In een normale situatie wel, omdat dat nou eenmaal is hoe het spel werkt, maar waarom zou je de mol nu voordeel tegenover de andere kandidaten geven? En dus eigenlijk de originele mol een nadeel?quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:14 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd. Dat is typisch iets wat ze aan de Mol vertellen. Om niet op te vallen verwacht ik dat de aanvallende Mol niet als eerste los is gekomen overigens.
Niet alleen om niet op te vallen, maar ook omdat hij/zij waarschijnlijk liever had dat iemand anders op die toren klom om de sleutel te pakken te krijgen.quote:Op woensdag 24 maart 2021 13:14 schreef Coritchando het volgende:
[..]
Daar ben ik van overtuigd. Dat is typisch iets wat ze aan de Mol vertellen. Om niet op te vallen verwacht ik dat de aanvallende Mol niet als eerste los is gekomen overigens.
Ik deel die mening omdat je daar de meeste invloed kunt uitoefenen. Lottiepoesquote:Op woensdag 24 maart 2021 07:52 schreef Roberto_BOZ het volgende:
[..]
Als eerste Mol zou ik denken dat je de voorkeur hebt om in de derde linie te staan.
Volgens mij was het niet zo dat de eerste die zich bevrijd had ook als eerste naar boven moest.quote:Op donderdag 25 maart 2021 16:58 schreef trui het volgende:
[..]
Niet alleen om niet op te vallen, maar ook omdat hij/zij waarschijnlijk liever had dat iemand anders op die toren klom om de sleutel te pakken te krijgen.
Hoe denk jij dan dat het gegaan is? Die had toch ook de eerste kans op het bemachtigen van een molboekje? En kon toen weer voort. Pas daarna waren er een paar ‘aanvallers’ die zich gingen groeperen volgens mij.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 07:41 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij was het niet zo dat de eerste die zich bevrijd had ook als eerste naar boven moest.
Hergroepeerden ze niet voor linie 2 en linie 3? Ik dacht namelijk eerst ook dat je beter niet als eerste de code kunt ontcijferen want dan ben je de lul om naar boven te gaan. Maar volgens mij ging er pas iemand naar boven toen alle aanvallers die door mochten bij de stelling stonden? Dan hoeft het natuurlijk niet per se de eerste die daar kwam te zijn die voor de sleutel ging.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 17:18 schreef trui het volgende:
[..]
Hoe denk jij dan dat het gegaan is? Die had toch ook de eerste kans op het bemachtigen van een molboekje? En kon toen weer voort. Pas daarna waren er een paar ‘aanvallers’ die zich gingen groeperen volgens mij.
Zou kunnen hoor! Maar zo heb ik het niet gezien.quote:Op vrijdag 26 maart 2021 18:39 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Hergroepeerden ze niet voor linie 2 en linie 3? Ik dacht namelijk eerst ook dat je beter niet als eerste de code kunt ontcijferen want dan ben je de lul om naar boven te gaan. Maar volgens mij ging er pas iemand naar boven toen alle aanvallers die door mochten bij de stelling stonden? Dan hoeft het natuurlijk niet per se de eerste die daar kwam te zijn die voor de sleutel ging.
De reden dat ik het vraag is omdat @Jane iets slims zei: het was belangrijk voor het programma dat Noah in het spel bleef. Als Noah er namelijk uit had gevlogen, hadden ze niet hun toffe cliffhanger kunnen laten zien.quote:
Echt welquote:Op zondag 28 maart 2021 11:04 schreef Tijn het volgende:
Als Noah er namelijk uit had gevlogen, hadden ze niet hun toffe cliffhanger kunnen laten zien.
Mja, de video met de ontmoeting is tof omdat je twee mollen ziet, waarvan 1 Noah kan zijn. Als Noah dan al is vertrokken, slaat het allemaal niet echt meer ergens op, hequote:Op zondag 28 maart 2021 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Echt wel
Alleen had het dan iets minder impact, maar dan zou het nog steeds het raadsel oplossen over hoe ze dat hebben gedaan met een mol in beide groepen.
Ach, het lijkt me dat ze voor zo'n programma wel veel meer videomateriaal hebben wat alleen in bepaalde situaties nodig is en waarvan je het gros dus nooit zal zienquote:Op zondag 28 maart 2021 11:12 schreef Tijn het volgende:
[..]
Mja, de video met de ontmoeting is tof omdat je twee mollen ziet, waarvan 1 Noah kan zijn. Als Noah dan al is vertrokken, slaat het allemaal niet echt meer ergens op, he
quote:Aura Christiaens (32)
Producer sinds 2019
“Een vroegere collega zei me ooit: “Tussen dromen en realiteit bevindt zich een producer”. De openingsproef was oorspronkelijk bedacht om met de 10 kandidaten tegen 100 uitdagers te spelen. Dat was toch even slikken. Ik geef toe: mijn opluchting was groot, toen uiteindelijk de makers toch maar met 10 tegen 10 wilden strijden.”
Kelly Van den Bleeken (34)
Casting en reality regie sinds 2016
“Dit jaar moesten mijn partner in crime Nele De Kimpe en ik niet enkel de kerngroep verzamelen. Maar ook tien extra kandidaten die de mix nét niet haalden en die we dat ook moesten vertellen. “Je krijgt nog een waterkansje bij een openingsopdracht ergens in België. Meer kan ik je niet vertellen: ’t is te nemen of te laten.” Dat waren niet de makkelijkste gesprekken. En dan viel Jens meteen af, de meest memorabele exit ooit. Ik had hem zo graag eens goed vastgepakt, maar het coronavirus stak daar een stokje tussen.”
1 in de originele groep en 1 in de aanvallende groepquote:Op zondag 28 maart 2021 13:34 schreef GwaiLow het volgende:
Even denken hoor, hoe ging het ook alweer.
Hoeveel mollen zaten er nou tussen de 10 potentiele kandidaten, waarvan Noah er dus eentje was?
Op het einde van de aflevering hadden de 2 mollen elkaar dus ontmoet. Maar dat zegt niet dat ze allebei in het spel zitten, he?
Ah ja, thanks!quote:Op zondag 28 maart 2021 13:36 schreef KennyPowers het volgende:
[..]
1 in de originele groep en 1 in de aanvallende groep
Als de aanvallende mol het haalde, dan moest de originele mol naar huis. Dus er zit sowieso maar 1 mol in het spel.
Maar Lennart kan toch niet onder het pak kijken? Hoe kan hij dan weten welke de andere mol is?quote:Op vrijdag 26 maart 2021 00:39 schreef edcetera het volgende:
[..]
Lennaert is voor mij de meest verdachte omdat hij aan de andere kant stond: Kon niet in de gaten gehouden worden. "niet teveel kogels schieten" was omdat hij bezig was de reserve-mol te elimineren (voorkennis, elkaar eerder ontmoet).
Nee, 3 weken voor de eerste samenkomst hebben de 2 mollen elkaar al ontmoet en dat werd getoond aan het einde van de eerste aflevering...quote:Op zondag 28 maart 2021 13:34 schreef GwaiLow het volgende:
Op het einde van de aflevering hadden de 2 mollen elkaar dus ontmoet. Maar dat zegt niet dat ze allebei in het spel zitten, he?
Waarom is er in dat eerste scenario een probleem?quote:Op zondag 28 maart 2021 14:33 schreef GwaiLow het volgende:
De kans dat de mol in de 3e zoekgroep zat is best groot. Daar zaten Dami Samina en Kevin in, volgens mij.
Als De Mol in groep 1 zou zitten en hij of zij vindt één naam en de rest van de groep niet en ook in 2 en 3 wordt niets gevonden dan is er een probleem.
Als ie in 2 zit en er zou in 1 niets gevonden zijn dan is het riskant maar toch. Als ie in 3 zit is de kans heel groot dat er al een naam is gevonden en kan ie er eentje bij vinden.
Mocht er in 1 en 2 niets zijn gevonden hoeft hij zijn best niet te doen.
Nou ja, geen probleem. Maar dan komt er dus door die ene gevonden naam door jou als mol geld in de pot (toch?)quote:Op zondag 28 maart 2021 15:04 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Waarom is er in dat eerste scenario een probleem?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |