Toen ik de beschrijving las dacht ik eigenlijk wel aan een bovenbuurvrouw die bijv. ook de hele dag thuiswerkte maar wel met hakken aan.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 23:11 schreef alopio het volgende:
[..]
Eens, die is niet wijs. Alsof er studenten wonen die elke dag een dik feest geven tot 05:00 uur. daarom gaat het haar ook niet helpen. Ze werkt thuis en hoort de hele dag geluiden, maar dat stel werkt beiden fulltime, en niet vanuit huis. Wat hoor je dan?
Ik zou stiekem soms toch even harder stampen straks
Kan ook van de stofzuiger afhangen en op welke stand. De stofzuiger van mijn vorige bovenburen heb ik nooit gehoord, maar nu wel. Blijkbaar trilt deze meer door het beton heen of zo.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt? Ik woon in een complex met 5 appartementen en het enige wat ik hoor is het bovenbuurjongetje als hij door de kamer rent wat maar zelden voorkomt. Voor de rest niets, nada, noppes.
Dat ligt heel erg aan hoe het gebouwd is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 22:26 schreef praadje het volgende:
[..]
Echt? Ik woon in een complex met 5 appartementen en het enige wat ik hoor is het bovenbuurjongetje als hij door de kamer rent wat maar zelden voorkomt. Voor de rest niets, nada, noppes.
Dat zal er zeker mee te maken hebben.quote:Op woensdag 24 maart 2021 18:28 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Dat ligt heel erg aan hoe het gebouwd is.
quote:Overlast van rondvliegende golfballen
Henk en zijn vrouw wonen nu vier jaar naast een golfterrein, maar hebben spijt van hun verhuizing. De golfballen vliegen hen om de oren. Ze willen een aanpassing van de baan, maar de club vindt dat Henk niet zo moet zeuren.
Henk en zijn vrouw verhuisden vier jaar geleden naar een woning naast een golfterrein. Henk speelt al jaren bij deze club en kon in het vervolg zo vanuit zijn huis de golfbaan oplopen. Inmiddels heeft het gezin behoorlijk spijt van de verhuizing, zo blijkt in De rijdende rechter.
Twee volle kliko's
De golfballen vliegen hen de hele dag om de oren. Het dak van de schuur zit vol gaten en de verzameling golfballen bedraagt nu al zo’n twee volle kliko’s. Henk wil een aanpassing van de golfbaan, maar de eigenaar en het clubbestuur vinden dat ze al het mogelijke al hebben gedaan om de overlast te beperken. Daar komt bij: Henk moet niet zo zeuren, hij ging zelf naast de baan wonen en wist waar hij aan begon. Hoogste tijd voor mr. John Reid om zich over deze kwestie uit te spreken.
Ja maar wie moet dat betalen, lijkt me ook niet goedkoop want moet best hoog zijn.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:04 schreef AgnesGru het volgende:
Kan dat niet afgezet worden met een net ofzo?
Ja, vreselijkquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:06 schreef KennyPowers het volgende:
Die arrogante voorzitter of whatever op dat bankje
Lijkt mij niet.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef KennyPowers het volgende:
Enige terechte opmerking is dat ze daar gingen wonen terwijl ze het konden weten
Ik weet niet of het invloed heeft op de zaak, maar ik zou er zelf nooit aan beginnen om die reden.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:16 schreef maan_man het volgende:
[..]
Lijkt mij niet.
Als ik een bord in de voortuin zet "ik veroorzaak geluidsoverlast", dan kan ik ook niet tegen de nieuwe buren zeggen dat ze het konden weten.
Ik woon naast een gezin. Als de buurkinderen de bal honderd keer per dag over de schutting gooien - doen ze niet, nette buurt - kunnen de buren moeilijk zeggen ‘dat had je kunnen weten, we hebben kinderen die in de tuin spelen’. Als ik klaag over dat zij in de tuin spelen (op normale tijden), dan is het wel normaal dat ze zeggen dat ik dat had kunnen weten.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:11 schreef KennyPowers het volgende:
"beetje overdreven"![]()
Enige terechte opmerking is dat ze daar gingen wonen terwijl ze het konden weten
‘We gaan kijken hoe het balletje rolt.’quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:22 schreef KennyPowers het volgende:
Ik verwacht een leuk golf woordgrapje van Jetske voor de uitspraak
Ik vind haar heel onvriendelijk overkomen.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:27 schreef maan_man het volgende:
Die vrouw van de golfbaan heeft een bijzonder wereldbeeld.
Ja, heel stug.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar heel onvriendelijk overkomen.
Hebben ‘ze’ vaker in die omgeving. Ik doe iets en als mijn vrienden mij steunen, heb ik gelijk.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:27 schreef maan_man het volgende:
Die vrouw van de golfbaan heeft een bijzonder wereldbeeld.
Ik denk niet dat je de enige bent.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik vind haar heel onvriendelijk overkomen.
Nu ik deze bedragen heb gehoord helemaal.quote:
Yesquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:32 schreef Leandra het volgende:
Dus zij hebben een golfbaan laten aanleggen waarbij bij hole 4 de 60-meterlijn waarbinnen de ballen vallen simpelweg over het terrein van een ander loopt en die ander mag dan de kosten voor het verleggen van de green op zich nemen?
Denk dat ze weinig keus heeft.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:37 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik gok zo dat ze dit niet gaan doen.
quote:
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dan moet ze niet gaan biljarten.
quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:41 schreef Magister_Artium het volgende:
[..]
Dan moet ze niet gaan biljarten.
Ze hebben het ooit dus gewoon roekeloos aangelegd, want het perceel van Van Dijk lag er (weliswaar nog deels onbebouwd en met alleen een huis, maar sinds de jaren '60 (tweede helft)/'70 is de huidige perceelindeling al te zien op Topotijdreis) eerder dan de golfbaan.quote:Op dinsdag 30 maart 2021 22:32 schreef Leandra het volgende:
Dus zij hebben een golfbaan laten aanleggen waarbij bij hole 4 de 60-meterlijn waarbinnen de ballen vallen simpelweg over het terrein van een ander loopt en die ander mag dan de kosten voor het verleggen van de green op zich nemen?
Dat is een ander programma. Dit is met Mr. John Reid, jij hebt het over een programma op 1 of andere campingzender met Mr. Frank Visser.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:06 schreef GwaiLow het volgende:
Had dit programma eigenlijk nog nooit bekeken, maar zit nu wat seizoenen terug te kijken. Dit is deels wel toneelspel toch? Victor die bij vervelende zaken waar de irritaties en het verdriet hoog zit wat loopt te grappen en grollen. De mensen die gezeur met elkaar hebben moeten hier en daar wat acteren. Het zou me niets verbazen als de regie er soms wat dingen bij verzint.
Moet zeggen dat het wel vermakelijk is, en sommige mensen komen ook echt wel overtuigend over. Maar volgens mij proberen ze hier ook wel erg nadrukkelijk een show van te maken.
Aaaah, die ander is beter? Dan ga ik die maar eens kijken.quote:Op dinsdag 6 april 2021 13:19 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat is een ander programma. Dit is met Mr. John Reid, jij hebt het over een programma op 1 of andere campingzender met Mr. Frank Visser.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |