Dat heet Hypocriet Links.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:40 schreef Scrummie het volgende:
Derksen maakt een grapje over Akwasi; wekenlang was het nieuws, programma moest stoppen, adverteerders trokken zich terug.
Bilal pleegt (volgens mij) een strafbaar feit; mwoah, jongens, kalm kalm, cancelen is niet goed hoor, poe poe nou nou, rustig rustig.
Schiet mij maar lek.
Waarom niet?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:34 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
[..]
Nee, hij heeft niet aan de voorwaarde voldoen om het geld te kunnen claimen.
Vind jij dat Veronica Derksen moet ontslaan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:40 schreef Scrummie het volgende:
Derksen maakt een grapje over Akwasi; wekenlang was het nieuws, programma moest stoppen, adverteerders trokken zich terug.
Bilal pleegt (volgens mij) een strafbaar feit; mwoah, jongens, kalm kalm, cancelen is niet goed hoor, poe poe nou nou, rustig rustig.
Schiet mij maar lek.
Nee, zeker niet.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:48 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Vind jij dat Veronica Derksen moet ontslaan?
Dan heb ik toch het idee dat deze gasten (zeer terecht) harder worden gecanceld dan Johan die gewoon door mocht gaan toch? Hier konden we niet eens adverteerders bellen aangezien die binnen 24 uur al z'n baantjes kwijt wasquote:
Dat klopt, ik plaatste mijn reactie echter na het lezen van zo'n artikel op mediacourant, waarin Katherine Keijl (of hoe het dat mens) en nog wat anderen uitspraken dat dat cancelen echt niet kon. Misschien had ik die post moeten quoten.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
Dan heb ik toch het idee dat deze gasten (zeer terecht) harder worden gecanceld dan Johan die gewoon door mocht gaan toch? Hier konden we niet eens adverteerders bellen aangezien die binnen 24 uur al z'n baantjes kwijt was .
Het meest treffende is Peter R de Vries.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:55 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dan heb ik toch het idee dat deze gasten (zeer terecht) harder worden gecanceld dan Johan die gewoon door mocht gaan toch? Hier konden we niet eens adverteerders bellen aangezien die binnen 24 uur al z'n baantjes kwijt was.
Ehhh mensen trekken toch ook de handen af van Bilal? Alleen jij focust je op die paar die hem niet tot de grond veroordelen. Typisch weer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 19:40 schreef Scrummie het volgende:
Schiet mij maar lek.
Godsamme nou... Toen hij zelf nog geld verdiende aan het confronteren van pedofielen was niets te dol... Maar nu zijn het "nog maar kinderen" en is het allemaal een soort van kwajongensgedrag. Dat deze "kinderen" 22 jaar oud zijn is een tweede. Om in het volgende onderwerp compleet van leer te trekken tegen die agenten met hun racistische appjes... Hey Peet, gewoon kwajongensgedrag toch?quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef Scorpie het volgende:
Het meest treffende is Peter R de Vries.
quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
[..]
Hij moest zijn piemel laten zien (kijken). Een piemel kan niet zien (kijken). Snap je hem?
Is ook een tactiek die gebruikt wordt door de verdediging. Het slachtoffer heeft zijn excuus aanvaard, en de verdachte betuigt spijt. Daardoor dus een lagere straf want 'hij heeft geleerd van zijn fouten'. Nou, nee. Hij heeft alleen spijt dat hij gepakt is, niks meer en niks minder. Maakt zich meer druk om zijn carrière dan om het slachtoffer, dat zou al genoeg moeten zeggen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:38 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik snap het hele sorry zeggen sowieso niet helemaal, als iemand spijt heeft moet ik me opeens beter voelen, of mag je minder lang de cel in?![]()
Als slachtoffer zou ik zeggen sorry koop ik niks voor, geef mij maar een berg geld
Zie het ja, hij schuift niet aan:quote:
Nu welquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:50 schreef jameshond7 het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk over hoeveel hier over gesproken wordt, hoeveel reacties dit teweeg brengt. Is Bilal echt zo bekend dan?
we zijn allemaal mocro maffia fanboys he.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:50 schreef jameshond7 het volgende:
Ik verbaas me er eigenlijk over hoeveel hier over gesproken wordt, hoeveel reacties dit teweeg brengt. Is Bilal echt zo bekend dan?
Denken dat hij dat niet zou doenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:53 schreef Sunri5e het volgende:
Schandalig trouwens dat Beau over de rug van dat kind kijkcijfers wil scoren![]()
![]()
De politie heeft een reclamecampagne geschrapt waarin Bilal moest zorgen dat er meer allochtone agenten gerekruteerd worden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:43 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Welkom in het nieuwe Nederland. Waar de blanken allemaal racisten zijn. Quota's gehaald moeten worden om divers genoeg te zijn. Waar pedofiele marokaantjes "vergeven" moeten worden. Traditie's om zeep geholpen worden en ga zo maar door.
Dat was de grap inderdaad, en die Bilal was zo op deze grap gefocust dat hij vergat dat dat jochie echt zijn piemel eruit zou halenquote:Op donderdag 25 maart 2021 20:01 schreef Kwaliteitscontroleur het volgende:
[..]
Hij moest zijn piemel laten zien (kijken). Een piemel kan niet zien (kijken). Snap je hem?
Ik heb toevallig iets van 2 weken terug dat programma Teenage Boss met hem gezien.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:50 schreef jameshond7 het volgende:
Wat een gelul weer. Zelf onderzoek naar gedaan of alles geloven wat er in de media geroepen wordt? Meer kans op huisvesting. Werkelijk waar de grootste bullshit die er bestaat. En al zou het al zo zijn, dat er woninbouwverenigingen daadwerkelijk op afkomst selecteren.. Dan zouden de Hassan's en Mohammed's het er ook wel naar gemaakt hebben dat ze in bepaalde wijken geen allochtonen meer willen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:32 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
je hebt met een Nederlandse achternaam betere kansen op een woning, baan, schooladvies
Dat is mij een feit.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:36 schreef Sfancta het volgende:
Het gaat hier om een volwassen persoon die een minderjarig kind heeft gemanipuleerd om zijn geslachtsdeel te laten zien voor een publiek van 4000 man, waarvan de naam van diegene ook zichtbaar was.
Kan mij boeien wie er hier deugt of niet, deze gasten deugen in ieder geval voor geen ene steek.
Bij mij zijn ze sowieso af voor het leven, branden in de hel mogen ze voor zoiets. Maar mijn mening boeit hun niet, net zoals de gesteldheid van die arme jongen, alleen eigen hachje proberen te redden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:39 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
Dat is mij een feit.
Maar je kunt niet zeggen dat als hij ontslagen wordt bij TV, z'n platenlabel hen dumpt, Instagram hem voor z'n leven verbant en het OM een onderzoek gaat doen, dat Nederland hem vergeeft. Dat is gewoon niet waar lol.
1 presentator neemt het voor hem op en jij spreekt 'NEDERLAND VERGEEFT HEM'. De andere 17 miljoen mensen kotsen hem allemaal uit (terecht) en nogmaals, hij is zn baan kwijt (terecht). Dus volgens mij was je standpunt wellicht een klein beetje overtrokken toen je dat 1 presentator namens heel Nederland praatte.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:33 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Wat een gelul weer. Zelf onderzoek naar gedaan of alles geloven wat er in de media geroepen wordt? Meer kans op huisvesting. Werkelijk waar de grootste bullshit die er bestaat. En al zou het al zo zijn, dat er woninbouwverenigingen daadwerkelijk op afkomst selecteren.. Dan zouden de Hassan's en Mohammed's het er ook wel naar gemaakt hebben dat ze in bepaalde wijken geen allochtonen meer willen.
En schooladvies? Tja, als je nou eenmaal dom bent, en niet makkelijk leert en amper de Nerderlandse taal machtig bent, krijg je nou eenmaal geen VWO advies nee.
En deze marokanen alles behalve vergeven? Als je als pedo net het 12 jarig piemeltje hebt willen zien aan tafel mag gaan schuiven bij talkshow's, presentatoren zeggen ; " ach het viel wel mee, ze moeten niet zo hard gestraft worden". Ben dan wel benieuwd wat die mensen zeiden toen die van der Ree gepakt werd. Was het toen ook allemaal "niet zo erg" ?
En als jij jezelf wit noemt, ben je al af .
Waar the fuck heb ik dat gezegd dat HEEL NEDERLAND HEM VERGEEFT? En 1 presentator? Die gozer is sinds een paar uur zo in het nieuws gekomen en de Beau's , de peter r de Vriesjes en de Catharine Keyl's staan al met de bekken vooraan om deze knuffelmarokanen een hart onder de riem te steken met woorden van ; "Ach zo erg is het allemaal niet". Allemaal lekker deugen. Net zoals de avondklok een uur vooruit schuiven omdat een of andere Rotterdamse burgemeester bang was dat hij zijn moslimbroeders niet in toom zou kunnen houden.quote:Op donderdag 25 maart 2021 21:51 schreef ThePlaneteer het volgende:
[..]
1 presentator neemt het voor hem op en jij spreekt 'NEDERLAND VERGEEFT HEM'.
Excuus, politie bedoelde ikquote:Op donderdag 25 maart 2021 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
Heb ook nog niks van het OM gehoord/gezien?
Zullen wel eerst aan het praten zijn met het slachtoffer en dan mischien de boel laten varen aangezien hij het blijkbaar geen aandacht wil geven.
Jarenlang klagen wat een kutland Nederland aan het worden is en er blijven wonenquote:Op donderdag 25 maart 2021 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Neuh, ik lach alleen om debiele posts die nergens op slaan. Dat eeuwige rechtse 'wij zijn de grote slachtoffers'-gejank is hilarisch.
Indd echt hilarisch al dat "wij zijn de slachtoffers" —gejank van die marokaantjes in dit land. En dan als blanke Nederlander meegaan met het "als allochtoon kom je minder snel aan het werk en krijg je minder snel een huis" gejank, en je jezelf lekker wit noemen.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:05 schreef -XOR- het volgende:
[..]
'wij zijn de grote slachtoffers'-gejank is hilarisch.
Ja, want gratis geld.quote:Op donderdag 25 maart 2021 23:12 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Jarenlang klagen wat een kutland Nederland aan het worden is en er blijven wonen
Die zouden ze een spuitje moeten geven ipv een podium.quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:17 schreef Sfancta het volgende:
Oom Alex wou ook wat zeggen.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8094095_8457e9c0
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:38 schreef Mrmime het volgende:
Hahaha die clip op het einde van Beauik keek het in de herhaling
Nog nooit gezien.quote:Op donderdag 25 maart 2021 20:51 schreef RipCity het volgende:
[..]
we zijn allemaal mocro maffia fanboys he.
Wat is dat voor een kutmongool dan?quote:Op donderdag 25 maart 2021 22:17 schreef Sfancta het volgende:
Oom Alex wou ook wat zeggen.
https://www.dumpert.nl/?selectedId=8094095_8457e9c0
In een succesvol land met gelijkwaardigheid hoog in de vaandel spreek ik niet graag over slachtoffers. Er zijn kansen voor iedereen.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:12 schreef hyviiee het volgende:
[..]
Indd echt hilarisch al dat "wij zijn de slachtoffers" —gejank van die marokaantjes in dit land. En dan als blanke Nederlander meegaan met het "als allochtoon kom je minder snel aan het werk en krijg je minder snel een huis" gejank, en je jezelf lekker wit noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |