Boh, ik zie hier een hoop draufgangertjes bij staan. Hollandse school nieuwe stijl.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Hier word ik ook niet heel vrolijk van
[ twitter ]
Pascanusquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:54 schreef Slobeend het volgende:
Hier word ik ook niet heel vrolijk van
[ twitter ]
Slechtste man van het veld, heeft geen bal goed geraakt.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef raptorix het volgende:
Memphis stoer kijken, spugen, kort aanloopje, getelefoneerd schot naast de keeper, lekker gewerkt pik
Scherpen mag niet spelen boven windkracht 3, anders knakt ie.quote:
Foxie lives don't matterquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:55 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Dit verlies is de schuld van Pascal Kamperman.
Ik schakelde pas bij 3-1 in, maar heb gruwelijke hekel aan die maniertjes.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Slechtste man van het veld, heeft geen bal goed geraakt.
Dat is in mijn ogen nog steeds Berghuis.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Slechtste man van het veld, heeft geen bal goed geraakt.
Nog niet eens als aanvalsleider. Alleen al hoe je normaal een vrije trap en penalty neemtquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef Adames het volgende:
Memphis kan nog heel veel leren van die Yilmaz als aanvalsleider
Die manke Nelis mag eerst eens twee wedstrijdjes achter elkaar proberen te keepenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow is tweede keeper (lol).
VAN DE LOOIED.
Malen was nog zwakker aan de bal hoor. Veel meer balverlies.quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef Adames het volgende:
[..]
Dat is in mijn ogen nog steeds Berghuis.
Lekkere aanval heb je dan.
Daar wordt zonder VAR sowieso bijna nooit naar gekekenquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:56 schreef NLGooner het volgende:
[..]
Daar heb je de VAR voor nodig om te zien?
Het blijft een poor mans Ronaldoquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Nog niet eens als aanvalsleider. Alleen al hoe je normaal een vrije trap en penalty neemt
Lol. Dit kan toch nietquote:Op woensdag 24 maart 2021 19:57 schreef De_Kraam het volgende:
[..]
Bijlow is tweede keeper (lol).
VAN DE LOOIED.
7 punen?quote:Op woensdag 24 maart 2021 19:58 schreef Piebe het volgende:
Noorwegen wint Zondag van de Turken.
Nederland pakt 7 punen tegen Letland en Gibraltar
Geen paniek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |