Boh, ik zie hier een hoop draufgangertjes bij staan. Hollandse school nieuwe stijl.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Hier word ik ook niet heel vrolijk van
[ twitter ]
Pascanusquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Hier word ik ook niet heel vrolijk van
[ twitter ]
Slechtste man van het veld, heeft geen bal goed geraakt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef raptorix het volgende:
Memphis stoer kijken, spugen, kort aanloopje, getelefoneerd schot naast de keeper, lekker gewerkt pik
Scherpen mag niet spelen boven windkracht 3, anders knakt ie.quote:
Foxie lives don't matterquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit verlies is de schuld van Pascal Kamperman.
Ik schakelde pas bij 3-1 in, maar heb gruwelijke hekel aan die maniertjes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Slechtste man van het veld, heeft geen bal goed geraakt.
Dat is in mijn ogen nog steeds Berghuis.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Slechtste man van het veld, heeft geen bal goed geraakt.
Nog niet eens als aanvalsleider. Alleen al hoe je normaal een vrije trap en penalty neemtquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef Adames het volgende:
Memphis kan nog heel veel leren van die Yilmaz als aanvalsleider
Die manke Nelis mag eerst eens twee wedstrijdjes achter elkaar proberen te keepenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow is tweede keeper (lol).
VAN DE LOOIED.
Malen was nog zwakker aan de bal hoor. Veel meer balverlies.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen nog steeds Berghuis.
Lekkere aanval heb je dan.
Daar wordt zonder VAR sowieso bijna nooit naar gekekenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Daar heb je de VAR voor nodig om te zien?
Het blijft een poor mans Ronaldoquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nog niet eens als aanvalsleider. Alleen al hoe je normaal een vrije trap en penalty neemt
Lol. Dit kan toch nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow is tweede keeper (lol).
VAN DE LOOIED.
7 punen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:58 schreef Piebe het volgende:
Noorwegen wint Zondag van de Turken.
Nederland pakt 7 punen tegen Letland en Gibraltar
Geen paniek.
Die heeft in de tweede helft weinig fouts gedaanquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef Toiletgebruiker het volgende:
[..]
Malen was nog zwakker aan de bal hoor. Veel meer balverlies.
In je dromen, ja.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:58 schreef Piebe het volgende:
Geen paniek.
WK 98 3-1 tegen Wales?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:58 schreef raptorix het volgende:
Is Nederland de laatste 30 jaar ooit wel eens normaal aan een kwalificatie begonnen?
AAD300 GOD!quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:59 schreef Fretwork het volgende:
Welke coaches zijn er beschikbaar?
2 winst, 3 gelijk, 3 verlies
Dit Turkije stelt ook niet zo veel voor. Benieuwd wat Noorwegen kan doen. 10 houthakkers en een superspits.quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:58 schreef Piebe het volgende:
Geen paniek.
9 houthakkers, 2 superspelers.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit Turkije stelt ook niet zo veel voor. Benieuwd wat Noorwegen kan doen. 10 houthakkers en een superspits.
Grote fout die je maakt hier nu coco. Ik snap wel waarom je niet bij de big 4 werkt.quote:
Dat merk je snel genoeg.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Na zo'n wanvertoning?
Maar goed als er animo is.
1992 voor het laatst de 1e wedstrijd verloren, de rest begonnen ze dus beterquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:58 schreef raptorix het volgende:
Is Nederland de laatste 30 jaar ooit wel eens normaal aan een kwalificatie begonnen?
En uiteindelijk had het niets uitgemaakt met nog 20 seconden spelen maar tochquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:58 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Daar wordt zonder VAR sowieso bijna nooit naar gekeken
https://www.vi.nl/nieuws/(...)j-start-wk-voorrondequote:Op woensdag 24 maart 2021 19:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
Af en toe heb je zo'n wedstijd er tussen zitten, mag niet te vaak gebeuren.
Heel veel betere duo's centraal achterin zijn er niet dan bij Turkije.quote:Op woensdag 24 maart 2021 20:00 schreef Adames het volgende:
[..]
Dit Turkije stelt ook niet zo veel voor. Benieuwd wat Noorwegen kan doen. 10 houthakkers en een superspits.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |