SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Where's my cow? Is that my cow?
It goes, 'Hruuuugh!' It is a hippopotamus!
That's not my cow!
Dat laatste verwachtte ik nietquote:Op zondag 28 maart 2021 23:50 schreef BobW het volgende:
Heerlijke aflevering
Bij de Belgen maakt de Mol mij eigenlijk stuk minder uit, ik geniet vooral van de leuke opdrachten en hoe ze met elkaar omgaan. Daarom jammer dat er twee naar huis moesten
Betaalmuurquote:Op zondag 28 maart 2021 12:48 schreef usagi414 het volgende:
Uit deze breinen ontspruiten de waanzinnige proeven in ‘De Mol’: “Ik heb nu al stress voor volgend jaar”
Kijkje achter de schermen bij de makers.
[..]
Zeker, de opdrachten zijn heel goed uitgedacht. Inderdaad een diepere laag, maar wel heel makkelijk in de opzet waardoor het ook goed te volgen is. Vaak is een opdracht in verschillende stukken ingedeeld, met heel duidelijke uitleg per onderdeel. Dat werkt zoveel beter op tv dan de NL variant, waar vaak een langdradige uitleg komt en je daarna een half uur naar ruziënde mensen kijkt die zelf ook niet snappen wat ze aan t doen zijnquote:Op maandag 29 maart 2021 00:27 schreef Tijn het volgende:
Echt elke opdracht is raak in deze serieTuurlijk was die bunker een indrukwekkende climax, maar ook de wijn die berg afdragen en de piano/zwembad-opdracht waren echt goed. Zelfs een opdracht die op het eerste gezicht misschien wat suffig lijkt, heeft in De Mol een diepere laag die het altijd interessant maakt.
Ja, ik stoor me er mateloos aan dat het bij WIDM vaak totaal niet duidelijk is wat überhaupt de bedoeling is. De makers lijken te denken dat het spannende TV oplevert als iedereen een beetje chaotisch door elkaar rent. Maar als je niet weet waar het om gaat, is er geen bal aan als kijker.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:34 schreef noodgang het volgende:
[..]
Zeker, de opdrachten zijn heel goed uitgedacht. Inderdaad een diepere laag, maar wel heel makkelijk in de opzet waardoor het ook goed te volgen is. Vaak is een opdracht in verschillende stukken ingedeeld, met heel duidelijke uitleg per onderdeel. Dat werkt zoveel beter op tv dan de NL variant, waar vaak een langdradige uitleg komt en je daarna een half uur naar ruziënde mensen kijkt die zelf ook niet snappen wat ze aan t doen zijn
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're Fucking Out, I'm Fucking In
Dan had deze laatste opdracht ook niet zo makkelijk gekund.quote:Op zondag 28 maart 2021 23:44 schreef Maartel het volgende:
Ik ga Samira meer in de gaten houden. Erg sturend.. dingen als 'lieg jij maar!' en 'nee dat gaan we de anderen niet vertellen'. En de enige die nog in t spel is uit de kamer waar vorige week de naam van Noah werd gevonden, wat voor de cliffhanger toch wel prettig was..
Voor deze laatste opdracht was vorige week vooral van belang dat de afvaller gered werd.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan had deze laatste opdracht ook niet zo makkelijk gekund.
Maar goed, wie weet hoeveel scenario's ze vooraf bedenken die uiteindelijk niet uitkomen.
Ze hadden nog steeds kunnen inzetten op dat er bij de groep die op de rode knop zou drukken er niemand hoefde te vertrekken. Nog steeds genoeg reden om op de knop te drukken. Enige verschil is dat er dan in de andere groep er maar een ipv twee zou vertrekken.quote:Op maandag 29 maart 2021 00:54 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
Dan had deze laatste opdracht ook niet zo makkelijk gekund.
Maar goed, wie weet hoeveel scenario's ze vooraf bedenken die uiteindelijk niet uitkomen.
Had gekund maar ik denk dat de laatste opdracht vorige week wel zo ontworpen was dat dat ze (met hulp van de mol) heel makkelijk konden garanderen dat iedereen door was zonder kijkersbedrogquote:Op maandag 29 maart 2021 01:11 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ze hadden nog steeds kunnen inzetten op dat er bij de groep die op de rode knop zou drukken er niemand hoefde te vertrekken. Nog steeds genoeg reden om op de knop te drukken. Enige verschil is dat er dan in de andere groep er maar een ipv twee zou vertrekken.
quote:Op maandag 29 maart 2021 00:05 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Betaalmuur. Kun je de hele tekst plaatsen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Life is what happens to you while you're busy making other plans
Da's pech, kloten wegquote:Op maandag 29 maart 2021 08:06 schreef VKV het volgende:
Ik zou niet op m'n gemak zitten op zo'n elaminatiestoel met een soort bom eronder trouwens haha.
Haha ja ik dacht misschien wordt bij een rood scherm wel de stoel van de desbetreffende deelnemer opgeblazen. Je weet het nooit met die plottwists in deze serie.quote:
Zou er niet alleen écht zo'n bom onder de linkerhelft hebben gelegen en dat het verliezende team naar de rechterdeur geleid is?quote:Op maandag 29 maart 2021 08:06 schreef VKV het volgende:
Ik zou niet op m'n gemak zitten op zo'n elaminatiestoel met een soort bom eronder trouwens haha.
Ja wel eens, maar ik vind het wel des De Mol om even keihard te laten zien hoe hard het spel is. Daar hou ik tov de Nederlandse editie echt heel erg van.quote:Op maandag 29 maart 2021 11:15 schreef Moira het volgende:
Wat ik trouwens wel jammer vind is dat hier ook al vroeg een eliminatie is waar je 40% of zelfs 50% kans hebt (als de mol in je groep zat) om naar huis te gaan.
quote:Sadisten en pestkoppen
Een mens zou kunnen denken dat de bedenkers van De Mol sadisten en pestkoppen zijn. Of toch op z’n minst mensen die zich verkneukelen bij het lijden van mensen. Het tegendeel is waar, zeggen de breinen. “Je wil natuurlijk wel spanningen creëren, tussen kiezen voor jezelf of de groep”, zegt Christoph. “Dat is essentieel in het spel. Maar: we willen op het einde van de dag geen ruzie in de groep.”
Jeroen: “Zoals nu, met Jens die na de eerste proef moest achterblijven, vragen we ons ook af of het niet té hard is. Maar het blijft een spél. Je bent nooit zeker wat er kan gebeuren en dat brengt zo’n heftige emoties mee die deelnemers ook willen ervaren en kijkers willen zien.”
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |