Ja, maar hij mag hem af en toe ook wel eens breed leggen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een leuk pielertje.
Ik vond het lief van je dat je het voor hem opnam maar dit is onmogelijk meer te verdedigenquote:
Ja ik laat hem nu ook weer vallen als een baksteen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond het lief van je dat je het voor hem opnam maar dit is onmogelijk meer te verdedigen
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
krijg toch de tering en de tyfus erbij en stik in je koekje.
Ik heb hier smakelijk om gelachenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
User @:scrummie maakt het alleen maar erger
Leuk om te zien
Dit verdient wel een like.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar moet ik me precies uitredden?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Onmogelijk om je daar nog uit te redden inderdaad.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, Noa Lang hep een rooie kaart gekregen.
Dat is altijd terecht. Ik vraag me bij hem altijd af wat hij zou zijn geworden als hij geen voetballer was.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk altijd wat video's van Inna als ik frustratie voel.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat domquote:Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik vergat even dat er een verschrikkelijk interlandweekend aan kwam.
Wie is Inna?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wat video's van Inna als ik frustratie voel.
Voor z'n accent?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe slecht is je motoriek?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is Inna?
Ik ben muziek aan het luisteren zodat ik weer een leuke auto muziek playlist heb.
Das veelzeggend.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:22 schreef Tagliano het volgende:
Scrummie hapt wel wat makkelijker dan yats denk ik
Sowieso wat bijzonder om iemand te mentionen en te quoten tegelijkertijd maar dit geheel terzijdequote:Op zondag 21 maart 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie richt zijn pijlen nu op de nietsvermoedende @:tong80
Dat heet de afleidingsmethode.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie richt zijn pijlen nu op de nietsvermoedende @:tong80
Het was meer hoe (onnodig) snel je uit de bocht vloog.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het de moeite was om in te schakelen maar als zelfs ik gespreksonderwerp ben hier moet het wel erg kansloos zijn.
(er is rust, ik weet het, volgende week interland voetbal, ik weet het)
Het was best een leuke 1e helft.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het de moeite was om in te schakelen maar als zelfs ik gespreksonderwerp ben hier moet het wel erg kansloos zijn.
(er is rust, ik weet het, volgende week interland voetbal, ik weet het)
Hij blijft uniek. Heel die tong80quote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso wat bijzonder om iemand te mentionen en te quoten tegelijkertijd maar dit geheel terzijde
Ben jij meer een Pepsiman of uberhaupt niet van de frisdrankquote:Op zondag 21 maart 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Coca Cola drinken neem ik absoluut niet serieus
Ik ben niet van de frisdrank.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ben jij meer een Pepsiman of uberhaupt niet van de frisdrank
Weet je wat lekker isquote:Op zondag 21 maart 2021 15:29 schreef GGMM het volgende:
Mensen die Coca Cola drinken neem ik absoluut niet serieus
Gezellig! Een korte samenvatting van de 1e helft: PSV mist een hoop kansen, AZ scoort wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:31 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dank je wel maxi-mus.
Ik schakel zo in.
Voor de lijn gekopt ja, dus zeker terecht.quote:
2de helft PSV mist nog meer kansen, AZ wint:)quote:Op zondag 21 maart 2021 15:31 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gezellig! Een korte samenvatting van de 1e helft: PSV mist een hoop kansen, AZ scoort wel.
Smerig varkenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:31 schreef Bluedisplay het volgende:
[..]
Weet je wat lekker is
Coca cola vanille
Helaas niet onze trainer.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:33 schreef maxi-mus het volgende:
Ik had Madueke er in gezet maar wie ben ik.
Dat kan hoor, dikke big.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik vind frisdrank lekkerder dan een 'gewoon' biertje.
Je typt met 1 hand?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
Op dit moment drink ik overigens een kopje thee
Ik vind af en toe een blikje Dr Pepper wel lekkerquote:Op zondag 21 maart 2021 15:32 schreef Tagliano het volgende:
Ik vind heel af en toe frisdrank wel lekker
Maar dat is dusdanig weinig dat ik eens in de zoveel maanden eens een paar blikjes koop
Gelukkig word je geen vetklep van bier inderdaad.quote:
Weet je nog dat dit soort posts verboden waren onder je dictatorschap?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je nog dat dit soort posts verboden waren onder je dictatorschap?
Dank voor je voorspelbaarheidquote:Op zondag 21 maart 2021 15:17 schreef Tagliano het volgende:
Scrummie komt er nu achter dat hij een beetje een domme opmerking geplaatst heeft
Vaak gaat hij dan een beetje om zich heen slaan
We houden het in de gaten
Voor jou niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik drink meestal gewoon water
Gezond en lekker, wat wil je nog meer!
Goed zo..water met hooguit een smaakje is de godendrankquote:Op zondag 21 maart 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
Warm?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:36 schreef GGMM het volgende:
Ik ook.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:35 schreef Tagliano het volgende:
Water met een smaakje is hetzelfde als koude thee.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:37 schreef hanns het volgende:
[..]
Goed zo..water met hooguit een smaakje is de godendrank
Is er wat gaande in het Feyenoord topic?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland is erg trots dat hij een alcoholistische boomer zijn spelfouten heeft gevonden
Herman is een bekende columnist, wist je dat al?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef maxi-mus het volgende:
@:caland is erg trots dat hij een alcoholistische boomer zijn spelfouten heeft gevonden
Het is daar op dit moment geen warm bad.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef Coco het volgende:
[..]
Is er wat gaande in het Feyenoord topic?
Die pagina in de VI sla ik altijd over.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:39 schreef Caland het volgende:
[..]
Herman is een bekende columnist, wist je dat al?
Woke airup hipster gespot.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:40 schreef Zorro het volgende:
Wat een moeilijk gedoe.
Alles is water.
Ik neem water, doe er een scheutje colaextract in, bubbels uit de sodastream en het is ineens cola.
Nou, veel meer dan water is het niet hoor.
Feyenoord is momenteel dan ook geen warm badquote:Op zondag 21 maart 2021 15:40 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Het is daar op dit moment geen warm bad.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:36 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Weet je nog dat dit soort posts verboden waren onder je dictatorschap?
Nee, in de strot geduwd met een kerstpakketquote:
Niet helemaal geslaagd dit.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
Jordy Clasie komt erin
Ik gok erop dat dat een succes wordt
Leuk, krijgen we dit soort grapjes elke week, na Promes, Onana en Haller.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:41 schreef GGMM het volgende:
Jordy Clasie komt erin
Ik gok erop dat dat een succes wordt
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:41 schreef Tagliano het volgende:
Je kunt je toch haast niet voorstellen dat PSV helemaal niet scoort vandaag
Daar ben jij niet van hé?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Leuk, krijgen we dit soort grapjes elke week, na Promes, Onana en Haller.
Messcherpquote:Op zondag 21 maart 2021 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, totaal niet! Het steekt mij dat je dit zegt.quote:
Volgende week nietquote:Op zondag 21 maart 2021 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Als je Vertessen heel snel uitspreekt, speelt hij ineens voor een andere club.quote:
Je zou bijna denken dat Clasie iets voor ajax is.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Een blessure voor Malen zou een opsteker voor Promes zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nee, totaal niet! Het steekt mij dat je dit zegt.
Jawel hoor, die zijn straks weer helemaal leeggespeeld.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:41 schreef Tagliano het volgende:
Je kunt je toch haast niet voorstellen dat PSV helemaal niet scoort vandaag
Neejoh, die kan makkelijk mee bij Barcelona oidquote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Is dat niet een speler voor ons?
Meer voor Ajax.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dat denk ik al vanaf minuut 5quote:
Ik zie dat Tannane ook weer gefrustreerd was?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef yats het volgende:
Willem 2 is nog geen enkele keer de middenlijn over geweest in de 2e helft.
Saaie wedstrijd dit
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1 dus.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef yats het volgende:
Saaie wedstrijd dit
De Xavi van AZ.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij jullie telkens mis tegen de mindere goden?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef yats het volgende:
Saaie wedstrijd dit
Bereid je nou maar voor op de plee offs.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:45 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Tijd voor de meer dan verdiende 0-1 dus.
Slimme overreding van hem maar wel terecht geel. Hij haalde een counter van 4 tegen 3 eruit.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie dat Tannane ook weer gefrustreerd was?
Het ontmaskeren van @onlogisch toen was één van @Scrummie zijn sterkere momenten.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Neejoh, die kan makkelijk mee bij Barcelona oid
Playoffs bestaan nog steeds niet voor mij.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bereid je nou maar voor op de plee offs.
Een counter op eigen helft?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
Slimme overreding van hem maar wel terecht geel. Hij haalde een counter van 4 tegen 3 eruit.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:44 schreef yats het volgende:
Saaie wedstrijd dit
Omdat we geen topclub zijn die op zo'n moment een lullige penalty mee krijgen...quote:Op zondag 21 maart 2021 15:45 schreef MC-Morgan het volgende:
[..]
Waarom gaat het bij jullie telkens mis tegen de mindere goden?
Op de helft van Willem II dan? Anders snap ik het niet meer.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:46 schreef yats het volgende:
[..]
Slimme overreding van hem maar wel terecht geel. Hij haalde een counter van 4 tegen 3 eruit.
Je gaat dus voor plek 8 of lager?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:46 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Playoffs bestaan nog steeds niet voor mij.
Ja, was nog net op de helft van Willem 2. Vlak tegen de middenlijn aan terwijl Vitesse vol op de aanval speelde.quote:
Daar heb ik eigenlijk best wel zin inquote:Op zondag 21 maart 2021 15:45 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Bereid je nou maar voor op de plee offs.
Een club als Emmen krijgt er dan wel zo een. Verschil tussen Emmen en Vitesse.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:47 schreef yats het volgende:
[..]
Omdat we geen topclub zijn die op zo'n moment een lullige penalty mee krijgen...
Vitesse kan ook op een puntje komenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is op, net als vorige week.
Dat wordt weer een jaar Europa League (aangenomen dat Ajax gewoon de beker wint)
Nee die winnen we niet, jullie spelen maar lekker in de conferense liek.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSV is op, net als vorige week.
Dat wordt weer een jaar Europa League (aangenomen dat Ajax gewoon de beker wint)
Wat heeft dit met de Eredivisie te maken?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
1 like
[ twitter ]
19 likes
@:ggmm
Oei, ik proef hier enige afgunst.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:49 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wat heeft dit met de Eredivisie te maken?
Voor een keer is het best leuk. Voor mij hoeft het niet, maar wij spelen ze dan ook elk jaar...quote:Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar heb ik eigenlijk best wel zin in
Emmen heeft natuurlijk wel meer supportersquote:Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Een club als Emmen krijgt er dan wel zo een. Verschil tussen Emmen en Vitesse.
In een volle kuip had Blom hem nooit gegeven.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:48 schreef fetX het volgende:
[..]
Een club als Emmen krijgt er dan wel zo een. Verschil tussen Emmen en Vitesse.
Laatste tijd best vaak toch?quote:
Als eentje het had gedaan dan Blom welquote:Op zondag 21 maart 2021 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
In een volle kuip had Blom hem nooit gegeven.
Ja Mijnans heeft een terugvalletje, erg jammer. (niet voor Burger maar dat vind ik wel een leuk talent)quote:Op zondag 21 maart 2021 15:51 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Laatste tijd best vaak toch?
Niet dat ie ook maar iets laat zien verder volgens mij, maar hij speelt in elk geval wel.
Blom juist wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:50 schreef yats het volgende:
[..]
In een volle kuip had Blom hem nooit gegeven.
Nee, volgende wequote:Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor Schmidt om zijn beste spelers er af te halen inderdaad, PSV moet over 2 weken alweer een wedstrijd spelen.
Toch wel vreemd om je keeper te wisselen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Tijd voor Schmidt om zijn beste spelers er af te halen inderdaad, PSV moet over 2 weken alweer een wedstrijd spelen.
Volgende week interlandweekend.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Aangezien hij Rosario altijd goed vindt lijkt me dat een prima idee.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef maxi-mus het volgende:
Waarom leg je de grap van @maxi-mus uit? Hij was duidelijk zat hoorquote:Op zondag 21 maart 2021 15:53 schreef fetX het volgende:
[..]
Volgende week interlandweekend.
@:scrummie
Eens.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
Tijd voor een momentje van opwinding.
Dit is hem net niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Ik pak er wat foto’s van je moeder bij.
Dit is heel pijnlijk.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:47 schreef Caland het volgende:
[ twitter ]
1 like
[ twitter ]
19 likes
@:ggmm
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:54 schreef fetX het volgende:
[..]
Eens.
Ik pak er wat foto’s van je moeder bij.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:52 schreef hanns het volgende:
[..]
Eerst 2-0 worden. Ezels stotten zich altijd 2x
Ik zie ze een 2-0 voorsprong niet weggeven hoor.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:55 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja als er één team is die een voorsprong goed weet vast te houden is het AZ wel!
Ze stonden 4-0 voor tegen Sparta.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zie ze een 2-0 voorsprong niet weggeven hoor.
Het nieuwe AZ.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
PSV en topwedstrijden blijft een leuke rubriek.
Ik schiet altijd in de lach als ik hem weer langs zie komen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:57 schreef Tagliano het volgende:
Dit begon allemaal wel met een hilarische blunder van Nick "if you can't beat them, join them" Viergever
Misschien is Rosario in dit soort wedstrijden gewoon niet goed genoeg.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef maxi-mus het volgende:
PSV en topwedstrijden blijft een leuke rubriek.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is Rosario niet goed
Ook tegen Emmen betwijfel ik zijn meerwaardequote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Misschien is Rosario in dit soort wedstrijden gewoon niet goed genoeg.
AZ moet er nog twee maken om al 2e te staan vandaag toch?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef Tagliano het volgende:
Nou, nu nog Vitesse even eentje erin en we hebben een leuke strijd voor plekje twee
Ajax won van PSV in de beker Hans.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Ik snap eigenlijk niet hoe Ajax niet van dit PSV heeft kunnen winnen
Dat lukte zelfs Feyenoord
Ze laden zich altijd extra op tegen Ajax he, wedstrijd van het jaar etc etcquote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Klopt, dan meer goals mee dan PSV.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ moet er nog twee maken om al 2e te staan vandaag toch?
Maar dat is zijn niveau.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ook tegen Emmen betwijfel ik zijn meerwaarde
Leuke speler voor Vitesse, ik zou hem ruilen tegen Bazoer +5 miljoen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Geloof het wel jaquote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
AZ moet er nog twee maken om al 2e te staan vandaag toch?
Dat lijkt me logisch.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Conferentie liekquote:Op zondag 21 maart 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke competitie neemt PSV eigenlijk wel serieus?
Die wedstrijden van ons tegen PSV kan je inmiddels schriftelijk afdoen. Al jaren lang dezelfde uitslagequote:Op zondag 21 maart 2021 15:59 schreef Caland het volgende:
Misschien zijn twee backs die beide constant tegelijk bij de cornervlag staan ook niet zo handig.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Derrick Luckassen is de broer van Brobbeyquote:Op zondag 21 maart 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zou het nu met Derrick Luckassen zijn?
We vragen het aan @Shreyasquote:Op zondag 21 maart 2021 16:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Welke competitie neemt PSV eigenlijk wel serieus?
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Derrick Luckassen is de broer van Brobbey
Dit leuke feitje even ter info
Niet zo goed, ik heb het even voor je opgezocht.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Hoe zou het nu met Derrick Luckassen zijn?
Wat een leuk feitje. Bedankt!quote:Op zondag 21 maart 2021 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk feitje. Like gegeven.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord neemt de beker serieusquote:
Zag het ook al ja, die heeft al even geen minuut meer gemaakt. Die werd bij AZ zo gehypedquote:Op zondag 21 maart 2021 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet zo goed, ik heb het even voor je opgezocht.
[ afbeelding ]
Dat is een leuke feitje!quote:Op zondag 21 maart 2021 16:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
2 rode kaarten in 7 wedstrijden. Derrick zit wat hoog in de frustratie, lijkt.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:02 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Niet zo goed, ik heb het even voor je opgezocht.
[ afbeelding ]
Ik geloof dat ze een andere vader hebben. Geertruida, Gravenberch, Rosario, Kerk, Boadu en Teze schijnen overigens ook halfbroers van Brobbey te zijn.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:03 schreef Coco het volgende:
[..]
Dat is een leuke feitje!
Heb je ook een leuk feitje over zijn andere achternaam?
Die heeft de hele interlandperiodequote:Op zondag 21 maart 2021 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Freek Jansen is niet blij met deze uitslag, dat wordt flink aanpoten om de kampioensspecial op tijd af te krijgen.
Heeft die man niet wat anders te doen nu hij in de tweede kamer komt?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
Freek Jansen is niet blij met deze uitslag, dat wordt flink aanpoten om de kampioensspecial op tijd af te krijgen.
Altijd tegen ons.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:06 schreef Tagliano het volgende:
Bizot heeft een bal klemvast
Dit zou wel eens zijn eerste van het seizoen kunnen zijn
Zou ik even in het Feyenoordtopic vragen, daar zijn ze vaak goed op de hoogtequote:
Dit moet je niet doenquote:Op zondag 21 maart 2021 16:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Heeft die man niet wat anders te doen nu hij in de tweede kamer komt?
Leuke rubriek wel.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:09 schreef Tagliano het volgende:
Sangare probeerde daar de opbouw te verzorgen
Hmm ze leken niet echt gewond.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:09 schreef Tagliano het volgende:
Sangare probeerde daar de opbouw te verzorgen
Ik hang liever de droger op.quote:Op zondag 21 maart 2021 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Ik ga liever de was ophangen dan afwassen.
TER INFORMATIE.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TER INFORMATIE.
Zijn er nog mensen zonder vaatwasser tegenwoordig?quote:Op zondag 21 maart 2021 16:11 schreef Zipportal het volgende:
[..]
TER INFORMATIE.
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder vaatwasser tegenwoordig?
quote:Op zondag 21 maart 2021 16:12 schreef fetX het volgende:
[..]
Zijn er nog mensen zonder vaatwasser tegenwoordig?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |