ken geen frans maar klonk wel leukquote:
ook wellekker hahhaquote:
Daarvoor gebruiken wij altijd: KRS-ONE: Sound of the Policequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
haha dit nr draaide een vriend toen de politie aan de deur stond, omdat er klachten waren dat de muziek te hard stond. eins zwijn
quote:
hakkenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:10 schreef rinardo het volgende:
@:mario390 Liese is zelfs langer dan Michel
[ link | afbeelding ]
whoep whoepquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:10 schreef lucienne2 het volgende:
D
[..]
Daarvoor gebruiken wij altijd: KRS-ONE: Sound of the Police
Ja dit gaat wel iets te snel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:10 schreef greysbones het volgende:
gaan we liedjes ook nog langer horen dan 30 seconden
club x draaide ook eins zwei als er weer eens een razzia was. dan gooiden vele mensen hun pillen etc op de grondquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:10 schreef lucienne2 het volgende:
D
[..]
Daarvoor gebruiken wij altijd: KRS-ONE: Sound of the Police
hij heb ook een usb stickyquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:11 schreef capuchon_jongen het volgende:
Het is een opgenomen plaatje van Ronny retro
Je bent vaak nogal negatief over het hele BB-gebeuren, de bewoners en de regie, maar je houdt het toch heel goed vol, je geeft nooit op!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:08 schreef 5thencounter het volgende:
Al met al.. Hulde voor die dappere Regie die in het zicht van Het Einde toch nog voor 4 slappe wijven en 2 watjes een Discotafel organiseert..![]()
Durf het maar
[ afbeelding ]
gaat nog wel ff durenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef Lavenderr het volgende:
Krijg zin in een lekker feestje als ik dit hoor. Helaas, zit er voorlopig niet in
die was ge-wel-digquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef Yolk het volgende:
Something van Lasgo, dit jaar twintig jaar oud
Fifth is een volhouderquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent vaak nogal negatief over het hele BB-gebeuren, de bewoners en de regie, maar je houdt het toch heel goed vol, je geeft nooit op!![]()
![]()
De goeie ouwe Lasgo, met Evi nog.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef Yolk het volgende:
Something van Lasgo, dit jaar twintig jaar oud
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:11 schreef Joyce-43 het volgende:
kom maar door met dit soort nummers uit mijn jeugd hahaa
slaap lekker!!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:14 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ik lees morgen wel of er nog wat gebeurt
Slapie doen![]()
We hebben kreeg Jehova’s getuigen toen we keihard Enter Sandman op hadden staan. Wisten niet hoe hard ze weg moesten gaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:09 schreef suzi1 het volgende:
haha dit nr draaide een vriend toen de politie aan de deur stond, omdat er klachten waren dat de muziek te hard stond. eins zwijn
ja wel bij jill alleen geloof ikquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:11 schreef Benny het volgende:
Julie, degene die zei niet van het knuffelen en het fysiek zijn, is inmiddels degene die het vaakst spontaan een knuffel uitdeelt
hahaha. ik ga maar niet zeggen wat mn zus ooit deed. maar toen trokken ze ook een sprintjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:15 schreef Lonneke1983 het volgende:
[..]
We hebben kreeg Jehova’s getuigen toen we keihard Enter Sandman op hadden staan. Wisten niet hoe hard ze weg moesten gaan.
@5thencounter heeft dan ook bakken van gelijk !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Je bent vaak nogal negatief over het hele BB-gebeuren, de bewoners en de regie, maar je houdt het toch heel goed vol, je geeft nooit op!![]()
![]()
is toch ook geen reet aan zoquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:16 schreef suzi1 het volgende:
hij moet zich toch generen zichzelf te horen??
kom we gaan dansvloer even vullen daarzoquote:
Ook wel bij Michelquote:
mij na teveel drank eronderquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:19 schreef Jockari het volgende:
Mij vond je bij deze DJ-set alleen aan de toog.
its a cufferquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
kent nick the beatles??? of is dit een koffer
Nick kent the beatles, maar de beatles kennen Nick of Ronny absoluut niet !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:19 schreef suzi1 het volgende:
kent nick the beatles??? of is dit een koffer
jij spoilert continuquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:21 schreef capuchon_jongen het volgende:
Oohhhh viva de ROMEos we houden het leven![]()
![]()
![]()
![]()
We zijn er weer bij!!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
rmeember to let her in to your heart
vind wel dat hij kan mixen en draaienquote:
ja dat schreef der broer ook geloof ik alquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:18 schreef Benny het volgende:
[..]
Ook wel bij Michel
Vind ik ergens wel mooi om te zien. Julie is wel echt gegroeid/verandert tijdens haar aanwezigheid
Duidelijk dat de Psychs Achter adviseren dat er op gezette tijden stress relive moet zijn.. anders flippen hun werknemers nog of erger... gaan de hele dag overal liggenquote:
S2 aangezet, nu loop ik gelijk met jullie.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:23 schreef suzi1 het volgende:
[..]
je lag wederom voor. je moet nu s2 hebben.
Leuk feestjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:25 schreef mario390 het volgende:
niet zo straks![]()
ik was no in laatste topic
jump for joy
hij kan toch niet steeds hetzelfde mixen dus zal wel meerdere hebben en dis mixen net zoals met platen vroeger ofzoquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:23 schreef lucienne2 het volgende:
Wat mij wel zorgen baart is dat Nick dit dus als een gehele mix bij zich heeft, instarten van 10 nummers per minuut. Waarom moet je dat pre-mixen dat is toch op de avond zelf alles gewoon erin knallen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:28 schreef Jockari het volgende:
Begint die Nick alter ego Ronny Zero weer fuck nep Antwerps te klappen !
ar wat voor zieke dj neemt die stortvloed aan korte hitjes op met daardoorheen slechte teksten?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij kan toch niet steeds hetzelfde mixen dus zal wel meerdere hebben en dis mixen net zoals met platen vroeger ofzo
ja zal wel voor bepaalde festivals zijn geweestquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:29 schreef lucienne2 het volgende:
ma
[..]
ar wat voor zieke dj neemt die stortvloed aan korte hitjes op met daardoorheen slechte teksten?
maar als je een vooraf gemixt setje hebt is het gewoon 1x op play drukken, dat heeft niets met dj-en te makenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja zal wel voor bepaalde festivals zijn geweest
hij heeft op YouTube ook een paar mixen staan, misschien is het daarvanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat zei ik ook eens tijdens een zaterdagavondfeest daar, maar schijnt tegenwoordig vrij normaal te zijn voor veel mensenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:33 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
maar als je een vooraf gemixt setje hebt is het gewoon 1x op play drukken, dat heeft niets met dj-en te maken
Festival Marginal denk ik, of Tokkie Festquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:32 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
vind dit gewoon echt slechtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:35 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat zei ik ook eens tijdens een zaterdagavondfeest daar, maar schijnt tegenwoordig vrij normaal te zijn voor veel mensen
Enkel Matt wist toen de sfeer er in te brengen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:36 schreef suzi1 het volgende:
[..]
dat was die avond ook zo triest. en zoey
ja zn beste en tevens enige goede optreden in het huisquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:37 schreef Jockari het volgende:
[..]
Enkel Matt wist toen de sfeer er in te brengen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:36 schreef engine het volgende:
Ik kan iedereen met rugklachten wijn aanradenNaomi is genezen.
in begin ging die wel goedquote:
laat je lekker gaan hahhaquote:
daar haalt die zoon het niet bij hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:42 schreef Jockari het volgende:
Andr Hazes. Beter nederlandstalig kan toch niet ! Ook in Vlaanderen niet.
Stiekem ben ik wel jaloers dat wij in Vlaanderen niet zo'n boegbeeld hebben dat gekend en geliefd is bij lle generaties en waar en wanneer dan ook altijd uit volle borst wordt meegezongen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:42 schreef Jockari het volgende:
en dan hebben we ook nog willie alberti... niemand laat zijn eigen kind alleen... klassieker!!!!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:45 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel jaloers dat wij in Vlaanderen niet zo'n boegbeeld hebben dat gekend en geliefd is bij lle generaties en waar en wanneer dan ook altijd uit volle borst wordt meegezongen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:45 schreef Jockari het volgende:
[..]
Dan kan je nu misschien beter even niet meer drinken ;-)
wij zullen er hier ook niet meer zo 1 treffen als Hazesquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:45 schreef Lobmans het volgende:
[..]
Stiekem ben ik wel jaloers dat wij in Vlaanderen niet zo'n boegbeeld hebben dat gekend en geliefd is bij lle generaties en waar en wanneer dan ook altijd uit volle borst wordt meegezongen.
Onze zuiderburen hebben,,,quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:42 schreef Jockari het volgende:
verscheurde je fotoquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan hebben we ook nog willie alberti... niemand laat zijn eigen kind alleen... klassieker!!!!
wie???quote:
gaat lekker hahaquote:
Kennen we hier natuurlijk ook !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:46 schreef greysbones het volgende:
[..]
en dan hebben we ook nog willie alberti... niemand laat zijn eigen kind alleen... klassieker!!!!
viel mij ook erg op hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:49 schreef rinardo het volgende:
en elke keer bij bepaalde teksten he , dat Michel en julie elkaar aanwijzen en kijken , (want zij geloofd in mij, zij ziet toekomst in ons allebei,) en maar wijzen
ik weet haha was jou testen haha Koos Alberts hoever had hij gekomen als hij die ongeluk niet had gehadquote:
weet niet waar hij naartoe moest?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik weet haha was jou testen haha Koos Alberts hoever had hij gekomen als hij die ongeluk niet had gehad
nou echt ik ga er even heen ook die wijn proberenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef lucienne2 het volgende:
Zo soepel die Naomi. Het is een wonder
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef 5thencounter het volgende:
Uitstekende rug oefening.. ik zal 'm doorsturen naar de ARBO dienst, die zullen er heel blij mee zijn..
[ afbeelding ]
wel zijn, is leuk! roep naar ons!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:54 schreef viseenoptie het volgende:
Reed vanmiddag bijna langs het huis, dacht heel even "kijken of ik wat van de buitenkant kan zien".. maar heb mij ingehouden en niet "zo'n" persoon te zijn
Gewoon stik jaloers op mies,huismeester, zijn regels dat kan naomie niet handelen, dan maar faken dat ze pijn heeft,alles moet natuurlijk in haar straatje passen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef lucienne2 het volgende:
Zo soepel die Naomi. Het is een wonder
geen idee?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:54 schreef suzi1 het volgende:
liese zegt tegen jill, "weet zij dat, dat is van haar he, niet van u he"
waar gaat dit over?
Ja, de regie heeft er zin inquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:55 schreef engine het volgende:
Ze gaan wel los met de lampen ook. Nice!
Jij?quote:
Ik vind het wel leukquote:
Jup.. de irritatie is alleen dat ze er wr geen zak voor hebben hoeven doen.. uit bed geschopt moeten worden vanwege lamlendigheid.. en dan belonenquote:
weet ik nietquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:54 schreef suzi1 het volgende:
waar gaat dit over?
Vraag mij ook afquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:54 schreef suzi1 het volgende:
waar gaat dit over?
Jill.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:58 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ik was dat ja
maar je moet 1 van de 3 vrouwen uit het huis noemen
Ze zijn toch niet blind.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef lucienne2 het volgende:
Jammer dat Big Brother niet even tussendoor komt en aan Naomi vraagt hoe het met haar rug gaat. Zodat de andere bewoners ook eens door hebben hoe zij alles faket
Mag nu ook wel gebeuren vind ik. Als ze geen vriend of man heeft, waarom niet ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:59 schreef lucienne2 het volgende:
Michel staat stiekem te controleren waar Julie heen gaat. Ineens semi spontane stapjes achteruit om de gang in te kunnen kijken. Dit wordt vanavond minstens zoenen wat hem betreft
Ik las net op twitter dat ie een oogje zou hebben op Liese? Iets gemerkt net?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef lucienne2 het volgende:
Staat Michel nog steeds met zijn eerste biertje? Zoals hij loopt te loeren verwacht ik dat hij ieder moment een roofie dropt in het drankje van Julie
super die shotsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:01 schreef rinardo het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
zo jammer weer he. zeker voor dit soort avondenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
Mario kijk eens wat er nu on stream is
ich bin wie duuuuuquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:11 schreef suzi1 het volgende:
[..]
zo jammer weer he. zeker voor dit soort avonden
jaloerssquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef greysbones het volgende:
Noompje zit de hele tijd jill en julie in de gaten te houden
playbackshow groep 8quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:13 schreef Joyce-43 het volgende:
deed ik vroeger in me kamertje altijd na
valiumquote:
krijgt ze wel voor elkaarquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:11 schreef Yolk het volgende:
Julie denkt/hoopt dus dat Michel haar gaat volgen om op Nick en Naomi te gaan stemmen, voor haar veiligheid.
Nick is hier echt slecht in Hardstyle doet hij primaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:14 schreef Fasil het volgende:
Goeie liedjes, slechte dj, sorry Nick, Matt is beter
Roofie heb ik effe moeten googlen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:09 schreef lucienne2 het volgende:
Staat Michel nog steeds met zijn eerste biertje? Zoals hij loopt te loeren verwacht ik dat hij ieder moment een roofie dropt in het drankje van Julie
heeft die gezegd ook hoor liese is zijn typequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:11 schreef Sunshineforyou het volgende:
[..]
Ik las net op twitter dat ie een oogje zou hebben op Liese? Iets gemerkt net?
Wanneer heeft ie dat gezegd of tijd terug?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
heeft die gezegd ook hoor liese is zijn type
Doe nou niet....quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:18 schreef suzi1 het volgende:
ooo hier heb ik eens syriers op zien dansen, geweldig hahahah
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |