Ik word ongemakkelijk van jouw spellingquote:Op maandag 22 maart 2021 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuck he, ik wordt wel ongemakkelijk van die quiz
Wat zit er in je OPquote:
quote:Op maandag 22 maart 2021 16:38 schreef Lucky_Strike het volgende:
Fuck he, ik wordt wel ongemakkelijk van die quiz
quote:Op maandag 22 maart 2021 16:42 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Ik word ongemakkelijk van jouw spelling
Hete ananas!quote:
Je moest het even zeggenquote:
Je ziet kinderen van verschillende kleur kijken naar plaatjes van kinderen van verschillende kleur. Dan krijgen ze vragen als: welk kind is het slimst, welk kind krijgt het vaakst straf, etc. Je hoeft niet te raden naar hun antwoordenquote:
Deze wordt een Session Ipa. Dus laag in alcoholpercentage en verder heel fris, fruitig en bitter.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:26 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Spannend. Wat voor smaak dit keer? We proefden zaterdag de vorige. Hij was niet onaardig en een prettige combi van zoet met wat bitter. Maar toch niet helemaal mijn dingHij is opgedronken door een vriend
Niet alleen dat, ik -krijg- het zo ook op mn bordjequote:
Succes morgen, gaat vast goed!quote:Op maandag 22 maart 2021 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze wordt een Session Ipa. Dus laag in alcoholpercentage en verder heel fris, fruitig en bitter.
Leuk dat je ook geproefd hebt
Jij liever dan ik. Al maakt de hete ananas de zuurkool wel beter.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
Niet alleen dat, ik -krijg- het zo ook op mn bordje
Dat zijn best pijnlijke onderzoeken. Ken het ook met poppen, gekleurde pop kwam niet in aanmerking om mee te knuffelen.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je ziet kinderen van verschillende kleur kijken naar plaatjes van kinderen van verschillende kleur. Dan krijgen ze vragen als: welk kind is het slimst, welk kind krijgt het vaakst straf, etc. Je hoeft niet te raden naar hun antwoorden
Zuurkool gekookt in appelsap.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:53 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Jij liever dan ik. Al maakt de hete ananas de zuurkool wel beter.
Zo heb je ook onderzoeken met slanke en dikkere barbies.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:53 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat zijn best pijnlijke onderzoeken. Ken het ook met poppen, gekleurde pop kwam niet in aanmerking om mee te knuffelen.
Oh, zoiets heb ik ook wel gezien ja, misschien was het wel hetzelfde. Heel droevig ja.quote:Op maandag 22 maart 2021 16:47 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je ziet kinderen van verschillende kleur kijken naar plaatjes van kinderen van verschillende kleur. Dan krijgen ze vragen als: welk kind is het slimst, welk kind krijgt het vaakst straf, etc. Je hoeft niet te raden naar hun antwoorden
Die ananas was nog het enige lekkere aan die hele TTquote:
Kun je dan niet beter gewonen kool nemen?quote:
Hier is hoogbouw weggestemd, terecht en per ongeluk vermoed ik, want de vraagstelling was zéér onduidelijk.quote:
quote:Op maandag 22 maart 2021 17:37 schreef Lonaa het volgende:
@:Candaasje beter? Ik wil gewoon niet ananas gelinkt aan zuurkool.
Ik ga vrijdag de sleutel afgeven. Dus dan weten we hetquote:Op maandag 22 maart 2021 18:00 schreef AnneX het volgende:
Niks te melden vandaag. Saaie maandag.
Straks worteltortilla’s met kikkererwten en feta.
Toe: een mandarijn en een minneola. Bij de thee after: een brownie.
Nounounou.
@:Candaasje is het nou al met je huurbaas geregeld?
En succes morgen. Je hoeft niet álles al te weten toch!?
Lekker bezigquote:Op maandag 22 maart 2021 18:08 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag EIN-DE-LIJK de Go voor mn project gekregen.. we starten morgen om 6 uurmaar 12 weken later dan geplanned..
Fashionably latequote:Op maandag 22 maart 2021 18:08 schreef Barreltje het volgende:
Vandaag EIN-DE-LIJK de Go voor mn project gekregen.. we starten morgen om 6 uurmaar 12 weken later dan geplanned..
En het project duurt 5 weken... 5! Ik had het dus als 2.5 keer uitgevoerd kunnen hebben....quote:
Het gaat niet om de eindbestemming, maar om de reis Barrrel!quote:Op maandag 22 maart 2021 18:16 schreef Barreltje het volgende:
[..]
En het project duurt 5 weken... 5! Ik had het dus als 2.5 keer uitgevoerd kunnen hebben....
Wat fijnquote:Op maandag 22 maart 2021 18:08 schreef Barreltje het volgende:
Ohquote:Op maandag 22 maart 2021 16:49 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Deze wordt een Session Ipa. Dus laag in alcoholpercentage en verder heel fris, fruitig en bitter.
Leuk dat je ook geproefd hebt
Ja, nou, precies.quote:
Mijn enige pop, zelf uitgezocht, altijd dol op geweest, heette Bruintje. Dat was niet omdat ze roze was.quote:Op maandag 22 maart 2021 18:54 schreef Blues het volgende:
Ik speelde in 1961 al met zwarte poppen![]()
pop en miep
![]()
![]()
/zoekt foto
😎quote:Op maandag 22 maart 2021 18:58 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn enige pop, zelf uitgezocht, altijd dol op geweest, heette Bruintje. Dat was niet omdat ze roze was.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 pop onder r.arm.
Bluesje, 2 jaar denk ik![]()
Mijn broertje kreeg het Afrikaansig uitziende popje dat vroeger van m'n moeder was. Mijn pop was nieuw en eerder Aziatisch. En dan hadden we samen twee witte poppen die ook van m'n moeder waren geweest. Een van de witte popjes mocht altijd mee als de poppendokter op school kwam, maar dat was omdat haar plastic aan het vergaan was en we dus altijd op zoek waren naar een medicijn tegen "eczeem".quote:Op maandag 22 maart 2021 18:54 schreef Blues het volgende:
Ik speelde in 1961 al met zwarte poppen![]()
pop en miep
![]()
![]()
/zoekt foto
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |