Het is allebei beter met knoflooksaus?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat is de overeenkomst tussen het Nederlands elftal en een Turkse pizza?
Eens, vond hem bij Emmen echt ontzettend matig.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:49 schreef maxi-mus het volgende:
Scherpen heeft wel wat mondjes gesnoerd ja.
Slappe hap en opgerold op Turkse bodem.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:49 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Het is allebei beter met knoflooksaus?
Het is bij (Jong) Ajax ook niet veel voorlopig hoor.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:50 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Eens, vond hem bij Emmen echt ontzettend matig.
Wel gewoon poulewinnaar voor Portugal in de kwalificatiequote:Op woensdag 24 maart 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
Dit is toch ook maar een matig elftalletje zo.
Zo'n Kluivert of Lang is leuk in een volwassen elftal als extratje, maar echt helemaal niks als het van hen moet komen. Koopmeiners zou de meest stabiele factor moeten zijn maar grossiert vandaag in fouten. Reis vertraagd het spel alleen maar en voegt voetballend niets toe. Dani de Wit ren je rot. De spits staat volledig geïsoleerd. De backs kunnen er niks van. Centrale verdedigers onzeker.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:45 schreef fetX het volgende:
Dit is toch ook maar een matig elftalletje zo.
Toen speelden ze ook meer dan prima.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:50 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Wel gewoon poulewinnaar voor Portugal in de kwalificatie
En Haaland heeft ook al niet gescoord vandaagquote:
Wil je zeggen dat we zaterdagavond met een regelrechte KRAKER te maken hebben?quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was niet goed. Nu moet je een resultaat halen tegen Duitsland.
Hongarije is ook wel echt de zwakke broeder.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:53 schreef MC-Morgan het volgende:
Hongarije - Duitsland
Ball possession
28% 72%
Total shots
2-18
Duitsertjes schieten wel.
2 krakers op 1 avondquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:51 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Wil je zeggen dat we zaterdagavond met een regelrechte KRAKER te maken hebben?
Dat middenveld is echt zo inspiratieloos. Zit echt niks bij. Lang en Kluivert leuke speeltuinvoetballers, maar inderdaad ‘voor erbij’.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:51 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Zo'n Kluivert of Lang is leuk in een volwassen elftal als extratje, maar echt helemaal niks als het van hen moet komen. Koopmeiners zou de meest stabiele factor moeten zijn maar grossiert vandaag in fouten. Reis vertraagd het spel alleen maar en voegt voetballend niets toe. Dani de Wit ren je rot. De spits staat volledig geïsoleerd. De backs kunnen er niks van. Centrale verdedigers onzeker.
Matig elftalletje inderdaad.
Szöke Genot.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:53 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hongarije is ook wel echt de zwakke broeder.
Of een MONSTERSCORE tegen Hongarije.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit was niet goed. Nu moet je een resultaat halen tegen Duitsland.
Dan worden we genaaid met een salonremise.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Of een MONSTERSCORE tegen Hongarije.
Roemenie gaat ook niet van Duitsland winnen lijkt me.
Kunnen het wel op een dealtje gooien in de laatste wedstrijd als NL van Duitsland verliestquote:Op woensdag 24 maart 2021 22:55 schreef fetX het volgende:
[..]
Of een MONSTERSCORE tegen Hongarije.
Roemenie gaat ook niet van Duitsland winnen lijkt me.
Ja verdorie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:57 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan worden we genaaid met een salonremise.
Wij zijn tegen racisme.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:15 schreef 3rr0r het volgende:
Waarom zendt de NOS Suriname en Curacao niet uit?
Er heeft lange tijd wat geschort aan hoe jeugdspelers werden opgeleid en dat doet het bij een flink aantal clubs natuurlijk nog steeds wel. Je team krijgt echter al een heel ander uiterlijk als je hier gewoon de hele wedstrijd met een middenveld Harroui-Lang/Ihattaren-Koopmeiners speelt. Ik weet niet of Dilrosun er bij is anders hem gewoon op de flank met een van Kluivert en Gakpo.quote:Op woensdag 24 maart 2021 22:57 schreef Pleun2011 het volgende:
Zou er wat schorten aan hoe jeugdspelers worden opgeleid of is de creatieve armoede gewoon dikke pech?
Verschrikkelijk slechte trainer.quote:Op donderdag 25 maart 2021 17:40 schreef maxi-mus het volgende:
Engeland verrassend 0-1 verloren van de Zwitsers.
Madueke overigens 90 minuten op de bank dus dat stukje waren vooral mooie woorden @:lange_lans
Lastige tegenstanderquote:Op woensdag 24 maart 2021 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
68% balbezit maar Roemenië had de meeste schoten op doel en de grootste kansen. Tsja..de Hollandse ziekte is chronisch.
Het kommetje was weer volledig aanwezig. Van rechtsback naar centrale verdedigers naar linksback en weer de andere kant op. Lekker tegen verdedigen lijkt me dat. En als je dan de bal onderschept ben je meteen achter die laatste linie.quote:Op woensdag 24 maart 2021 23:01 schreef Pleun2011 het volgende:
68% balbezit maar Roemenië had de meeste schoten op doel en de grootste kansen. Tsja..de Hollandse ziekte is chronisch.
quote:Op vrijdag 26 maart 2021 10:57 schreef Solstice1 het volgende:
[..]
Het kommetje was weer volledig aanwezig. Van rechtsback naar centrale verdedigers naar linksback en weer de andere kant op. Lekker tegen verdedigen lijkt me dat. En als je dan de bal onderschept ben je meteen achter die laatste linie.
Lang zeker?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Op papier een sterker elftal dan Duitsland
Hardop gelachen
Wie ken je van de Duitsers?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hardop gelachen
Houdt inderdaad ook niet over al schijnt Nmecha het aardig te doen bij Anderlecht en is Moukoko natuurlijk een groot talent, maar die is pas 16. Verder zijn ze vrij oud en heb ik nou niet het idee dat er echt pareltjes tussen lopen. Ik vermoed dat er geen een veel verder/beter is dan Lang.quote:
Zo'n belachelijke uitspraak is dat niet eerlijk gezegd. Maar ik zit er vast niet ver naast als je er nog geen 5 kent van Duitsland.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 09:41 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
Hardop gelachen
Ik dacht dat Duitsland met een soort B-selectie was op dit toernooi. Maar eigenlijk missen alleen Havertz en Musiala van deze leeftijdscategorie. Al ken je vast meer spelers als je vaak Bundesliga kijkt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n belachelijke uitspraak is dat niet eerlijk gezegd. Maar ik zit er vast niet ver naast als je er nog geen 5 kent van Duitsland.
Wirtz zit ook al bij de A selectie.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:41 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Duitsland met een soort B-selectie was op dit toernooi. Maar eigenlijk missen alleen Havertz en Musiala van deze leeftijdscategorie. Al ken je vast meer spelers als je vaak Bundesliga kijkt.
Ohja, je hebt gelijkquote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:56 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wirtz zit ook al bij de A selectie.
Ik zapte dus laatst kort langs ik dacht jong Duitsland en was toen erg verbaasd dat zij blijkbaar een Havertz en Gnabry konden opstellen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 12:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zo'n belachelijke uitspraak is dat niet eerlijk gezegd. Maar ik zit er vast niet ver naast als je er nog geen 5 kent van Duitsland.
Kan gebeuren makker. Gnabry is ook lichtelijk te oud.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 14:02 schreef Caland het volgende:
[..]
Ik zapte dus laatst kort langs ik dacht jong Duitsland en was toen erg verbaasd dat zij blijkbaar een Havertz en Gnabry konden opstellen.
Dat was erg dom van me blijkt nu. Mijn excuses
(ik ken verder niemand van het echte jong mofrika inderdaad)
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:24 schreef Enawh het volgende:
Brobbey en Boadu als spitsen meenemen en dan Gakpo neerzetten...
Gewoon.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat is een keus , aanjagen , kopkracht , gif
DANI DE WITquote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:43 schreef PowerLoungen het volgende:
Dat is een keus , aanjagen , kopkracht , gif
Over vermakelijke vernoemingen gesproken is Ridle Baku natuurlijk wel briljant.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:46 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Dat lelijke jong vernoemen naar een sierlijke playboy blijft vermakelijk.
Vd Looi werd gewoon poulewinnaar voor Portugal!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 20:45 schreef -XOR- het volgende:
Drank als bondscoach, vd Looi als U21 coach.
KNVB![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
De Wit kan er niks van.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 21:36 schreef tompsv18 het volgende:
Tering wat een goeie bal van Gakpo, hoe mist De Wit die
En terecht. Voor de wedstrijd eigenlijk al.quote:
Iets meer dan 2mquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:21 schreef Kriegel het volgende:
Hoe lang is die Scherpen ook alweer? Gaat nergens over als je dat zo ziet
Schijnt dat er bij Ajax nog wel eentje rondloopt die ook in de Europa League belangrijk is geweest. Had die Looi maar zo iemand op de bank zitten.quote:
Erg jammerquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Schijnt dat er bij Ajax nog wel eentje rondloopt die ook in de Europa League belangrijk is geweest. Had die Looi maar zo iemand op de bank zitten.
We hebben nu Aguero de Wit al in de spits.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
Schijnt dat er bij Ajax nog wel eentje rondloopt die ook in de Europa League belangrijk is geweest. Had die Looi maar zo iemand op de bank zitten.
Dit is gewoon nog dommer dan de #3 topscorer van de Bundesliga niet meenemen en een reservespeler van Sevilla in de spits zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:29 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan wel die uitgerangeerde Babel meenemen en nog minuten geven ook.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:32 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Dit is gewoon nog dommer dan de #3 topscorer van de Bundesliga niet meenemen en een reservespeler van Sevilla in de spits zetten.
Oh ja, dat was nog erger in z'n bek spugen ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:33 schreef Saekerhett het volgende:
[..]
En dan wel die uitgerangeerde Babel meenemen en nog minuten geven ook.
Waterdrager?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:45 schreef TLC het volgende:
Waarom wilde Koopmeiners bij het grote Oranje ?
Ook nog mazzel om de goal mee te krijgenquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:46 schreef -XOR- het volgende:
Straks Looi een natuurlijk een heel verhaal over een mooi resultaat tegen Duitsland. Donder op, Duitsland is een matige kutploeg maar als je werkelijk iedere bal inlevert verdien je niets.
Hollandse Schoolquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Frank de Boer
Erwin van der Looi
Wat een armoede eigenlijk.
inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:46 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ook nog mazzel om de goal mee te krijgen
En dan krijgen we binnenkort Dirk Kuyt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Frank de Boer
Erwin van der Looi
Extreem treurig en frustrerend om zoveel onkunde bij elkaar te verzamelen. En iedereen ziet het ook aankomen dat het fout gaat.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:45 schreef DonDruiper het volgende:
Frank de Boer
Erwin van der Looi
Om te janken toch?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
En dan krijgen we binnenkort Dirk Kuyt.
Maar wie doet dat dan?quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:48 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Extreem treurig en frustrerend om zoveel onkunde bij elkaar te verzamelen. En iedereen ziet het ook aankomen dat het fout gaat.
quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik ook, kwalificatie ging best prima.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:48 schreef Wicky15 het volgende:
Ik had eigenlijk wel iets meer verwacht van Jong Oranje voorafgaand aan het toernooi.
Daar krijg je nu een gratis kunstgrasveld bij.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:47 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan hoeven we ook niet bang te zijn voor Duitsland de komende vijf jaar.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:50 schreef Bolasie het volgende:
Voor Nederland hoef je de komende vijf jaar ook niet bang te zijn dus.
Dat zegt allemaal niet zoveel, Nederland werd 2x Europees kampioen, daarvan is precies niemand ooit echt doorgebroken, geloof ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:50 schreef Bolasie het volgende:
Voor Nederland hoef je de komende vijf jaar ook niet bang te zijn dus.
Enige juiste vraag!quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan?
Wie stelt deze mensen aan?
Eric Gudde.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:49 schreef DonDruiper het volgende:
[..]
Maar wie doet dat dan?
Wie stelt deze mensen aan?
Ik vind die Duitsers echt een kutelftal hebben, niet normaal.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:51 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dan hoeven we ook niet bang te zijn voor Duitsland de komende vijf jaar.
Ze moeten sowieso winnen dinsdagquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:52 schreef TLC het volgende:
Nederland wil op zijn Portugees doorgaan naar de volgende ronde,
Het ging in Nederland mis met het opleiden van spelers toen men bedacht dat 'winnen' en 'winnaarsmentaliteit' kweken veel belangrijker was dan goed voetbal. Uit die dwaalstraat zijn we nog steeds niet.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niet zoveel, Nederland werd 2x Europees kampioen, daarvan is precies niemand ooit echt doorgebroken, geloof ik
Beide trainers waren voor Excelsior Maassluis inderdaad wel geschikt.quote:
Wie zijn nou de échte Nederlandse talenten - even los van dit toernooi - waar wij echt wat van mogen verwachten? Altijd de ophemeling, maar vervolgens eindigen ze ergens verdwaald.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:51 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat zegt allemaal niet zoveel, Nederland werd 2x Europees kampioen, daarvan is precies niemand ooit echt doorgebroken, geloof ik
Gravenberch de enige denk ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie zijn nou de échte Nederlandse talenten - even los van dit toernooi - waar wij echt wat van mogen verwachten? Altijd de ophemeling, maar vervolgens eindigen ze ergens verdwaald.
Wie had gedacht dat een man met 0 persoonlijkheid, ook trainers aanstelt met 0 persoonlijkheid. Die geil worden van spelers als Marten de Roon en Dani de Wit.quote:
Met 2 goals verschil zou dan voldoende moeten zijn, Duitsland won met 3-0, dus die zijn lastiger in te halen..quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:54 schreef chufi het volgende:
[..]
Met een groot verschil want anders kunnen ze nog de lul zijn bij gelijkspel tussen DUI-RUM
Gravenberch, Ihattaren, Hoever, Bogardequote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Wie zijn nou de échte Nederlandse talenten - even los van dit toernooi - waar wij echt wat van mogen verwachten? Altijd de ophemeling, maar vervolgens eindigen ze ergens verdwaald.
Bogarde is ook wel goed inderdaad.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gravenberch, Ihattaren, Hoever, Bogarde
Gakpo was de enige die dingen deed die ergens op leken.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:59 schreef Obiekulu het volgende:
Koopmeiners laat zich ook enorm kennen in deze twee wedstrijden trouwens.
Nu geschorst voor de derde.
Het EK is ver weg voor hem, en dat had ook anders kunnen zijn.
Gakpo had wel iets extra's, maar nog niet vaak genoeg.
De Ligt, Wijndal, Malen, Gravenberch, Stengs (al vind ik die zelf wat overschat) als grootste talenten, denk ik, die hadden hier allemaal nog mee kunnen doen. Verder blijft het afwachten met Timber, Ihattaren, Boadu, Teze, Kluivert, Gakpo enzoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:55 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Je kunt Brobbey ook wel wat overschatten, geloof ikquote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:59 schreef GwaiLow het volgende:
Tja, als je niet met Brobbey start, of op zn minst bij rust of na de 1-0 erin gooit, dan roep je dit over jezelf af. Na die 1-0 moet je gewoon volle bak voor de tweede gaan natuurlijk. Niet dat halve slappe gedoe.
Laatste drie spelen veel te weinig, dat is nog wat vroeg. Doet mij allemaal denken aan types zoals Redan en Chong waar ~ drie jaar geleden van alles werd geroepen, maar nu ergens in de Bundesliga verdwaald zijn.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:58 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Gravenberch, Ihattaren, Hoever, Bogarde
Die vent wordt ooit bondscoach, let maar op.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Probeer je ons een depressie aan te praten?
Chong zit inmiddels alweer bij Bruggequote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laatste drie spelen veel te weinig, dat is nog wat vroeg. Doet mij allemaal denken aan types zoals Redan en Chong waar ~ drie jaar geleden van alles werd geroepen, maar nu ergens in de Bundesliga verdwaald zijn.
Die Chong was alleen een hype door zijn kapsel.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:02 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Laatste drie spelen veel te weinig, dat is nog wat vroeg. Doet mij allemaal denken aan types zoals Redan en Chong waar ~ drie jaar geleden van alles werd geroepen, maar nu ergens in de Bundesliga verdwaald zijn.
Kluivert speelt toch over een aantal jaar bij FC Utrecht ofzoquote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:03 schreef Obiekulu het volgende:
Ik vind Kluivert trouwens een enorme kutvoetballer om naar te kijken.
Druk gedoe, veel balverlies.
Houding etc heb ik het dan nog niet eens over.
Ik kijk liever naar een Kadioglu, die zijn functionele techniek gebruikt om te combineren en zo snel mogeijk tot kansen te komen.
Die werd echt flink opgehemeld, die kan er écht niets van.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:02 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Chong zit inmiddels alweer bij Brugge
Bij https://en.wikipedia.org/(...)pionship#Tiebreakers staat 'Goals scored in head-to-head matches among tied teams' boven 'Goal difference in all group matches', maar dat klopt dus niet? (oftewel Roemenië-Duitsland 2-2 is geen uitschakeling?)quote:Op zaterdag 27 maart 2021 22:57 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Met 2 goals verschil zou dan voldoende moeten zijn, Duitsland won met 3-0, dus die zijn lastiger in te halen..
(en dan Spanje straks in de kwartfinale waarschijnlijk)
Ik heb echt het gevoel dat Kluivert al honderd jaar bij Jong Oranje zit.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:03 schreef Obiekulu het volgende:
Ik vind Kluivert trouwens een enorme kutvoetballer om naar te kijken.
Druk gedoe, veel balverlies.
Houding etc heb ik het dan nog niet eens over.
Ik kijk liever naar een Kadioglu, die zijn functionele techniek gebruikt om te combineren en zo snel mogeijk tot kansen te komen.
Hij heeft de intelligentie van zijn vader zo te horen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:05 schreef Bolasie het volgende:
[..]
Ik heb echt het gevoel dat Kluivert al honderd jaar bij Jong Oranje zit.
Leuk, samen met z'n broertje. Moet ie lekker doen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:04 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Kluivert speelt toch over een aantal jaar bij FC Utrecht ofzo
Die spreekt wél normaal Nederlands.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:07 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Hij heeft de intelligentie van zijn vader zo te horen.
Ihattaren ook nog weg naar Marokko, niks mis mee. Zagen we even niet aankomen.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:08 schreef -XOR- het volgende:
Struijk is natuurlijk ook een enorm talent maar omdat de KNVB bestaat uit debielen gaat die voor Belgie kiezen.
Z'n broertje lult alsof 'ie uit Blaricum komt.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:07 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Leuk, samen met z'n broertje. Moet ie lekker doen.
[..]
Die spreekt wél normaal Nederlands.
Vreemde familie.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Z'n broertje lult alsof 'ie uit Blaricum komt.
Hmm, ik ging er dan vanuit dat onderling resultaat altijd gelijk is (omdat je allemaal tegen elkaar gelijk hebt gespeeld), maar dan wordt het anders ja. Dan is NL altijd uitgeschakeld bij een gelijkspel met 4 of meer goals ja.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:05 schreef belanov het volgende:
[..]
Bij https://en.wikipedia.org/(...)pionship#Tiebreakers staat 'Goals scored in head-to-head matches among tied teams' boven 'Goal difference in all group matches', maar dat klopt dus niet? (oftewel Roemenië-Duitsland 2-2 is geen uitschakeling?)
Ja, daar durf ik ook wel op in te zetten.quote:Op zaterdag 27 maart 2021 23:10 schreef Kriegel het volgende:
[..]
Ihattaren ook nog weg naar Marokko, niks mis mee. Zagen we even niet aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |