Wow, nog steeds boosquote:Op vrijdag 9 april 2021 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lol al die spelertjes hier met een grote smoel over de keeper. Als jij een foutje maakt is het vaak niet fataal, er staat nog iemand achter. Maar zelf niet je kwetsbaar op durven stellen. Gaat heen, stel laffe takken.
Hahahahaha.quote:Op vrijdag 9 april 2021 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
Lol al die spelertjes hier met een grote smoel over de keeper. Als jij een foutje maakt is het vaak niet fataal, er staat nog iemand achter. Maar zelf niet je kwetsbaar op durven stellen. Gaat heen, stel laffe takken.
Hier reageerden ze wel opquote:Op vrijdag 9 april 2021 01:13 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Haha, niemand reageerde erop in de chat. Ik dacht het dus rustig te kunnen negeren. Krijg je dit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
Nee, gewoon domquote:Op vrijdag 9 april 2021 01:33 schreef ChevyCaprice het volgende:
Kijk die beweging ineens naar rechts terwijl die bal al lang goed lag om hem erin te schieten.
Duidelijk expres.
Gelukkig zeik jij nooit op je medespelers.quote:Op vrijdag 9 april 2021 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 01:15 schreef ChevyCaprice het volgende:
quote:Op vrijdag 9 april 2021 01:32 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Hier reageerden ze wel opUit het diepst van mijn hart kan ik zeggen dat dit niet expres was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hoop dat mijn toetsenbord vanavond beter meewerkt.![]()
Ik moest er om gniffelen. Ik kan niet eens boos worden om zulke bloopers. Moet toch kunnen johquote:Op vrijdag 9 april 2021 12:08 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Uit het diepst van mijn hart kan ik zeggen dat dit niet expres was.
Ik hoop dat mijn toetsenbord vanavond beter meewerkt.
Je bent een lieve jongen.quote:Op vrijdag 9 april 2021 12:13 schreef Oriente het volgende:
[..]
Ik moest er om gniffelen. Ik kan niet eens boos worden om zulke bloopers. Moet toch kunnen joh
Nou word ik sowieso nooit boos op m'n teamgenoten eigenlijk, zou een beetje hypocriet zijn want ik verneuk zelf ook genoeg
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
https://www.haxball.com/play?c=WGi4-HWIPMgquote:
quote:Motie van de leden Dj_Day-V en GGMM over het bannen van spelers die constant aan het typen zijn (meestal over onzin) en daardoor tegendoelpunten veroorzaken. 1x waarschuwing 2x ban.
Niet gekliktquote:
Ok Veraquote:Op zaterdag 10 april 2021 01:23 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Motie verworpen tijdens de laatste Rambo, doei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |