abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_198597128
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Eigenlijk ook een van de redenen dat de besmettingen ook alweer 2 maanden langzaam oplopen (al voor de scholen opengingen)

1 wordt 2, 2 wordt 3 en voor je het weet zit iedereen weer 5 dagen op kantoor.
En ondertussen besmetten ze de halve familie en vriendenkring en bijvangst.

Als ik zou horen van een vriend dat die een dagje naar kantoor is geweest zou ik die voor minimaal 2 weken schrappen uit het lijstje van mijn "veilige bubbel" - heel mijn vriendenkring werkt momenteel nog steeds 100% thuis - en er is ook nog geen enkele corona besmetting in onze omgeving geweest.
In mijn omgeving merk ik dat er steeds meer mensen gaan en niemand doet daar moeilijk over. Ik zelf ook niet en per saldo verandert er weinig, kinderen en wij zelf zien de oma's toch al niet sinds de kinderen weer naar school gaan. Beide oma's staan op de planning voor de eerste vaccinatie over 2 weken, de tweede vaccinatie eind april en dan half mei is het wel weer mogelijk om ze fysiek te zien.
pi_198597156
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:45 schreef _serial_ het volgende:

[..]

Als ik zou horen van een vriend dat die een dagje naar kantoor is geweest zou ik die voor minimaal 2 weken schrappen uit het lijstje van mijn "veilige bubbel" - heel mijn vriendenkring werkt momenteel nog steeds 100% thuis - en er is ook nog geen enkele corona besmetting in onze omgeving geweest.
Gelukkig denken zowel mijn vrienden als ik daar anders over; iedereen werkt inmiddels sinds alweer een paar weken of maanden minimaal één dag per week op kantoor. En ook nul besmettingen tot nu toe...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_198597340
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 22:41 schreef Discombobulate het volgende:

[..]

Tamara van Ark heeft ze gezien hoor, bij werkbezoek op een IC, allemaal piepjes enzo hoorde ze ook. Vreselijke gewaarwording. Dit virus is levensgevaarlijk.
Dit klinkt als de Hospital sketch van Monty Python...
pi_198597375
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 00:01 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Gelukkig denken zowel mijn vrienden als ik daar anders over; iedereen werkt inmiddels sinds alweer een paar weken of maanden minimaal één dag per week op kantoor. En ook nul besmettingen tot nu toe...
In mijn vriendengroep ook hoor, als iemand naar de supermarkt is geweest dan wordt hij een week uit onze bubbel gegooid. Vrienden met kinderen zien we sowieso niet meer, vieze virus verspreiders met school enzo bah. Als iemand even buiten zijn huis is geweest dan moet deze direct een desinfecterende douche ondergaan anders volgt ook een verbanning van 5 dagen uit onze bubbel. Geeft een lekker veilig gevoel.
Alpha kenny one
  zaterdag 20 maart 2021 @ 00:35:20 #30
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198597393
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 20:37 schreef Sfancta het volgende:
Ik vind corona en mensen die er ernstige last van hebben of hadden echt afschuwelijk en afschuwelijk voor hun, maar die avondklok en dergelijke vind ik echt heerlijk.

Van mij mag het sowieso het hele jaar zo blijven, nooit meer last van klote bezoek, lekker rustig op straat. Aankopen kunnen goed online of met een afspraak.

Ook straks met beter weer geen enkel probleem. Mensen die andere mensen nodig hebben die niet uit het gezin komen, zijn gewoon niet tevreden met zichzelf en/of partner.
Genieten inderdaad.
pi_198597394
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 00:31 schreef falling_away het volgende:

[..]

In mijn vriendengroep ook hoor, als iemand naar de supermarkt is geweest dan wordt hij een week uit onze bubbel gegooid. Vrienden met kinderen zien we sowieso niet meer, vieze virus verspreiders met school enzo bah. Als iemand even buiten zijn huis is geweest dan moet deze direct een desinfecterende douche ondergaan anders volgt ook een verbanning van 5 dagen uit onze bubbel. Geeft een lekker veilig gevoel.
Is dit serieus? :')
pi_198597400
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 00:35 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Genieten inderdaad.
Terecht, sociaal contact is overrated. Dat hebben mensen helemaal niet nodig
Alpha kenny one
pi_198597417
Ik werk sinds twee maanden standaard 1 dag per week bij een klant, maar dat is omdat ik op een hoogbeveiligd netwerk moet werken wat niet vanaf buiten te benaderen is. Maar goed, het is een gebouw met 30+ verdiepingen en de laatste keer dat ik er was kon je er een kanon afschieten. Dus ik geloof niet dat ik daar heel veel kans loop om besmet te raken.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 00:42:08 #34
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_198597423
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 00:40 schreef NightDancert het volgende:
Ik werk sinds twee maanden standaard 1 dag per week bij een klant, maar dat is omdat ik op een hoogbeveiligd netwerk moet werken wat niet vanaf buiten te benaderen is. Maar goed, het is een gebouw met 30+ verdiepingen en de laatste keer dat ik er was kon je er een kanon afschieten. Dus ik geloof niet dat ik daar heel veel kans loop om besmet te raken.
Onderschat het virus niet hoor.
pi_198597430
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 00:42 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Onderschat het virus niet hoor.
Heb 1x de trein gepakt (toen met de sneeuw) en daar zaten we opgepropt als in een Japanse metro. Zelfs toen heb ik niks opgelopen :P
pi_198597448
Overigens ken ik wel mensen die hun kinderen en kleinkinderen alleen ontvangen als ze een negatieve test van maximaal 24 uur oud kunnen overleggen. En ze moeten zelf hun mokken en glazen meenemen. Als mijn ouders zoiets voor zouden stellen zou ik ze alvast een fijne Kerst wensen.
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 00:57:21 #37
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_198597501
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:37 schreef falling_away het volgende:

[..]

Het ligt aan het volk hoe lang ze de maatregelen nog slikken als iedereen gevaccineerd is etc. Helaas blijkt de meerderheid slaafs achter de grote leider Rutte te staan dus ik zie dat donker in.
Waarom is het nou meteen slaafs als je achter beleid van de regering staat?

Er wordt hier al maanden geroepen dat "men" er klaar mee is en dat het volk het niet meer pikt en nog veel meer van dat soort onzin. Nu heeft het volk laten zien nog steeds grotendeels achter de regeringspartijen te staan en zijn ze opeens "slaafs".
pi_198597564
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 00:57 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Er wordt hier al maanden geroepen dat "men" er klaar mee is en dat het volk het niet meer pikt en nog veel meer van dat soort onzin. Nu heeft het volk laten zien nog steeds grotendeels achter de regeringspartijen te staan en zijn ze opeens "slaafs".
Ik denk overigens niet dat je die conclusie zo maar uit de verkiezingsuitslag kunt trekken. Mensen kijken wel verder dan alleen Corona. Dat is met kerst wel voorbij. Dan zit deze kamer nog 3 jaar.
zie email 27 oktober
pi_198597573
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 00:57 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Nou ja, het leverde Baudet 8 zetels op dus er is blijkbaar een markt(je) voor. Daarentegen heeft Wilders er 3 verloren dus schijnbaar is de markt toch kleiner. 5 zetels ongeveer dus ;)

Da's zeg maar 4% van de bevolking :D
pi_198597580
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 01:07 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Ik denk overigens niet dat je die conclusie zo maar uit de verkiezingsuitslag kunt trekken. Mensen kijken wel verder dan alleen Corona. Dat is met kerst wel voorbij. Dan zit deze kamer nog 3 jaar.
Nee hoor, het hele volk is in opstand, vraag het maar na hier ;)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 01:22:41 #41
416575 crew  Evenstar
pi_198597645
quote:

[..]

Tuurlijk speelt er veel en veel meer dan alleen COVID-19, maar als men er echt zo klaar mee was als hier soms beweerd werd dan had je dat ook wel teruggezien in de uitslagen.
  zaterdag 20 maart 2021 @ 01:22:45 #42
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198597647
quote:
Dan zit deze kamer nog 3 jaar.
Nou, dat moet ik nog zien.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  zaterdag 20 maart 2021 @ 01:26:35 #43
346939 Janneke141
Green, green grass of home
pi_198597664
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 01:22 schreef Evenstar het volgende:

[..]

Tuurlijk speelt er veel en veel meer dan alleen COVID-19, maar als men er echt zo klaar mee was als hier soms beweerd werd dan had je dat ook wel teruggezien in de uitslagen.
Ik begrijp sowieso heel weinig van deze verkiezingsuitslag. De toeslagenaffaire, en de manier waarop de overheid de burger tot vijand verklaard heeft, had in mijn ogen sowieso een grotere invloed op de uitslag moeten hebben.
Opinion is the medium between knowledge and ignorance (Plato)
  Moderator / Redactie Sport zaterdag 20 maart 2021 @ 01:48:27 #44
416575 crew  Evenstar
pi_198597762
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 01:26 schreef Janneke141 het volgende:

[..]

Ik begrijp sowieso heel weinig van deze verkiezingsuitslag. De toeslagenaffaire, en de manier waarop de overheid de burger tot vijand verklaard heeft, had in mijn ogen sowieso een grotere invloed op de uitslag moeten hebben.
Denk dat het komt omdat er weinig goede andere opties zijn.

FvD en PVV kunnen, wat mij betreft, geen land leiden.

CU en SGP zijn nog niet echt breed gedragen partijen.

PvdD en Volt zijn partijen die bepaalde speerpunten hebben, maar ook niet echt een kar kunnen trekken.

GL en SP zijn te links voor een groot deel van de bevolking.

PvdA weet zelf niet eens meer wat ze doen en hebben echt één van de slechtste lijstrekkers ooit.

Blijven VVD, CDA en D66 over. Tsja .... geen goede alternatieven wat mij betreft (en blijkbaar wat Nederland betreft).
pi_198597771
quote:

[..]

VVD/D66 hebben veel baat gehad bij de FvD 'alles moet morgen open!'-campagne.
'Cause it's easier to fly
Than to face another night
In Southern Sun
And your love is all around
pi_198597824
quote:

[..]

Ik wel. In crisissituaties kiezen mensen voor stabiliteit. Rutte is gewoon de stabielste leider op dit moment.
Groot fan van User Wotte
pi_198597919
Ik lurk hier nou al maanden en tussen al het onderlinge cynisme naar elkaar, bashes en weet ik het allemaal niet blijft het ondanks wat vele users soms denken toch een goede bron van informatie en worden beiden kanten goed belicht.

Zowel 'voor' als 'tegen'. Als outsider geniet ik dan ook wel weer af en toe van die wrijvingen, maar dat terzijde. Het extreme van beide kanten filter je zelf wel weg. Dat wilde ik wel even kwijt nu ik eindelijk eens op registreer heb gedrukt :P
pi_198598709
quote:

[..]

Ooit wel eens de documentaire gezien hoe ze Trump aan de overwinning hebben geholpen via Social profiling?
90 procent van de mensen kun je echt alles laten geloven....

Ik raad iedereen aan om de film: Wack the Dog the kijken (er is hier een moderator die dat elke keer weg haalt, snap niet waarom.....)

De film is een donkere humorische film waarbij een presidentkandidaat 10 dagen voor de verkiezing in een schandaal komt en ze een regisseur inhuren om de aandacht af te leiden.

Moet je maar eens voor de grap opletten hoe dat gaat in Nederland, je ziet het keer op keer als er een groot issue is, dat er in 1 keer iets op de voorgrond komt wat de boel afleid, je hoeft geen complotdenker te zijn want je kan het gewoon zelf lezen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_198598816
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 maart 2021 23:38 schreef _serial_ het volgende:
Bij ons is het gewoon helder, het mag gewoon niet tenzij je issues hebt (thuissituatie, mentaal, verbouwende buren), of IT problemen hebt die niet remote opgelost kunnen worden.

En zelfs dan alleen met goedkeuring manager en N-1, en daaroverheen nog een maximum voor het pand.

Kortom ga er maar vanuit dat je niet kan, tenzij je LAP-TOP (even zo want de macro op fok is dood) dood is, of je mentaal helemaal ingestort bent.

Helderder wordt het beleid niet.
Werken wij bij hetzelfde bedrijf?
pi_198598821
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 maart 2021 07:08 schreef raptorix het volgende:

[..]

Ooit wel eens de documentaire gezien hoe ze Trump aan de overwinning hebben geholpen via Social profiling?
90 procent van de mensen kun je echt alles laten geloven....

Ik raad iedereen aan om de film: Wack the Dog the kijken (er is hier een moderator die dat elke keer weg haalt, snap niet waarom.....)

De film is een donkere humorische film waarbij een presidentkandidaat 10 dagen voor de verkiezing in een schandaal komt en ze een regisseur inhuren om de aandacht af te leiden.

Moet je maar eens voor de grap opletten hoe dat gaat in Nederland, je ziet het keer op keer als er een groot issue is, dat er in 1 keer iets op de voorgrond komt wat de boel afleid, je hoeft geen complotdenker te zijn want je kan het gewoon zelf lezen :)
Zoals de toeslagenaffaire en snel daarna de avondklok?
Go hard or go home
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')