Ik hoop dat hij haar terugpakt, dan hebben we iets om naar te kijken.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:09 schreef capuchon_jongen het volgende:
Nick gaat Jill terugpakken
Maar dat zal niet mogen van de COS, want anti nick hier
Zijn allemaal daar ingeschreven voor figuranten te zijn op tv..quote:Op zondag 21 maart 2021 13:15 schreef Poesjuh het volgende:
Naomie zit in een corona reclame van telenet...
Heb daar zo'n hekel aan....mensen op het aanrecht zitten/liggen die schoenen van nick zijn dicht bij het brood....lekker fris.....quote:Op zondag 21 maart 2021 13:19 schreef Jockari het volgende:
Zelfs het aanrecht komt in aanmerking voor Nicks wereldrecord planking.
Spijtig genoeg niet.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:20 schreef Silves het volgende:
Die blijven toch zo hangen in dat kindercircuit..Samson, Gert, de kabouterdans, k3 ..hebben jullie in belgie geen volwassen tv?
Ging weer over die grootspraak van hem.quote:
Terwijl jullie de beste series of films maken.....steken daar ook veel meer geld in. Wij zijn daar erg slecht in vind ik.quote:
Dan ga ik die ook maar eens kijken..nog nooit de belgishe versie gezien.Wel kamp Waese aan het volgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:22 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah jawel ! Vanavond de eerste uitzending van De Mol België. Gaat niets boven deze versie.
Niet omdat ik vlaming ben, maar de belgische versie is stukken beter dan de nederlandse versie van de mol. Nederland werkt met BN'ers, wij niet. Volkomen onbekenden.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:23 schreef Silves het volgende:
[..]
Dan ga ik die ook maar eens kijken..nog nooit de belgishe versie gezien.Wel kamp Waese aan het volgen.
Meest verschrikkelijke Belgische kinderen programma van vroeger Liegenbeest.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:20 schreef Silves het volgende:
Die blijven toch zo hangen in dat kindercircuit..Samson, Gert, de kabouterdans, k3 ..hebben jullie in belgie geen volwassen tv?
Meen je??? Vond dat zo leuk met die poppen en echte handen.....Dat blijft me altijd bij.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Meest verschrikkelijke Belgische kinderen programma van vroeger Liegenbeest.
Welke zender is dit? VTMquote:Op zondag 21 maart 2021 13:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Niet omdat ik vlaming ben, maar de belgische versie is stukken beter dan de nederlandse versie van de mol. Nederland werkt met BN'ers, wij niet. Volkomen onbekenden.
quote:Op zondag 21 maart 2021 12:43 schreef engine het volgende:
[..]
Iedereen doet leuk mee nu
Nick zie ik niet. Zal wel in de dagboekkamer liggen.
Ja die spreken het letterlijk uit, hoe het geschreven wordt.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:31 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Onze taal kent veel Engelse invloeden. Die Belgen maken overal een Belgisch woord van.
Vond dat zo eng. Net zoals Karbonkelquote:Op zondag 21 maart 2021 13:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Meen je??? Vond dat zo leuk met die poppen en echte handen.....Dat blijft me altijd bij.
quote:Op zondag 21 maart 2021 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu weten we het wel met de Jus d’Orange Naomi.
Zo lang ze Biek Brodder blijft zeggen, moet ze daarover zwijgen.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:28 schreef Lonneke1983 het volgende:
Nu weten we het wel met de Jus d’Orange Naomi.
Voor dat Karbonkelgedoe was mijn dochter toen ze klein was ook zo bang;)quote:Op zondag 21 maart 2021 13:32 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Vond dat zo eng. Net zoals Karbonkel
Ik ook. Ik was toen 39 jaar, en dacht echt dat die niet bestond ! Komt die daar toch wel met zijn boot aan zekers !quote:Op zondag 21 maart 2021 13:51 schreef engine het volgende:
Ik heb nog ooit de aankomst van sinterklaas in Antwerpen gezienwas ook wel even verbaasd.
staat bij mijn aan hoor gewoonquote:Op zondag 21 maart 2021 13:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Kijkt er hier iemand naar de stream of gebruiken jullie dit als een chatbox?
Vind het een beetje vervelend worden.
Ik heb de stream ook gewoon aan..quote:Op zondag 21 maart 2021 13:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Bovendien is het momenteel saaie smalltalk in het huis.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:55 schreef Joyce-43 het volgende:
maar dit is niet streamverslagen er mag hier ook gesproken worden in het huis hebben ze het over sinterklaas dus ja we hebben het hier dan ook over
Weet je wat vervelend is, dat jij vaak hier postings van andere platvorms neer kalkt. Dus jij bent wel de laatste die daar iets over mag zeggen. Trouwens ik kijk streams en post hier, voor jou beeldvorming.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:52 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Vind hem steeds arroganter worden. Naar ventjequote:
Ik snap die nazorg niet. Mensen in de buitenwereld hebben nazorg nodig door alle Coronamaatregelen die ze telkens moeten accepteren. In het bigbrother huis hebben ze meer vrijheid, dan dat wij die hebben.quote:
Ik denk meer nazorg t.a.v. negatieve haatmeuk op Twitter en zo.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap die nazorg niet. Mensen in de buitenwereld hebben nazorg nodig door alle Coronamaatregelen die ze telkens moeten accepteren. In het bigbrother huis hebben ze meer vrijheid, dan dat wij die hebben.
Dat zou idd logisch zijnquote:Op zondag 21 maart 2021 14:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk meer nazorg t.a.v. negatieve haatmeuk op Twitter en zo.
de zorg, daar kan ik een heel topic over vullenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:01 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik snap die nazorg niet. Mensen in de buitenwereld hebben nazorg nodig door alle Coronamaatregelen die ze telkens moeten accepteren. In het bigbrother huis hebben ze meer vrijheid, dan dat wij die hebben.
Liegebeest!!!quote:Op zondag 21 maart 2021 13:27 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
Meest verschrikkelijke Belgische kinderen programma van vroeger Liegenbeest.
nu je het zegt!quote:Op zondag 21 maart 2021 14:06 schreef Joyce-43 het volgende:
maar niemand anders daar aangedacht een finale van 5 en dat de fotos dan op die schermen in de keuken komen en dat er daar iets mee gaat gebeuren dan,heb echt dat idee
( als deze afgelopen is weer op nieuw gaan kijken)
Ale ze naar huis gaan, een weekje geen twitter en media kijken..en het is over, en een mégagrote kans dat geen hónd ze herkent op straat ... 300.000 kijkers is 0,0 exposurequote:Op zondag 21 maart 2021 14:03 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ik denk meer nazorg t.a.v. negatieve haatmeuk op Twitter en zo.
Is al gebeurd.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:11 schreef Rhosyn het volgende:
Ze zitten nu nog binnen zie ik. Gaan ze echt buiten lunchen?
Het is bewolkt, 8 graden en een behoorlijk windje, kracht 3.
Niet fijn om in te zitten
Misschien hebben ze daar wel nazorg voor nodig: "Jongens, jullie zijn geen BN'ers/BV'ers geworden, het spijt ons"quote:Op zondag 21 maart 2021 14:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ale ze naar huis gaan, een weekje geen twitter en media kijken..en het is over, en een mégagrote kans dat geen hónd ze herkent op straat ... 300.000 kijkers is 0,0 exposure
Man 3,ik ken Alex Agnew zelfs.quote:Op zondag 21 maart 2021 14:18 schreef Jockari het volgende:
mijn collega-belgen in het huis kennen Youp van 't Hek niet ? Shame !
Hoezo dan? Ze zit in het huis.quote:Op zondag 21 maart 2021 13:15 schreef Poesjuh het volgende:
Naomie zit in een corona reclame van telenet...
Dat je mensen in 3 maanden tijd van alles kan laten geloven is wel duidelijk inmiddelsquote:Op zondag 21 maart 2021 14:18 schreef Yolk het volgende:
[..]
Misschien hebben ze daar wel nazorg voor nodig: "Jongens, jullie zijn geen BN'ers/BV'ers geworden, het spijt ons"
Dank u.quote:
Matt kickt momenteel van de aandacht maar als BB afgelopen is, is dat ook klaar. die denkt echt beroemd te wordenquote:Op zondag 21 maart 2021 14:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat je mensen in 3 maanden tijd van alles kan laten geloven is wel duidelijk inmiddels
zij is op julie gelegenquote:Op zondag 21 maart 2021 15:01 schreef Toweler het volgende:
[..]
Wat was er ben momenteel niet aan het kijken
Goeie 😄quote:Op zondag 21 maart 2021 13:20 schreef Silves het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |