abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 24 maart 2021 @ 23:25:24 #251
8369 speknek
Another day another slay
pi_198677009
twitter

Bijzonder hoe AstraZenecas geheime stash gevonden wordt, en ineens vragen ze goedkeuring aan om het in Europa te distribueren. Wat een toeval.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_198677017
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:01 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dus wat gaan we met die 29 mil dosis doen die in Italië zijn gevonden? :{

https://www.ad.nl/binnenl(...)-verbieden~ab8bc20d/
Laat me raden; voordat AZ de productie in Leiden opstart zijn we - vanwege zorgvuldigheid - minimaal driekwart jaar verder en vanaf dat moment wordt ook in Leiden voor de VS en het verenigd koninkrijk geproduceerd...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198677033
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:25 schreef speknek het volgende:
[ twitter ]

Bijzonder hoe AstraZenecas geheime stash gevonden wordt, en ineens vragen ze goedkeuring aan om het in Europa te distribueren. Wat een toeval.
Ja en een deel van die 29 mil dosis gevonden in Italië zijn daar volgens mij geproduceerd, ben benieuwd of we daar als EU nog wat van kunnen krijgen. Ongeacht de goedkeuring van de fabriek.
pi_198677065
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:21 schreef Discombobulate het volgende:
Lijkt echt alsof er hier en daar in de VS al groepsimmuniteit is. Sommige staten hebben alles open en daar daalt het significant.
Dat is de vraag. Soms moet je afvragen of alles dichthouden wel de oplossing is.
Plus dat het weer daar wel al iets beter is.
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
pi_198677077
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:25 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Laat me raden; voordat AZ de productie in Leiden opstart zijn we - vanwege zorgvuldigheid - minimaal driekwart jaar verder en vanaf dat moment wordt ook in Leiden voor de VS en het verenigd koninkrijk geproduceerd...
De VS had volgens mij nog genoeg AstraZeneca liggen (dat ze niet naar de EU willen exporteren).

Maar 29.000.000/100 x 3.89 = +-1.1mil

Als we dat in Q1 of begin Q2 erbij kunnen krijgen (of een gedeelte) zou dat ontzettend positief zijn.
  Moderator woensdag 24 maart 2021 @ 23:29:49 #256
236264 crew  capricia
pi_198677078
quote:
[ twitter ]

Ik begin een hekel aan dat bedrijf en zijn praktijken te krijgen.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_198677099
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:29 schreef Anton91 het volgende:

[..]

De VS had volgens mij nog genoeg AstraZeneca liggen (dat ze niet naar de EU willen exporteren).

Als we dat in Q1 of begin Q2 erbij kunnen krijgen (of een gedeelte) zou dat ontzettend positief zijn.
Volgens AZ is dus een deel voor Covax dus die 29mil is al geen 29mil.

Maargoed het blijft wel AstraFraudica
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.
  woensdag 24 maart 2021 @ 23:34:07 #258
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_198677141
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:29 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Hugo moet maar eens vervanging zoeken voor dat faalbedrijf, het wordt niks meer met die gasten.
pi_198677157
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Hugo moet maar eens vervanging zoeken voor dat faalbedrijf, het wordt niks meer met die gasten.
Ben benieuwd of Pfizer nog verder kan opkrikken
pi_198677187
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:31 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Volgens AZ is dus een deel voor Covax dus die 29mil is al geen 29mil.

Maargoed het blijft wel AstraFraudica
Dat laatste sowieso!

Maar ik lees nu inderdaad dat 16mil blijkbaar voor de EU is.
https://www.nu.nl/economi(...)-en-arme-landen.html
quote:
De komende twee maanden zouden de andere zestien miljoen naar de EU gaan. Volgens het hoofd van de Italiaanse fabriek is het niet ongebruikelijk dat er zoveel vaccins of zelfs meer in een fabriek opgeslagen liggen.
We zitten midden in een pandemie en hebben grote voorraden liggen in fabrieken? :') We hebben er meer aan om die dosis direct in ons bezit te hebben als ze vroeg of laat toch onze kant op komen.
pi_198677188
pffft is 't nog niet voorbij?
pi_198677221
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:34 schreef THEFXR het volgende:

[..]

We zijn maar zeer beperkt van AZ, het merendeel is Pfizer en binnekort hopelijk flink Jansen.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198677238
twitter
:+ :M
pi_198677243
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Niet op korte termijn, dat hebben ze laatst al gedaan bij ik meen de Belgische fabriek.
Maar ik vermoed dat ze het wel gaan doen omdat de techniek die bij dit vaccin gebruikt word heel mooi werkt, het bestaat dus uit een "drager", en een werkzaam deeltje, dat werkzame deeltje is specifiek voor Corona, maar het "dopje" zoals ze dat zelf noemen kunnen ze vrij snel aanpassen. Kortom op die manier zou je in de toekomst heel snel veel vaccins voor een nieuw virus kunnen maken.
pi_198677249
quote:
1s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:29 schreef capricia het volgende:

[..]

Ik begin een hekel aan dat bedrijf en zijn praktijken te krijgen.
Het is een kapitalistisch kutbedrijf dat over lijken gaat (maar dat zijn al die pharmaboeren) waar de incompetente stoethaspels van de EU wel eens even mee over de prijs en levertijd dachten te kunnen onderhandelen. What could possibly go wrong?

De VS en het Verenigd Koninkrijk vaccineren zich in een hoog tempo een weg uit de coronacrisis, in de EU probeert men zich er uit pure ellende vanwege het vaccinatiefiasco maar uit te te lockdownen. Nog even volhouden! :')
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198677262
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:46 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Het is een kapitalistisch kutbedrijf dat over lijken gaat (maar dat zijn al die pharmaboeren) waar de incompetente stoethaspels van de EU wel eens even mee over de prijs en levertijd dachten te kunnen onderhandelen. What could possibly go wrong?

De VS en het Verenigd Koninkrijk vaccineren zich in een hoog tempo een weg uit de coronacrisis, in de EU probeert men zich er uit pure ellende vanwege het vaccinatiefiasco maar uit te te lockdownen. Nog even volhouden! :')
Het interesseert ze gewoon niet zo veel vaccins zijn compleet niet interessant voor de business.
pi_198677270
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:43 schreef raptorix het volgende:

[..]

We zijn maar zeer beperkt van AZ, het merendeel is Pfizer en binnekort hopelijk flink Jansen.
Toch 11,7 miljoen AZ gepland
Niet iets wat je even kunt vervangen.
pi_198677313
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:48 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Toch 11,7 miljoen AZ gepland
Niet iets wat je even kunt vervangen.
Ah ja klopt, zie het, maar dat is pas voor Q2, dat word voor een deel opgevangen door Jansen hopelijk.
Ik denk dat we er gewoon niet zoveel last van gaan krijgen omdat de druk op de ziekenhuizen nu snel afneemt.
pi_198677383
Hey Appie zit weer op de buis hoor ik, moeten we alweer de schuilkelder in ;) ?
  donderdag 25 maart 2021 @ 00:02:25 #270
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_198677394
quote:
[ twitter ]

AstraFraudica.

Een ander woord heb ik er niet voor.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198677402
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:29 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Dat is de vraag. Soms moet je afvragen of alles dichthouden wel de oplossing is.
Plus dat het weer daar wel al iets beter is.
In grote delen van de VS valt nog volop sneeuw
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
  donderdag 25 maart 2021 @ 00:03:51 #272
445514 DonDruiper
pi_198677406
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:01 schreef raptorix het volgende:
Hey Appie zit weer op de buis hoor ik, moeten we alweer de schuilkelder in ;) ?
Jaa 4e golf he.

Ab wil dat dit nooit meer ophoudt joh..

3, 4x per week aanschuiven op tv zakken vullen en gratis wijntjes drinken.

Lekker man.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198677417
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:03 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

Jaa 4e golf he.

Ab wil dat dit nooit meer ophoudt joh..

3, 4x per week aanschuiven op tv zakken vullen en gratis wijntjes drinken.

Lekker man.
MIsschien tijd voor een nieuw format, een praatprogramma over Corona maar dan in een Veronica online achtige setting, waar we dan lekker populistisch op de Abs en Japen kunnen bashen, Maurice de Hont lijkt me wel wat :)
pi_198677423
quote:
13s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:02 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

AstraFraudica.

Een ander woord heb ik er niet voor.
AstraZene-Cashen maar. :P
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
  donderdag 25 maart 2021 @ 00:07:50 #275
445514 DonDruiper
pi_198677432
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:05 schreef raptorix het volgende:

[..]

MIsschien tijd voor een nieuw format, een praatprogramma over Corona maar dan in een Veronica online achtige setting, waar we dan lekker populistisch op de Abs en Japen kunnen bashen, Maurice de Hont lijkt me wel wat :)
:P
Doen ze al bij VI
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198677437
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:06 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

AstraZene-Cashen maar. :P
Nee joh, geld speelt hier geen rol, voor Astra is dit een beetje alsof je in een restaurant zit en alleen maar water wilt drinken, dit soort vaccins zijn geen business voor ze, hooguit even wat goodwill proberen te kweken her en der.
pi_198677438
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:07 schreef DonDruiper het volgende:

[..]

:P
Doen ze al bij VI
Ik kijk het eigenlijk nooit meer ;)
Ik vond het vroeger met Hugo leuker eigenlijk.
  donderdag 25 maart 2021 @ 00:11:04 #278
445514 DonDruiper
pi_198677448
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik kijk het eigenlijk nooit meer ;)
Ik vond het vroeger met Hugo leuker eigenlijk.
Vaste prik
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_198677451
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Nee joh, geld speelt hier geen rol, voor Astra is dit een beetje alsof je in een restaurant zit en alleen maar water wilt drinken, dit soort vaccins zijn geen business voor ze, hooguit even wat goodwill proberen te kweken her en der.
Denk je niet dat ze voor verschillende landen/afnemers verschillende tarieven handhaven? Net als de medicatie om hiv onder controle te houden stukken duurder is in (Zuid) Afrika dan in westerse landen ?
And those that were seen dancing were thought to be insane by those that could not hear the music.
pi_198677489
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Denk je niet dat ze voor verschillende landen/afnemers verschillende tarieven handhaven? Net als de medicatie om hiv onder controle te houden stukken duurder is in (Zuid) Afrika dan in westerse landen ?
Wait, DUURDER in Afrika??

Ooooei, eeevillll 😈
#WeesGeenWhales
pi_198677560
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:11 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

Er zullen we prijsverschillen zijn, maar dit soort bedrijven verdienen veel meer geld aan medicijnen die mensen een half mensenleven moeten slikken.

Pfizer heeft bijvoorbeeld het medicijn Enbrel, dat is een ontstekingsremmer, alleen in de VS verkopen ze dat al voor 5 miljard per jaar.
pi_198677567
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:31 schreef raptorix het volgende:

[..]

Er zullen we prijsverschillen zijn, maar dit soort bedrijven verdienen veel meer geld aan medicijnen die mensen een half mensenleven moeten slikken.

Pfizer heeft bijvoorbeeld het medicijn Enbrel, dat is een ontstekingsremmer, alleen in de VS verkopen ze dat al voor 5 miljard per jaar.
5 miljard hee...fucking hell.. 8)7
pi_198677588
quote:
1s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:33 schreef Foshizzle79 het volgende:

[..]

5 miljard hee...fucking hell.. 8)7
Vond nog dit lijstje ;)
Kennelijk was deze slechts nummero 3 ;)

https://en.wikipedia.org/(...)rmaceutical_products

Zoals je ziet, vrijwel allemaal voor chronische ziektes.
pi_198677611
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:39 schreef raptorix het volgende:

[..]

Vond nog dit lijstje ;)
Kennelijk was deze slechts nummero 3 ;)

https://en.wikipedia.org/(...)rmaceutical_products

Zoals je ziet, vrijwel allemaal voor chronische ziektes.
Idd ja! Voor chronische ziektes en kanker...Redelijk fucked up iig . :o
pi_198677614
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:31 schreef raptorix het volgende:
AZ gaat er sowieso pas aan verdienen van zodra het virus endemisch wordt. Zolang het een pandemie is leveren ze tegen kostprijs en dat blijven ze aan ontwikkelingslanden ook daarna doen. Dan gaan de profs van Oxford ook pas cashen. Mits er dan nog vraag naar dat spul is. :')

Pfizer / Moderna pakken nu al wel winst, want eigen ontwikkeling. Ook voor Pfizer nog wel serieuze bedragen, maar vraag is hoe recurring dat blijft natuurlijk.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_198677619
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:27 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Ja en een deel van die 29 mil dosis gevonden in Italië zijn daar volgens mij geproduceerd, ben benieuwd of we daar als EU nog wat van kunnen krijgen. Ongeacht de goedkeuring van de fabriek.
Confisqueren kun leren.
zie email 27 oktober
pi_198677621
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:36 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Wellicht kan de staat de fabriek van AZ vorderen.
zie email 27 oktober
pi_198677629
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:38 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dat laatste sowieso!

Maar ik lees nu inderdaad dat 16mil blijkbaar voor de EU is.
https://www.nu.nl/economi(...)-en-arme-landen.html
[..]

We zitten midden in een pandemie en hebben grote voorraden liggen in fabrieken? :') We hebben er meer aan om die dosis direct in ons bezit te hebben als ze vroeg of laat toch onze kant op komen.
Gewoon frauduleuze grapjassen. Ik ben liberaal en tegen verregaande overheidsinterventie. Maar hier maak ik een uitzondering voor. Hele boel direct vorderen. Management er uit schoppen en een bewindvoerder aanstellen.

Het is verdomme de grootste crisis sinds de tweede wereldoorlog man. En dan laten we ons foppen door een stel frauderende gekkies?
zie email 27 oktober
pi_198677630
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:45 schreef nostra het volgende:

[..]

AZ gaat er sowieso pas aan verdienen van zodra het virus endemisch wordt. Zolang het een pandemie is leveren ze tegen kostprijs en dat blijven ze aan ontwikkelingslanden ook daarna doen. Dan gaan de profs van Oxford ook pas cashen. Mits er dan nog vraag naar dat spul is. :')

Pfizer / Moderna pakken nu al wel winst, want eigen ontwikkeling. Ook voor Pfizer nog wel serieuze bedragen, maar vraag is hoe recurring dat blijft natuurlijk.
Ja ik lees het nu, ik dacht dat het een stuk minder zou zijn omdat ik totaal geen beweging in hun aandeel zag, ze gaan er 15 miljard mee verdienen dit jaar, echter ze hadden met andere medicijnen wat tegenvallers.
pi_198677646
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 00:50 schreef trein2000 het volgende:
Gewoon frauduleuze grapjassen. Ik ben liberaal en tegen verregaande overheidsinterventie. Maar hier maak ik een uitzondering voor. Hele boel direct vorderen. Management er uit schoppen en een bewindvoerder aanstellen.
Laten ze nou eerst maar precies vaststellen wat er is gebeurd in plaats van direct emotioneel te handelen op basis van wat heetgebakerde Italianen. Voor zover nationalisatie überhaupt al een mogelijkheid is, wat me stug lijkt.
By being a racing driver means - you are racing with other people. And if you no longer go for a gap, that exists, you are no longer a racing driver. Because we are competing. We are competing to win. And the main motivation to all of us is to compete for a victory. ~ Ayrton Senna
pi_198677929
Ik heb me trouwens weer aan Rutte lopen irriteren, vanmiddag was er een vrij onschuldige vraag, of het kabinet wat geregeld had qua drukte buiten met de feestdagen, antwoord: Nee dat moeten Burgemeesters regelen.
Doe er niet toe, maar daarna begon ie weer te roepen: Ja nee mensen moeten niet naar buiten gaan, want anders kunnen ze tegen elkaar op botsen.............

Echt zullen ze nog steeds niet snappen, dat het handiger is dat mensen buiten dingen gaan doen, in plaats van binnen (zoals met familie afspreken). Zo een kerel kan toch ook gewoon een logisch nadenken of ligt dat nou aan mij?
pi_198677943
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 03:10 schreef raptorix het volgende:
Ik heb me trouwens weer aan Rutte lopen irriteren, vanmiddag was er een vrij onschuldige vraag, of het kabinet wat geregeld had qua drukte buiten met de feestdagen, antwoord: Nee dat moeten Burgemeesters regelen.
Doe er niet toe, maar daarna begon ie weer te roepen: Ja nee mensen moeten niet naar buiten gaan, want anders kunnen ze tegen elkaar op botsen.............

Echt zullen ze nog steeds niet snappen, dat het handiger is dat mensen buiten dingen gaan doen, in plaats van binnen (zoals met familie afspreken). Zo een kerel kan toch ook gewoon een logisch nadenken of ligt dat nou aan mij?
Het schizofrene beleid ten aanzien van buiten verbaast mij al langer. Ik gok dat hier enig wensdenken actief is.
Men hoopt natuurlijk te bereiken dat de burger met een kopje thee op de bank blijft zitten en helemaal niet op zoek gaat naar ontmoeting. Dat de samenleving die fase al gepasseerd is lijkt niet door te dringen.

Dus daalt ook het besef niet in dat je beter kunt inzetten op veilig ontmoeten... Ik snap best dat dat eng is. Maar het is denk ik echt de beste weg.
zie email 27 oktober
pi_198677961
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 03:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Het schizofrene beleid ten aanzien van buiten verbaast mij al langer. Ik gok dat hier enig wensdenken actief is.
Men hoopt natuurlijk te bereiken dat de burger met een kopje thee op de bank blijft zitten en helemaal niet op zoek gaat naar ontmoeting. Dat de samenleving die fase al gepasseerd is lijkt niet door te dringen.

Dus daalt ook het besef niet in dat je beter kunt inzetten op veilig ontmoeten... Ik snap best dat dat eng is. Maar het is denk ik echt de beste weg.
Ik word trouwens ook behoorlijk aggressief van Yorick en Marino, sinds ze bij het RIVM zijn langs geweest hebben ze de paniek grafieken van Jaap overgenomen, echt..........

pi_198678106
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 03:33 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ik word trouwens ook behoorlijk aggressief van Yorick en Marino, sinds ze bij het RIVM zijn langs geweest hebben ze de paniek grafieken van Jaap overgenomen, echt..........

[ afbeelding ]
Complete onzin, want deze grafiek plaatsen ze al heel lang en ze weten zelf ook (en geven dat soms toe) dat die lijn omhoog (of omlaag) nooit representatief is voor hoe het echt loopt met het aantal besmettingen.

Daarnaast geven ze gewoon uitstekende info over deze golf tov die daarvoor:
twitter

[ Bericht 18% gewijzigd door Jor_Dii op 25-03-2021 06:18:08 ]
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_198678359
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 23:45 schreef Houtenbeen het volgende:
[ twitter ] :+ :M
God nee. Nee.
Go hard or go home
pi_198678390
Zijn er nu ook mensen die AZ steunen en denken dat het ze het echt goed met ons voor hebben en alles?
Vast wel hè Ik denk dat AZ prima laat zien hoe pharmaceuten werken en wat voor schimmig wereldje dat is.
Mooi kut wanneer je daar afhankelijk van bent. Ik wist het wel, invallen en overnemen die bende.
Go hard or go home
pi_198678474
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 03:19 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Of geen vertrouwen in de burgers. Als ineens buiten van alles mag zal dat ook binnen gebeuren en stijgt alles nog meer.

Of gewoon vast in de OMT gedachte van contact=besmettingen. Het ene contact is het andere niet en je zou denken dat je met buiten contact meer draagvak kan creëren voor het niet hebben van contact binnen.
Dat men nu massaal de regels overtreed omdat ze het spuugzat zijn wordt ook niet meegenomen.
Meer van: we hebben al veel besmettingen bij dit beperkte contact, hoe kan je dan dingen vrijgeven die leiden tot meer contact?

Ik vind maar getuigen van gebrek aan logisch en out of the box denken.
Plus tunnelvisie.
Helaas zie ik ze dit niet veranderen.

Hele plan blijft zorgen dat het niet escaleert en hopen dat er genoeg gevaccineerd wordt.
pi_198678488
quote:
0s.gif Op woensdag 24 maart 2021 22:42 schreef raptorix het volgende:

[..]

Het vaccinatie/test paspoort is bedoeld voor de overgangsfase, het is niet de bedoeling dat het een blijvertje is.
Daarnaast denk ik dat als de boel over 2 maanden weg is dat het net zo relevant is als die Corona meld app.
Vergeet ook niet de groep onder de 18.
Die hebben überhaupt nog geen zicht op een vaccinatie nu,
  donderdag 25 maart 2021 @ 07:51:44 #299
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_198678530
Belachelijk hoe dat smerige bedrijf de EU gewoon aan het beflikkeren is. We moeten snoeihard ingrijpen nu, echt snoei en snoeihard.
pi_198678703
quote:
0s.gif Op donderdag 25 maart 2021 07:38 schreef Cesare-Borgia het volgende:

[..]

Of geen vertrouwen in de burgers. Als ineens buiten van alles mag zal dat ook binnen gebeuren en stijgt alles nog meer.

Of gewoon vast in de OMT gedachte van contact=besmettingen. Het ene contact is het andere niet en je zou denken dat je met buiten contact meer draagvak kan creëren voor het niet hebben van contact binnen.
Dat men nu massaal de regels overtreed omdat ze het spuugzat zijn wordt ook niet meegenomen.
Meer van: we hebben al veel besmettingen bij dit beperkte contact, hoe kan je dan dingen vrijgeven die leiden tot meer contact?

Ik vind maar getuigen van gebrek aan logisch en out of the box denken.
Plus tunnelvisie.
Helaas zie ik ze dit niet veranderen.

Hele plan blijft zorgen dat het niet escaleert en hopen dat er genoeg gevaccineerd wordt.
Men houdt, nadat men al een jaar de tijd heeft gehad om te leren, nog altijd heel star vast aan ineffectieve jojo-lockdowns en contactverboden en dat gaat, gezien het feit dat men het vaccineren maar op zijn beloop laat, waarschijnlijk ook niet meer veranderen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')