Also: diepvriesgroente! Weet niet hoe je diėtist hierover denkt, maar extra groente bij je maaltijd nemen (bij je brood bijvoorbeeld, bakje sperzieboontjes on the side of zo) zorgt én voor extra groente-inname, en voor een groter voedselvolume waardoor je je voller voeltquote:Op zondag 28 maart 2021 13:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ik vind het super lief dat jullie zo meedenken!
En de vriezer is idd een goedegenoeg ruimte en altijd iets voor "nood"
Dat is heel erg slim en ik ben dol op groentes.quote:Op zondag 28 maart 2021 14:24 schreef Artoo het volgende:
[..]
Also: diepvriesgroente! Weet niet hoe je diėtist hierover denkt, maar extra groente bij je maaltijd nemen (bij je brood bijvoorbeeld, bakje sperzieboontjes on the side of zo) zorgt én voor extra groente-inname, en voor een groter voedselvolume waardoor je je voller voelt
Ja plannen si heel belangrijk voor mequote:Op zondag 28 maart 2021 13:40 schreef Holyme het volgende:
Je gaat vanzelf leren wat goed voor je werkt, en wat meer plannen. Als ik weinig plan, is de kans groter dat ik maar wat naar binnen schuif. Als ik 's ochtends al een eind weet wat ik ga eten, of eten uit de vries heb gehaald bv, dan scheelt dat echt welKwark en fruit lijkt me geen overbodige luxe in je lijstje iig.
Hier is het vandaag
B hardlopen + trappen
O skyr met lekkere muesli, cacao nibs en lijnzaad, yakult en bietensap
L crackers met zuivelspread, bakje frambozen, gekookte eitjes
B rondje fietsen
T handje nootjes, goji bessen, extra pure choco, en ik gok nog wel wat, blauwe bessen, proteinereep, zoiets
D ravioli met champignonsaus, met een lading champignons en broccoli, banaan
B yoga o.i.d.
Jij niet alleen hoor, moest ik ook leren, en ik gok wel meer mensenquote:Op zondag 28 maart 2021 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
[..]
Ja plannen si heel belangrijk voor meDat moet ik idd leren. Komt wel goed
Haha hou op man. Plannen is zo'n lifesaver gebleken en dat is voor mij nog steeds iets waarmee ik zo nu en dan op de bek ga (wanneer slecht of niet gepland)quote:Op zondag 28 maart 2021 14:45 schreef Holyme het volgende:
[..]
Jij niet alleen hoor, moest ik ook leren, en ik gok wel meer mensenje bent stappen aan het zetten, mooi toch! Goed bezig.
Echt hequote:Op zondag 28 maart 2021 14:53 schreef Artoo het volgende:
[..]
Haha hou op man. Plannen is zo'n lifesaver gebleken en dat is voor mij nog steeds iets waarmee ik zo nu en dan op de bek ga (wanneer slecht of niet gepland)
Nooit meer thuisbezorgd is wel meteen heel rigoureus. Maar goed, soms werkt dat wel het beste in de beginperiode. Wat dacht je van het geld gebruiken voor een leuk nieuw setje kleding als je x kilo kwijt bent ? Of een leuke sportoutfit.quote:Op zondag 28 maart 2021 18:16 schreef ChildoftheStars het volgende:
Gisteren mijn keuken ontdaan van alle thuisbezorgd verpakkingen en vandaag voor het eerst sinds maanden gekookt... Ik was vergeten hoe leuk en lekker dat is. Eerste stapje is gezet
En besloten nooit meer thuisbezorgd te doen. Niet-kookdagen haal ik het eten ook uit de supermarkt. Alleen nog een leuk doel verzinnen voor het overige geld
Jaquote:Op zondag 28 maart 2021 20:51 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Nooit meer thuisbezorgd is wel meteen heel rigoureus. Maar goed, soms werkt dat wel het beste in de beginperiode. Wat dacht je van het geld gebruiken voor een leuk nieuw setje kleding als je x kilo kwijt bent ? Of een leuke sportoutfit.
Geen paaseitjes boks! Hier ook nog maar één zak samen opgegeten, in februari alquote:Op zondag 28 maart 2021 21:14 schreef Hupje het volgende:
Vandaag lekker bezig geweest. Hardlopen, wandelen en toen op de fiets nog op zoek naar een goede sloot want we kregen kikkerdril om voor te zorgen.
Mijn paaseitjes tactiek van dit jaar werkt. Ik heb er nog geen op! Pas woensdag heb ik een open verpakking paaseitjes in huis (een kleine). Dus dat gaat misschien ook goedkomen dit jaar![]()
O: zelfgebakken brood met chocopasta
B: 4 km hardlopen
L: wentelteefjes met poedersuiker, brood met kaas
B: wandelen
T: zoute sticks, komkommer
B: 3,5 km op de fiets
D: ovenfrites, 1 1/3 broodje met de befaamde kroketburger (smaakte goed!) en boontjes met fritessaus
B: zometeen nog even Wii Fit
Knap van de paaseitjesquote:Op zondag 28 maart 2021 21:14 schreef Hupje het volgende:
Vandaag lekker bezig geweest. Hardlopen, wandelen en toen op de fiets nog op zoek naar een goede sloot want we kregen kikkerdril om voor te zorgen.
Mijn paaseitjes tactiek van dit jaar werkt. Ik heb er nog geen op! Pas woensdag heb ik een open verpakking paaseitjes in huis (een kleine). Dus dat gaat misschien ook goedkomen dit jaar![]()
O: zelfgebakken brood met chocopasta
B: 4 km hardlopen
L: wentelteefjes met poedersuiker, brood met kaas
B: wandelen
T: zoute sticks, komkommer
B: 3,5 km op de fiets
D: ovenfrites, 1 1/3 broodje met de befaamde kroketburger (smaakte goed!) en boontjes met fritessaus
B: zometeen nog even Wii Fit
Ik heb (onverwachts) kikkerdril van iemand gekregen, maar moest dus nog slootwater met waterplantjes hebben. Ik ben benieuwd of ik ze groot krijg.quote:Op zondag 28 maart 2021 22:05 schreef ChildoftheStars het volgende:
Ging je kikkerdril uit de sloot halen of erin gooien?
Ik snap! Dat is zo leuk! Stiekem een beetje jaloersquote:Op zondag 28 maart 2021 22:08 schreef Hupje het volgende:
[..]
Ik heb (onverwachts) kikkerdril van iemand gekregen, maar moest dus nog slootwater met waterplantjes hebben. Ik ben benieuwd of ik ze groot krijg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarschijnlijk moet ik ook gewoon wennen aan minder kcals
En zoals de gegeven tip: ik haal groentes voor bij de lunch![]()
quote:Op maandag 29 maart 2021 07:23 schreef ChildoftheStars het volgende:
Goedemorgeneven van me afschrijven sorry
Diėtist heeft een mail van me over tussendoortjes, alleen ze is net tot donderdag vrij deze week, dus even geduld hebben. Ik zit eraan te denken om gewoon vast magere yoghurt en kwark te halen en extra fruit. Twee schaaltjes zuivel en twee keer fruit kan waarschijnlijk geen kwaad. Zeker als ik er eetbuien mee voorkomJe kunt je eten ook online bestellen, dat hoef je die winkel met water in je mond niet door te struinen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En waarschijnlijk moet ik ook gewoon wennen aan minder kcals
En zoals de gegeven tip: ik haal groentes voor bij de lunchJe hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |