Ja, maar hij mag hem af en toe ook wel eens breed leggen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik vind dat wel een leuk pielertje.
Ik vond het lief van je dat je het voor hem opnam maar dit is onmogelijk meer te verdedigenquote:
Ja ik laat hem nu ook weer vallen als een baksteen.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik vond het lief van je dat je het voor hem opnam maar dit is onmogelijk meer te verdedigen
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
krijg toch de tering en de tyfus erbij en stik in je koekje.
Ik heb hier smakelijk om gelachenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:17 schreef Caland het volgende:
User @:scrummie maakt het alleen maar erger
Leuk om te zien
Dit verdient wel een like.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Waar moet ik me precies uitredden?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef yats het volgende:
[..]
Onmogelijk om je daar nog uit te redden inderdaad.
quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ach, Noa Lang hep een rooie kaart gekregen.
Dat is altijd terecht. Ik vraag me bij hem altijd af wat hij zou zijn geworden als hij geen voetballer was.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Ik kijk altijd wat video's van Inna als ik frustratie voel.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:18 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wat domquote:Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef Scrummie het volgende:
Ik vergat even dat er een verschrikkelijk interlandweekend aan kwam.
Wie is Inna?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:21 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik kijk altijd wat video's van Inna als ik frustratie voel.
Voor z'n accent?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:20 schreef maxi-mus het volgende:
Hoe slecht is je motoriek?quote:Op zondag 21 maart 2021 15:22 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Wie is Inna?
Ik ben muziek aan het luisteren zodat ik weer een leuke auto muziek playlist heb.
Das veelzeggend.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:22 schreef Tagliano het volgende:
Scrummie hapt wel wat makkelijker dan yats denk ik
Sowieso wat bijzonder om iemand te mentionen en te quoten tegelijkertijd maar dit geheel terzijdequote:Op zondag 21 maart 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie richt zijn pijlen nu op de nietsvermoedende @:tong80
Dat heet de afleidingsmethode.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:25 schreef maxi-mus het volgende:
@:scrummie richt zijn pijlen nu op de nietsvermoedende @:tong80
Het was meer hoe (onnodig) snel je uit de bocht vloog.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het de moeite was om in te schakelen maar als zelfs ik gespreksonderwerp ben hier moet het wel erg kansloos zijn.
(er is rust, ik weet het, volgende week interland voetbal, ik weet het)
Het was best een leuke 1e helft.quote:Op zondag 21 maart 2021 15:27 schreef Scrummie het volgende:
Ik vroeg me eigenlijk af of het de moeite was om in te schakelen maar als zelfs ik gespreksonderwerp ben hier moet het wel erg kansloos zijn.
(er is rust, ik weet het, volgende week interland voetbal, ik weet het)
Hij blijft uniek. Heel die tong80quote:Op zondag 21 maart 2021 15:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Sowieso wat bijzonder om iemand te mentionen en te quoten tegelijkertijd maar dit geheel terzijde
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |