Ik heb nog geen filmpjes op insta gekekenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:44 schreef Vlinder het volgende:
Met al die filmpjes op insta hoop ik ook op een flinke lading aan komedie vanavond, heb jij dat ook?
Heb de auditie van Suzan en Freek gezien, wat slechtquote:Op zaterdag 20 maart 2021 14:44 schreef Vlinder het volgende:
Met al die filmpjes op insta hoop ik ook op een flinke lading aan komedie vanavond, heb jij dat ook?
Ja staat aan maar hapert verschrikkelijkquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:41 schreef Vlinder het volgende:
Het is al online. De audities zijn er nu op
En ik heb ze allemaal al gezien en ik vind ze nu maar flauw![]()
(behalve Suzan en Freek, want daar vind ik niks aan)
Op de tv hapert ie, op mijn mobiel krijg ik 'm niet eens openquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:09 schreef Benny het volgende:
Stream doet het in Safari helemaal prima. In Chrome niet
Alleen maar meer mensen. Dit wordt niks zo.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef Middelpunt het volgende:
Niet te doen. Alleen maar haperingen.
Hopelijk gaat het bij het live beeld wel goed (hoewel dat me juist lastiger lijkt)
jup!quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:16 schreef Benny het volgende:
Paul de Leeuw is de Jochem Meijer van dit feestje?
Jaaaa geweldigquote:
Yep, maar dat is helemaal niet ergquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
Het is wel echt een kopie van Vrienden van Amstel he
Geen bierquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
Dat is het ook. Maar dan online. Ik ken VVAL dus echt niet, maar dit vind ik geweldig. Bij VVAl dacht ik altijd dat het een soort van Toppers was. Man wat was ik foutquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:47 schreef Benny het volgende:
Hetzelfde hier. De live steam van VVAL was ook echt genieten.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:49 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Dat is het ook. Maar dan online. Ik ken VVAL dus echt niet, maar dit vind ik geweldig. Bij VVAl dacht ik altijd dat het een soort van Toppers was. Man wat was ik fout
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |