Techno had Nick het over.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Optreden van rappert sjors mag ik hopen
Ze moesten naar de slaapkamer van BBquote:
Zo dadelijk zal Nick geen last meer hebben van zijn rug, nek, voeten, en de rest van zijn lichaam. Als hij maar de comedian van de DJ-world kan spelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moesten naar de slaapkamer van BB
Of hij redt Jill omdat Julie meer kans heeft tegen Naomi en Nickquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
Liese stemt op Nick en Naomi.
Jill ook.
Julie ook.
Nick en Naomi op Liese en Jill.
Michel? Naomi en Jill?
Naomi 4
Nick 3
Jill 3
Liese 2
Michel redt Nick
Naomi met Jill en Julie op de bank.
Zo ook Naomi..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo dadelijk zal Nick geen last meer hebben van zijn rug, nek, voeten, en de rest van zijn lichaam. Als hij maar de comedian van de DJ-world kan spelen.
Hopelijk mag Michel ook Julie redden van de nominatie. Dan is het hek van de dam !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
Jill ook.
Julie ook.
Michel? Naomi en Jill?
Naomi 4
Nick 3
Jill 3
Liese 2
Michel redt Nick
Michel heeft tegen Nick al gezegd dat hij niet op hem stemt. Wel op Naomi.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij redt Jill omdat Julie meer kans heeft tegen Naomi en Nick
Jill, Naomi en Nick genomineerd zou wel echt goed zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk mag Michel ook Julie redden van de nominatie. Dan is het hek van de dam !
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Naomi of Nick wordt het dan nog. Voor Jill dan. Want die gaat niet op Julie of Michel.
Als het maar zonder Jill is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Voor Liese dan ook, op Nick en Naomi. En Julie hopelijk ook.
Als Michel slim is, stemt hij ditmaal niet op Jill.
Vier stemmen op Naomi, drie op Nick, drie op Liese (Michel, Nick en Naomi). Jill save.
Michel redt.. Nick?
Wat is handiger om Julie te redden? Julie tegen Naomi/Liese of Julie tegen Naomi/Nick.
Jill speelt toch gewoon iedereen naar huis, wat maakt het uit als ze erop staat.quote:
Geen idee. Ik hoop van wel, want dat gaat die dan zeker doen !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij niet Julie mag redden......
Vegan cocktail = plat water ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:00 schreef Silves het volgende:
Ik wil ook Cocktails..jaja Naomi je wil alles..profiteur.
afwachtenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
Jill ook.
Julie ook.
Michel? Naomi en Jill?
Naomi 4
Nick 3
Jill 3
Liese 2
Michel redt Nick
Dan kan het zijn dat de Jill aanhang op Julie stemt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill speelt toch gewoon iedereen naar huis, wat maakt het uit als ze erop staat.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moesten naar de slaapkamer van BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:02 schreef rinardo het volgende:
Patje is supporter van Nick
[ link | afbeelding ]
Haal die stomme poster weg. Hangt hier ook bij ons in de buurtwinkel ! Ik heb hem nog niet stiekem kunnen verwijderen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:02 schreef rinardo het volgende:
Patje is supporter van Nick
[ link | afbeelding ]
Dit waren Michel zijn eerste woorden deze week tegen Nick..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:03 schreef engine het volgende:
Jill verdiend het ook wel om een weekje er niet bij te staan.
Ik stoor me er zelf ook aan, alhoewel ik het perfect versta. Doe eens moeite kempenzoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:03 schreef lucienne2 het volgende:
Het wordt met de seconde weer onduidelijker, dat plat vlaams. De helft is niet te volgen wat ze brabbelen. articulatie mensen, articulatie!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit waren Michel zijn eerste woorden deze week tegen Nick..
Dan hoop ik dat ze dit uitzenden..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik totaal niet meegekregen.
Onderste is toch Naomi van utopia 1?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Straks weer Drank&Kutmuziek.. waar de Noomies (Uto-1& BB-7) Altijd Ziek Maar Zondags Niet weer de sterren van de Hemel dansen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja klopt, dat zei hij tegen nick. weet alleen niet meer hoe nick reageerde. maar niet dat hij het ermee eens was iigquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Straks weer Drank&Kutmuziek.. waar de Noomies (Uto-1& BB-7) Altijd Ziek Maar Zondags Niet weer de sterren van de Hemel dansen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het niet. Krijg die website niet eens geladenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krijgen de life feed vanuit Carré
The Streamers ?
Dan hoop ik voor ze dat ze een prio op de stream krijgen, want de servers van Redbee die dit hosten kunnen het niet aan, die slaan om de 3 seconden vastquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krijgen de life feed vanuit Carré
The Streamers ?
Jup.. Kortjakje, van UTO -1 spierziekte maar nooit op Zondagquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:07 schreef Toweler het volgende:
O
[..]
Onderste is toch Naomi van utopia 1?
hou opquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nick maakte een ontevreden geluid, heb ik hier ook vermeld, dat hij zogenaamd het eens was, zei nog dat michel best wel bang overkwam voor zijn antwoord.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja klopt, dat zei hij tegen nick. weet alleen niet meer hoe nick reageerde. maar niet dat hij het ermee eens was iig
toch erg, dat michel bang zou zijn voor nicks reactiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:09 schreef Silves het volgende:
[..]
nick maakte een ontevreden geluid, heb ik hier ook vermeld, dat hij zogenaamd het eens was, zei nog dat michel best wel bang overkwam voor zijn antwoord.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het niet. Krijg die website niet eens geladen
ke ..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:08 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat ze een prio op de stream krijgen, want de servers van Redbee die dit hosten kunnen het niet aan, die slaan om de 3 seconden vast
FES / The Streamers!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:08 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat ze een prio op de stream krijgen, want de servers van Redbee die dit hosten kunnen het niet aan, die slaan om de 3 seconden vast
Ja en dat hij omgeluld wordt door hem!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch erg, dat michel bang zou zijn voor nicks reactie
ja begrijp dat ook niet maar op wie wil michel nu gaan?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch erg, dat michel bang zou zijn voor nicks reactie
Liese en Naomi?als hij niet luisterd naar tietjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja begrijp dat ook niet maar op wie wil michel nu gaan?
flapdrolquote:
30*30=900 euro?/maandquote:
Hij woont nog thuis hoef geen huur te betalen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
een halve maandloon aan sigaretten
ja ik denk dat julie toch ook wel zal zeggen dat michel niet op jill moet gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Liese en Naomi?als hij niet luisterd naar tietje
Gelukkig liegt mike nooitquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
een halve maandloon aan sigaretten
Dit doet hij ook niet, zei hij tegen Nick,,quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik denk dat julie toch ook wel zal zeggen dat michel niet op jill moet gaan
Ach was ik vergetenquote:
JPS pakje shag 60 gram 14,40¤quote:
Of hij mag kiezen uit alle genomineerden en kiest hij Juulquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij redt Jill omdat Julie meer kans heeft tegen Naomi en Nick
14,4*5=77 euro*4 =308¤ maandquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:18 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
JPS pakje shag 60 gram 14,40¤
Ik rook er 5 per week
Hij moet kaka doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:19 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zijn oprechte excuses aanbieden aan iemand?
Mvr ikwilikwilikwilikwilquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:00 schreef Silves het volgende:
Ik wil ook Cocktails..jaja Naomi je wil alles..profiteur.
dat ze hoopt dat er geheime opdracht komtquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:21 schreef engine het volgende:
Kan gewoon in dat bed toch? Ze slapen op de andere kamer vannacht.
ja dat doe ik nu ook maar wel nicotine ookquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:21 schreef suzi1 het volgende:
maar ik vape als een ketter dat dan weer wel
uiteraard met nicotine!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:24 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja dat doe ik nu ook maar wel nicotine ook
precies wat ik me afvroeg. ik kreeg daar zo'n pijn van in mn rug door met kussens zo in bed te liggen dat ik tramadol kreeg,,,quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:26 schreef Joyce-43 het volgende:
naomi heeft pijn in de rug, nou ik loop krom van de pijn al 3 jaar maar zoals naomi nu ligt met die kussen zou ik niet kunnen hoor
En morgen ganse dag op de banken en bedden liggen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:26 schreef Silves het volgende:
zometeen 2 uur een feestje, en staan ze 2 uur in de rij bij het kakhuisje..
Hier ook tramadol slikkerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies wat ik me afvroeg. ik kreeg daar zo'n pijn van in mn rug door met kussens zo in bed te liggen dat ik tramadol kreeg,,,
Ik heb dit gedaan maar er gebeurd niks ? [i]Trek aan mijn capuchon en ik word helemaal geil[/i]quote:
ja en meloxicam voor andere pijnen. maar ja het is nu eenmaal zo en zal altijd zo blijven..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier ook tramadol slikkerin combinatie met paracetomol
Ja gisteren lagen ze al bijna plat op bed, licht uit en dag streams, en dan de dag erna zeggen, kon moeilijk in slaap komen..zo jong en zo verpest..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
En morgen ganse dag op de banken en bedden liggen.
Ik rook Ruba shag bussen van 120 gram kost 27.50 ongeveer 3 per weekquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:18 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
JPS pakje shag 60 gram 14,40¤
Ik rook er 5 per week
Dat gebeurd alleen maar bij mij, niet bij anderenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:28 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik heb dit gedaan maar er gebeurd niks ? [i]Trek aan mijn capuchon en ik word helemaal geil[/i]
china eciga ( had gegoogled) en wat is die andere ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:25 schreef suzi1 het volgende:
[..]
uiteraard met nicotine!
heb ook nic salt van 35 en 50mg.
in mn gewone eciga heb ik meestal 12 of 16 mg
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:30 schreef Jockari het volgende:
[..]
Toch 1 iemand die lacht met Nick. Wij ook, maar is meer uitlachen.
krijg je daar meer uit dan ruba shagbuilen van 3x50 gram? dan is het minder voor meer nml.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:30 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ik rook Ruba shag bussen van 120 gram kost 27.50 ongeveer 3 per week
Heeft hij al gedaan.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:30 schreef Silves het volgende:
Ja Nick ondertussen ff zijn muziek lijstje opeisen.
ja heb ik ook gehad maar werkte nietquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:27 schreef suzi1 het volgende:
[..]
precies wat ik me afvroeg. ik kreeg daar zo'n pijn van in mn rug door met kussens zo in bed te liggen dat ik tramadol kreeg,,,
eciga is afko van e-cigarette ik heb oa een pico.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
china eciga ( had gegoogled) en wat is die andere ?
ik heb een justfog q16 en 18mg
ik heb momenteel lyrica en fentanyl pleisters voor me rug maar nog giga pijnquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:28 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Hier ook tramadol slikkerin combinatie met paracetomol
zwaar hoor.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:33 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik heb momenteel lyrica en fentanyl pleisters voor me rug maar nog giga pijn
Ja maar 3 x 50 gram is 34 euroquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:31 schreef suzi1 het volgende:
[..]
krijg je daar meer uit dan ruba shagbuilen van 3x50 gram? dan is het minder voor meer nml.
ik kocht vroeger altijd steeple in belgie. maar die tijd is voorbij.
hoop wel weer flink te minderen. heb 2 jaar alleen gevaped dus.
ja vreselijk he dus bij jou kunnen ze er ook niets aan doen heb ook nog methadon voor me wiplashquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:29 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja en meloxicam voor andere pijnen. maar ja het is nu eenmaal zo en zal altijd zo blijven..
Michel en Juliequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:38 schreef Benny het volgende:
Vorige feestje belandde Jill bij Matt in bed.
Wie zijn er vanavond aan de beurt?
geeft helemaal niets hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:29 schreef Jockari het volgende:
[..]
Die mag dat allemaal van BB. Geen probleem.
Daar nog wat wijn bij kappen en straks helemaal roggy in bed.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:38 schreef suzi1 het volgende:
maaar naomi heeft al minstens 3 ibuprofens op,
tmiquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja vreselijk he dus bij jou kunnen ze er ook niets aan doen heb ook nog methadon voor me wiplash
nou op de xtc kon ik dus ook wel door vroegerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:38 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
En zo is weer duidelijk, geen betere therapie voor rugklachten dan drank&muziek..
[ afbeelding ]
Heb jij XTC geslikt vroegerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou op de xtc kon ik dus ook wel door vroeger
Jammer dat Michel niet echte dance skills heeft.....maar dat maakt het niet minder leuk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef Silves het volgende:
Jill de hele dag pijn aan haar onderbuik
Naomi kan haar onderrug niet meer bewegen
Nick pijn overal
Juulke, was zojuist kotsmisselijk
Lies pijn in haar armen..
michel is in topvorm
Gezelig he...flop on top.
DJ MeMStick.. de RLS's zitten er vol meequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:40 schreef Jockari het volgende:
Dus... een DJ-boot is een muziekje opzetten, zelf wat heupwiegen, en met de armpjes doen alsof je aan bepaalde knopjes draait. Vroeger zetten wij een plaat op, en daarna de volgende, zonder al die knopjes die daar als dummy's op die tafel staan.
Dames moeten nog wat meer wijn drinkenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:40 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer dat Michel niet echte dance skills heeft.....maar dat maakt het niet minder leuk.![]()
![]()
dat was gewoon legaal in nl hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:40 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Heb jij XTC geslikt vroegerdat mag niet
Blijkbaar hebben ze nu elke zaterdagavond een feestjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Hoe hebben ze dit verdiend dan? Hadden ze een game? of gewoon surprize?
wtfquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:40 schreef Jockari het volgende:
Dus... een DJ-boot is een muziekje opzetten, zelf wat heupwiegen, en met de armpjes doen alsof je aan bepaalde knopjes draait. Vroeger zetten wij een plaat op, en daarna de volgende, zonder al die knopjes die daar als dummy's op die tafel staan.
Ik nooit enige drug gebruikt. Eenmaal een joint maar niks gemerkt (misschien gelukkig maar).quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:40 schreef suzi1 het volgende:
[..]
nou op de xtc kon ik dus ook wel door vroeger
Gewoon omdat er anders helemaal niks te zien is op streamsquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
lekker sporten met michel. anders moet ik planken hequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:41 schreef Jockari het volgende:
[..]
Kan je beter in het BB-huis zitten. 100 dagen bankhangen. En een mooie geldsom er bij.
Je hebt nog 20 minuten !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:41 schreef Silves het volgende:
Ben ff pleitte, terug naar huis .avondklok 21.00 u , jaja geen feestje alweer op zaterdag avond.
verschrikkelijk. ik vind haar zo marginaal eruit zien. Maar als persoon vind ik haar best prima te pruimen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:42 schreef Cupfighter het volgende:
ik blijf me verbazen over die lelijke tatoo's van Julie
BB weet het zelf niet meer, en geeft dan Nick maar weer terug de regie in handen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:41 schreef capuchon_jongen het volgende:
Zonde he....quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verschrikkelijk. ik vind haar zo marginaal eruit zien. Maar als persoon vind ik haar best prima te pruimen.
Ik ook niet hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef Jockari het volgende:
Mijn lievelingsplaat zegt Liese. Nooit van dat gedreun gehoord. Maar dat is mijn leeftijd natuurlijk.
Niet als je zat bentquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef Benny het volgende:
Met 6 man is zo'n feestje toch wat magertjes he
dan maar een lekkere hardstylequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef engine het volgende:
[..]
Ik ook niet hoorTechno is te traag.
Ja, is haast niet te doen.....quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef Benny het volgende:
Zeg het gewoon, het is een lekker wijf voor haar leeftijd.. jammer dat ze de boel niet opengooit... die 5min in bed met Mr Ero waren meer dan genoeg bewijs dat ze aan wat anders toe isquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:43 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
verschrikkelijk. ik vind haar zo marginaal eruit zien. Maar als persoon vind ik haar best prima te pruimen.
altijd nog meer als wij mogenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef Benny het volgende:
quote:
Vind ik goed om aan te horen, Moet je eens luisteren naar Slam FM , elke vrijdag 0600 uur tot zaterdag 0600 uur.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef Jockari het volgende:
Mijn lievelingsplaat zegt Liese. Nooit van dat gedreun gehoord. Maar dat is mijn leeftijd natuurlijk.
Echte festival ganger anders.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:46 schreef lucienne2 het volgende:
Michel voelt zich echt enorm ongemakkelijk op een dansvloer. Komt niet verder dan een beetje ongemakkelijk om zich heen kijken. af en toe contact maken met de 'dj' en als interactie om de zoveel minuten proosten met de vrouwen. ik geef hem 10 minuten voordat hij op de bank gaat hangen
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef Benny het volgende:
Briefje:
Beste bewoners, het is zaterdag. Dus weer tijd voor een clubavond. Vanavond staat op het programma DJ Nick. Maar jullie mogen natuurlijk ook een poging wagen. Da helemaal los op de dansvloer en geniet van de avond. Wanneer de lichten aan gaan is het feest afgelopen. Morgenochtend kunnen jullie de spullen in de voorraadkamer zetten. Maak er een onvergetelijke feestavond van.
gezellig dansen met 5 man nou zie alleen de dames dus 4quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef Benny het volgende:
Briefje:
Beste bewoners, het is zaterdag. Dus weer tijd voor een clubavond. Vanavond staat op het programma DJ Nick. Maar jullie mogen natuurlijk ook een poging wagen. Da helemaal los op de dansvloer en geniet van de avond. Wanneer de lichten aan gaan is het feest afgelopen. Morgenochtend kunnen jullie de spullen in de voorraadkamer zetten. Maak er een onvergetelijke feestavond van.
waarom jill onderbuik? de muis?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:37 schreef Silves het volgende:
Jill de hele dag pijn aan haar onderbuik
Naomi kan haar onderrug niet meer bewegen
Nick pijn overal
Juulke, was zojuist kotsmisselijk
Lies pijn in haar armen..
michel is in topvorm
Gezelig he...flop on top.
De hardstyle die hij maakt is ook redelijk soft.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:48 schreef greysbones het volgende:
dacht dat Niksken meer van de hardstyle was..
van zijn overgangen magertjes
Weet je toevallig ook wat dat voor nummer was, op het moment dat je dit zei?quote:
ja klopt.. maar wel degene die ik prima te doen vindquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef engine het volgende:
[..]
De hardstyle die hij maakt is ook redelijk soft.
ben niet goed in afkortingen haha tmi?quote:
Denk het niet, hoe ongemakkelijk hij zich ook voelt....hangen gaat hij niet...en een paar glazen verder gaat hij zich steeds meer op zijn gemak voelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:46 schreef lucienne2 het volgende:
Michel voelt zich echt enorm ongemakkelijk op een dansvloer. Komt niet verder dan een beetje ongemakkelijk om zich heen kijken. af en toe contact maken met de 'dj' en als interactie om de zoveel minuten proosten met de vrouwen. ik geef hem 10 minuten voordat hij op de bank gaat hangen
lijkt op de muziek van bonzai records.. maarja dan weet je nog te weinigquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef Yolk het volgende:
[..]
Weet je toevallig ook wat dat voor nummer was, op het moment dat je dit zei?
(Of iemand anders hier?)
had mn text verwijderd. Too Much Infoquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:50 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ben niet goed in afkortingen haha tmi?
Nee please ! Geen Ronny Retro ! Geef mij maar Snelle Eddy danquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef capuchon_jongen het volgende:
gooi er eens een ronny retro setje in Nick
zolang je geen namen, adressen , telefoonnummers deelt hebben we geen flauw idee wie je bent.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
had mn text verwijder. Too Much Info
ik moet hier niet zoveel praten over mn prive
tv harder zetten dan heb je hem thuisquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:41 schreef Silves het volgende:
Ben ff pleitte, terug naar huis .avondklok 21.00 u , jaja geen feestje alweer op zaterdag avond.
Ik heb ook zo'n gedachtequote:
Michel's totaal gebrek aan ritme vind ik fascinerend.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:46 schreef lucienne2 het volgende:
nuniet meerquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:54 schreef Benny het volgende:
Jill voelt zich volgens mij best wel ongemakkelijk
Ja zeker weten. Alleen weet ik niet of ze het zelf weet.quote:
nee die krijgt het pas door als een van beide er uit isquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:55 schreef engine het volgende:
[..]
Ja zeker weten. Alleen weet ik niet of ze het zelf weet.
Dat weten we nog niet toch? Hangt helemaal af van wat 'achter' beslist.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Veel Belgen over in de finale, maar we weten allemaal toch dat straks een Nederlander wint ....
Ze hebben geen enkele SL gegeven, vind ik best wel top hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:57 schreef greysbones het volgende:
weer slechte stagiaires achter de knoppen met die camerabeelden
ik ook nog drugs gebruikt behalve wel eens geblowtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik nooit enige drug gebruikt. Eenmaal een joint maar niks gemerkt (misschien gelukkig maar).
Niet slim van hemquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:54 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Michel heeft tegen Nick al gezegd dat hij niet op hem stemt. Wel op Naomi.
me 2quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook nog drugs gebruikt behalve wel eens geblowt
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:58 schreef lucienne2 het volgende:
Hoewel af en toe geinteresseerd kijken naar de knipperende ledjes op het dj paneel natuurlijk heel leuk is, kan Michel zijn avond alleen nog redden door of zichzelf helemaal de vernieling in de drinken of door Julie te scoren. Ik hoop op beide
Matt kon er een tempo in stekenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:58 schreef greysbones het volgende:
dit doet Nick een stuk beter..
alleen niet 10 liedjes in 1 minuut
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:58 schreef 5thencounter het volgende:
Ze hebben de memstick van Gerrit&Jessie uit UTO-2 gejat
van wiet werd ik juist superpara. de rest kon ik veel beter tegen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:58 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ik ook nog drugs gebruikt behalve wel eens geblowt
je denkt dus teveel>? zit teveel in je hoofd?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:59 schreef suzi1 het volgende:
[..]
van wiet werd ik juist superpara. de rest kon ik veel beter tegen.
was wel vreemd.
jep. en toch vele jaren iedere avond blowen he... hahaquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
je denkt dus teveel>? zit teveel in je hoofd?
werd een keer zo erg para op dynamo open air na een paar trekjes, dat ik dus echt pep snoof om weer helder te worden.quote:
Ja, staat haar goed.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
Dat jurkje bij Jill staat helemaal goed bij haar
nooit van gehoord als Belg, Remans ken ik wel natuurlijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
De Keurslager en Remans van den Aldi zijn bekende belgische slagers
das niet fijn!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:01 schreef suzi1 het volgende:
[..]
werd een keer zo erg para op dynamo open air na een paar trekjes, dat ik dus echt pep snoof om weer helder te worden.
ben er al zeker 10 jaar mee gestopt denk nuquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
das niet fijn!
gewoon niet meer doen.. waarschijnlijk heb je het niet eens nodig om een feestje te bouwen![]()
nou het was zijn beroep en heeft wel grote festivals gedraaid al zat hij toen in arm te vertellenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:59 schreef magnaal het volgende:
Zo grappig dat Nick zo zijn best doet...Stiekem dromend van ook een aantal miljoenen op de bank, Rondvliegend in zijn prive jet naar exotische plekken...en maar awards in zijn kast zetten..Maar....weinig kans jongen...
alleen geblowd.. vond er niks aan.. hasj ging helemaal wappie..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:03 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ben er al zeker 10 jaar mee gestopt denk nu
Hij is geen moslimquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:11 schreef Jockari het volgende:
Vriend van Liese rookt. Is moslim, als het hem uitkomt dus.
Aldi. Goede kwaliteit trouwens.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
nooit van gehoord als Belg, Remans ken ik wel natuurlijk.
Is dat die slager van de lidl?
alcohol ben ik ook helemaal mee gestopt sinds jaar of 4.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
alleen geblowd.. vond er niks aan.. hasj ging helemaal wappie..
verder nooit iets
nu ook geen alcohol
vind er gewoon niks aan.. kan zelf gek genoeg zijn zonder alcohol
ben woordje nooit vergeten zie ik nu hahaha maar geen drugs dus haha durfde dat nooit ten 1ste vanwege me pa als die er achter zou komen haha en ook omdat er enge verhalen in de rondte deedquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef greysbones het volgende:
ik zou ook wel ff kijken of ik kon draaien.. lachen toch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |