Wat goed dat je je herpakt hebt, CotS! Super knap. Wat voor soep heb je gemaakt?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:36 schreef ChildoftheStars het volgende:
Vandaag voor mijn doen een goed lijstje. Ondanks de uitschieter in de ochtend ben ik trots op mezelf!
O1: teveel chocola
O2: Twee boterhammen met eiersalade en een banaan
L: Twee boterhammen humus
T: Twee stukjes chocolade (gasten, ik mag van mezelf 2 chocolaatjes en de rest is voor de gasten en zij nemen de restanten mee) en een appel
D. Zelfgemaakte soep en twee boterhammen humus
B. Naar de winkel gelopen
Dit is voor mij erg weinig. Als ik honger krijg dit weekend moet ik maandag de diëtiste bellen. En zoals het nu is bel ik maandag even
Dank je welquote:Op zaterdag 27 maart 2021 13:56 schreef Artoo het volgende:
[..]
Wat goed dat je je herpakt hebt, CotS! Super knap. Wat voor soep heb je gemaakt?
uhm... Zowel goed als slecht? Goed dat ik in de middag controle had over hoeveel ik at en de chocolade meegaf aan mijn vrienden in plaats van zelf opeten. En zelf twee stukjes chocolade heb gehad en niet meer.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:12 schreef Hupje het volgende:
Hoe ging het vandaag, @:ChildoftheStars ?
Lekkere lijstjes heb je!quote:Gisteren:
O: brood met chocopasta
T: druiven
L: tosti ham-kaas, brood met sandwichspread
B: 4 km hardlopen
T: handje nootjes
B: tuin onderhoud (goed voor veel stappen)
D: boeuf stroganoff met zilvervliesrijst, magere kwark met lemon curd
B: 15 min Wii Fit
Vandaag:
O: brood en cream cracker met chocopasta
L: brood met kaas, sandwichspread, chocopasta
T: handje nootjes, komkommer
D: linzensoep met zelfgebakken brood, restje boeuf stroganoff met rijst, magere kwark met lemon curd, paar happen sojayoghurt van kind
B: 25 min Wii Fit (toen liep ie vast en was ik er klaar mee)
T: chippies
Rijstkokerquote:Op zondag 28 maart 2021 11:57 schreef Declan-Harp het volgende:
En extra voer invriezen!![]()
Als ik couscous maak maak ik gelijk 4 porties, 2 daarvan gaan in de vriezer.
Rijst koken kan ik op één of andere manier niet, dus gebruik ik van die builtjes. 2 builtjes zijn hier 3 porties rijst, dus één daarvan gaat in de vriezer.
Ik heb geen ruimte voor extra apparatenquote:Op zondag 28 maart 2021 12:00 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Rijstkokereen van m'n betere keukenapparaat aankopen haha. Ik heb een simpel ding van de blokker van 15 euro ofzo geloof ik maar gaat altijd goed
Haha dan is dat ook prima oplossing idd. Ik eet op zich ook niet zo heel vaak rijst, maar had wel ruimte voor t apparaat (hij is ook niet zo groot, dat scheelt). Dus uit gemak (en koopwoede want aanbieding!!quote:Op zondag 28 maart 2021 12:13 schreef Declan-Harp het volgende:
[..]
Ik heb geen ruimte voor extra apparatenDe builtjes werken ook prima en zijn ook helemaal niet zo duur. Zó vaak eten we nou ook weer geen rijst
Ik ben vooral blij dat ik nooit een frituurpan heb kunnen kopenquote:Op zondag 28 maart 2021 12:14 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Haha dan is dat ook prima oplossing idd. Ik eet op zich ook niet zo heel vaak rijst, maar had wel ruimte voor t apparaat (hij is ook niet zo groot, dat scheelt). Dus uit gemak (en koopwoede want aanbieding!!) toch maar gekocht.
Ik vind pasta heel glibberig en structuurloos worden na het invriezen, ik pasquote:Op zondag 28 maart 2021 12:20 schreef vlindertje89 het volgende:
Ik heb laatst pastasaus met macaroni ingevroren, dat ging wel goed! Het opeten dan dusniet alleen t invriezen. Spaghetti vind ik eigenlijk lekkerder, maar dat is uit de vriezer niet zo lekker inderdaad.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |