abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 maart 2021 @ 14:24:24 #101
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_198732275
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het super lief dat jullie zo meedenken!

En de vriezer is idd een goede :) genoeg ruimte en altijd iets voor "nood"
Also: diepvriesgroente! Weet niet hoe je diėtist hierover denkt, maar extra groente bij je maaltijd nemen (bij je brood bijvoorbeeld, bakje sperzieboontjes on the side of zo) zorgt én voor extra groente-inname, en voor een groter voedselvolume waardoor je je voller voelt :)
Fear is the path to the Dark Side.
  zondag 28 maart 2021 @ 14:30:56 #102
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_198732414
Lijstje van vandaag:
Brunch: 2 kaiserbroodjes, beide met gekookt ei, komkommer, tomaat, homemade guacamole, kipfilet
B: Wandelen, km of 10
T: Yoghurt met fruit
D: Surinaamse bami
T: Punt vezelrijke kwarktaart, shake, chocoreepje
pi_198732672
Ik heb na het wandelen (6km in regen en harde wind :') ) nog een flesje HiPro van Danone op, vloeibare proteļne :9
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
pi_198732699
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:24 schreef Artoo het volgende:

[..]

Also: diepvriesgroente! Weet niet hoe je diėtist hierover denkt, maar extra groente bij je maaltijd nemen (bij je brood bijvoorbeeld, bakje sperzieboontjes on the side of zo) zorgt én voor extra groente-inname, en voor een groter voedselvolume waardoor je je voller voelt :)
Dat is heel erg slim en ik ben dol op groentes.
Op dit moment gaat het even niet om wat ik eet, als ik maar elke dag even buiten ben, drie keer per dag eet (structuur krijgen) en vier keer kook. Ze wil stapje voor stapje :)

quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 13:40 schreef Holyme het volgende:
Je gaat vanzelf leren wat goed voor je werkt, en wat meer plannen. Als ik weinig plan, is de kans groter dat ik maar wat naar binnen schuif. Als ik 's ochtends al een eind weet wat ik ga eten, of eten uit de vries heb gehaald bv, dan scheelt dat echt wel :Y Kwark en fruit lijkt me geen overbodige luxe in je lijstje iig.

Hier is het vandaag
B hardlopen + trappen
O skyr met lekkere muesli, cacao nibs en lijnzaad, yakult en bietensap
L crackers met zuivelspread, bakje frambozen, gekookte eitjes
B rondje fietsen
T handje nootjes, goji bessen, extra pure choco, en ik gok nog wel wat, blauwe bessen, proteinereep, zoiets
D ravioli met champignonsaus, met een lading champignons en broccoli, banaan
B yoga o.i.d.
Ja plannen si heel belangrijk voor me :) Dat moet ik idd leren. Komt wel goed :)
pi_198732885
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:

[..]

Ja plannen si heel belangrijk voor me :) Dat moet ik idd leren. Komt wel goed :)
Jij niet alleen hoor, moest ik ook leren, en ik gok wel meer mensen :+ je bent stappen aan het zetten, mooi toch! Goed bezig.
  zondag 28 maart 2021 @ 14:53:30 #106
439796 Artoo
Beep boop beep
pi_198733052
quote:
1s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:45 schreef Holyme het volgende:

[..]

Jij niet alleen hoor, moest ik ook leren, en ik gok wel meer mensen :+ je bent stappen aan het zetten, mooi toch! Goed bezig.
Haha hou op man. Plannen is zo'n lifesaver gebleken en dat is voor mij nog steeds iets waarmee ik zo nu en dan op de bek ga (wanneer slecht of niet gepland) :D
pi_198733194
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 14:53 schreef Artoo het volgende:

[..]

Haha hou op man. Plannen is zo'n lifesaver gebleken en dat is voor mij nog steeds iets waarmee ik zo nu en dan op de bek ga (wanneer slecht of niet gepland) :D
Echt he :') Pas een megakater, omg. Eind van de dag weer ietwat ok en ik besloot, als ik dan toch boodschappen ging doen om wat antikater eten te hebben, dat meteen voor een week te doen. Mja. Don't do that _O-
pi_198735896
Plannen doet het ook echt voor mij! Als ik echt honger heb en nog naar de supermarkt moet kan ik ook geen maat houden. Ipv dat ik dan bijvoorbeeld denk van ach, een keer een pizza kan wel, moet het meteen een pizza, chocolademousse en chips zijn. Dus zorg ik dat ik altijd wel iets gezonds in de vriezer heb die ik dan altijd even snel in de magnetron kan gooien.

Weekendlijstje:
O: kwark + mango
T: 3 maiswafels
L: 2 proteine pannekoeken
T: kwark
D: afhaal chinees
pi_198737698
Gisteren mijn keuken ontdaan van alle thuisbezorgd verpakkingen en vandaag voor het eerst sinds maanden gekookt... Ik was vergeten hoe leuk en lekker dat is :@ . Eerste stapje is gezet

En besloten nooit meer thuisbezorgd te doen. Niet-kookdagen haal ik het eten ook uit de supermarkt. Alleen nog een leuk doel verzinnen voor het overige geld
pi_198741371
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren mijn keuken ontdaan van alle thuisbezorgd verpakkingen en vandaag voor het eerst sinds maanden gekookt... Ik was vergeten hoe leuk en lekker dat is :@ . Eerste stapje is gezet

En besloten nooit meer thuisbezorgd te doen. Niet-kookdagen haal ik het eten ook uit de supermarkt. Alleen nog een leuk doel verzinnen voor het overige geld
Nooit meer thuisbezorgd is wel meteen heel rigoureus. Maar goed, soms werkt dat wel het beste in de beginperiode. Wat dacht je van het geld gebruiken voor een leuk nieuw setje kleding als je x kilo kwijt bent ? Of een leuke sportoutfit.
pi_198741581
Plannen werkt voor mij ook goed idd! Ik plan ook heel bewust af en toe wat lekkers in, maar dan dus wel zodanig dat ik daar de rest vd dag rekening mee hou.

Planning morgen:
S: bodycombat
L: vier Wasa volkoren crackers: 1 pindakaas, 2 camembert, 1 hüttenkäse. Handje olijven
B: heg planten samen met de buren (graven, oude planten verplaatsen, nieuwe heg erin)
D: gemarineerde kipfilet met broccoli
B: wandelen
T: kersen, lijnzaad, kwark en lepeltje pindakaas erdoor
  zondag 28 maart 2021 @ 21:04:34 #112
221912 minilot
Nancy boy
pi_198741701
Hier te eigenwijs voor plannen. We hadden nota bene Marley Spoon klaarliggen voor vandaag, maar het werd bestellen :@

B: Bijna elf kilometer hardgelopen
D: Flatbread met brie, spek, honing en walnoten. Broodje gehaktbal. Grote salade met stokbroodje kruidenboter. Wel genoeg brood, dunkt me. Ahem. :') Mandarijntje toe.
Let me see you stripped down to the bone
pi_198741852
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 20:51 schreef Pinuts het volgende:

[..]

Nooit meer thuisbezorgd is wel meteen heel rigoureus. Maar goed, soms werkt dat wel het beste in de beginperiode. Wat dacht je van het geld gebruiken voor een leuk nieuw setje kleding als je x kilo kwijt bent ? Of een leuke sportoutfit.
Ja :) we zullen het wel zien of het lukt.
Hm... kleding is wel een goede! Of boeken of knutselspullen :+
pi_198741928
Vandaag lekker bezig geweest. Hardlopen, wandelen en toen op de fiets nog op zoek naar een goede sloot want we kregen kikkerdril om voor te zorgen.
Mijn paaseitjes tactiek van dit jaar werkt. Ik heb er nog geen op! Pas woensdag heb ik een open verpakking paaseitjes in huis (een kleine). Dus dat gaat misschien ook goedkomen dit jaar :D

O: zelfgebakken brood met chocopasta
B: 4 km hardlopen
L: wentelteefjes met poedersuiker, brood met kaas
T: zoute sticks, komkommer
B: 3,5 km op de fiets
D: ovenfrites, 1 1/3 broodje met de befaamde kroketburger (smaakte goed!) en boontjes met fritessaus
B: zometeen nog even Wii Fit
pi_198742174
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:14 schreef Hupje het volgende:
Vandaag lekker bezig geweest. Hardlopen, wandelen en toen op de fiets nog op zoek naar een goede sloot want we kregen kikkerdril om voor te zorgen.
Mijn paaseitjes tactiek van dit jaar werkt. Ik heb er nog geen op! Pas woensdag heb ik een open verpakking paaseitjes in huis (een kleine). Dus dat gaat misschien ook goedkomen dit jaar :D

D: ovenfrites, 1 1/3 broodje met de befaamde kroketburger (smaakte goed!) en boontjes met fritessaus
Geen paaseitjes boks! Hier ook nog maar één zak samen opgegeten, in februari al :+
pi_198742999
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 21:14 schreef Hupje het volgende:

Knap van de paaseitjes _O_ Trots op jou!
Ging je kikkerdril uit de sloot halen of erin gooien?
pi_198743011
Ik heb WII fit hier regelmatig voorbij zien komen. Mijn Switch Lite telt zeker niet mee als B :+
pi_198743075
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging je kikkerdril uit de sloot halen of erin gooien?
Ik heb (onverwachts) kikkerdril van iemand gekregen, maar moest dus nog slootwater met waterplantjes hebben. Ik ben benieuwd of ik ze groot krijg. :7
pi_198743450
quote:
0s.gif Op zondag 28 maart 2021 22:08 schreef Hupje het volgende:

[..]

Ik heb (onverwachts) kikkerdril van iemand gekregen, maar moest dus nog slootwater met waterplantjes hebben. Ik ben benieuwd of ik ze groot krijg. :7
Ik snap! Dat is zo leuk! Stiekem een beetje jaloers ;)
pi_198745748
O: Proteļnereep
L: Kwark/fruit/lijnzaad en 3 maiswafels met eiersalade
T: Banaan
D: Bistrokrieltjes, broccoli met een plakje cheddar en een spinazie-kaas filet
B: Wandelen en hometrainer
pi_198745816
Goedemorgen :) even van me afschrijven sorry

Diėtist heeft een mail van me over tussendoortjes, alleen ze is net tot donderdag vrij deze week, dus even geduld hebben. Ik zit eraan te denken om gewoon vast magere yoghurt en kwark te halen en extra fruit. Twee schaaltjes zuivel en twee keer fruit kan waarschijnlijk geen kwaad. Zeker als ik er eetbuien mee voorkom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarschijnlijk moet ik ook gewoon wennen aan minder kcals
En zoals de gegeven tip: ik haal groentes voor bij de lunch :)
pi_198746131
quote:
0s.gif Op maandag 29 maart 2021 07:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgen :) even van me afschrijven sorry

Diėtist heeft een mail van me over tussendoortjes, alleen ze is net tot donderdag vrij deze week, dus even geduld hebben. Ik zit eraan te denken om gewoon vast magere yoghurt en kwark te halen en extra fruit. Twee schaaltjes zuivel en twee keer fruit kan waarschijnlijk geen kwaad. Zeker als ik er eetbuien mee voorkom

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En waarschijnlijk moet ik ook gewoon wennen aan minder kcals
En zoals de gegeven tip: ik haal groentes voor bij de lunch :)
Je kunt je eten ook online bestellen, dat hoef je die winkel met water in je mond niet door te struinen.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  maandag 29 maart 2021 @ 10:34:35 #123
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_198747393
Verleidingen zijn enorm idd in de winkel. Ik bestel ook. Stuk beter voor portemonnee ook _O-
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
  maandag 29 maart 2021 @ 10:35:41 #124
233495 LPFAN
<3 Linkin Park
pi_198747419
Ik ga en kan voor het eerst sinds een dikke maand weer een stuk fietsen *O* 20 minuutjes heen en 20 minuutjes terug.
Kom een kijkje nemen op onze facebookpagina van Stichting Queri.
https://www.facebook.com/thuiszorgvoordieren/
pi_198748161
O: tosti hamkaas :9
L: boterham met geroosterde biet, geitenkaas, rauwe ham, komkommer.
S: 10 km fietsen - workout - 10 km fietsen
D: saffraanpistachesoep met broodje zalm
T: druiven en/of yoghurt.
Sterkheidsbaas van alles.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')