quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
Wie is deze proleet, met z'n trainingspak in het paleis.
Youtube ging het worden, Maar ineens kwam ik door de wachtrijquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:04 schreef RipCity het volgende:
[..]
in je bevestiging staat onderaan een link.
En anders kijk je via youtube
Ramen lappen had ik voor het komende weekend ingeplandquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:12 schreef Meke het volgende:
Nou ik had nog wel even m'n ramen kunnen lappen
Ik neem aan dat je de film niet gezien hebt?quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
Eigenlijk debiel dat zoiets als dit dan niet gewoon live op nationale tv is. Ik weet dat het 'streamers' zijn maar je kan zoiets toch nationaal uitzenden ipv 'De beentjes van Sint-Hildegard'
Eens!quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
Eigenlijk debiel dat zoiets als dit dan niet gewoon live op nationale tv is. Ik weet dat het 'streamers' zijn maar je kan zoiets toch nationaal uitzenden ipv 'De beentjes van Sint-Hildegard'
Burn out of oververmoeidquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:16 schreef Vlinder het volgende:
Weet iemand waarom Snelle er niet bij is? Vind ik wel jammer hoor!
Dit is toch lekker hip.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:12 schreef RipCity het volgende:
Frank Lamgodquote:Op dinsdag 27 april 2021 20:05 schreef trein2000 het volgende:
Wie is deze proleet, met z'n trainingspak in het paleis.
Aanstelleritis.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:16 schreef Vlinder het volgende:
Weet iemand waarom Snelle er niet bij is? Vind ik wel jammer hoor!
Gaf de regisseur ook aan. Dit is een begin filmpje.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:19 schreef Zwansen het volgende:
Je ziet aan de stand van de zon door het raam dat het eerder is opgenomen.
Ik ga morgen ramen lappen.quote:Op dinsdag 27 april 2021 20:14 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Ramen lappen had ik voor het komende weekend ingepland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |