Ik heb zoiets vandaag ook al op tv gezien,quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Je ziet aan de stand van de zon door het raam dat het eerder is opgenomen.
Alleen Andre Rieu mistquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef Daksijs het volgende:
Zijn dit echt de beste artiesten van Nederland?
De verhouding muziek/stemmen lijkt ook niet helemaal goed? Of bedoel je dat?quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef RipCity het volgende:
Lijkt er niet echt op of ze hebben geoefend qua geluid. Of ze horen zichzelf heel slecht.
Dat zullen de geluidstechneuten gaandeweg wel verbeteren. Zal nog wel een beetje inkomen zijnquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:24 schreef Meke het volgende:
[..]
De verhouding muziek/stemmen lijkt ook niet helemaal goed? Of bedoel je dat?
CHAMPIONS LIEK!quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:23 schreef Daksijs het volgende:
Zijn dit echt de beste artiesten van Nederland?
Je hoeft niet te kijken hoor..quote:
Duncan is wel leukquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:29 schreef Meke het volgende:
Leuk dat Duncan Laurence deze keer (nu al) actiever mee lijkt te doen dan vorige keer
Ja en dan telkens die biertjes erbij en elkaar heel gelukkig aankijkenquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:28 schreef Magica het volgende:
Eigenlijk vind ik dit vreselijk, dat blije gedoe
Maar het zingen is dan weer wat minderquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:30 schreef Vlinder het volgende:
Goddomme. Ik weet zeker dat Sanne net zoals ik mega jaloers is op Kraantje dat ie zo goed kan praten.
#Stotteraar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |