Politicus pur sang.quote:
Is gewoon een beetje toegeven in de hoop dat men kalmeert. Niks meer niks minder.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2100 was goed te doen want gewoon vast tijdstip.
En straks moet het naar 10 uur ivm schemering..
Ik snap de uitleg echt niet
Dat vraag ik me ook steeds af..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hebben die Field Labs nog voor nut als iedereen 1 juli gevaccineerd is. Dan zijn die toch niet meer nodig?
Heeft ie vreemde oren?quote:
Ze doen maar watquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hebben die Field Labs nog voor nut als iedereen 1 juli gevaccineerd is. Dan zijn die toch niet meer nodig?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Geldt net zo voor de groene-vinkje-app...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Effectiviteit vaccins bevestigen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Digital Green Certificatequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
1 juli is sowieso pas de eerste prik. Als je eind juni een AstraZeneca vaccin krijgt ben je nog +- 3 maand verder voordat je de tweede prik krijgtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Perspectief!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel de 2 weken incalculeren,quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |