De Nationaal Coördinator Terrorismebestrijding en Veiligheid. Zeg maar de oppercrisismanager van de rijksoverheid.quote:
Eerder nu pas dankzij de trage uitvoering.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:56 schreef chratnox het volgende:
[..]
https://www.rijksoverheid(...)e-jonge-8-maart-2021
[..]
Klap in het gezicht van Hugo’s paspoortquote:Op maandag 22 maart 2021 02:50 schreef Za het volgende:
Dochter besmet: Gevaccineerde ouders moeten ook in quarantaine
Zelfs degenen die tegen het coronavirus zijn ingeënt, moeten in quarantaine als een familielid of een andere kamergenoot in het huishouden is besmet. Dat besliste de bestuursrechter in Neustadt an der Weinstrasse. Tot nu toe is er onvoldoende bewijs dat mensen met volledige vaccinatiebescherming niet besmettelijk worden, aldus de rechters. Daarom zijn er tot nu toe geen speciale uitzonderingsregels voor gevaccineerde personen.
https://www.sueddeutsche.(...)101-210316-99-850125
Zo, lekker de nieuwe week weer in.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:41 schreef Stray_cat het volgende:
Follow the money, BBB en The great Reset, heeft niks met een virus te maken, die zal nooit verdwijnen net als de spoedwet en de lockdowns.
Ik begreep ook dat er een week zit tussen levering en beschikbaarheid van het virus ivm kwaliteitscontroles, gek verhaal.quote:Op maandag 22 maart 2021 00:50 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Eerder nu pas dankzij de trage uitvoering.
Bizar veel in de opslag nu. Alweer!
Waarom?
Post bewaard voor het nageslachtquote:Op maandag 22 maart 2021 07:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik begreep ook dat er een week zit tussen levering en beschikbaarheid van het virus ivm kwaliteitscontroles, gek verhaal.
Het prikken is echt het probleem niet, op dit moment is er weinig vaccin beschikbaar zodat je beleid sterk gericht moet zijn op bepaalde groepen, als je een miljoen vaccins per week hebt kun je gewoon veel makkelijker inplannen.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:45 schreef chratnox het volgende:
[..]
Pfizer gaat vanaf begin april 600k per week leveren gaven ze aan. Dat gaf de Jonge recent ook aan. Ik moet nog zien dat ze dat weg gaan prikken.
Maargoed, zoal ik zei, we gaan het wel zien. Ik hoop het mis te hebben.
quote:Op maandag 22 maart 2021 07:19 schreef Molo het volgende:
[..]
Post bewaard voor het nageslacht![]()
Freud strikes again
quote:Op maandag 22 maart 2021 07:59 schreef Janneke141 het volgende:
Lockdown blijft intact, inclusief avondklok, totdat alle zestigplussers gevaccineerd zijn. Aldus de Gelderlander.
Erg balen, maar ik begrijp het wel.quote:Op maandag 22 maart 2021 07:59 schreef Janneke141 het volgende:
Lockdown blijft intact, inclusief avondklok, totdat alle zestigplussers gevaccineerd zijn. Aldus de Gelderlander.
Als je iedere vorm van welzijn ondergeschikt maakt aan corona dan is het inderdaad best logisch.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:05 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Erg balen, maar ik begrijp het wel.
Maar hebben we het dan over eerste of 2e prik. En laat ze aub niet een miljoen op voorraad houden maar lekker 80% daarvan wegprikken. De engelsen deden dat ook (en de denen nu ook). Het gaat uiteindelijk echt veel schelen, zeker in de kwetsbare groepen.
Ze hebben het over de hele maand april, maar we gaan in principe toch maar 2 weken vooruit met de volgende persco?quote:Op maandag 22 maart 2021 08:05 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Erg balen, maar ik begrijp het wel.
Maar hebben we het dan over eerste of 2e prik. En laat ze aub niet een miljoen op voorraad houden maar lekker 80% daarvan wegprikken. De engelsen deden dat ook (en de denen nu ook). Het gaat uiteindelijk echt veel schelen, zeker in de kwetsbare groepen.
Wij raken het toch nooit eens. Maar dat hoeft ook niet.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je iedere vorm van welzijn ondergeschikt maakt aan corona dan is het inderdaad best logisch.
Zolang de snelwegen vol blijven stromen met mensen die op locatie werken hoeven we helemaal niks te verwachten qua versoepeling. Dat heeft weinig met de wil van het volk te maken.quote:Op maandag 22 maart 2021 07:49 schreef aartstyle het volgende:
Zo, weekend is weer voorbij. Niet het weekend waarop we gehoopt hadden qua corona situatie. Het gaat echt weer de verkeerde kant uit. De 2 maanden extra lockdown die geroepen wordt lijkt me ook wat voorbarig. Maar als seizoenseffect uitblijft en de R op dit niveau dan zou dit zomaar kunnen inderdaad.
Ben echt teleurgesteld, had echt even de hoop dat we vanaf begin april weer verder konden versoepelen, maar afgelopen week zag je al aankomen dat het niet de goede kant op ging.
In het achterhoofd weet je dat als we nu een lockdown zouden doen zoals vorig jaar en ons er ook op die manier aan zouden houden dat we dan 3e/4e week april er echt vrijwel vanaf zijn en we behalve de festivals en kroegen terug kunnen naar het normale leven. Echter is die wil bij het volk allang verdwenen.
Benieuwd naar de stijging deze week. Einde week tegen de 10k besmettingen? En ziekenhuizen boven de 2200?
Werkgevers en werknemers zijn ook een deel van de bevolking toch?quote:Op maandag 22 maart 2021 08:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zolang de snelwegen vol blijven stromen met mensen die op locatie werken hoeven we helemaal niks te verwachten qua versoepeling. Dat heeft weinig met de wil van het volk te maken.
Griepseizoen is nog niet over en echt flauwekul om nu net te doen alsof het aan de bevolking ligt.
Bizar iddquote:Op maandag 22 maart 2021 08:06 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Als je iedere vorm van welzijn ondergeschikt maakt aan corona dan is het inderdaad best logisch.
Klopt maar de drang en angst om thuis te blijven is er effectief maar een week of 3/4 geweest.quote:Op maandag 22 maart 2021 08:09 schreef aartstyle het volgende:
[..]
Werkgevers en werknemers zijn ook een deel van de bevolking toch?
Griep is er niet dit jaarquote:Op maandag 22 maart 2021 08:08 schreef Vliegbaard het volgende:
[..]
Zolang de snelwegen vol blijven stromen met mensen die op locatie werken hoeven we helemaal niks te verwachten qua versoepeling. Dat heeft weinig met de wil van het volk te maken.
Griepseizoen is nog niet over en echt flauwekul om nu net te doen alsof het aan de bevolking ligt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |