Ik woon alleen en heb dus nauwelijks afwasquote:
Heb hier nog wat stenen liggen. Zelfs nog over na Feyenoord - Emmenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:15 schreef Zipportal het volgende:
Een baksteen door jouw vaatwasser. @:fetx
Het is alweer een behoorlijk tijdje terug dat PSV een topwedstrijd won.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind dit geen leuke middag.
Al wist ik het van te voren al.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Heb hier nog wat stenen liggen. Zelfs nog over na Feyenoord - Emmen
Niet gewoon 1 keer per twee weken je afwas doen als vrijgezelquote:Op zondag 21 maart 2021 16:15 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik woon alleen en heb dus nauwelijks afwas
Zoveel moeite is het ook weer niet om een mes, bord, beker, glas en soms een pan af te wassen
Was je niet voornamelijk onverschillig na gister? Of was je nog echt een beetje kwaad?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Een centrum Senesi-Botteghin/Spajic is voor een snelle spits dan ook een speeltuinquote:Op zondag 21 maart 2021 16:16 schreef fetX het volgende:
Boadu heeft 2 goede potjes gespeeld dit seizoen.
Tegen Feyenoord.
Ik was érg teleurgesteld.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Was je niet voornamelijk onverschillig na gister? Of was je nog echt een beetje kwaad?
Dan is mijn servies en bestek allang opquote:Op zondag 21 maart 2021 16:16 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Niet gewoon 1 keer per twee weken je afwas doen als vrijgezel
Ik heb nog wel een cornervlag liggen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:15 schreef fetX het volgende:
[..]
Moeten ze toch zelf wetenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:17 schreef Caland het volgende:
Mensen die geen vaatwasser hebben neem ik niet serieus in het leven.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik heb nog wel een cornervlag liggen.
Gelukkig hebben we Fer die al die gevaarlijke aanvallen in de kiem weet te smorenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een centrum Senesi-Botteghin/Spajic is voor een snelle spits dan ook een speeltuin
Je zit wel echt maximaal in de negativiteit hequote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, AZ gaat dus 2e worden. Moeten we nog voor Ajax juichen in de bekerfinale ook, zeg.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Goed, AZ gaat dus 2e worden. Moeten we nog voor Ajax juichen in de bekerfinale ook, zeg.
NOOITquote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Moeten we nog voor Ajax juichen in de bekerfinale ook, zeg.
Ik zie al weken nauwelijks aanknopingspunten om te denken dat PSV dit varkentje wel even gaat wassen. Wel een relatief makkelijk programma wat er nog komt, misschien helpt dat.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Je zit wel echt maximaal in de negativiteit he
Al speelt AZ dit kalenderjaar wel prima
Richting de Brienenoord allen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV heeft nu alle toppers gehadquote:Op zondag 21 maart 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie al weken nauwelijks aanknopingspunten om te denken dat PSV dit varkentje wel even gaat wassen. Wel een relatief makkelijk programma wat er nog komt, misschien helpt dat.
AZ moet ook nog op bezoek bij Groningen en Ajax, kalm aan.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie al weken nauwelijks aanknopingspunten om te denken dat PSV dit varkentje wel even gaat wassen. Wel een relatief makkelijk programma wat er nog komt, misschien helpt dat.
AZ in de voorrondes CL...veel leuker. Hebben maar 2kansen nodig. Lekker manquote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Groningen is echt in topvorm ja.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:19 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
AZ moet ook nog op bezoek bij Groningen en Ajax, kalm aan.
Ik schoot gewoon in de lach toen ik het zag. Nu was ik ook nogal ehm van de planeet op dat moment maar ik kan mij er niet eens meer echt druk om maken dit jaar. Wat een hopeloos seizoen en ik mag niet eens naar het stadion om te brullen dat ze eens moeten werken voor hun kankergeld.quote:
Wat vond je van het interview met Kokcuquote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schoot gewoon in de lach toen ik het zag. Nu was ik ook nogal ehm van de planeet op dat moment maar ik kan mij er niet eens meer echt druk om maken dit jaar. Wat een hopeloos seizoen en ik mag niet eens naar het stadion om te brullen dat ze eens moeten werken voor hun kankergeld.
Ik hoopte vooral op geen playoffs, maar die kans is inmiddels erg groot.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik schoot gewoon in de lach toen ik het zag. Nu was ik ook nogal ehm van de planeet op dat moment maar ik kan mij er niet eens meer echt druk om maken dit jaar. Wat een hopeloos seizoen en ik mag niet eens naar het stadion om te brullen dat ze eens moeten werken voor hun kankergeld.
Ik denk niet dat Groningen zo naïef gaat opbouwen als gisteren met ook Matusiwa en Strand Larsen straks terug.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Groningen is echt in topvorm ja.
Ben bang van niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef Obiekulu het volgende:
[..]
Is Lyon-PSG vanavond ook ergens te zien?
Thuis tegen AZ, volgens mij. Vorig jaar.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:20 schreef maxi-mus het volgende:
PSV gaat voor het eerst sinds heul heul lang niet scoren.
Zoet hoort ook bij de top 6 keepers van Europa.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:21 schreef Bugno3 het volgende:
Welke user noemde hier Malen bij de top-5 spitsen van Europa? Ik vind daar iets van.
27-10-2019 PSV-AZ 0-4 (0-2)quote:Op zondag 21 maart 2021 16:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Thuis tegen AZ, volgens mij. Vorig jaar.
En dan nog NAC in de beker (lol)
Daarna nog de oorwassing tegen Sporting CP en de bekernederlaag tegen NAC.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:23 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
27-10-2019 PSV-AZ 0-4 (0-2)
Toch al een tijdje geleden.
Dit komt als Feyenoordfan dit weekend niet heel sterk overquote:Op zondag 21 maart 2021 16:24 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!
OP NAAR HET PSV TOPIC!!!!!!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
PSV heeft wel een vrij makkelijk programma in het laatste blok.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
Hoiquote:Op zondag 21 maart 2021 16:21 schreef Bugno3 het volgende:
Welke user noemde hier Malen in potentie bij de top-5 spitsen van Europa? Ik vind daar iets van.
Je speelt zelf gelijk tegen een gehandicapt Emmen die onderaan staat, debiel.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:24 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Want? Je gunt het Vitesse niet? Je moet gewoon hopen dat Feyenoord 5e word. Die zijn momenteel her minste van de top 5.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:24 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hansie, dan kan PSV nog EL pakkenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:24 schreef yats het volgende:
[..]
Want? Je gunt het Vitesse niet? Je moet gewoon hopen dat Feyenoord 5e word. Die zijn momenteel her minste van de top 5.
Waar?..die is er niet, muhahahaquote:Op zondag 21 maart 2021 16:24 schreef onlogisch het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je speelt zelf gelijk tegen een gehandicapt Emmen die onderaan staat, debiel.
Gefeliciteerd gozer! Ik gun het dat jullie nu 15e staan ipv VVV. Dat is het enige positieve van vandaag.quote:
Weer op weg om de Amsterdamse kruisjes aan de lijst toe te voegen?quote:
koekoekquote:Op zondag 21 maart 2021 16:24 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Je speelt zelf gelijk tegen een gehandicapt Emmen die onderaan staat, debiel.
Dit PSV moet je niet in de EL willen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:25 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hansie, dan kan PSV nog EL pakken
Als AZ al tweede wordt
Hij leeft al zeven jaar onder het juk van de teksten van Pelle. Laat hem met rust.quote:
Ik heb het gevoel dat het niet zo goed gaat met Hermanquote:
Moest wel lachen om het feit dat zijn vrouw naar boven vlucht als hij hyperventilerend thuiskomt na een dagje op teevee.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:27 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Hij leeft al zeven jaar onder het juk van de teksten van Pelle. Laat hem met rust.
fijnquote:Op zondag 21 maart 2021 16:25 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ook voor mensen als jij is er een plekje binnen de samenleving.
Niet echt meegekregen. Ik heb sowieso een beetje gemist wat er gisteren is gebeurd en ik weet niet of ik het mee hoef te krijgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:21 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat vond je van het interview met Kokcu
Zeker, ze creëren geen kansen maar zijn doeltreffend. CL waardigquote:Op zondag 21 maart 2021 16:27 schreef yats het volgende:
[..]
Dit PSV moet je niet in de EL willen.
Ik hoop dat AZ 2e word overigens. Die verdienen het het meest.
Het interview met Kokcu heeft wel een zekere historische waardequote:Op zondag 21 maart 2021 16:29 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Niet echt meegekregen. Ik heb sowieso een beetje gemist wat er gisteren is gebeurd en ik weet niet of ik het mee hoef te krijgen.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:29 schreef hanns het volgende:
[..]
Zeker, ze creëren geen kansen maar zijn doeltreffend.
Wat kinderachtigquote:Op zondag 21 maart 2021 16:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij heeft hem verwijderd.
(vermoedelijk vanwege SPV)
Dank!!quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef AFCNiels het volgende:
[ afbeelding ]
@:Dagobert_Duck en @:Lavenderr ook gefeliciteerd.
Voor @Caland komt dit totaal niet als een verrassing.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Meer tegentreffers dan reddingen
Vitesse speelt het gewoon tactisch. Willem 2 is na Utrecht de club waar we het vaakst van winnen. Vitesse wil ze daarom gewoon graag in de eredivisie houdenquote:
Je hebt kenners en je hebt kenners.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:31 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Voor @:Caland komt dit totaal niet als een verrassing.
Hij kijkt als een dolle stier in Pamplona en komt dan vervolgens altijd met een heel redelijk verhaal.quote:
Ik was in de E6 ook dolblij toen we met 1-14 hadden verloren van de koploper en ik de enige goal maakte.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Het interview met Kokcu heeft wel een zekere historische waarde
De samenvatting is dat hij wel een prima wedstrijd speelde en heel veel zin had om met Turkije te spelen
Had toen ook al zware jukbeenderen.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel bijzonder dat Koeman als kind al de kop had van een 58-jarige.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:35 schreef Caland het volgende:
[ afbeelding ]
Toch wel bijzonder dat Koeman als kind al de kop had van een 58-jarige.
Nee, voor het povere spel van PSV en het feit dat het bij AZ wél draait.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:29 schreef El-Stinho het volgende:
[ afbeelding ]
Waar dekt @:Mexicanobakker zich precies voor in? Utrecht?
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:43 schreef Caland het volgende:
[..]
Oja dat stuk moet ik nog lezen. Meteen maar even doen
Met zo'n foute @ wordt het natuurlijk nooit wat.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef AFCNiels het volgende: [ afbeelding ] @:Dagobert_Duck en @:Lavenderr ook gefeliciteerd.
oepsquote:Op zondag 21 maart 2021 16:46 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Met zo'n foute @ wordt het natuurlijk nooit wat.
Noem jij je onderrug ook bovenbil?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:52 schreef Tagliano het volgende:
@:mexicanobakker Aad heeft gesproken
[ twitter ]
Nu kunnen ze de laatste wedstrijden wel schrappen, toch leuk geprobeerd door AZ.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
Ik zal dit eens testen en peilen wat de reacties zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 16:53 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Noem jij je onderrug ook bovenbil?
Mijn grote teen duimteen noemen bevalt mij goed in ieder gevalquote:Op zondag 21 maart 2021 16:56 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zal dit eens testen en peilen wat de reacties zijn
Buiten Ajax-AZ is het verschil tussen beide programma's ook niet zo enorm groot..quote:Op zondag 21 maart 2021 16:52 schreef Tagliano het volgende:
[ twitter ]
En het is niet dat Ajax steeds maar makkelijk wint van AZ laatste jaren, maar soit.quote:Op zondag 21 maart 2021 17:00 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Buiten Ajax-AZ is het verschil tussen beide programma's ook niet zo enorm groot..
dit jaar al 2 keer gewonnen dat scheeltquote:Op zondag 21 maart 2021 17:44 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En het is niet dat Ajax steeds maar makkelijk wint van AZ laatste jaren, maar soit.
Is een verklaring voor de afwerking bij PSV als de coach niet snapt wat een doelpunt inhoudt.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:29 schreef maxi-mus het volgende:
Schmidt: ‘AZ heeft in twee duels geen kans gehad, maar wel vijf keer gescoord’
[ afbeelding ]
Toch geen corona uitbraakje dat bij Timber begon hoop ikquote:
Broertje is ook al 3 potten afwezig.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Toch geen corona uitbraakje dat bij Timber begon hoop ik
https://t.co/RH4LHi7uOwquote:Op zondag 21 maart 2021 18:47 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Broertje is ook al 3 potten afwezig.
Verdorie. Nou ja gelukkig hoeven we volgende week niet te voetbalen.quote:Op zondag 21 maart 2021 18:48 schreef Tagliano het volgende:
[..]
https://t.co/RH4LHi7uOw
Hier de bevestiging
Hij heeft wel een aardige trainer voor Ado op het oog.quote:
Heb je daadwerkelijk gekeken? Dit ging mij echt te verrrquote:Op zondag 21 maart 2021 18:47 schreef Tagliano het volgende:
Fraser vond het positiespel wel aardig
Ik heb negentig minuten razende apenaids gezien
Klassieker toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 18:49 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Verdorie. Nou ja gelukkig hoeven we volgende week niet te voetbalen.
Nou ik heb alleen het geluid aan gehad eigenlijkquote:Op zondag 21 maart 2021 18:50 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Heb je daadwerkelijk gekeken? Dit ging mij echt te verrr
https://www.telegraaf.nl/(...)ller-heeft-nu-coronaquote:Op zondag 21 maart 2021 18:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Klassieker toch?
Maar scheelt nogal ja, je zou ze zelfs een weekje in quarantaine kunnen zetten als het echt problematisch is
VI meldde het net ook jaquote:Op zondag 21 maart 2021 18:51 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
https://www.telegraaf.nl/(...)ller-heeft-nu-corona
Timbers dus ook zeker. Bij Jong Ajax misten ook wel wat mensen dus het zal wel heersen.
quote:Op zondag 21 maart 2021 18:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Hij heeft wel een aardige trainer voor Ado op het oog.
[ twitter ]
De eredivisie, PSV gaat voor het kampioenschap vanwege het CL geld. Het zou werkelijke fantastisch zijn als ze de CL en vCL niet halen, dat zou het verschil met Ajax dan weer iets vergroten. Kijk echte geldzorgen heeft PSV natuurlijk niet, want als het kritisch wordt zal de gemeente Eindhoven met belastinggeld de club wel weer uit het moeilijke vaarwater halen. Overigens is dat net zo gênant als de oproep van Feyenoord om de supporters te laten afzien van restitutie, maar dat even ter zijde.quote:
Niet gelezenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De eredivisie, PSV gaat voor het kampioenschap vanwege het CL geld. Het zou werkelijke fantastisch zijn als ze de CL en vCL niet halen, dat zou het verschil met Ajax dan weer iets vergroten. Kijk echte geldzorgen heeft PSV natuurlijk niet, want als het kritisch wordt zal de gemeente Eindhoven met belastinggeld de club wel weer uit het moeilijke vaarwater halen. Overigens is dat net zo gênant als de oproep van Feyenoord om de supporters te laten afzien van restitutie, maar dat even ter zijde.
Het is voor PSV natuurlijk wel een domper omdat ze dus met de beste selectie van de eredivisie waarschijnlijk geen kampioen gaan worden. Hierbij moet de oorzaak toch echt worden gezocht bij Roger Schmidt, deze man haalt gewoon niet het maximale uit de selectie. Los van het feit dat zijn basisopstelling en wissels op z'n zachts gezegd discutabel zijn, weet hij ook onvoldoende spelers te bereiken. Behalve de Ihattaren-soap, is Malen ook veel teveel met zichzelf bezig en zijn concurrentiestrijdje met Zahavi dan dat hij probeert de ploeg aan een overwinning te helpen. Maar goed, het komt ons natuurlijk wel goed uit, want het lijkt er nu toch echt op dat we het kampioenschap gaan pakken en daar had ik aan het begin van het seizoen, met onze uitermate matige defensie, toch echt niet op gerekend.
En terecht.quote:
Niet gelezenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
De eredivisie, PSV gaat voor het kampioenschap vanwege het CL geld. Het zou werkelijke fantastisch zijn als ze de CL en vCL niet halen, dat zou het verschil met Ajax dan weer iets vergroten. Kijk echte geldzorgen heeft PSV natuurlijk niet, want als het kritisch wordt zal de gemeente Eindhoven met belastinggeld de club wel weer uit het moeilijke vaarwater halen. Overigens is dat net zo gênant als de oproep van Feyenoord om de supporters te laten afzien van restitutie, maar dat even ter zijde.
Het is voor PSV natuurlijk wel een domper omdat ze dus met de beste selectie van de eredivisie waarschijnlijk geen kampioen gaan worden. Hierbij moet de oorzaak toch echt worden gezocht bij Roger Schmidt, deze man haalt gewoon niet het maximale uit de selectie. Los van het feit dat zijn basisopstelling en wissels op z'n zachts gezegd discutabel zijn, weet hij ook onvoldoende spelers te bereiken. Behalve de Ihattaren-soap, is Malen ook veel teveel met zichzelf bezig en zijn concurrentiestrijdje met Zahavi dan dat hij probeert de ploeg aan een overwinning te helpen. Maar goed, het komt ons natuurlijk wel goed uit, want het lijkt er nu toch echt op dat we het kampioenschap gaan pakken en daar had ik aan het begin van het seizoen, met onze uitermate matige defensie, toch echt niet op gerekend.
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Stop maar.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Ajax vanavond alweer Europa League, aangezien Haller op het wedstrijdformulier ontbreekt?
Die hep corona.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Speelt Ajax vanavond alweer Europa League, aangezien Haller op het wedstrijdformulier ontbreekt?
quote:Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:
Haller doet het om jou te pesten.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik had Haller als aanvoerder in mijn scoritoteam
Ik ben woedend
Hallo Kees Kwakman.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:43 schreef Caland het volgende:
Ik had Haller als aanvoerder in mijn scoritoteam
Ik ben woedend
quote:
Aldus dokter maxi-mus.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:28 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Hij liep wel wat moeizaam op de beelden van vliegtuig etc dus ik denk een (lichte) blessure.
Ik ga dit niet liken. En ik like érg veel.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik doe graag alsof.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent ook echt van alle markten thuis he
Maxi stemt zelfs zonder mondkapje als corona ontkennerquote:Op zondag 21 maart 2021 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jij bent ook echt van alle markten thuis he
Deze bot mag wel iets meer variatie opnemen in het repertoire.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:08 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Indekken FC wel dit.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Deze bot mag wel iets meer variatie opnemen in het repertoire.
Meer zware drankverslaving.quote:
Vind je? Ik vind hem juist bloednerveus en ongemakkelijk overkomenquote:Op zondag 21 maart 2021 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
Wolter Kroes met z'n irritant gezellige hoofd.
Doe je goed, ik zet er nu ook een.quote:
Gisterochtend werd ik wakker waarbij dat nummer vrij hard werd gedraaid een paar appartementen verderopquote:Op zondag 21 maart 2021 19:55 schreef El-Stinho het volgende:
Wolter Kroes met z'n irritant gezellige hoofd.
O wacht, je bedoelde Markiequote:
Noujaquote:Op zondag 21 maart 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Antony is zijn tijd goed aan het besteden.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Blokjes kaas en worst roept het in me op.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:55 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Vind je? Ik vind hem juist bloednerveus en ongemakkelijk overkomen
Het was ook niet sarcastisch hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nouja
Ik vind je hiervoor inzetten wel een zinvollere zaak dan rechtsbuiten staan tegen ADO thuis
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Blokjes kaas en worst roept het in me op.
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op naar een monsterscore!Oke Mexicanobakker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit wordt gewoon een simpele overwinning.
Met of zonder saus?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Voorspelde jij ook geen vier goals verschil voor Feyenoord trouwens?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:01 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Oke Mexicanobakker.
Dit wordt gewoon een simpele overwinning.
Nee dat was iemand anders. Ik zei wel dat ik ook dacht dat het een simpele overwinning zou worden.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:01 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Voorspelde jij ook geen vier goals verschil voor Feyenoord trouwens?
Dit geheel terzijde
Was/is dat geen racistische benaming geworden?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Hebben jullie vandaag ook meegedaan aan de dag van de afhaalchinees? #dtv
Er is ook overal een dag voor tegenwoordig. Jij wel?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Op twitter niet in ieder geval.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was/is dat geen racistische benaming geworden?
Nee vorige week al gedaan en daar eten we vaak ook 2 dagen van dus dan werd het wat teveel. Maar ik ben wel groot liefhebber.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:06 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Er is ook overal een dag voor tegenwoordig. Jij wel?
Wist niet dat ie zo begaan was met Tadic.quote:Op zondag 21 maart 2021 19:59 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Antony is zijn tijd goed aan het besteden.
@Buitendam is dit wel een like waard?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:08 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wist niet dat ie zo begaan was met Tadic.
Ben je van de bami of nasi?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:07 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Op twitter niet in ieder geval.
[..]
Nee vorige week al gedaan en daar eten we vaak ook 2 dagen van dus dan werd het wat teveel. Maar ik ben wel groot liefhebber.
quote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef JR-Style-93 het volgende:
Op naar een monsterscore!Zoiets denk ik ook, alleen niet moeizaam.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 8 augustus 2012 08:47 schreef onlogisch het volgende:
Over 2 jaar stopt Xavi bij Barça, dan kan ie mooi voor 25 of 30 miljoen daar naar toe 8-)
Mag hij Messi bedienen :D
Ik heb het niet zo op City Wokquote:Op zondag 21 maart 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Klaassen lijkt tot nog toe bij ADO mee te spelen om het eerlijk te houden.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:09 schreef Tagliano het volgende:
Blind kan echt met iedere bal een linie overslaan
ADO heeft zeer goed gescout
Eerder een bamischijf.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:00 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Is ie al, we kunnen wat anders kijken dus.quote:
Ziet wel goed in welke ruimte hij moet zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 20:11 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Klaassen lijkt tot nog toe bij ADO mee te spelen om het eerlijk te houden.
Dat deed ik (deels) al, Anish Giri is zijn winst aan het verneuken.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Is ie al, we kunnen wat anders kijken dus.
Twee zakken friet met drie frikandellenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wat is je lievelingseten om af te halen?
Jij kijkt schaken? Geen waardeoordeel verder maar ik probeer mij het kijkplezier in te denken.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:12 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat deed ik (deels) al, Anish Giri is zijn winst aan het verneuken.
Ja het wordt wel helder uitgelegd door mensen die zelf op hoog niveau schaken en het duidelijk uitleggen dus dan is het best leuk. En dit is rapid dus max 15 minuten tijd pp.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Jij kijkt schaken? Geen waardeoordeel verder maar ik probeer mij het kijkplezier in te denken.
Ik had gisteren afhaalvietnamees, telt dat ook?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:05 schreef maxi-mus het volgende:
Dat keur ik goed. Was het lekker?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had gisteren afhaalvietnamees, telt dat ook?
Enkel als je je verjaardag ook een dag te vroeg viertquote:Op zondag 21 maart 2021 20:17 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik had gisteren afhaalvietnamees, telt dat ook?
Ah ja dat klinkt nog leerzaam en vernieuwend en zeker interessanter dan een Heracles - spartaquote:Op zondag 21 maart 2021 20:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja het wordt wel helder uitgelegd door mensen die zelf op hoog niveau schaken en het duidelijk uitleggen dus dan is het best leuk. En dit is rapid dus max 15 minuten tijd pp.
Ik ben verder niet zo avontuurlijk eigenlijk, heb het liefst gewoon Chinees. (lol)quote:
Ajacied hè, de Joodse rustdag is op zaterdag.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:18 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Enkel als je je verjaardag ook een dag te vroeg viert
Ook geen shoarma of kebab?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben verder niet zo avontuurlijk eigenlijk, heb het liefst gewoon Chinees. (lol)
Die van jou?
Nu kun je een nare post van LR verwachtenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoop dat ze doorgaan en ADO kaput maken.
Dat heb je met een Ajax wat momenteel meerdere klasses beter is dan de rest van de competitie. Tegenstanders proberen geeneens meer over de eigen helft te komen.quote:
Thai (zo lang het niet te scherp is).quote:Op zondag 21 maart 2021 20:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik ben verder niet zo avontuurlijk eigenlijk, heb het liefst gewoon Chinees. (lol)
Die van jou?
Zeker tegen die ADO. Feitelijk kun je het Ajax nog best moeilijk maken als je de boel goed dicht houdt en effectief countert, maar als je Ajax baas een minuut of 10 al een gratis goal geeft, dan gaat het niet veel worden.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je met een Ajax wat momenteel meerdere klasses beter is dan de rest van de competitie. Tegenstanders proberen geeneens meer over de eigen helft te komen.
Proberen wel, kunnen daarentegen.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je met een Ajax wat momenteel meerdere klasses beter is dan de rest van de competitie. Tegenstanders proberen geeneens meer over de eigen helft te komen.
Nee hoor dit is tijdens een wedstrijd en verder blijft de diep gegronde haat jegens ADO op eigenlijk heel dit forum mij gewoon verbazen. Niks meer en niks minder.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nu kun je een nare post van LR verwachten
Dat was ook wel ietwat onnodig.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:29 schreef Littlerabbit het volgende:
Je zal maar PSV zijn en punten tegen ADO verspelen
Inmiddels niet meer zolang je malen blijft opstellen in deze rol.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat was ook wel ietwat onnodig.
Dit voelt echt als een trainingspotje.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Dit wordt ook echt nauwelijks meer gevierd
De geluidsman heeft ook maar besloten het publiek niet meer te laten juichen
Die podcast 2x geluisterd maar ik vind die anco maar matig.quote:Op zondag 21 maart 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Heeft onze grote vriend Arco/Arno nu niet zijn grillburger goed
Als niet-fan was ik nu weggeschakeld jaquote:Op zondag 21 maart 2021 20:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit voelt echt als een trainingspotje.
Edson Álvarez maakt zijn eerste goal, er komt een keeperswissel aan en Ajax wint met 4-0 via twee strafschoppen van Du¨an Tadić!quote:Op zondag 21 maart 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Was wel zoiets jaquote:Op zondag 21 maart 2021 20:32 schreef Tagliano het volgende:
Wel een geinige vent vind ikquote:Op zondag 21 maart 2021 20:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Die podcast 2x geluisterd maar ik vind die anco maar matig.
Ik blijf hangen tot Lubach, heb ook geen zin in gil-Lindaquote:Op zondag 21 maart 2021 20:34 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als niet-fan was ik nu weggeschakeld ja
Je hebt nog kans dat dit een recordje wordt, dat zou nog reden zijn te kunnen kijken
Dan kan die grillburger dus al niet meer lukkenquote:Op zondag 21 maart 2021 20:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Edson Álvarez maakt zijn eerste goal, er komt een keeperswissel aan en Ajax wint met 4-0 via twee strafschoppen van Du¨an Tadić!
Ik vind anoniem kansloos indekken op een forum al vermoeiend laat staan als het een volwassen man is die er volledig achterstaatquote:
Ze willen niet het record van VVV overnemen.quote:
Blind speelt al op het middenveld in plaats van in de verdediging, willen ze nu dat hij in de aanval gaat staan?quote:Op zondag 21 maart 2021 20:41 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Met zijn drieën een doeltrap nemen en deze uiteindelijk blind naar voren trappen
En dezelfde ruststandquote:Op zondag 21 maart 2021 20:44 schreef Tagliano het volgende:
Overigens had VVV uit dezelfde commentator
Tot zover dit volstrekt nutteloze feitje
Erg jammerquote:Op zondag 21 maart 2021 20:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Jammer dat Kramer er niet is voor een domme rode kaart.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |