En in juni " nog even volhouden samen, in augustus kijken we of wat versoepelingen kunnen doorvoeren. De avondklok ligt bovenop de stapel"quote:Op zondag 21 maart 2021 22:41 schreef zalkc het volgende:
Maar gaan we nu serieus pas versoepelen in juni?
Ga er maar wel van uit... En misschien nog wel langer.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:41 schreef zalkc het volgende:
Zal mij benieuwen midden mei een paar mooie weken en om 21:00, terwijl je bovenwoning nog een oven is, word je naar binnen gestuurd, want hé 21:00. Ik heb mij de laatste maanden over meer verbaasd, maar ik zie het niet gebeuren.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:41 schreef zalkc het volgende:
De Jonge had tijdens de persco op 8 maart aangegeven dat hij dacht dat 1 april 3 miljoen vaccinaties gezet zouden zijn.quote:
Wat weet Rutte er nou van hoe is het om 6 hoog in een kutflatje te moeten wonen met 2 kids en 30 graden.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:46 schreef maan_man het volgende:
[..]
Zal mij benieuwen midden mei een paar mooie weken en om 21:00, terwijl je bovenwoning nog een oven is, word je naar binnen gestuurd, want hé 21:00. Ik heb mij de laatste maanden over meer verbaasd, maar ik zie het niet gebeuren.
Nog even volhouden. Je doet het voor de zwakkeren van onze samenleving. Je weet wel, die dan al gevaccineerd zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat weet Rutte er nou van hoe is het om 6 hoog in een kutflatje te moeten wonen met 2 kids en 30 graden.
Feitelijk weet ik er ook weinig van, maar ik heb wel het inleveringsvermogen om tot de conclusie te komen dat het verre van ideaal is.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat weet Rutte er nou van hoe is het om 6 hoog in een kutflatje te moeten wonen met 2 kids en 30 graden.
Waanzinquote:Op zondag 21 maart 2021 22:41 schreef zalkc het volgende:
Dat klopt. Vanaf april zou er ook een behoorlijke opschaling moeten zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:46 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Begin april heeft hij kennelijk gezegd.
Moeten ze nog steeds flink doorstampen.
https://www.rijksoverheid(...)e-jonge-8-maart-2021quote:Op zondag 21 maart 2021 22:55 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
Dat klopt. Vanaf april zou er ook een behoorlijke opschaling moeten zijn.
En vanaf half april wordt Janssen verwacht.
't Is wellicht verouderd (bericht van januari), maar: https://www.ad.nl/binnenl(...)aan-we-los~a683142c/
quote:En ook eerder is al meer mogelijk. En dat hangt samen met hoeveel mensen gevaccineerd zijn. Volgende week 2 miljoen. Begin april, hebben we ruim 3 miljoen prikken gezet. Begin mei zijn dat er 6,5 miljoen. Begin juni zijn dat er 11 miljoen. En begin juli zijn dat er 18 miljoen. Allemaal dankzij de tomeloze inzet van het RIVM, de GGD’en, de huisartsen, de ziekenhuizen en vele anderen.
Versoepeling naar half 10.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Zou D66 woensdag ook daadwerkelijk tegen de verlenging van de avondklok stemmen, of roepen ze alleen maar heel hard dat ze er vanaf willen om daarna toch te tekenen bij het kruisje?
quote:Op zondag 21 maart 2021 22:46 schreef chratnox het volgende:
[..]
De Jonge had tijdens de persco op 8 maart aangegeven dat hij dacht dat 1 april 3 miljoen vaccinaties gezet zouden zijn.
https://www.rijksoverheid(...)e-jonge-8-maart-2021quote:En ook eerder is al meer mogelijk. En dat hangt samen met hoeveel mensen gevaccineerd zijn. Volgende week 2 miljoen. Begin april, hebben we ruim 3 miljoen prikken gezet.
Zou een ander poppetje aan het roer van de partij direct tot een radicale koerswijziging leiden? Meh.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Zou D66 woensdag ook daadwerkelijk tegen de verlenging van de avondklok stemmen, of roepen ze alleen maar heel hard dat ze er vanaf willen om daarna toch te tekenen bij het kruisje?
Dat vind ik ook, maar als ze serieus er nu ze over denken in het kabinet denk ik dat het nog een hete lente wordt.quote:
Ga er maar van uit dat die gewoon netjes tekenen, om hun plekje in het nieuwe kabinet (dezelfde waarschijnlijk) zeker te stellen.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:54 schreef Janneke141 het volgende:
Laten we voor 't gemak dan even 7 april zeggen, of 10 april (einde van de week na pasen). Nog zo'n 2 en halve week voor een miljoen vaccins. Zie jij het gebeuren met het huidige tempo?quote:Op zondag 21 maart 2021 22:57 schreef DireStraits7 het volgende:
[..]
[..]
https://www.rijksoverheid(...)e-jonge-8-maart-2021
edit: je had het zelf ook al gevonden. Begin april, niet één april.
Het lijkt me ingewikkeld voor je geloofwaardigheid om een week lang te roepen dat de avondklok zo snel mogelijk beëindigd moet worden, en dan te stemmen vóór verlenging.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:57 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Zou een ander poppetje aan het roer van de partij direct tot een radicale koerswijziging leiden? Meh.
Nou ja, 7 april is nog altijd een week verder dan 1 april. In het huidige tempo scheelt dat al 200k vaccins.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laten we voor 't gemak dan even 7 april zeggen, of 10 april (einde van de week na pasen). Nog zo'n 2 en halve week voor een miljoen vaccins. Zie jij het gebeuren met het huidige tempo?
Met het huidige tempo niet natuurlijk, maar we lagen ook een week op halve kracht door dat AZ gelul, als ze nu gewoon volop gaan plannen en uitnodigen is het wel mogelijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 22:58 schreef chratnox het volgende:
[..]
Laten we voor 't gemak dan even 7 april zeggen, of 10 april (einde van de week na pasen). Nog zo'n 2 en halve week voor een miljoen vaccins. Zie jij het gebeuren met het huidige tempo?
Sleutelwoord is mogelijk, zolang de beoordeling is dat het niet mogelijk is zit je safe.quote:Op zondag 21 maart 2021 23:00 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Het lijkt me ingewikkeld voor je geloofwaardigheid om een week lang te roepen dat de avondklok zo snel mogelijk beëindigd moet worden, en dan te stemmen vóór verlenging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |