excuus. maar hij is wel leuk nu hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:25 schreef Joyce-43 het volgende:
ik was bezig vlak erna eigenlijk al maar hij gaf aan nummer is al opgehoogt dus ik naar de topics om te kijken wie me voor was geweest maar was nog niets dus ik weer terug maar ja toen te laat maar kreeg weer die melding dus erg vreemd
zie je het..quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:27 schreef suzi1 het volgende:
living in my world is easy
there is peacy love and extasy
my planet is calld mockmoon
oo neen the house of house!!!!!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:27 schreef utopia2.0 het volgende:
Dat is nog eens binnenstappen met goede muziek
Stomme zweefteef..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:25 schreef greysbones het volgende:
Die rug van Noom is toch heel bijzonder
wauuuuuw wilde dat ik dat kon hahah en erna dan lekker in mijn bed leggen ohhh nee dat gaat niet die naomi toch zo happyquote:
Drink alleen goede whiskyquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:30 schreef suzi1 het volgende:
dinsdag heb ik een grote zaal voor mn eentje gereserveerd. als je zelf je drank meeneemt ben je welkom
hoezo excuus uiteindelijk was ik wel te laat maar hij is topquote:
teveel pizza?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
Tι gekke party.... kijk Mich lekker gaan
[ afbeelding ]
Je doet deze jongeman tekort als je hem vergelijkt met Michelquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:32 schreef 5thencounter het volgende:
Tι gekke party.... kijk Mich lekker gaan
[ afbeelding ]
ga je in je eentje doen dan hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:30 schreef suzi1 het volgende:
dinsdag heb ik een grote zaal voor mn eentje gereserveerd. als je zelf je drank meeneemt ben je welkom
Jawel hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kunnen beter in het BB huis blijven. Hebben het daar beter voor elkaar dan wij.
Jahh.. Mich is the cool guy.. duurt een fuking 2 maanden voor ιιn Julieneukquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:33 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je doet deze jongeman tekort als je hem vergelijkt met Michel
gaan we naar het huis hahaquote:
Heel eerlijk, ik doe alles wat ik wilquote:
voor mij is er weinig veranderd. en de avondklok negeer ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:36 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heel eerlijk, ik doe alles wat ik wil
Ze mag 1 bezoeker hebben, dus Suzi en ik gaan samen feestenquote:
blijven tot corona over is, alles word gedaan voor ze en ze zitten met 'vrienden' gezelligquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:34 schreef utopia2.0 het volgende:
Ze kunnen beter in het BB huis blijven. Hebben het daar beter voor elkaar dan wij.
Die gaan nog wel van bil na het avontuurquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:35 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh.. Mich is the cool guy.. duurt een fuking 2 maanden voor ιιn Julieneuk
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:37 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze mag 1 bezoeker hebben, dus Suzi en ik gaan samen feesten
Op dit moment welquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:36 schreef greysbones het volgende:
Nu zou ik ook well ff in dat huis willen zitten
Je bent een vrouw naar mijn hart. Luve youquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
voor mij is er weinig veranderd. en de avondklok negeer ik.
wij willen ook graag hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:36 schreef cheanny het volgende:
Zo jaloers op hun feestje![]()
Was net 45m na de avondklok pas thuis.Gelukkig niets tegen gekomen onderweg. En nu een feestje in het huis! .. wij mogen niets en zij mogen alles. (sorry voor mijn gezeik.. moest het even kwijt haha.. ik pak snel een borrel)
Ik mag hopen nog deze week op stream 1quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel van bil na het avontuur
Heb je al gekocht dus?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:37 schreef greysbones het volgende:
Dreamfields kun je nu kaarten voor kopen![]()
![]()
ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent een vrouw naar mijn hart. Luve you
Die verlangen nog terug na deze tijd als ze eruit zijnquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:38 schreef Benny het volgende:
[..]
Het kutte is dat ze het zelf niet weten
Zou willen dat het hier mogelijk was het te negeren... krijg je binnen no time een mooi papiertje..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je bent een vrouw naar mijn hart. Luve you
Gaat niet gebeurenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:39 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik mag hopen nog deze week op stream 1
ik dacht al, huh mij negeren??quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier mogelijk was het te negeren... krijg je binnen no time een mooi papiertje..
Ik heb er al 4. Fuck it. Ik leefquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zou willen dat het hier mogelijk was het te negeren... krijg je binnen no time een mooi papiertje..
Moet geen bier. Ik drink echte drankquote:
Moet geen drank drink echte colaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:42 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet geen bier. Ik drink echte drank
Avontuur of avonduur ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:38 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die gaan nog wel van bil na het avontuur
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |