SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#Thisis4thepayers
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:25 schreef Notorious_Roy het volgende:
Bijna weer een nieuw deel. @:starhopper mag geen topics meer openen. Die jinxt het alleen maar
Ja, daar sta ik in de wachtrij voor bij Bol.com, maar duurt langquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:46 schreef Drankster het volgende:
Die officiële DualSense charging docks mogen ook wel weer op voorraad komen.
Beste uitvinding na het bierquote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:46 schreef Drankster het volgende:
Die officiële DualSense charging docks mogen ook wel weer op voorraad komen.
Verrek, je hebt gelijk.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:51 schreef StateOfMind het volgende:
Bij de Mediamarkt staat ie gewoon op voorraad, volgens de site.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk.
Gelijk besteld, betaling is gelukt en volgens de app morgen geleverd, ben benieuwd of deze ook geannuleerd gaat worden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:58 schreef Drankster het volgende:
[..]
Verrek, je hebt gelijk.
Gelijk besteld, betaling is gelukt en volgens de app morgen geleverd, ben benieuwd of deze ook geannuleerd gaat worden.
Oh nou dat 10tje is voor de niet oplettende systeembeheerder die de 'uitverkocht' vink niet heeft aangezet.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:01 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Overigens is ie wel 10 euro duurder geworden.
Mijn Charging Dock kocht ik een paar maanden terug ook bij Mediamarkt, maar toen was ie 30 euro.
Deze bestelling kunnen we helaas niet lokaal bezorgen, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:06 schreef Drankster het volgende:
@:leonos, charging dock is hier te bestellen: https://www.mediamarkt.nl(...)station-1665137.html
Als je Club lid bent dan betaal je geen ¤2,99 verzendkosten. Volgens de bevestigingsmail krijg ik hem in 1-2 dagen.
edit: staat nu op online uitverkocht.
edit 2: nu weer op voorraad! @:Leonos Je moet F5'en, dan schommelt ie tussen 'Online uitverkocht' en 'Online op voorraad'.
Bij mij online te bestellen, moest wel 5/6x F5'en.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:16 schreef Leonos het volgende:
[..]
Deze bestelling kunnen we helaas niet lokaal bezorgen, omdat in geen enkele winkel alle producten op voorraad zijn.
Niet als je verder kliktquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij mij online te bestellen
[ afbeelding ]
Da's fijn, dat ik voor echte mannenzaken op jullie nerds kan rekenen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:17 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daar zijn wij voor, voor tv (en ander) geneuzel
Ik voelde zo'n steek, in m'n hart.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 12:39 schreef StateOfMind het volgende:
Ik zet mijn PS5 zo maar eens aan denk ik
Die ziet er ook wel netjes en wit uit.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:19 schreef Drankster het volgende:
[..]
Bij mij online te bestellen, moest wel 5/6x F5'en.
[ afbeelding ]
Is wel een must-have, die charging dockquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:28 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ziet er ook wel netjes en wit uit.
Past op m'n hoogglans witte TV meubel
Ga ik in 2022 ook maar erbij doen dan.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde zo'n steek, in m'n hart.
Een beetje een samentrekkend gevoel.
Daarna kreeg ik t zuur.
Ik heb nu 2 controllers die ik om en om gebruik.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Is wel een must-have, die charging dock
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:19 schreef Leonos het volgende:
Maar MediaMarkt sowieso een tyfus winkel, dus laat maar .
Een PS4 is ook nog prima.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik voelde zo'n steek, in m'n hart.
Een beetje een samentrekkend gevoel.
Daarna kreeg ik t zuur.
Ik heb voor de ps4 gewoon een oplaadsnoer van een paar meter. Nooit gedoe met een lege batterijquote:Op dinsdag 23 maart 2021 13:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb nu 2 controllers die ik om en om gebruik.
Als de ene los is, zit de andere aan de oplaadkabel.
Is op zich te doen.
Merk wel dat ze snel leeg gaan, maar ja, ik doe ook alles via de PS4 (want geen smart tv nog), dus ze staan heel lang aan.
Goeden post.quote:
HAHAHA, HEB JIJ NOG EEN PS4?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb voor de ps4 gewoon een oplaadsnoer van een paar meter. Nooit gedoe met een lege batterij
Xbox gebruikt nog AA batterijenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik heb voor de ps4 gewoon een oplaadsnoer van een paar meter. Nooit gedoe met een lege batterij
Wel handig bij de concurrent, als oplaadbare batterijen leeg zijn gewoon ff nieuwe in proppen en door.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Xbox gebruikt nog AA batterijen
Ik las jouw berichten en dacht ik wacht nog wel ff met een poging te doen er een te bestellenquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:31 schreef Q. het volgende:
[..]
HAHAHA, HEB JIJ NOG EEN PS4?
I feel your pain![]()
Lijkt me verschrikkelijk kutquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:35 schreef Q. het volgende:
[..]
Wel handig bij de concurrent, als oplaadbare batterijen leeg zijn gewoon ff nieuwe in proppen en door.
Alles beter dan aan de ketting moeten liggen.quote:
Het nadeel van een controller met vaste accu is weer dat als die zijn maximale aantal laadcycli bereikt heeft is dat die dan 'op' is, terwijl een controller op batterijen daar geen last van heeft.quote:
Vond het eerst ook irritant maar moet zeggen dat het nu wel relaxted is. Battery life bij de Series S is ook gewoon heel lang, beter dan die 2 uurtjes die een nieuwe DS4 op een accu kan doen ongeveer.quote:
Nu zijn mijn controllers wel altijd kapot voordat de accu op kan zijn. In de 6 jaar PS4 3 DS4s gehad.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:47 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Het nadeel van een controller met vaste accu is weer dat als die zijn maximale aantal laadcycli bereikt heeft is dat die dan 'op' is, terwijl een controller op batterijen daar geen last van heeft.
#fortheplayersquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Nu zijn mijn controllers wel altijd kapot voordat de accu op kan zijn. In de 6 jaar PS4 3 DS4s gehad.
Wanneer doen we squad modus met een This is ForkDaPlayers team?quote:
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:38 schreef Jimbo het volgende:
je zal maar nog stéééds geen ps5 hebben
proleten.
Voor noodgevallen is er altijd wel een setje AA in huis te vinden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:51 schreef Pheno het volgende:
AA? Niets mis mee. Setje van 4, als de eerste paar leeg is (en met die Eneloops duurt dat wel even), het tweede paar erin en verder gamenNatuurlijk moet je dan niet vergeten het eerste paar op te laden voor het volgende noodgeval
Dat laatste is me dus niet helemaal duidelijk. Dat je niets meer kunt aankopen, sure, maar kun je nog wel aankopen opnieuw downloaden?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:50 schreef Uizichtloos het volgende:
Ik heb nog een huge PS3 backlog. Beter blijven de licenties gewoon actief en kun je gewoon nog games downloaden nadat de Store offline gaat in juli.
Sony is niet zo van de duidelijkheid.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat laatste is me dus niet helemaal duidelijk. Dat je niets meer kunt aankopen, sure, maar kun je nog wel aankopen opnieuw downloaden?
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 15:50 schreef Q. het volgende:
[..]
Toch geen geld voor, dat heeft de MediaMarkt nog steeds.
In dat geval was het een kostbare les.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:17 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ben benieuwd of je het ooit terug ziet
Schijnt op de PSP ook nog steeds te kunnen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat laatste is me dus niet helemaal duidelijk. Dat je niets meer kunt aankopen, sure, maar kun je nog wel aankopen opnieuw downloaden?
Komende maandag in de krant "Mediamarkt vraagt uitstel van betaling aan na PS5 debacle"quote:
Ik kijk nergens meer van op. Maar goed. Kan het hebben. Zou wel beetje zuur zijn.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Komende maandag in de krant "Mediamarkt vraagt uitstel van betaling aan na PS5 debacle"
Vita heeft nog wel hidden gems denk ik maar de PS3 niets wat niet al geremastered is.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:18 schreef Drankster het volgende:
Zou natuurlijk mooi zijn als Sony in september de PS5 volledig PSP, PS3 en PSVita backcompat aankondigt en alle stores op de PS5 komen.
Beetje net zoals het wishlist verwijderen en achteraf weer toevoegen verhaal.
oooh een mens mag dromen.
Ze mogen allemaal sterven imo, had nog wel een keer Persona 4 Golden willen spelen maar om daar nou een PSVita of PSTV voor moeten aanschaffen heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:26 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Vita heeft nog wel hidden gems denk ik maar de PS3 niets wat niet al geremastered is.
Sowieso waren de PS3 en Vita-store al effectief dood natuurlijk omdat ze nooit meer in sales kwamen en je gaat geen full price betalen.
Wat mij betreft porten ze alle PS1, PS2, PSP en Vita games.
PS3 mag sterven
Die heb ik ook nog, tot aan de bankquote:Op dinsdag 23 maart 2021 14:25 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Kan tot 14 dagen duren bij mediamarkt, meestal neemt het 5-7 dagen in beslag.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:20 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik kijk nergens meer van op. Maar goed. Kan het hebben. Zou wel beetje zuur zijn.
GOD OF WAR HDquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:33 schreef KennyPowers het volgende:
Ik weet weer wat ik van de PS3 wil: De originele God of War trilogy
Waarom is dat nooit geport/remastered behalve deel 3.
Oh nee dat waren PS2 games of niet.
oke laat maar
Klinkt als datgeen wat je met de ps4 ook kon doen van je licenties herstellen ofzoquote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:41 schreef Rolstoelvandaal het volgende:
v en final fantasy xiv, hebben enkel complete en deluxe editions terwijl ik de basis game toen gekocht heb. Die kan ik dus ook niet downloaden.
quote:Beste gamer,
Zoals beloofd in de vorige mail hebben we opnieuw een willekeurige selectie gemaakt uit de inschrijvingen. Helaas zat jouw naam hier niet bij.
We vinden het jammer om je teleur te stellen. Daarom hebben we wat voordelen voor je op een rijtje gezet. Zo heb je..
- Meer ruimte in je tv-meubel (en dus minder ruzie met je vriend/vriendin).
- Meer tijd met je oude geliefde: de PlayStation 4.
- Meer geld in je spaarvarken.
- Nóg meer uren om je vingergymnastiek op orde te krijgen.
Lekker je vingergymnastiek updatenquote:
Die voordelen zijn wel echt zout in de wonden.quote:
Zeker! Zou direct bestellen!quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:12 schreef Starhopper het volgende:
Is deze website betrouwbaar?
https://www.ultraonlinenl(...)-region-blu-ray.html
Echt? Ik ken de website niet. Ziet er niet echt betrouwbaar uit qua uiterlijkquote:
Dat doe ik altijd bij jouw zusje.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:55 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Lekker je vingergymnastiek updaten
Nee, allerlei vertaalfouten, geen adres, gewoon kut.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:18 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Echt? Ik ken de website niet. Ziet er niet echt betrouwbaar uit qua uiterlijkIk weet niet.
Welke heb je getrouwd?quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:20 schreef KennyPowers het volgende:
1 oorlogsschip getrouwd, nog 60+ te gaan voor de plat
Heb Ascension en GoW III hier beide nog origineel in doos liggen. Bij Ascension zit zelfs nog een code voor een "exclusieve demo" van The Last of Us.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:33 schreef KennyPowers het volgende:
Ik weet weer wat ik van de PS3 wil: De originele God of War trilogy
Waarom is dat nooit geport/remastered behalve deel 3.
Oh nee dat waren PS2 games of niet.
oke laat maar
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet per se mijn favoriet, die bewaar ik voor de plat screenshot (weet nog niet welke)
Je leert nog eens wat
https://en.wikipedia.org/wiki/MS_St._Louis
Oh nee het is deze
https://en.wikipedia.org/wiki/USS_St._Louis_(CL-49)You're Fucking Out, I'm Fucking In
De vraag stellen is hem beantwoorden.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:12 schreef Starhopper het volgende:
Is deze website betrouwbaar?
https://www.ultraonlinenl(...)-region-blu-ray.html
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]Wat een mooi strevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet per se mijn favoriet, die bewaar ik voor de plat screenshot
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
Huh, is het weer 2003?quote:
Zo ziet het wel uit hé? Doet me denken aan Full Spectrum Warrior op de XBox. Maar dan niet in goede zin.quote:
Was wel grappig toen ze voor het eerst met die game kwamen, toen waren de lijken nog nauwelijks koud. Is een redelijke rel geweest destijds. Zie Dailymail (quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:22 schreef Aurelius het volgende:
[..]
Zo ziet het wel uit hé? Doet me denken aan Full Spectrum Warrior op de XBox. Maar dan niet in goede zin.
Ik wilde een een pre-order plaatsen, maar ik wacht wel even. Er komt vrij weinig uit dus Village zal wel heel verkopen.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 18:02 schreef 2dope het volgende:
[ twitter ]
Nog een RE-showcase in april. Ben benieuwd of VIllage nog uitkomt in mei...
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Nee, allerlei vertaalfouten, geen adres, gewoon kut.
Dan doe ik het maar nietquote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
De vraag stellen is hem beantwoorden.
quote:Op dinsdag 23 maart 2021 17:52 schreef KennyPowers het volgende:
[..]WtfSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet per se mijn favoriet, die bewaar ik voor de plat screenshot (weet nog niet welke)
Je leert nog eens wat
https://en.wikipedia.org/wiki/MS_St._Louis
Oh nee het is deze
https://en.wikipedia.org/wiki/USS_St._Louis_(CL-49)![]()
Huh jij ook al?quote:
Dat hielp ook niet. Ik moet op de één of andere manier de ps5 doen vergeten dat die games op die oude hdd stonden. Zo lang ze als geïnstalleerd staan geregistreerd kan ik ze niet downloaden op een andere schijf.quote:Op dinsdag 23 maart 2021 16:49 schreef Jimbo het volgende:
[..]
Klinkt als datgeen wat je met de ps4 ook kon doen van je licenties herstellen ofzo
Battlefield 3 zag er mooier uit grr grrrquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |