SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slowchat in deze topicreeks is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ!
Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaak.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan tijdelijk via http://radio49.myl2mr.com/
Klik hier voor onze Facebookpagina
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Daarom. Niet meer aan terugdenken.quote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:07 schreef livelink het volgende:
@:TT
Laat wel zien hoe moeizaam het ging deze week.
Dat is waarquote:Op vrijdag 19 maart 2021 21:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Daarom. Niet meer aan terugdenken.
Nu genieten van het weekend.
Goedemorgen.quote:
Hooguit kabouters meppenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Dit weekend nog een balletje slaan?
Nee hoor, ik kreeg gisterenavond al 'n berichtje van mijn zoon: kabouter wil niet lang slapen hij wil snel naar oma toequote:
Goed teken dat de kabouters graag bij oma zijn.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:50 schreef just me het volgende:
[..]
Nee hoor, ik kreeg gisterenavond al 'n berichtje van mijn zoon: kabouter wil niet lang slapen hij wil snel naar oma toeHij komt rond lunchtijd, gezellig
Dank je! Zo even de laatste boodschappen doen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:54 schreef Melting het volgende:
[..]
Goed teken dat de kabouters graag bij oma zijn.
Veel speelplezier vandaag.
Ik snap dat wel. Volgende keer maar weer.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 07:57 schreef just me het volgende:
[..]
Dank je! Zo even de laatste boodschappen doen.
Jij ook fijne dag en of ik weet nog niet of ik vanavond naar jou en/of naar Symph kan luisteren.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:14 schreef Rafeiro het volgende:
Zo eerste rondje supermarkt van vandaag zit er op.
Nog best fris buiten.
En goedemorgen allen tezamen.
Toevallig net gedaan voor bij Ikea voor komende dinsdag.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:46 schreef livelink het volgende:
Heeft iemand hier nu al een zo'n shop-afspraak gemaakt?
Mijn man mag zo 20 minuten shoppen in de praxis, maar ik vind dat zo onnatuurlijk.
Goedemorgen.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:15 schreef Rafeiro het volgende:
Oeh gefeliciteerd, wat voor een taart krijgen we?
Goedemorgenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:46 schreef livelink het volgende:
Mijn man mag zo 20 minuten shoppen in de praxis, maar ik vind dat zo onnatuurlijk.
Goedemorgen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 10:13 schreef anotherRandomdude het volgende:
[..]
Goedemorgen.
Van de week bij een schoenenzaak een afspraak gemaakt via de website van die keten.
Ging prima had maximaal 30 minuten de tijd.
Wel op letten dat je bevestigingsbewijs/E-mail bij je hebt dat kan soms een struikel blok zijn.
(Maar ik had van tevoren ook al specifiek gezocht of het model schoenen waar ik geïnteresseerd in was aanwezig waren via de website, dus kon er vrijwel rechtstreeks naar toe lopen. Toen twee maten gepast en binnen 5 minuten was ik weer de winkel uit.)
Nee, wat ik nodig heb, bestel ik wel online en haal ik af...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 08:46 schreef livelink het volgende:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 09:17 schreef just me het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
gefeliciteerd met Twan
Lust ik ookquote:Op zaterdag 20 maart 2021 13:14 schreef Diaan73 het volgende:
[..]![]()
Wij doen vandaag slagroomtaart![]()
En dankjewel!
Ik herken er niet zo veel van.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 18:54 schreef Rafeiro het volgende:
17:20 : The Believers - Who Dares To Believe In Me [original mix]
17:28 : The Reese Project - The Colour Of Love - (Deep Reese Mix) - A1
17:34 : Chubby Chunks Vol 1. - Testament 1
17:40 : Doi-Oing - Good Feeling
17:45 : Edwards World - Soul Roots (Original Mix)
17:50 : Lil' Louis - French Kiss (Original Mix)
18:00 : FPI Project Feat. Sharon Dee Clarke - Going Back to My Roots (Vocal Version)
18:06 : Laurent Garnier - The Dream (Gurning Mix)
18:12 : M.B. - You Don't Get Stop
18:18 : Rhythm On The Loose - Break Of Dawn (Original Mix)
Dat was het.
Dat is beter dan dat je er klaar mee bent.quote:
Een setje JBL LX6 zuiltjes.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:08 schreef Doedezemaar het volgende:
Wat voor nieuwe luidsprekers heb je, brother?
Kloptquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:10 schreef brother52 het volgende:
Dit blijft natuurlijk ruk klinken, waarover je het ook afspeelt
Bonsoirquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een dubbele zachte G is best OK...
Goedenavond!
Je moet ook niet mee willen zingen, Raf.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:26 schreef Rafeiro het volgende:
Draakje vind het ook niet tof, ben bijna doof nu,
Dat is voor de meeste geen meezinger.quote:
Ben je daar zeker van?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is voor de meeste geen meezinger.
Voor mij wel. Maar voor de meesten denk ik niet.quote:
Vlees.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:46 schreef MadMaster het volgende:
Mr. en mw. Ossenworst...
Wat is in hemelsnaam het thema?
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga mandje in. Accu is leeg. Toedels!
Kom rond 01:00 wel weer terug ofzo.
Rustig aanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:47 schreef Rafeiro het volgende:
Ik ga mandje in. Accu is leeg. Toedels!
Kom rond 01:00 wel weer terug ofzo.
Zijn laatste solotour, American Utopia is ook uit. Ook erg de moeite waard.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet alleen Melting draait nummers die ik nog nooit gehoord heb
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:57 schreef Doedezemaar het volgende:
Niet alleen Melting draait nummers die ik nog nooit gehoord heb
Dit ken ik dan weer niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:03 schreef Doedezemaar het volgende:
En dit is echt zo’n vergeten nummer
Dat heb ik een beetje leren waarderen. Ik gok dat dat bij deze niet gaat gebeuren.quote:
Is Ddm er met de postbode van door?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:10 schreef Symphonic het volgende:
He mister postman bring back my woman
Met enige dichterlijke vrijheid herken ik het nu wel.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
Vlees.
Liedjes die beginnen met zang.
De term is dan ook Vocale intro'squote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Met enige dichterlijke vrijheid herken ik het nu wel.
Dit 'Hookataka', eerder 'Rock Steady, Are You Ready' en 'Look everyone, he's coming through the door' zijn qua intro anders vrij belabberd gezongen...
Juist leuk dat we zulke muziek hier dan wél horen. En volpraten hoeft niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen DJ op bepaalde reguliere radiozenders zou deze show doen, want deze intro’s vallen niet vol te lullen
Er wordt juist niet meer echt volgeluld tegenwoordig valt me op.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Geen DJ op bepaalde reguliere radiozenders zou deze show doen, want deze intro’s vallen niet vol te lullen
Helaas nog veel te veel tot de laatste achtste noot als het even kanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:24 schreef livelink het volgende:
[..]
Er wordt juist niet meer echt volgeluld tegenwoordig valt me op.
Ik luister niet meer zo veel radio. Voornamelijk luister ik in de opleidingsuren tussen 04.00 en 06.00quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Helaas nog veel te veel tot de laatste achtste noot als het even kan
De timing moet dan echt spot on zijn anders wordt het heel erg snel een brij.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:45 schreef Symphonic het volgende:
Wel een tof nummer om met een band te spelen lijkt me... Knap lastig ook
Beidequote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Vorig jaar was een raar jaar. Geen vuurwerk en geen Queen als opmaat voor het 'niet-vuurwerk'.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
En eerlijk gezegd weet ik nu al niet meer wie er dan wel op 1 stond in de top2000
Ik welquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
En eerlijk gezegd weet ik nu al niet meer wie er dan wel op 1 stond in de top2000
Zeeuwse Danny - Achtbaanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Ach ja. Nou vergeet ik dat nummer ook elke keer weer, dus het is wel logisch dat ik het al weer kwijt was.quote:
Ja, het valt in dit nummer echt heel erg op.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Wat is er met dat geluid?
Geen stereo effecten, niks.
Bij Ozzy daarstraks ook al...
Op de Vu meters toch wel en op de koptelefoon ookquote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Ik was dus niet de enige. Was al bang dat ik mijn luidsprekers weer terug kon brengen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:56 schreef MadMaster het volgende:
Gelukkig was het alleen maar nodig om mijn router te herstarten.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 20:53 schreef livelink het volgende:
Ik ben ook blij dat ik kennelijk niet de enige was die dat hoorde.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:01 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik was dus niet de enige. Was al bang dat ik mijn luidsprekers weer terug kon brengen.
`quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben even afgeleid door Collin Benders (Kyteman) met een zangeres bij Matthijs op NL1 die een compleet synthesizer park heeft staan en I Feel Love uitvoert.
Ik wil een MP3 hiervan...
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
`
Ja, mijn man zette hem zo hard dat het de muziek van Melting oversteeg. Dus ik heb het ook gehoord.
Die griet kon ook aardig zingen...quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:09 schreef livelink het volgende:
[..]
`
Ja, mijn man zette hem zo hard dat het de muziek van Melting oversteeg. Dus ik heb het ook gehoord.
Ik ken duidelijk alleen de hits van Mikaquote:
Nils Frahm gebruikt live ook wel een leuke setup. Het halve podium volgebouwd met synths.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:05 schreef MadMaster het volgende:
Ik ben even afgeleid door Collin Benders (Kyteman) met een zangeres bij Matthijs op NL1 die een compleet synthesizer park heeft staan en I Feel Love uitvoert.
Ik wil een MP3 hiervan...
Jij bent niet van de Happy Ending?quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken duidelijk alleen de hits van Mika
14 wekenquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:11 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken duidelijk alleen de hits van Mika
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:12 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Jij bent niet van de Happy Ending?
Dat zou kunnen nu je het zegt.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:14 schreef brother52 het volgende:
Deze draaide je donderdag toch ook al?
Geen probleem hoorquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat zou kunnen nu je het zegt.
Ik zal straks even kijken. Maar dan hoor je hem nu nog een keer.
Zo Vout ben ik niet.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
En dan niet de Nederlandse versie draaien
Of het origineel van Living Colourquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:18 schreef Symphonic het volgende:
En dan niet de Nederlandse versie draaien
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:22 schreef MadMaster het volgende:
Eén van de beste Sensation theme songs: Cygnus X - Superstring...
Nu ik ze zie, mogen ze van mij toch wel gaan.quote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ik ze zie, mogen ze van mij toch wel gaan.
Ze kijken ook alsof ze zelf liever gaanquote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:23 schreef livelink het volgende:
[..]
Nu ik ze zie, mogen ze van mij toch wel gaan.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:26 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Ze kijken ook alsof ze zelf liever gaan
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:28 schreef DJ11 het volgende:
Ik ken de plaat, maar de artiest en titel zijn niet blijven hangen
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:32 schreef livelink het volgende:
Is dit de versie van Thrift Shop? Ik twijfel.
Dit is niet Same Lovequote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:32 schreef Melting het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Macklemore R Ryan Lewis feat. Mary Lambert
Dan was hij verkeerd getagd bij me.quote:
Of ik zit ineens naar iets heel anders te luisteren. Ik hoor nu een vrouw zingen.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Dan was hij verkeerd getagd bij me.
Dan luister je inderdaad iets anders, denk ik.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Of ik zit ineens naar iets heel anders te luisteren. Ik hoor nu een vrouw zingen.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:39 schreef zorro28 het volgende:
[..]
Zijn ze vloerstukken aan het aanprijzen ofzo
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:40 schreef DJ11 het volgende:
The Source feat. Candy Staton - You Got The Love (New Voyager remix)
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:48 schreef DJ11 het volgende:
Ik heb dit gedraaid tijdens de I-shows, maar ben de titel even kwijt.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Shut Up & Dance van een te blij bandje...
Ik word er ook blij van.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:51 schreef MadMaster het volgende:
Shut Up & Dance van een te blij bandje...
Ja, dat had ik ook wel. Geen idee wie het zong. Ze hebben zichzelf niet goed gepitched.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:53 schreef MadMaster het volgende:
De naam van bandje heb ik volgens mij nog nooit gehoord, hun liedje heel vaak...
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 21:56 schreef livelink het volgende:
Dit zal Afternoon Delight zijn. Ook geen idee van wie.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:01 schreef MadMaster het volgende:
Too Much, Too Little, Too Late - Johnny Matthis & Denice Williams
Was dit ook niet een keer onze inzending van het ESF?quote:
1989 zoals DJ11 zegt inderdaad. Eindigde als 15e.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:04 schreef livelink het volgende:
[..]
Was dit ook niet een keer onze inzending van het ESF?
Valt me nog meequote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:06 schreef Melting het volgende:
[..]
1989 zoals DJ11 zegt inderdaad. Eindigde als 15e.
quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:07 schreef MadMaster het volgende:
Wat Ik Zou Willen, Zou Jij Ook Willen - Frank & Mirella...
Welnee, die Brocolli song valt wel mee.quote:Op zaterdag 20 maart 2021 22:07 schreef DJ11 het volgende:
We hebben trouwens wel slechtere inzendingen gehad. Die van 2021 behoort er ook toe.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |