Mss wil Benny de TT aanpassen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:29 schreef 5thencounter het volgende:
Ik had voor KiloNeters Uirekenen gegaan
Hij is geloof ik bang dat hij het moet verklaren als hij in de DBK moet komen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:29 schreef greysbones het volgende:
MIchel kan er niet over uit dat hij het niet weet
In dit geval Jill en Julie .. per ongelukquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat het kwartje niet gaat vallen.BB loopt hun te fucken met KN
Typisch Kreeftquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel heeft de gave zichzelf helemaal gek te maken met dingen.
Hij blijft malen.
Beter van wel.quote:
Ja hij moet zometeen naar de DBK..hij is bang dat hij het moet uitleggen, kan wie weet een nominatie van afhangen of een vrijstelling..quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:29 schreef greysbones het volgende:
MIchel kan er niet over uit dat hij het niet weet
Ja, maar dat zou ik ook hebben hoor, vaak valt daardoor soms het kwartje ineensquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:30 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Michel heeft de gave zichzelf helemaal gek te maken met dingen.
Hij blijft malen.
quote:
Staat een fout in.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]Hij is grappig, lekker laten staan.
Nee mijn zoon, ik ben vissenquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ben jij er ook een?
Ik wel. Herken heel veel.
Uto 2.0 vist ook graag.quote:
heerlijk dit..quote:
Denk wel voor het verdiende geld dan..degene die naar huis moet, mag het meenemen..quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:32 schreef Susan1973 het volgende:
Jill en Julie vrijgesteld. Michel kiezen uit 2 bewoners tussen Naomi, Nick en liese
Plz iets van dat
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef greysbones het volgende:
[..]
heerlijk dit..
had al een beeld voor me dat je zat te vissen aan de waterkant met een tablet al Cossend..
maar het is je sterrenbeeld![]()
![]()
Dankewol.quote:
Mooi niet, daar hebben die meiden voor gefietst, komt alleen hen toe danquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:35 schreef Silves het volgende:
V
[..]
Denk wel voor het verdiende geld dan..degene die naar huis moet, mag het meenemen..
quote:
Wat doet die Lies daar?? meeliften met iedereen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:34 schreef Ebinas het volgende:
Wat een droefenis deze gasten
Laat Jille en Liese maar de finale doen.
Heb al een edit gedaan.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef Silves het volgende:
[..]
Wat doet die Lies daar?? meeliften met iedereen.
Ja ze menen toch dat Juulke gaat...quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef magnaal het volgende:
[..]
Mooi niet, daar hebben die meiden voor gefietst, komt alleen hen toe dan
quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:36 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Heb al een edit gedaan.
Moest Julie zijn
die loopt voorquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef Li0nHeart het volgende:
Op de SL lopen ze allemaal ineens naar binnen
Gruwelijke lui.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:37 schreef magnaal het volgende:
Naomi en Nick zijn echt totaal niet geïnteresseerd zeg,,het is te erg
Zullen wel hebben moeten raden over dat bord.quote:
NIet te geloven wat voor een BB dit isquote:
Waardeloos als de keuze tussen Jill en Julie is.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef Silves het volgende:
[..]
Wel goed promotiematriaal voor de kijkers, vooral voor Juulke alswe moeten stemmen,,
Daarom kijk ik ook niet zo veel meer, ik vind het een grote faalquote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef Ebinas het volgende:
[..]
NIet te geloven wat voor een BB dit is![]()
Ik denk echt dat het weinig mag kosten.
Zie je aan de uitstraling, maar het zal ook wel het team achter de schermen zijn
Ow oke is dat nu al duidelijk?? dacht dat Naomi erop zat.quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef engine het volgende:
[..]
Waardeloos als de keuze tussen Jill en Julie is.
Nee.. is een aannamequote:Op woensdag 24 maart 2021 15:45 schreef Silves het volgende:
[..]
Ow oke is dat nu al duidelijk?? dacht dat Naomi erop zat.
😉😉😉quote:Op woensdag 24 maart 2021 15:44 schreef Li0nHeart het volgende:
BB heeft dus inderdaad afgerond naar 9000
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |