Is gewoon een beetje toegeven in de hoop dat men kalmeert. Niks meer niks minder.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:39 schreef Cue_ het volgende:
[..]
2100 was goed te doen want gewoon vast tijdstip.
En straks moet het naar 10 uur ivm schemering..
Ik snap de uitleg echt niet
Dat vraag ik me ook steeds af..quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hebben die Field Labs nog voor nut als iedereen 1 juli gevaccineerd is. Dan zijn die toch niet meer nodig?
Heeft ie vreemde oren?quote:
Ze doen maar watquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat hebben die Field Labs nog voor nut als iedereen 1 juli gevaccineerd is. Dan zijn die toch niet meer nodig?
Inderdaad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Geldt net zo voor de groene-vinkje-app...quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Effectiviteit vaccins bevestigen?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Digital Green Certificatequote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
1 juli is sowieso pas de eerste prik. Als je eind juni een AstraZeneca vaccin krijgt ben je nog +- 3 maand verder voordat je de tweede prik krijgtquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Perspectief!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Wel de 2 weken incalculeren,quote:
Ja... Ik heb het idee dat we vanuit een voorzorgsangst straks nog helemaal niet klaar zijn, Dat is mijn angst.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:41 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze zeggen er niet bij juli van welk jaar.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Met dit tempo en deze debielen aan het roer denken dat iedereen gevaccineerd is in juli
Dat je daar goed genoeg naar gekeken hebt dat het je opvielquote:
Dat was gisteren 1,3.quote:Iedere 1,5 seconden krijgt iemand een prik
Dit is een schatting. Deze schatting is gemaakt met het gemiddelde van 29.551 prikken per dag tussen 8.00 en 20.00 uur in de afgelopen zeven dagen.
Alleen de oudjes zijn dan allemaal gevaccineerd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Met dit tempo en deze debielen aan het roer denken dat iedereen gevaccineerd is in juli
Straks in de winter 's middags al een avondklokquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:38 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Als het allemaal om zonsondergang gaat, dan wordt die avondklok snel verder opgerekt. 28 maart gaat de zon om 20:07 onder. 1 mei om 21:06, dus neem aan dat we er dan iig weer een uurtje bij krijgen.
Zou het wel mooi vinden als de avondklok dagelijks meebeweegt met zonsondergang, beetje zoals de pensioenleeftijd met de levensverwachting.
Nee, dat zei Hugo nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:45 schreef quirina het volgende:
[..]
Alleen de oudjes zijn dan allemaal gevaccineerd.
De rest krijgt pas daarna.
Nou en, de zorg is al ontlast als iedereen >55 gevaccineerd is. De rest is onbelangrijk. En met één prik kun je al wel totaal versoepelen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:42 schreef Anton91 het volgende:
[..]
1 juli is sowieso pas de eerste prik. Als je eind juni een AstraZeneca vaccin krijgt ben je nog +- 3 maand verder voordat je de tweede prik krijgt
Als ze zo doorgaan dan wordt het wel volgens jaar ja, kunnen ze meteen de 5e/6e/7e golf als excuus gebruiken.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:44 schreef Gehrman het volgende:
[..]
Ze zeggen er niet bij juli van welk jaar.
Mijn familie komt voor zaken bij mij op bezoek! (Bord voor de deur met Congres erop!)quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:42 schreef spectrumanalyser het volgende:
tot die tijd is een zakelijk feest toegestaan.
Ik snap überhaupt niet waarom er niet al vorig jaar ergens in de zomer productielocaties voor vaccins zijn opgetuigd.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
De EU zit nu op 13 vaccinaties per 100 mensen. US 37 vaccinaties per 100, UK 45.
Dat is het verhaal, en niet of onze vaccins nou een, twee of drie weken op de plank liggen.
Het idee dat mensen die al een besmetting hebben doorgemaakt maar een prik krijgen inplaats van twee kan tegen de tijd dat het juni is misschien wel zo'n 1 miljoen prikken schelen, dat zou een mooie versnelling zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:43 schreef S95Sedan het volgende:
Toen was men druk met mondkapjes voor de zorg of nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:47 schreef Zelva het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet waarom er niet al vorig jaar ergens in de zomer productielocaties voor vaccins zijn opgetuigd.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:48 schreef quirina het volgende:
Je kan nog beter in de Kerstman gaan geloven dan in Hugo.
Alleen voor op de korte termijn mag ik hopen dan, want ook buiten die toegangspoort wil ik geen 1,5 m. Maak er tzt gewoon een advies van.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 19:47 schreef eragon2890 het volgende:
YESSS het stond al letterlijk in de kamerbrief, maar De Jonge zegt het nu weer expliciet: achter de toegangspoort in restaurants of stadions, dancefestivals, etc de 1,5 loslaten met de app.
F E E S T.
Het is dus idd, echt, zowel woordelijk in die kamerbrief vrijdag maar nu ook letterlijk uit de mond van De Jonge, toegangstest zodat de 1,5m eraf kan en je dus bv. op een dansfestival weer gewoon normaal kan doen.
Dit geeft hoop voor een leuke zomer <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |