Techno had Nick het over.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:49 schreef Fikkert2 het volgende:
Optreden van rappert sjors mag ik hopen
Ze moesten naar de slaapkamer van BBquote:
Zo dadelijk zal Nick geen last meer hebben van zijn rug, nek, voeten, en de rest van zijn lichaam. Als hij maar de comedian van de DJ-world kan spelen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moesten naar de slaapkamer van BB
Of hij redt Jill omdat Julie meer kans heeft tegen Naomi en Nickquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
Liese stemt op Nick en Naomi.
Jill ook.
Julie ook.
Nick en Naomi op Liese en Jill.
Michel? Naomi en Jill?
Naomi 4
Nick 3
Jill 3
Liese 2
Michel redt Nick
Naomi met Jill en Julie op de bank.
Zo ook Naomi..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:52 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zo dadelijk zal Nick geen last meer hebben van zijn rug, nek, voeten, en de rest van zijn lichaam. Als hij maar de comedian van de DJ-world kan spelen.
Hopelijk mag Michel ook Julie redden van de nominatie. Dan is het hek van de dam !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
Jill ook.
Julie ook.
Michel? Naomi en Jill?
Naomi 4
Nick 3
Jill 3
Liese 2
Michel redt Nick
Michel heeft tegen Nick al gezegd dat hij niet op hem stemt. Wel op Naomi.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij redt Jill omdat Julie meer kans heeft tegen Naomi en Nick
Jill, Naomi en Nick genomineerd zou wel echt goed zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef Jockari het volgende:
[..]
Hopelijk mag Michel ook Julie redden van de nominatie. Dan is het hek van de dam !
Ben benieuwd!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:44 schreef zodeju het volgende:
[..]
Naomi of Nick wordt het dan nog. Voor Jill dan. Want die gaat niet op Julie of Michel.
Als het maar zonder Jill is.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:55 schreef Yolk het volgende:
[..]
Ben benieuwd!
Voor Liese dan ook, op Nick en Naomi. En Julie hopelijk ook.
Als Michel slim is, stemt hij ditmaal niet op Jill.
Vier stemmen op Naomi, drie op Nick, drie op Liese (Michel, Nick en Naomi). Jill save.
Michel redt.. Nick?
Wat is handiger om Julie te redden? Julie tegen Naomi/Liese of Julie tegen Naomi/Nick.
Jill speelt toch gewoon iedereen naar huis, wat maakt het uit als ze erop staat.quote:
Geen idee. Ik hoop van wel, want dat gaat die dan zeker doen !quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het zeker dat hij niet Julie mag redden......
Vegan cocktail = plat water ?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:00 schreef Silves het volgende:
Ik wil ook Cocktails..jaja Naomi je wil alles..profiteur.
afwachtenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef Rhosyn het volgende:
Jill ook.
Julie ook.
Michel? Naomi en Jill?
Naomi 4
Nick 3
Jill 3
Liese 2
Michel redt Nick
Dan kan het zijn dat de Jill aanhang op Julie stemt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:00 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Jill speelt toch gewoon iedereen naar huis, wat maakt het uit als ze erop staat.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:51 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ze moesten naar de slaapkamer van BB
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:02 schreef rinardo het volgende:
Patje is supporter van Nick
[ link | afbeelding ]
Haal die stomme poster weg. Hangt hier ook bij ons in de buurtwinkel ! Ik heb hem nog niet stiekem kunnen verwijderen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:02 schreef rinardo het volgende:
Patje is supporter van Nick
[ link | afbeelding ]
Dit waren Michel zijn eerste woorden deze week tegen Nick..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:03 schreef engine het volgende:
Jill verdiend het ook wel om een weekje er niet bij te staan.
Ik stoor me er zelf ook aan, alhoewel ik het perfect versta. Doe eens moeite kempenzoon.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:03 schreef lucienne2 het volgende:
Het wordt met de seconde weer onduidelijker, dat plat vlaams. De helft is niet te volgen wat ze brabbelen. articulatie mensen, articulatie!
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:04 schreef Silves het volgende:
[..]
Dit waren Michel zijn eerste woorden deze week tegen Nick..
Dan hoop ik dat ze dit uitzenden..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:05 schreef engine het volgende:
[..]![]()
Dat heb ik totaal niet meegekregen.
Onderste is toch Naomi van utopia 1?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Straks weer Drank&Kutmuziek.. waar de Noomies (Uto-1& BB-7) Altijd Ziek Maar Zondags Niet weer de sterren van de Hemel dansen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ja klopt, dat zei hij tegen nick. weet alleen niet meer hoe nick reageerde. maar niet dat hij het ermee eens was iigquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
Straks weer Drank&Kutmuziek.. waar de Noomies (Uto-1& BB-7) Altijd Ziek Maar Zondags Niet weer de sterren van de Hemel dansen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Denk het niet. Krijg die website niet eens geladenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krijgen de life feed vanuit Carré
The Streamers ?
Dan hoop ik voor ze dat ze een prio op de stream krijgen, want de servers van Redbee die dit hosten kunnen het niet aan, die slaan om de 3 seconden vastquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:05 schreef StruisZVeugelT het volgende:
krijgen de life feed vanuit Carré
The Streamers ?
Jup.. Kortjakje, van UTO -1 spierziekte maar nooit op Zondagquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:07 schreef Toweler het volgende:
O
[..]
Onderste is toch Naomi van utopia 1?
hou opquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:06 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nick maakte een ontevreden geluid, heb ik hier ook vermeld, dat hij zogenaamd het eens was, zei nog dat michel best wel bang overkwam voor zijn antwoord.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:07 schreef suzi1 het volgende:
[..]
ja klopt, dat zei hij tegen nick. weet alleen niet meer hoe nick reageerde. maar niet dat hij het ermee eens was iig
toch erg, dat michel bang zou zijn voor nicks reactiequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:09 schreef Silves het volgende:
[..]
nick maakte een ontevreden geluid, heb ik hier ook vermeld, dat hij zogenaamd het eens was, zei nog dat michel best wel bang overkwam voor zijn antwoord.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:08 schreef engine het volgende:
[..]
Denk het niet. Krijg die website niet eens geladen
ke ..quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:08 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat ze een prio op de stream krijgen, want de servers van Redbee die dit hosten kunnen het niet aan, die slaan om de 3 seconden vast
FES / The Streamers!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:08 schreef lucienne2 het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor ze dat ze een prio op de stream krijgen, want de servers van Redbee die dit hosten kunnen het niet aan, die slaan om de 3 seconden vast
Ja en dat hij omgeluld wordt door hem!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch erg, dat michel bang zou zijn voor nicks reactie
ja begrijp dat ook niet maar op wie wil michel nu gaan?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:10 schreef suzi1 het volgende:
[..]
toch erg, dat michel bang zou zijn voor nicks reactie
Liese en Naomi?als hij niet luisterd naar tietjequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:12 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja begrijp dat ook niet maar op wie wil michel nu gaan?
flapdrolquote:
30*30=900 euro?/maandquote:
Hij woont nog thuis hoef geen huur te betalen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
een halve maandloon aan sigaretten
ja ik denk dat julie toch ook wel zal zeggen dat michel niet op jill moet gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Liese en Naomi?als hij niet luisterd naar tietje
Gelukkig liegt mike nooitquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef capuchon_jongen het volgende:
een halve maandloon aan sigaretten
Dit doet hij ook niet, zei hij tegen Nick,,quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:15 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja ik denk dat julie toch ook wel zal zeggen dat michel niet op jill moet gaan
Ach was ik vergetenquote:
JPS pakje shag 60 gram 14,40¤quote:
Of hij mag kiezen uit alle genomineerden en kiest hij Juulquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:53 schreef engine het volgende:
[..]
Of hij redt Jill omdat Julie meer kans heeft tegen Naomi en Nick
14,4*5=77 euro*4 =308¤ maandquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:18 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
JPS pakje shag 60 gram 14,40¤
Ik rook er 5 per week
Hij moet kaka doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:19 schreef Toweler het volgende:
[..]
Zijn oprechte excuses aanbieden aan iemand?
Mvr ikwilikwilikwilikwilquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:00 schreef Silves het volgende:
Ik wil ook Cocktails..jaja Naomi je wil alles..profiteur.
dat ze hoopt dat er geheime opdracht komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |