkwam als minister is ze in mijn beleving erg stil gebleven. Ze probeert wel sympathiek over te komen. Op mij komt ze een stuk sympathieker over dan Kaag, maar ze besluit toch uit de politiek te stappen. Vervolgens staat we wel als lijstduwer op de lijst, met het 'risico' dat ze met voorkeurstemmen toch in de TK zou komen en accepteert ze de klus als verkenner, die ze vervolgens verkloot.quote:Op donderdag 25 maart 2021 15:52 schreef BasEnAad het volgende:
Het is voor mij nog altijd een groot raadsel wat Ollongren drijft en waarom of voor wie ze nou eigenlijk in de politiek zit.
Inderdaad. En nogmaals, bijna de helft van de zetels die het CDA nog over heeft komen op zijn conto, dus je neemt als partij een enorm risico als je Omtzigt een mes in de rug steekt, dan eindig je bij de eerstvolgende verkiezingen gewoon onder de PvdA.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:12 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Hij vertegenwoordigt een bepaald sentiment en daar is men heel gevoelig voor.
Omtzigt zit met een burn out thuis. Ik weet niet of je dan geschikt bent voor je functie. Dan kun je het blijkbaar niet aan.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:21 schreef Montagui het volgende:
Ollongren - ongeschikt
Omtzigt - geschikt
Ik denk dat Omtzigt de afgelopen jaren (echt, wat de fuck) genoeg heeft laten zien om te kunnen zeggen dat hij uitermate geschikt is als volksvertegenwoordiger.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omtzigt zit met een burn out thuis. Ik weet niet of je dan geschikt bent voor je functie. Dan kun je het blijkbaar niet aan.
De beste mensen overkomt dat wel eens. Toont in ieder geval aan dat hij mens is. Lijkt me een positief punt als je een politicus bent die opkomt voor 'de gewone mens' ipv voor het pluche of eigen gewin.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omtzigt zit met een burn out thuis. Ik weet niet of je dan geschikt bent voor je functie. Dan kun je het blijkbaar niet aan.
Echte kerels krijgen geen burn out.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:35 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Ik denk dat Omtzigt de afgelopen jaren (echt, wat de fuck) genoeg heeft laten zien om te kunnen zeggen dat hij uitermate geschikt is als volksvertegenwoordiger.
Maar je mag 'm niet, dat is wel duidelijk.
Stoer hoor.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Echte kerels krijgen geen burn out.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Omtzigt zal Ollongren waarschijnlijk zeer dankbaar zijnquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:21 schreef Montagui het volgende:
Ollongren - ongeschikt
Omtzigt - geschikt
Geert snapt het niet helemaal volgens mij.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:31 schreef KoosVogels het volgende:
[ twitter ]
Ook weer van die onzinnige stemmingmakerij. Wilders weet natuurlijk ook wel beter.
Ollongren was informateur en verzamelde de wensen van de partijen. Het is niet alsof zij even op eigen houtje verzint dat Omtzigt moet worden gewipt.
Stukje onderschatting.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:39 schreef KoosVogels het volgende:
Maar zonder gekheid, Omtzigt is een prima Kamerlid. De heldenverering rondom zijn persoon is echter het gevolg van mensen die elkaar nakakelen op sociale media. Waarschijnlijk is Omtzigt ook een van de weinige Kamerleden die deze mensen kennen.
Is jouw invulling. Niet geïnformeerd is niet hetzelfde als dom.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stukje onderschatting.
"het zijn maar domme mensen"![]()
Wel erg typisch dit.
Je voelt je aangesproken?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:41 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Stukje onderschatting.
"het zijn maar domme mensen"![]()
Wel erg typisch dit.
Dus zowel het CDA als Rutte willen hem lozen? Of heb je gemist dat het CDA hem met zachte dwang richting uitgang aan het leiden is?quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:02 schreef zoost het volgende:
Je bent naief. Het was een eis van Rutte
Denk dat ze Omtzigt liever een positieve geven in het kabinet dan dat hij z'n ding blijft doen in de Tweede Kamer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:22 schreef CryptoPunk het volgende:
Het CDA, de VVD en D66 zien Omtzigt liever niet in het kabinet, en dat gaat dan ook niet gebeuren.
Volksvertegenwoordigers als Omtzigt zijn alleen maar een last en het kan hun build back better agenda in gevaar brengen.
De rdw heeft nul te maken met de datalek...... lees je eens in voordat je blaat.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:30 schreef Idisrom het volgende:
Ik vind het jammer dat die ene datalek van Ollogren over Omtzigt vandaag het echte nieuws over datalekken laat ondersneeuwen.
.Dat is het bedrijf RDW, dat gegevens over miljoenen Nederlanders onnodig jarenlang heeft laten opslaan met slechte beveiliging
Het zou vooral onprofessioneel zijn als ze het er niet over hadden gehad.quote:Op donderdag 25 maart 2021 18:40 schreef Dark het volgende:
Ik vind het vooral heel bizar, dat je in een verkennende formatie periode die net een week op gang is, het moet hebben over een individueel kamerlid, een gekozen volksvertegenwoordiger......
Hoe dan?
Sorry, ik bedoelde het bedrijf RDCquote:Op donderdag 25 maart 2021 18:38 schreef TjjWester het volgende:
[..]
De rdw heeft nul te maken met de datalek...... lees je eens in voordat je blaat.
Waarom zou ze aantekeningen van anderen moeten printen als ze doorgemaild kunnen worden en ze die aantekeningen dan zelf kan inzien op haar laptop of ipad?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:03 schreef TheVulture het volgende:
Interessante theorie net op Radio 1, waarbij twee voormalige spindocters, waaronder Jack de Vries van het CDA en een vrouw (ik meen met een PvdA-verleden) suggereren dat dit niet de aantekeningen van Ollongren zijn, maar van Jorritsma of een ondersteuner. Waarom zou je immers je eigen aantekeningen moeten printen, want die heb je bij je op je Ipad of laptop
Valt wel wat voor te zeggen. Daarna suggereerden ze dat het noemen van Omtzigt in de aantekeningen specifiek de geur van Rutte heeft. Die wil op voorhand de stabiliteit van een coalitiepartner niet gedwarsboomd zien worden door een ambitieuze nummer 2..
Ja da's ook weer zoquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:06 schreef J.A.R.V.I.S. het volgende:
[..]
Waarom zou ze aantekeningen van anderen moeten printen als ze doorgemaild kunnen worden en ze die aantekeningen dan zelf kan inzien op haar laptop of ipad?
Dus jorritsma maakt aantekeningen op haar laptop en Ollongren print ze uit nadat ze ze doorgestuurd kreeg? Zo kunnen we blijven spinnen.
Maar ik reken er wel op dat Rutte erbij betrokken is. Is gewoon een corrupte kliek, en sluit niet uit dat het CDA er zelfs meer van wist. Maar de echte feiten zullen wij helaas nooit kennen.quote:
De vraag blijft wel waar de opmerking over Omtzigt vandaan komt. Als dat echt buiten het CDA ligt, dan zou ik als ik Hoekstra was echt ontzettend kwaad zijn dat andere partijen zitten te speculeren over het wegpromoveren van een bevlogen partijgenoot en kamerlid.quote:
Ditquote:Op donderdag 25 maart 2021 19:33 schreef Breekfast het volgende:
[..]
De vraag blijft wel waar de opmerking over Omtzigt vandaan komt. Als dat echt buiten het CDA ligt, dan zou ik als ik Hoekstra was echt ontzettend kwaad zijn dat andere partijen zitten te speculeren over het wegpromoveren van een bevlogen partijgenoot en kamerlid.
Maar Hoekstra komt niet echt boos over. Wat bij mij de indruk wekt is dat die wens om Omtzigt weg te promoveren ook binnen de CDA top speelt.
Echte kerels zitten ook niet bij D66 dat zijn mannen die hun ballen kwijt zijn Robot is t levende bewijs.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een dag hard gewerkt hebt als dodebomenjournalistquote:Op donderdag 25 maart 2021 16:37 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie ze happenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:04 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Alsof jij ooit een dag hard gewerkt hebt als dodebomenjournalist
Hoe lang moet je nog Koos? 30 jaar ?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:09 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Zie ze happen
Hard werken is voor suckers.
Minimaal 35 jaar. Mooi man.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:13 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Hoe lang moet je nog Koos? 30 jaar ?
Jij bent al binnen, neem ik aan.quote:
Of je hebt te hard gewerkt omdat je constant wordt tegengewerkt door een corrupt stelletje nietsnutten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:32 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |